Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet: ei puhuta naisille

Vierailija
30.05.2024 |

eikä tietenkään myös kosketa, eikä katsota päin.

Loppuu syytökset.

Kommentit (680)

461/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua, mun mies ja naapurin ukko eivät ole selkeästikään saanet memoa!

Eikä mun. Se on ihan kauhea höpöttäjä ja koskettelee koko ajan. Voiko tän miesten puhumattomuussitoumuksen ladata jostain pdf:nä?

Jos löydät ni tänne kans linkkii pliiiis! Alakerroksen kääkkä tuppautuu seuraan het ku ovesta ulos astun... Se varmaan kyylää verhon raossa koko ajan... Saattaa oottaa kaupan pihassa ku siellä käyn... Eilen kyseli et eikö kesällä ois kivaa pitää semmosii vaatteita et pintaaki näkyis... Oksettava, me etitään uutta kotii, muutto ku sopiva löytyy... Kauhee harmi, myynnissä ja muutossa kuluja ja tää ois ihan täydellinen koti jos ei ois tuota... 😢 Leimavero ja muutto...tonneja kuluu...

2,5v kestettiin... 

Vierailija
462/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää aloitus näyttikin kolahtavan naisiin. Alettiin haukkumaan vauvoiksi kun tekee niin pahaa ettei saa enää apua ja huomiota. 

Oi voi. Sellaista se on. Alkaa uudet ajat.

Ei kolahtanut huonolla tavalla ainakaan. Olen saanut hyvät naurut tästä ketjusta, kiitos vain :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää aloitus näyttikin kolahtavan naisiin. Alettiin haukkumaan vauvoiksi kun tekee niin pahaa ettei saa enää apua ja huomiota. 

No kauan niitä sai odotellakin! Ja odotellaan näköjään vieläkin 😘.

Vierailija
464/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun pitäisi mennä hoitoon kun koitan mukautua naisten vainoharhoihin, eikö parempi olisi että vainoharhaiset naiset menisi hoitoon?

Monestiko Pasi sinut on raiskattu? Veikkaan, että kertakin riittäisi niin välttelisit loppuikäsi tekijästä muistuttavia asioita.

Mukavaa kun kysyit. Tai ei oikeastaan sillä minut on raiskattu.

Miltäs nyt tuntuu kun lähdit lällättelemään näin vakavalla aiheella? 

Vierailija
465/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki vauvoillakin on isät, joten miksi miesten pitäisi pysyä erossa vauvoista? 

Aloittajan logiikalla siksi, ettei luulla pe do fii lik si.

Vierailija
466/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kirjoittaminen puhumista?

Lisäksi tänä on anonyymi palsta, mistä minä tiedän vaikka sielläkin olisi Pena joka minulle kirjoittaa.

Vierailija
467/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep ja itseasiassa kun naiset aina hihkuu GIRL POWER niin teinkin tässä juuri päätöksen että mä alan nostamaan poikia ja miehiä. Onneksi oon asemassa missä voin niin tehdä 😊 

T. Nainen 

Kiva että mamma tekee poikain puolesta. Uudet ajat totisesti 😂.

Vierailija
468/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun pitäisi mennä hoitoon kun koitan mukautua naisten vainoharhoihin, eikö parempi olisi että vainoharhaiset naiset menisi hoitoon?

Monestiko Pasi sinut on raiskattu? Veikkaan, että kertakin riittäisi niin välttelisit loppuikäsi tekijästä muistuttavia asioita.

Kerro traumaattisesta kokemuksestasi, niin voimme olla vertaistukena.

-eri

Vierailija
469/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi tänä on anonyymi palsta, mistä minä tiedän vaikka sielläkin olisi Pena joka minulle kirjoittaa.

Tunnetusti naisvaltainen palsta. Täällä sinä vain naisten huomiota janoat :)

Vierailija
470/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä näitä ahdistelijamiehiä oikein on? Mä varmaan elän jossain suojatussa kuplassa, koska en ole koskaan törmännyt ahdisteluun. Lähipiirini miehet ovat fiksuja ja kohteliaita. Olen myös keskimääräistä pidempi nainen ja urheilullinen, joten ehkä näytän pelottavalta. Ahdistelijahullut varmaan kaipaa helppoa uhria. 

