Miehet: ei puhuta naisille
Kommentit (680)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli muuten mieleeni, että Islannissahan naiset meni jokin aika sitten suurin joukoin lakkoon seksuaalista väkivaltaa vastustaakseen. Hyvä idea minusta.
Mikäs lakko me miehet keksittäis kaikki meidän kokemat vääryydet (asevelvollisuus, vaikeampi saada seksiä, kovemmat rikostuomiot samoista rikoksista) korjataksemme?
"Vaikeampi saada seksiä" 🤣🤣🤣
Voe voe, poikarukka. Kyllä normaali, seurallinen, itsestäänhuolehtiva mies sitä seksiäkin jossain vaiheessa saa. Muut ehkä ei. Siinä odotellessa taij os et täytä määritelmää, ota vaikka kivennäisvesipullo, poista EU-korkki ja töni pulloa.
Tää!
Just niin kauan kun suomessa riittää yksinhuoltaja äitejä niin miehille seksin saaminen on todella helppoa. Y
Siis mitä. Jos seksin saaminen on todella helppoa, miksi te kaikki jonotatte ja läpsyttelette sen halveksimanne yh:n luona? Logiikka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä näitä ahdistelijamiehiä oikein on? Mä varmaan elän jossain suojatussa kuplassa, koska en ole koskaan törmännyt ahdisteluun. Lähipiirini miehet ovat fiksuja ja kohteliaita. Olen myös keskimääräistä pidempi nainen ja urheilullinen, joten ehkä näytän pelottavalta. Ahdistelijahullut varmaan kaipaa helppoa uhria.
90% naisista kokee ahdistelua. Joitain onnekkaita on joita se ei koske, olisi mielenkiintoista tietää mikä tätä pientä joukkoa yhdistää. Uhrien helppous selkeästi ei ole se kriteeri koska hyvin erityyppiset naiset häirintää kokevat.
Onko tähän 90% väitteeseen olemassa jonkinlainen oikea todiste? Kuulostaa hatusta heitetyltä. Toisaalta voihan se olla tottakin kun jossain kyselytutkimuksessa oli laskettu ahdisteluksi se että mies jutteli naiselle.
Minä olen nain
Minä näin itsensäpaljastajan useampaan otteeseen alakoulun ensimmäisillä luokilla. Minua suudeltiin väkisin perhetutun taholta. Puristettiin pakarasta. Tämä vasta alakouluaikana. Olin täysin lapsi. Näitä kokemuksia on useilla ystävilläni. Joillain isäpuoltensa tai äidin miesystävän taholta lähentelyä. En ihmettele, ettemme luota miehiin. Emme ole koskaan luottaneet. Luottamus ansaitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka aloitus onkin tehty vitsillä niin itse olen äitinä ohjeistanut nuorille pojille että eivät katso eivätkä puhu tuntemattomille naisille.
Heillä on laaja kaveripiiri ja siinä paljon tyttöjä ystävinä. Voivat sitten harjoitella normaalia kanssakäynistä näiden tuttujen tyttöjen kanssa. Tuntemattomille ei tarvitse edes ovia availla.
Kiitos vinkistä. Opetankin omilleni saman..ihan turha räpsytellä baarissa ripsiä ja yrittää saada katsekontaktia, ei tule onnistumaan..
Eipä 😉.
Ei tule. Taso tulee olemaan niin korkea ettei siihen persjalkainen suomi feministi yllä.
Kyllä juu 🙂.
Jos et osaa asiallisesti puhua naisille, niin kannattaa varmaan olla hiljaa.
me normaalit ihmiset osaamme kyllä kommunikoida täysin normaalisti naisten kanssa ilman mitään ongelmia.
