Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät tajua sitä että valtaosa meistä miehistä käyttäytyy aivan normaalisti eivätkä ole ahdistelijoita?

Vierailija
31.05.2024 |

Miksi naiset eivät tajua sitä että valtaosa meistä miehistä käyttäytyy aivan normaalisti eivätkä ole ahdistelijoita? Mikä obsessio tämäkin nyt on? Enää ei voi käydä edes ruokakaupassa ongelmitta, kun myyjätyttö loukkaantuu siitä kun sanon kassalla ''Hei'' tai kävelen kaupassa työntekijän ohi. Heti alkaa päät kääntymään ja tuijotetaan kuin peura ajovaloissa suoraan sieluun kun myyjätyttö kuvittelee olevansa maailman napa jonka persettä kaikki tuijottaa ja kuolaa? Aion ostaa hevosten silmälaput jotka päässä menen jatkossa tekemään ruokaostokset, niin näkevät ainakin että olen varautunut. 

Kommentit (1648)

Vierailija
1281/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska nämä samat naiset haluavat sen pahan/kovan pojan jätkän tai miehen.

Naiset itse hakeutuvat näiden pahojen miesten seuraan ja sitten, kun nämä miehet ovat pahoja niin eihän sitä nyt itseä voi syyttää vaan syytetään, että kaikki miehet ovat pahoja.

Minä en hakeutunut itsensäpaljastajan seuraan, kun pyöräilin 7-vuotiaana koulusta kotiin.

En hakeutunut sukulaismiehen seuraan 12-vuotiaana, kun hän kouri minua alapäästä.

En hakeutunut r*i*karin seuraan, kun hän yritti sitä nukkuessani teltassa 15-vuotiaana.

En hakeutunut perseenpuristelijoiden seuraan työskennellessäni 18-vuotiaana tarjoilijana.

En hakeutunut kolmen miehen seuraan, jotka yrittivät kaapata minut autoonsa 21-vuotiaana.

Oikeasti veetuttaa tällaiset naisi

Kysellyt lähipiiristä🤣🤣🤣

Nämä asiat on sellaisia, joista naisen ei kannata puhua, koska lyttäys, vähättely ja syyllistys.

Siksi mm. raiskauksista 1/6 menee poliisin tietoon.

Luuletko todella, että lähipiirisi innostuu kertomaan yhtäkkiä jonkun peruspenan kyselyiden vuoksi?!

Id iootti 

Edellä olevan kertojan tapaukset on ihan tavanomaisia, joita lähes jokainen tyttö ja nainen kokee jatkuvasti. Paitsi tuo autoon kaappausyritys on luultavasti harvinaisempi, mutta niitäkin ihan oikeasti tapahtuu. Joka vuosi suomessa. Usein tekijöinä on ihan tavalliset kanta-suomalaiset miehet.

Aloittajan kysymykseen vastaus: Miksi miehet ei ikinä tajua mitään sellaista asiaa, joka ei suoraan kohdistu häneen itseensä?!

Ei ole vaikea ajatusketju, mieti.

Lähde raiskausten poliisille tietoon menevien määrästä (kannattais muuten aina ilmoittaa, eikä itkeä metoota 15 vuoden päästä).

Jokaista kouritaan sukulaisen toimesta jatkuvasti. En oikein usko, ehkäpä kyse on oikeasti vain teidän piireistä.

Ja autoon kaappamiseen joka vuosi luultavasti, mutta osaat sanoa varmaksi tekijät. Laita nyt lähde sille.

Ja miehet ei ikinä tajua... tämä selvä. Ketju osoittaa ettei naisetkaan tajua.

Miehet nyt tajuavat kuitenkin jatkossa pysyä entistä enemmän naisista erossa. Toivomme onnea matkaan noiden raisk aajien kanssa, tai sitten niiden karhujen. Aivan sama.

Vierailija
1282/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulta ei kysytty mielipidettä vaan onko se normi. Onko ok kuvata vaikka onnettomuutta aiheuttaen haittaa pelastustoimille? Mielestäni ei, se on mielipideasia. Onko se normaalia? Taitaa se nykyään olla, ikävä kyllä.

Ymmärtänet eron?

Ja missäs olen naisia yleistänyt halventavasti?

Sinusta siis on täysin mahdollista, että tuo on normaalin miehen käytöstä. Itse olisin ollut eri mieltä, mutta enpä nyt sitten käy vastaan väittämään, kun ei mulla niitä tilastoja tosiaankaan ole. Mennään sitten sillä oletuksella, että mahdollisesti on ihan normaalia, että mies jättää auttamatta.

Tulevaisuudessa se voi tosiaan yleistyä. Naisethan kertovat kovaan ääneen kuinka eivät halua olla miesten kanssa tekemisissä.

Ehkäpä fiksut mie

"Eivät mieti, naiset eivät yksinkertaisesti ole sen arvoisia."

Myönnät siis vihdoin näin avoimesti, että miehet ovat arvokkaampia kuin naiset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1283/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten nämä naiset kestäisivät olla jostain Italiassa tai Espanjassa Missä kaikille naisille huudetaan Bella bellaa ja vihellellään kaduilla???. 

Siellä sitä ei tee suomalaiset läskit miehet vaan komeat urokset. Tietysti silloin tykätään huomiosta.

Naisethan on innokkaita säätämään lakeja kaikesta. Tehkääpä sellainen, jossa määritelllään, että komeat miehet saavat ahdistella, mutta rumat ei.

Jokainen mies tietää sen, eli mitään uuttahan siinä ei olisi, mutta ehkä se selventäisi tilannetta, kun se olisi laissa.

Suomessa kuulemma raiskataan toppahousumummojakin, joten vastaavalle naisia koskevalle lainsäädännölle ei ole tarvetta -- jollei tasa-arvolaki vaadi (tuskin vaatii).

Vierailija
1284/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset itse hakeutuvat näiden pahojen miesten seuraan ja sitten, kun nämä miehet ovat pahoja niin eihän sitä nyt itseä voi syyttää vaan syytetään, että kaikki miehet ovat pahoja.

Minä en hakeutunut itsensäpaljastajan seuraan, kun pyöräilin 7-vuotiaana koulusta kotiin.

En hakeutunut sukulaismiehen seuraan 12-vuotiaana, kun hän kouri minua alapäästä.

En hakeutunut r*i*karin seuraan, kun hän yritti sitä nukkuessani teltassa 15-vuotiaana.

En hakeutunut perseenpuristelijoiden seuraan työskennellessäni 18-vuotiaana tarjoilijana.

En hakeutunut kolmen miehen seuraan, jotka yrittivät kaapata minut autoonsa 21-vuotiaana.

Oikeasti veetuttaa tällaiset naisia KAIKESTA syyttävät tampiot. Te uhriudutte karhui

Jos sinulle tuohon tahtiin tapahtuu tuollaista, niin syytä on kyllä peilissäkin.

Vierailija
1285/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos valtaosa miehistä käyttäytyy aivan moitteettomasti ja normaalisti, miksi sitten JOKA KOLMAS SUOMALAINEN NAINEN on kokenut parisuhdeväkivaltaa?

Koska naiset ilmoittavat asiasta pienemmällä kynnyksellä.

MItä olet itse tästä mieltä: 

Terveydenhuollon hoitoilmoitusrekisterin mukaan puolison tai partnerin pahoinpitelemien 2064-vuotiaiden joukossa on ollut hoidettavana noin kaksi kertaa enemmän miehiä kuin naisia. Tämä viittaa miesten korkeampaan kynnykseen ilmoittaa itseensä kohdistuneesta väkivallasta.

Joko nyt löytyisi linkkiä tuonne TH:n hoitoilmoitusrekisteriin, tai ainakin jokin muukin lähde kuin tämä netissä kiertänyt lainaus jostain, mitä joku on joskus ehkä j

``Terveydenhuollon hoitoilmoitusrekisterin mukaan puolison tai partnerin pahoinpitelemien 2064-vuotiaiden joukossa on ollut hoidettavana noin kaksi kertaa enemmän miehiä kuin naisia. Tämä viittaa miesten korkeampaan kynnykseen ilmoittaa itseensä kohdistuneesta väkivallasta``, väittää Lauerma ilman mutuilua kummempaa tietoa asiasta. Ilmiön taustallahan voi yhtä hyvin olla myös se, että väkivaltainen miespuoliso/kumppani fyysisesti vahvempana estää vaimoa/kumppania menemästä lääkäriin, jolloin iso osa naisten/heikomman puolison vammoista jää kirjaamatta hoitoilmoitusrekisteriin. 

Ilmettelen kovasti, miksei asiasta ole mitään mainintaa missään muualla kuin tuossa kuusi vuotta vanhassa paikallislehden jutussa. Luulisi noin raflaavaan aiheeseen valtakunnan median tarttuneen, jos siinä olisi yhtään todenperää. Tai ainakin miesasiamiesten rummuttavan juttua kaikissa mahdollisissa kanavissa. Eipä ole näkynyt, muualla kuin täällä tämän yhden vihamiehen postauksissa.

Oli siitä muutamassa lehdessä siteerattu.

Tiedätkö miksi valtakunnan media ei halua tarttua aiheeseen? Naisten uhristatus menee. Huonoa julkisuutta kun metoon aikana menee kertomaan jotain tuollaista. 

Mutta sanot siis että asiantuntija valehtelee, koska sinä olet sitä mieltä.

Ja tykkäyksistä päätellen muut naiset ovat kanssasi samaa mieltä.

Mielenkiintoista.

Vierailija
1286/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

>>Kas tässä: *Tuollaisessa tilanteessa olevien naisenalkujen on ihan hyvä huomata edes niiden ventovierasten miesten taholta, että he ovat haluttavia ja kiinnostavia nimenomaan naisina.*

Ehkäpä häpeissäsi poistatit alkuperäisen viestin, mutta oli säilynyt lainauksessa, sivulla 48. Nyt varmaan menet ja poistatat senkin.<<

Eli tuo sinun kopiosi oli nolo väärennös eikä sellaisena ollut löydettävissä, koska käytit vääriä sanoja. Naisen alku on eri asia kuin tyttölapsi. "Haluttava" saattoi olla huono sanavalinta, mutta kaikista muista viesteistäni on kyllä selvästi näkynyt että en aja mitään muuta kuin positiivisten kehujen asiaa. Ehkä sana "kiinnostava" olisi ollut parempi mutta kai se nyt on sisällöltään suunnilleen sama kuin haluttava. Itse ainakin murkkuikäisenä koin sen positiivisesti jos joku aikuinen mies oli minua kohtaan kohtelias ja ystävällinen eikä haitannut vaikka siinä olisi ollut jotai

Onko sinua käytetty lapsena hyväksi? Nimittäin niin tuosta tekstistä voi päätellä. 

Vierailija
1287/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

>>Se on vanhempien tehtävä, lapsensa terveen itsetunnon kehittyminen. Mutta ei heidänkään jatkuvat hokemat ole tervettä.<<

Entäpä jos he eivät sano ensimmäistäkään kehun sanaa ikinä? Eivät ole edes paikalla vaan lapsi viettää lapsuutensa aikalailla yksinäisyydessä.

>>Tiilenpäitä kehuista ei ole varmaan kukaan ihminen maailmassa joutunut, kerro ihmeessä jos olen väärässä!"<<

Mutta siihenhän tässäkin ketjussa pyritään, että kaikki kehut näitä yksinäisiä piruparkoja kohtaan saataisiin loppumaan?

>>ps. miksi sinä vääristelet?<<

Mitä olen vääristellyt? 

Ei jonkun randomukkelinkaan kannata sitä lähteä tekemään lasta tuntematta lasta. Mistä se tietää jos se lapsi olisikin koko ajan toivonut e

Näytä minulle yksi vaatimattoman näköisenä syntynyt ujo harmaavarpunen jonka itsetunto menee paskaksi siitä että joku iloisesti kehuu häntä nätiksi 😃

Mutta joo ei ole kysymys myöskään vain kehumisesta vaan siitä, syntyykö luonnollista positiivista vuorovaikutusta ihmisten kesken. Ja saavathan nämä ihmiset toki samankin ikäisiä olla, ei ole mikään itsetarkoitus että mies on vanhempi ja tyttö nuorempi, ja sukupuolet voi tietenkin olla myös toisinpäin, mutta toisaalta uskon myös sellaiseen yhteisölliseen kasvattamiseen. Että jos joku lapsiparka jää omassa perheessään riittävää rakkautta ja välittämistä vaille, niin yhteisön muut aikuiset voivat olla häntä kohtaan lempeitä ja saada hänet tuntemaan itsensä arvostetuksi ja rakastetuksi. Eikä saisi olla pelkoa että heti leimataan pedofiiliksi jos vähän juttelee naapurin lasten kanssa. Suomessa aikuiset ihmiset ovat hirveän etäisiä lapsia kohtaan jos vertaa etelä-euroopan maihin esimerkiksi, ja luulen että tässä taustalla vaikuttaa paljon myös joku pedofiliahysteria. Muualla on ihan normaalia ja lämmintä ja sydämellistä että lapsille tarjotaan tikkareita yms. 

Vierailija
1288/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä puolestani olen ohjeistanut tyttäreni ja heidän kaverinsa vierailemaan uliksella katsomassa, millaisia poikia ja miehiä tuolla kaduilla vaeltaa. Että tietävät, mitä kaikkea voi olla vastassa. Ja kyllä, olen käskenyt varomaan tuntemattomia miehiä. Ja vähän tutumpiakin, jos ensimmäistä kertaa ovat jäämässä kahden kesken. 

Seuraavaksi taidan pyytää vielä tsekkaamaan myös tämän palstan, sillä täällä meno alkaa olla lähes yhtä paha kuin uliksella, kun se maksullisuudellaan hääti köyhimmät ja häiriintyneimmät ilmaisille alustoille.

--

Tee se. Mielestäni tätä palstaa ja sen naiskäyttäjien kommentteja voisi lukea ääneen pojille ensimmäiseltä luokalta alkaen. Pari tuntia viikossa riittänee alkuun.

Miksi vain naiskäyttäjien? Onko mieskäyttäjien kommenteissa mielestäsi  jotakin lapsille sopimatonta? Kenties nimittelyä, ha

Niissä kommenteissa ilmenee mitä naiset heistä ajattelevat. Ei siinä tarvitse pohtia onko se lapsille sopivaa vai sopimatonta, täällähän teidän riehumisenne ja miesten haukkuminen on ihan kaikkien luettavana.

Lukekaa tytöille mitä miehet heistä kirjoittavat, pitäähän heillä olla samaa tekemistä. 

Uskoisin että pian saamme poika- ja tyttökoulut takaisin. Tietysti sukupuolen mukaan opettajatkin.

Vierailija
1289/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Eli käsityksesi naisista perustuu palstaan? No on surullista. Minulla onneks elämässä noita oikeita miehiä myös, niin pysyy joku suhteellisuuden taju ihmisistä yleisesti, sinun puheistas huolimatta."

Ja juuri tuolla luin viestin jossa äiti kehoitti tyttäriään lukemaan ylilautaa jotta näkisi minkälaisia miehet ovat. Miksi et siellä ollut itkemässä samaa asiaa?

Ei nuorten naisten käsitys miehistä perustu pelkästään nettipalstoihin samoin kuin sinun käsityksesi naista ihan omien sanojesi mukaan tekee. Siksi tyttöjen on tärkeää tietää, millaista kuonaa netissä kuohuu. Jotkuthan sitä sinne suoltavat, ja nuo jotkut voivat hyvinkin tulla pimeällä kadulla vastaan. Joku voi myös olla päällisin puolin ihan normaalin oloinen ja paljastua naisvihaajaksi vasta tutustumisen jälkeen - ehkä sitten, kun on jo liian myöhäistä. 

Haluaisinpa tietää, herättääkö ap:ssa samanlaista vihaa, jos miehet ovat varovaisia liikkuessaan öisillä kaduilla. En ainakaan ole nähnyt yhtään avausta, jossa tällaista pidettäisiin miesvihana, pikemminkin sitä kehutaan terveeksi järjeksi. Mutta nainen ei saa käyttää tervettä järkeä, ei. Sen käyttö on kuulemma miesvihaa. 🙄

Se perustuu äitiensä puheisiin nettipalstojen lisäksi. Täällä sinä olet haukkumassa miehiä joten ei ole vaikea päätellä miten puhut heistä kotona. 

On oikein hyvä etteivät naiset tutustuisi miehiin peloissaan, tosiaan kuka tahansa voi paljastua naisvihaajaksi. Valitettavasti itse et ottanut äitisi neuvosta vaarin koska olet mennyt lisääntymään, mutta toivottavasti tyttäresi ovat sinua viisaampia.

MItä taas tulee terveen järjen käyttöön.... ei kukaan ole sitä väittänyt miesvihaksi. Vääristelet miesvihakiimassasi taas kerran. Miesvihaa on se tapa millä puhutte miehistä, ne valheet mitä levitätte.

Vierailija
1290/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

>>Kas tässä: *Tuollaisessa tilanteessa olevien naisenalkujen on ihan hyvä huomata edes niiden ventovierasten miesten taholta, että he ovat haluttavia ja kiinnostavia nimenomaan naisina.*

Ehkäpä häpeissäsi poistatit alkuperäisen viestin, mutta oli säilynyt lainauksessa, sivulla 48. Nyt varmaan menet ja poistatat senkin.<<

Eli tuo sinun kopiosi oli nolo väärennös eikä sellaisena ollut löydettävissä, koska käytit vääriä sanoja. Naisen alku on eri asia kuin tyttölapsi. "Haluttava" saattoi olla huono sanavalinta, mutta kaikista muista viesteistäni on kyllä selvästi näkynyt että en aja mitään muuta kuin positiivisten kehujen asiaa. Ehkä sana "kiinnostava" olisi ollut parempi mutta kai se nyt on sisällöltään suunnilleen sama kuin haluttava. Itse ainakin murkkuikäisenä koin sen positiivisesti jos joku aikuinen mies oli minua kohtaan kohtelias ja ystäväll

Ei ole minua käytetty seksuaalisesti hyväksi mutta olin itse aikalailla seksuaalisesti hereillä ja nuoresta asti. Kyllähän tytöt biologisesti ottaen ovat sukukypsiä kun menkat ovat säännöllistyneet ja sitä myötä myös säännölliset kiima-ajat eli ovulaatiot. Jotka toiset kokevat voimakkaammin ja toiset heikommin. 

Vierailija
1291/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että 90 % miehistä kohtelee naisia sukupuolen vuoksi huonosti, jos siihen tulee mahdollisuus. Joko läähätetään ja syrjitään. Tai vuoron perään läähätetään ja syrjitään, jos ei innostu läähätyksestä. Moni nainen myös vahvistaa tätä kuviota ihannoimalla miessukupuolta.

Niinpä. Toisaalta 85% lapsista on ns. käenpoikasia joten eivät naisetkaan pulmusia ole. Läähättäminen vs. paljaalla mvieraiden miesten kanssa pettäminen... No toki nainen on aina uhri.

Aina.

Vierailija
1292/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa nolo avaus: "Miksi naiset eivät tajua sitä että valtaosa meistä miehistä käyttäytyy aivan normaalisti eivätkä ole ahdistelijoita?"

AP syyllistää naisia siitä että yleistävät miehet ahdistelijoiksi, ja samalla yleistää naiset tyhmiksi miesten väärinymmärtäjiksi...

Olipa noloa... AP:yritähän uudestaan!

Vielä nolompaa on langeta trolliin. 

Tämä nimenomainen trolli on sangen tunnistettava: Joku laatii naisvihamielisen avauksen ja katoaa saman tien takavasemmalle, kun puikkoihin singahtaa miesvihahyypiö, joka toki kiivaasti kiistää tekevänsä palstalle avauksia. Silti tämä vihamies on tikkana paikalla kaikissa naisia halventavissa ketjuissa, joiden ap:sta puolestaan ei koskaan näy vilaustakaan avausviestin jälkeen. Tällä trollilla joka ketjussa samat copy-paste-viestit, joissa valehtelee, solvaa ja nimittelee täysin estoitta.

Sitä ihmettelen, miten tätä ei täältä saada kitketyksi pois. Alan epäillä että tää on sen poikalapsihullun sivupersoona, niin viehtynyt on vauvojen kaltoinkohteluun. Joku, joka haluaa lietsoa naisvihaa ja samalla mustata miesten mainetta? Totaalinen ihmisvihaaja? Venäjätrolli?

Katsos kun mun ei tarvitse tehtailla näitä ketjuja. 

Osoita muuten että olen tikkana paikalla naisia halventavissa ketjuissa. Esitit väitteen, se on sun tehtävä todistaa asia.

Nimittelen estoitta? Ai kauheaa, miehiä vihaavia naisia vähän haukutaan takaisin. Yhyy yhyy!

Vauvojen kaltoinkohtelu on esimerkki yleistämisestä. Miksi se sinua häiritsee jos et kerran mukamas niitä tapa. Silloinhan me puhumme vain niistä naisista jotka tappavat tai muuten kohtelevat huonosti ja ehkä haluaisivat tappaa. Taitaa sulla sittenkin olla huono omatunto kun tuohon piti puuttua. Pitäisikö poliisin tutkia sun kone, ties mitä siltsulta saatua materiaalia sieltä löytyy?

Huomaatko, tein samaa mitä naiset tekevät miehille tässä ketjussa. Ei sen pitäisi häiritä koska hyväksyt tuon miehiin kohdistuvana.

Totaalinen ihmisvihaaja? Mahdollisesti. Älä ymmärrä väärin, eivät miehet keskimäärin minuun mitään vaikutusta tee.

Mutta te naiset olette osoittaneet kerta toisensa jälkeen ettette ole sen parempia.

Vierailija
1293/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Siis sen lisäksi, että ovat jääneet vaille tervettä rakkautta lapsuudessa, heidän itsetuntonsa kehittyy vieraiden miesten seksuaalissävytteisen huomion varassa? Voi apua."

Tuon seksuaalisuuden lisäsit tuohon ihan itse, minä en siitä sanonut. Kyllähän pieniäkin lapsia jo kehutaan hurmureiksi ja kauniiksi prinsessoiksi, onko sekin sinusta seksuaalista? Kehut kohottavat itsetuntoa. Alas painaminen madaltaa sitä. Vaikka heti kun siihen pystyy, niin kannattaa toki pyrkiä riippumattomuuteen molemmista ja perustaa itsetuntonsa siihen, että on Jumalan Luoma ja lunastama Jumalan kuva. 

Sinulla on oikeus vältellä kaikkia hoitajia. Heistä kuka vaan voi olla mitä vaan. Naiset ja miehet. Ja saat myös vapaasti ottaa sen riskin mieshoitajan kanssa, jos se tuntuu kaikesta huolimaatta paremmalta vaihtoehdolta. Hoidosta kieltäytyminen on kans ok. Hei, ihan vapaasti!

Vaikuttaa siltä että uhriudut ja menetit hermosi. Miksi suutuit?

Mutta kiitos luvastasi, en tiennyt että tarvitsemme sitä.

Vierailija
1294/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

..."ymmärrä mitä etua siitä on, että naisten itsetunto pidetään koko ajan pohjamudissa. Kyllä tähän täytyy joku yleinen tosikkous ja huumorintajuttomuus liittyä. Sitten toki eri asia jos käy aivan liialliseksi ja varattu mies kiinnostuu muista kuin vaimostaan"...

Ei muo mun oman miehen puheet loukkaa tietenkään. Eikä pojan. Tai veljien. Kenenkään itsetunto ei saa olla siitä kiinni, että joku satunnainen vieras mies huutelee kadulla. En ole koskaan kuullut asiallista huutelua. En edes sellaista, mitä oli takavuosien jossain mainoksessa, missä klassiset raksamiehet kokoontuivat vihetää ja huutelee ohikulkevalle kaunottarelle ja

Kuka hullu maksaa kiristäjälle, jos on kerran syytön?

Kuka hullu ei kerro rais kauksesta jos se tapahtui.

Vierailija
1295/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on nykyäänkin äiti, joka on kasvattanut. Syytä miehiä, syytä samalla naisia, jotka ovat heidät synnyttäneet ja kasvattaneet.

Miehillä ei nykyäänkään ole isää, joka olisi kasvattanut pojastaan kunnon miehen. Miehen malli kun on mitä on, niin tässä tulos. Ei mitään uutta auringon alla.

Jep. Sääli kun kokonainen sukupolvi menetettiin koska äitinne eivät valinneet miestään paremmin.

Vierailija
1296/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä väitetään, että kaikki miehet ovat pahoja? Korkeintaan joku trolli tällä palstalla, jota kukaan ei usko.

Tuossa vähän sinua aikaisemmin esitettiin luku 90% miehistä rais kaa ja ahdistelee.

Yksikään nainen ei kommentoinut vastaan, se oli saanut tykkäyksiä.

Miksi näin kun ette kerran usko tai ole samaa mieltä? Tartutte kuitenkin innoissanne jokaiseen mies-oletetun kirjoittamaan viestiin.

Vierailija
1297/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

>>Toki valtaosa meistä onkin naimisissa. Se että tyyppi on itselle sopiva on pääasia. Minun mieheni ei olisi sopinut bestikselle ollenkaan, eikä hänen miehensä minulle. Minusta hänen miehensä on vähän jännän näköinen, hänen mielestään komea. Oma mieheni taas on mielestäni riittävän kivan näköinen, mutta bestikseni mielestä komea :D Pääasia kuitenkin, että luonteet ja elämän arvot sopii yhteen<<

Ja koska keskimäärin nämä tavoitellaan nämä poikamiehet pyrkivät valitsemaan kohtuullisen hyvännäköisen naisen itselleen Niin juuri siksi on yleistä että naiset satsaavat ulkonäkönsä saadakseen juuri näitä parhaita miehiä. Tai niin hyviä kuin mahdollista. Toki oman maun ja tyylin mukaan jokainen, mutta kyllä tämä yleistä on, kuten jo kosmetiikkateollisuudenkin menestys todistaa. Toimii toki molempiin suuntiin tämä kuvio. Mutta kun tässä ketjussa nyt yritetään väittää että naiset haluaisivat rumentaa itsensä mahdollisimman rumiksi jotta miehet kiertäisivät heidät kaukaa niin öö aika epäuskottava selitys. 

Vierailija
1298/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

*nämä tavoitelluimmat poikamiehet

Vierailija
1299/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että 90 % miehistä kohtelee naisia sukupuolen vuoksi huonosti, jos siihen tulee mahdollisuus. Joko läähätetään ja syrjitään. Tai vuoron perään läähätetään ja syrjitään, jos ei innostu läähätyksestä. Moni nainen myös vahvistaa tätä kuviota ihannoimalla miessukupuolta.

Niinpä. Toisaalta 85% lapsista on ns. käenpoikasia joten eivät naisetkaan pulmusia ole. Läähättäminen vs. paljaalla mvieraiden miesten kanssa pettäminen... No toki nainen on aina uhri.

Aina.

Eikö isäsi sitten ole biologinen isäsi? Jos ei ole, siksikö luulet, ettei niin ole muillakaan? 

Vierailija
1300/1648 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos valtaosa miehistä käyttäytyy aivan moitteettomasti ja normaalisti, miksi sitten JOKA KOLMAS SUOMALAINEN NAINEN on kokenut parisuhdeväkivaltaa?

Koska naiset ilmoittavat asiasta pienemmällä kynnyksellä.

MItä olet itse tästä mieltä: 

Terveydenhuollon hoitoilmoitusrekisterin mukaan puolison tai partnerin pahoinpitelemien 2064-vuotiaiden joukossa on ollut hoidettavana noin kaksi kertaa enemmän miehiä kuin naisia. Tämä viittaa miesten korkeampaan kynnykseen ilmoittaa itseensä kohdistuneesta väkivallasta.

Joko nyt löytyisi linkkiä tuonne TH:n hoitoilmoitusrekisteriin, tai ainakin jokin muukin lähde kuin tämä netissä kier

Tätä olen ihmetellyt myös. En epäile, etteivätkö miehet väkivaltaa kokis jopa kodeissaan. Ja uskon, että heillä korkea kynnys näistä kertoa. Mutta jos tuo uutinen pitää paikkansa, miksi, oi miksi tästä ei puhuta enempää?? Toi on kuin sivulauseessa sanottu puolitotuus. Pitäiskö miesten tehdä asiasta vähän selvitystyötä, hä?

Sukupuolentutkijat joiden tulisi aihetta tutkia ovat kaikki naisia.

Väität siis Psykiatria, ja Psykiatrisen vankimielisairaalan vastaavaa ylilääkäriä valehtelijaksi? Koska et halua uskoa tuota mitä hän sanoo. 

Niin... eikä palstalla ole miesvihaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme