Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet: ei puhuta naisille

Vierailija
30.05.2024 |

eikä tietenkään myös kosketa, eikä katsota päin.

Loppuu syytökset.

Kommentit (680)

Vierailija
441/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ignooraaminen on myös seksuaalista häirintää.

Saanko siis nostaa syytteet kaikkia naisia kohtaan?

Saat toki. Se on 300 egeä per kanne.

Kantaja maksaa omat ja vastapuolen oikeuskulut, jos kanne ei menesty.

Tänään tuli päätös yhdestä kaatuneesta kanteesta ja kantajalle napsahti 120 tonnin lasku.

Vierailija
442/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on tosiaan parasta, jos ei osaa normaalisti puhua ja käyttäytyä. Mitään muutahan teiltä ei ole pyydetty. 

Sylkäisen maahan kun ohitsesi kuljen.

Sitähän sitä tekee mitä osaa. Jotkut osaa vain räkiä.

Mitä sitten? Osoitan halveksuntaani sinua kohtaan etkä mahda sille mitään. 

Olet tahattoman koominen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää jutelko myöskään täällä naisille.

En juttelekkaan

Kylläpäs. Ja tuossa on kirjoitusvirhe.

Vierailija
444/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin ite myös aika samoihin ajatuksiin. Ei sillä, että edes huvittaisi ottaa kontaktia sen enempää.

Vierailija
445/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän ne toivovat. Ei tartte kuin tehdä mielensä mukaan.

Vierailija
446/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, mun mies ja naapurin ukko eivät ole selkeästikään saanet memoa!

Eikä mun. Se on ihan kauhea höpöttäjä ja koskettelee koko ajan. Voiko tän miesten puhumattomuussitoumuksen ladata jostain pdf:nä?

447/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka aloitus onkin tehty vitsillä niin itse olen äitinä ohjeistanut nuorille pojille että eivät katso eivätkä puhu tuntemattomille naisille. 

Heillä on laaja kaveripiiri ja siinä paljon tyttöjä ystävinä. Voivat sitten harjoitella normaalia kanssakäynistä näiden tuttujen tyttöjen kanssa. Tuntemattomille ei tarvitse edes ovia availla.  

Kiitos vinkistä. Opetankin omilleni saman..ihan turha räpsytellä baarissa ripsiä ja yrittää saada katsekontaktia, ei tule onnistumaan..

Eipä 😉.

Ei tule. Taso tulee olemaan niin korkea ettei siihen persjalkainen suomi feministi yllä. 

Saman kansan geenit sulla on! 😂

Vierailija
448/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hellanlettas tentään. Mikä halvatun  pullikoimis-itkupotkuraivari MIEHILLÄ TÄÄLLÄ MENOSSA? Onko pojilla kenties se aika kuukaudesta eli pukkaako kuukautiset ku noin  hilllmunen ärripurri menossa.

Lähes huutonaurua!

Kysäseppä miekkuli, lainaisko vaimo Libresse/O.B. paketin, tai sitte Tena mutsilta!

Vierailija
449/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aio vastata kenellekään naiselle tässä keskustelussa, kunhan sanon vaan että naiset menkää pois täältä, tämä on miesten huone. Ette tekään katsoisi hyvällä, jos mies tulisi pilaamaan tyttöjen illan yrittämällä heittää jotain noloa juttua kuten te tässä nyt.  

No nyt ymmärrän, miksi alustan nimi on vauva.fi: Se on tarkoitettu miehille!

Vierailija
450/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä mun. Se on ihan kauhea höpöttäjä ja koskettelee koko ajan. Voiko tän miesten puhumattomuussitoumuksen ladata jostain pdf:nä?

Mun mies puhuu minulle ja jopa itsekseen niin paljon, että joskus on ihan pakko laittaa kuulokkeet korville. Unissaankin saattaa hölöttää.

Vierailija
451/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poijjaat oottelee, että joku feministi tekis niille ohjeistuksen. Ei sitä ite kehtaa.

Vierailija
452/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En aio vastata kenellekään naiselle tässä keskustelussa, kunhan sanon vaan että naiset menkää pois täältä, tämä on miesten huone. Ette tekään katsoisi hyvällä, jos mies tulisi pilaamaan tyttöjen illan yrittämällä heittää jotain noloa juttua kuten te tässä nyt.  

Miesvauva.fi

Vierailija
453/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies puhuu minulle ja jopa itsekseen niin paljon, että joskus on ihan pakko laittaa kuulokkeet korville. Unissaankin saattaa hölöttää.

Teidänkin perheeseen on nyt lakkoilosanomaa siis luvassa! 

Vierailija
454/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy kyllä laittaa Sanomalle ehdotusta, että vaihtavat nimen Miesvauva.fi:ksi. Johan nämä ovat vallanneet tämän entisen naisille suunnatun palstan. Naisille voisi sitten tehdä uuden alustan (kunnes huomionkipeät miesvauvat rynnivät sinnekin).

Vierailija
455/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun pitäisi mennä hoitoon kun koitan mukautua naisten vainoharhoihin, eikö parempi olisi että vainoharhaiset naiset menisi hoitoon?

Monestiko Pasi sinut on raiskattu? Veikkaan, että kertakin riittäisi niin välttelisit loppuikäsi tekijästä muistuttavia asioita.

Vierailija
456/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman miehen sukusoluja?

Onnea sen kanssa.

Onnistui jo lampaalla. Vain lainsäädäntö estää tekemästä ihmisellä.

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Dolly_(lammas)

Siinä meillä on tosi genomitutkija. Ihmisen kloonaaminen on pikkasen eri juttu kun lampaan. Joten älä valehtele!

Vierailija
457/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teidänkin perheeseen on nyt lakkoilosanomaa siis luvassa! 

Kun nyt jostain saisi kirjallisena tämän manifestin ladattua. Eihän tuo pösilö ukko muuten tajua olla puhumatta ja koskematta!

Vierailija
458/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää aloitus näyttikin kolahtavan naisiin. Alettiin haukkumaan vauvoiksi kun tekee niin pahaa ettei saa enää apua ja huomiota. 

Oi voi. Sellaista se on. Alkaa uudet ajat.

Vierailija
459/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä niin nauran :D

Otsikko: Miehet: ei puhuta naisille

Ketju: Miehet puhuneet naisille jo kahdeksan sivun verran.

Viestien kirjoittaminen ketjuun ei ole puhumista. Se on samaa kuin vessan seiniin kirjoittelu

Kumpikin on viestintää, jolle on kohde. Mene kirjoittamaan ruutupaperiin jos et halua viestiä kenellekään. Lopuksi hävitä se paperi.

Toimii hyvänä terapiakeinona. Lakkaat jauhamasta yhtä ja samaa kun kirjoitat sen ulos päästäsi. Muista myös liikunta raikkaassa ulkoilmassa!

Vierailija
460/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää aloitus näyttikin kolahtavan naisiin. Alettiin haukkumaan vauvoiksi kun tekee niin pahaa ettei saa enää apua ja huomiota. 

Oi voi. Sellaista se on. Alkaa uudet ajat.

Jep ja itseasiassa kun naiset aina hihkuu GIRL POWER niin teinkin tässä juuri päätöksen että mä alan nostamaan poikia ja miehiä. Onneksi oon asemassa missä voin niin tehdä 😊 

T. Nainen