Aiemmin töissä puhuin ja osallistuin (olen naisvaltaisella alalla ja 20 hengen porukassa ainut mies) työkavereiden keskusteluihin. Kehuin yleensä jos työkaverit oli käynny kampaajalla tai ostivat uusia vaatteita jne. Siis saatoin sanoa, että nätti paita, tai hienon väriset housut, toi hiustyyli/väri sopii sinulle (vaikka mielestäni ei välttämättä ollut mutta halusin, että tulee hyvä mieli työkavereille). Kerran sitten puhuivat, että kaikki miehet vain ahdistelee ja yksin ei uskalla liikkua kaupungilla yöllä ja leimasivat siis kaikki miehet. Lisäksi puhuivat, että jos mies avaa suunsa niin sillä on vaan **** mielessä. Tässä on viellä parasta, että viime pikkujouluissa kaksi näistä työkavererista ahdisteli ja ehdotteli minulle koko illan kaikkea epämääräistä. Sitten, kun en reagoinut siihen ahdisteluun/ehdotteluun myötämielisesti niin suuttuivat.
No nyt en ole siis puoleen vuoteen oikein reagoinut mihinkään vastaaviin enkä ole juuri puhunut mitään ylimääräistä joka ei liittyisi työhön. Kokoaika työkaverit kysyy, että olenko suuttunut pikkujouluista tai mikä minulle on tullut, kun olen ollut etäinen, että minuun ei saa oikein kontaktia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä näitä ahdistelijamiehiä oikein on? Mä varmaan elän jossain suojatussa kuplassa, koska en ole koskaan törmännyt ahdisteluun. Lähipiirini miehet ovat fiksuja ja kohteliaita. Olen myös keskimääräistä pidempi nainen ja urheilullinen, joten ehkä näytän pelottavalta. Ahdistelijahullut varmaan kaipaa helppoa uhria.
90% naisista kokee ahdistelua. Joitain onnekkaita on joita se ei koske, olisi mielenkiintoista tietää mikä tätä pientä joukkoa yhdistää. Uhrien helppous selkeästi ei ole se kriteeri koska hyvin erityyppiset naiset häirintää kokevat.
Mä olen huomaamattoman näköinen ja liikun ulkona vain päiväaikaan. Ei ole ahdistelu ikävuosina 0-30. Paitsi kerran taisi baarissa joku kähmiä ohimennen. Varmaan sellainen eräänlainen näkymä
Onhan se mukavaa että saa olla rauhassa, mutta minua ei ole koskaan lähestytty myöskään positiivisessa mielessä, siis iskemistarkoituksella tai kaverinakaan. Olemukseni karkoittaa kaikki ihmiset, onneksi myös ahdistelijat :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, no olen akateeminen ja olen julkaissutkin aikoinani. Työhöni yhä liittyy paljon tutkimusten lukemista. Yleisesti tiedetyt ja totena pidetyt asiat, kuten se että suomalainen ja amerikkalainen yhteiskunta ovat erilaisia on aivan hyväksyttyä debattia tällaisessa yhteydessä.
Ja mikä vielä tärkeämpää, fiksua keskustelua. Tuollaista tutkimusta nyt vain ei voi suomalaisen yhteiskunnan päälle liimata venytti sitä mihin suuntaan tahansa koska raamit ovat liian erilaiset.
Jos tutkimus on tehty tietynlaiseen yhteiskuntaan, se ei ole suoraan toistetavissa erilaisessa ympäristössä.
Ennemminkin sen pitäisi olla minä joka kannustaisin sinua tekemään vastaavan tutkimuksen Suomessa ennen kuin nolaat itsesi kertomalla harhaanjohtavia numeroita jostain aivan eri kulttuurista ja yhteiskuntajärjestyksestä.
Huomaatko
Yhäkin, skimmasin lähteen aivan riittävän hyvin ymmärtääkseni että se ei sovellu tähän keskusteluun alkuunsakaan.
Koulutuksen vaikutuksista lapsen tulevaisuudennäkymiin on pilvin pimein tutkimusta, yksinään jo se on riittävän suuri ero näissä kahdessa yhteiskunnassa tuon tutkimuksen soveltumattomuuden todistamiseen.
Suomessa jokainen heikoimmastakin perheestä tuleva lapsi saa tasokasta koulutusta josta keskivertokin amerikkalainen voi vain haaveilla, ja niiden heikompiosaisten amerikkalaisten lasten koulutus on aivan surkealla tasolla.
Lisäksi se, että Suomessa jopa sillä heikoimmassa asemassa olevalla YH:lla on ruokaa pöydässä eikä hänen tarvi esim myydä itseään jotta saisi lapsensa ruokittua.
Suomessa ei myöskään ole vastaavaa huumeongelmaa kuin Amerikan heikoimmilla alueilla.
Heikoimmassa osassa olevat suomalaiset elelevät pumpulissa verrattuna Amerikan heikko-osaisimpiin verrattuna, ja Suomen hyväosaiset taas elävät köyhyydessä Amerikan hyväosaisiin verrattuna. Amerikan heikko-osaisten lapset altistuvat paljon enemmän kaikenmoisille lieve-ilmiöille, Suomessa ne jakautuvat tasaisemmin eri yhteiskuntaluokkiin. Näitä ryhmiä on yksinkertaisesti mahdoton toisiinsa suoraan verrata.
Mukavaa perjantain jatkoa, meillä alkaa olla sauna lämmin. 😊
Ahdistelulta suojaa jonkin verran lihavuus. Jossain keski-iän vaiheessa valitsin valitsemalla suojakseni juuri läskit. Mutta aina lihavuus tai edes virallisen vanhusikärajan ylittäminen ei kuitenkaan takaa sitä, etteivätkö jotkut hyypiöt tulisi iholle sanallisesti tai jopa fyysisesti. Kyse on tietysti joidenkin miesressukoiden asenteista. Tavallinen arkipäiväinen jutustelu on muuta kuin tunkemista.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miksi miehet tuhlaavat aikaa naisiin. Naiset vain instagrammaavat, tilailevat netistä roskaa ja sitten heti seuraavaan hengenvetoon kertovat miten rakastavat luontoa ja siksi syövät välillä kasvisruokaa.
Mitä tahansa aivotonta nainen keksii tehdä, sitä jos milläänlailla kritisoi saa vihapuhetta niskaansa tuutin täydeltä.
Miks pitää kritisoida jos ei kuitenkaa mitää haittakaa tee? Miehetki harrastaa jotai kalastusta, veneilyä tai motareita tai muuta ihan täysin idioottimaista! En mä ainakaa oman miehen harrastuksia kritisoi, antaa sen tehä sitä mistä saa hyvää mieltä!
Onneks sekään ei mun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, no olen akateeminen ja olen julkaissutkin aikoinani. Työhöni yhä liittyy paljon tutkimusten lukemista. Yleisesti tiedetyt ja totena pidetyt asiat, kuten se että suomalainen ja amerikkalainen yhteiskunta ovat erilaisia on aivan hyväksyttyä debattia tällaisessa yhteydessä.
Ja mikä vielä tärkeämpää, fiksua keskustelua. Tuollaista tutkimusta nyt vain ei voi suomalaisen yhteiskunnan päälle liimata venytti sitä mihin suuntaan tahansa koska raamit ovat liian erilaiset.
Jos tutkimus on tehty tietynlaiseen yhteiskuntaan, se ei ole suoraan toistetavissa erilaisessa ympäristössä.
Ennemminkin sen pitäisi olla minä joka kannustaisin sinua tekemään vastaavan tutkimuksen Suomessa ennen kuin nolaat itsesi kertomalla harhaanjohtavia numeroita jostain aivan eri kulttuurista ja yhteiskuntajärjestyksestä.
https://www.hs.fi/suomi/art-2000003962994.html
Parempi mennä sinne saunaan niin ei tarvitse nolata itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten vain, sekin riittää jos lopetatte ahdistelun ja väkivallan.
Silti äänestät niitä väkivaltaisia ahdistelijoita tänne lisää ihan kiimoissasi.
Höpöhöpö. Ikinä en ole persua äänestänyt enkä äänestä.
Teillehän raiskaus ja groomaus on iso sulka hattuun ja sitten pääsee mepiksi tai ministeriksi.
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin töissä puhuin ja osallistuin (olen naisvaltaisella alalla ja 20 hengen porukassa ainut mies) työkavereiden keskusteluihin. Kehuin yleensä jos työkaverit oli käynny kampaajalla tai ostivat uusia vaatteita jne. Siis saatoin sanoa, että nätti paita, tai hienon väriset housut, toi hiustyyli/väri sopii sinulle (vaikka mielestäni ei välttämättä ollut mutta halusin, että tulee hyvä mieli työkavereille). Kerran sitten puhuivat, että kaikki miehet vain ahdistelee ja yksin ei uskalla liikkua kaupungilla yöllä ja leimasivat siis kaikki miehet. Lisäksi puhuivat, että jos mies avaa suunsa niin sillä on vaan **** mielessä. Tässä on viellä parasta, että viime pikkujouluissa kaksi näistä työkavererista ahdisteli ja ehdotteli minulle koko illan kaikkea epämääräistä. Sitten, kun en reagoinut siihen ahdisteluun/ehdotteluun myötämielisesti niin suuttuivat.
No nyt en ole siis puoleen vuoteen oikein reagoinut mihinkään vastaaviin enkä ole juuri puh
Voimafantasiaa pukkaa... 😂
Vierailija kirjoitti:
Heteromiehet ovat jo enemmissä määrin siirtyneet transnaisiin. Transnaiset ovat erittäin naisellisia ja hoikkia, ja heidän sänkytaidot ovat erinomaiset. Heteromies saa transnaiselta hauskanpitoa ilman draamaa. Seksi on monipuolista.
Hieno mainos, Pasi. Mutta halvemmaksi tulee ihan vain panna toisianne pyllyyn. Eikä ole tarvis esittää heteroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂😂😂 kuin pieniä lapsia. Kova uhriutuminen.
Nähdäkseni täällä annetaan naisille turvallisia tiloja kälättää keskenään.
Kiitos siitä! Ja ala jo painua sinne transumarkkinoille. Muista, että monella on pippeli ja pallit tallella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tarvinnut naista/naisia mihinkään. Lady Barbara ja kaksi tekopillua hoitavat panotarpeeni kiitettävästi. Työpaikallani on ainoastaan miehiä ja kaikki mitä maailmassa on älykkäiden miesten aikaansaannoksia, liikenne, kulkuvälineet, elokuvat, televisio, internet, mobiililaitteet, lääketiede, tekniikka yms. Vaaleaihoinen heteromies on ollut ja tulee aina olemaan luomakunnan kuningas, eipä muuta.
Koska äitisi on nainen ja saanut sinut aikaiseksi, kuten kaikki muut miehetkin, niin eikö tässä nyt ole melkoinen ristiriita? Tai sitten olette vääjämättä surkeita tuotoksia, koska olette naisesta peräisin?
Eipä saisi äiti tuotakaan aikaiseksi ilman miestä. Mies siinä saa tehdä taas suuremman osan, naisen laiskotellessa.
Miehen panos: muutama työntö ja siemensyöksy.
Naisen panos: 9 kk raskautta 1,5 vrk synnytys ja 18 vuoden kasvatustyö.
Taitaa kyllä sinunkin äitisi olla siirtänyt kasvatuksen isälle ja lopputulos olet sinä.
Vierailija kirjoitti:
Ilman miehen sukusoluja?
Onnea sen kanssa.
Onnistui jo lampaalla. Vain lainsäädäntö estää tekemästä ihmisellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole miespalsta, vaan vauvapalsta! Okei miesvauvat ehkä sitten kans kimppaan...
Niinpä.
Silti täällä naiset puhuvat enemmän paskaa miehistä kuin vauvoista.
Osaatko selittää syyn sille? Siitä puhe mistä puute?
Ehkä vauvat ei ole yhtä paskoja kuin miehet.
Vierailija kirjoitti:
Ehdot näyttäis olevan, että ei puhuta, ei kosketa, ei katsota päin. Sinäkin siellä hyysäät nyt siis lakkorikkuria. Voi voi.
Rikkureita täälläkin, monta ja pahanlaisii! Isä soitti, naapuri ja työkaverit jutteli, oma mies jopa kehtas kysyy et lähdettäiskö kahdestaan syksyllä reissuun... Haluu pari viikkoo viettää hyvää jutteluaikaa...
Ei tule. Taso tulee olemaan niin korkea ettei siihen persjalkainen suomi feministi yllä.