90% naisista kokee ahdistelua. Joitain onnekkaita on joita se ei koske, olisi mielenkiintoista tietää mikä tätä pientä joukkoa yhdistää. Uhrien helppous selkeästi ei ole se kriteeri koska hyvin erityyppiset naiset häirintää kokevat. 

Ei koe.

471/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol, jos et hoksaa niin sulle nauretaan täällä! Ei itteensä ottamista vaan ihan helvatun läppää huumorii! 😂

Vierailija
472/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä näitä ahdistelijamiehiä oikein on? Mä varmaan elän jossain suojatussa kuplassa, koska en ole koskaan törmännyt ahdisteluun. Lähipiirini miehet ovat fiksuja ja kohteliaita. Olen myös keskimääräistä pidempi nainen ja urheilullinen, joten ehkä näytän pelottavalta. Ahdistelijahullut varmaan kaipaa helppoa uhria. 

90% naisista kokee ahdistelua. Joitain onnekkaita on joita se ei koske, olisi mielenkiintoista tietää mikä tätä pientä joukkoa yhdistää. Uhrien helppous selkeästi ei ole se kriteeri koska hyvin erityyppiset naiset häirintää kokevat. 

Ei koe.

Tarkkoja lukuja en tiedä, mutta paljon sitä tapahtuu. Itsellänikin on vaikka kuinka paljon kokemuksia.

Vierailija
473/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kiva että lakkoilu ei teillä koske esim. munakuvan lähettämistä Moonalle (12 v.). Hyvin junailtu tämä lakko.

Vierailija
474/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet voisivat alkaa elää niinkuin naisia ei olisi olemassakaan

Vierailija
475/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä miehet! 

Täällä nainen joka tsemppaa teitä miehet.

On huvittavaa lukea naisten itkuvirsiä täällä "te ootte ihan vauvoja jos ette enää puhu meille ettekä anna huomiota" sitähän me naiset on kerjätty kaikki nää vuodet. No kyt saadaan mitä on tilattu ja sit itketään ja nimitellään.

Toivon todella että miehet lakkaavat auttamasta naisia myös työpaikoilla. Kantakoot itse raskaat kantamuksensa,selvitkööt tienposkessa rikkoutuneen autonsa kanssa, avatkoot ovensa ja tehkööt kaikki nyt itsenäisesti. Sitten kun joku hullu perverssi käy meihin käsiksi (jota ei paljoa kiinnosta nämä naisten ja miesten väliset väännöt) niin selvitkään siitäkin ihan itse. Ihan turha odottaa enää miehiltä apuja.

Kiitos siskot kovasti kun pilasitte normaalin kivan miehen ja normaalin kivan naisen välisen normalin kommunikaation. Ootte te kyllä tyhmiä. 

Vierailija
476/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "ei katsota päin" niin kaupungilla kun on naisia joka suunnassa, niin miesten pitäisi kulkea silmät kiinni ettei satu näkökenttään yhtäkään.

Eipä ylimielistä taas?

Vierailija
477/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on kyllä ikävä päivä yliksen pojille:

Koronadenialistin syrjintäkanne kaatui oikeudessa ja hän joutuu maksamaan vastapuolten kuluja 120 donaa.

Myöskin ylisläisten idoli Trump todettiin oikeudenkäynnissään syylliseksi kaikkiin syytekohtiin.

USA ja Saksa on antaneet Ukrainalle luvan iskeä Venäjälle.

Kuluvan vuoden ekan kvartaalin bkt kasvoi vain 0,2%, kun vuosi sitten Marinin kaudella kasvua oli 1,5%.

Vierailija
478/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ole koskaan puhunut tuntemattomille naisille, enkä aio koskaan puhuakaan. Vaimoni ja lasteni äidin tapasin vain koska hän tuli juttelemaan minulle. 

M40

Vierailija
479/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro traumaattisesta kokemuksestasi, niin voimme olla vertaistukena.

-eri

Ei kiitos. Tällaiselle joukkokiusaaja hyeenalaumalle en kertoisi ikinä mitään. 

Mies. Puhuisitko mielummin naiselle vai puulle? 

No puulle todellakin. 

Vierailija
480/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei koe.

Tarkkoja lukuja en tiedä, mutta paljon sitä tapahtuu. Itsellänikin on vaikka kuinka paljon kokemuksia.

90% kuulostaa aika tarkalta luvulta. Sinun kokemuksesi ei ole 90%.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi