Miehet: ei puhuta naisille
eikä tietenkään myös kosketa, eikä katsota päin.
Loppuu syytökset.
Kommentit (680)
Vierailija kirjoitti:
Lisää naisia ulkomailta Suomeen niin kasvava joukko suomi naisia jää ilman miestä
Eli jostain sitä pillua pitäis sit kuitenkin saada. Hhhmmmm.
Vierailija kirjoitti:
Tää aloitus näyttikin kolahtavan naisiin. Alettiin haukkumaan vauvoiksi kun tekee niin pahaa ettei saa enää apua ja huomiota.
Oi voi. Sellaista se on. Alkaa uudet ajat.
Täähän nyt on muutenkin menossa siihen suuntaan. Naisilla on ollut täällä vauvalakkoa, seksi lakkoa ja loputonta miesvihaa. Otamme osaa tähän tapahtumaan tällä panoksella. Loppujen lopuksi ihan oikein se on. On tässä jo kaikki haukut saanut kestää ihan syyttä suotta. Naiset todella vihaavat meitä ja tämä on siten luonnollista toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisää naisia ulkomailta Suomeen niin kasvava joukko suomi naisia jää ilman miestä
Eli jostain sitä pillua pitäis sit kuitenkin saada. Hhhmmmm.
Lakkorintama alkaa rakoilla ennen kuin pääsi alkuunkaan. Vakuuttavaa suorittamista miekkosilta 👍.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää aloitus näyttikin kolahtavan naisiin. Alettiin haukkumaan vauvoiksi kun tekee niin pahaa ettei saa enää apua ja huomiota.
Täähän nyt on muutenkin menossa siihen suuntaan. Naisilla on ollut täällä vauvalakkoa, seksi lakkoa ja loputonta miesvihaa. Otamme osaa tähän tapahtumaan tällä panoksella. Loppujen lopuksi ihan oikein se on. On tässä jo kaikki haukut saanut kestää ihan syyttä suotta. Naiset todella vihaavat meitä ja tämä on siten luonnollista toimintaa.
Sanotko vielä mikä se panos on ja keitä kaikkia siihen nyt sitten osallistuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä miehet!
Täällä nainen joka tsemppaa teitä miehet.
On huvittavaa lukea naisten itkuvirsiä täällä "te ootte ihan vauvoja jos ette enää puhu meille ettekä anna huomiota" sitähän me naiset on kerjätty kaikki nää vuodet. No kyt saadaan mitä on tilattu ja sit itketään ja nimitellään.
Toivon todella että miehet lakkaavat auttamasta naisia myös työpaikoilla. Kantakoot itse raskaat kantamuksensa,selvitkööt tienposkessa rikkoutuneen autonsa kanssa, avatkoot ovensa ja tehkööt kaikki nyt itsenäisesti. Sitten kun joku hullu perverssi käy meihin käsiksi (jota ei paljoa kiinnosta nämä naisten ja miesten väliset väännöt) niin selvitkään siitäkin ihan itse. Ihan turha odottaa enää miehiltä apuja.
Kiitos siskot kovasti kun pilasitte normaalin kivan miehen ja normaalin kivan naisen välisen normalin kommunikaation. Ootte te kyllä tyhmiä.
Se on ihan sinun asiasi ottaa selvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koetat malttaa olla soittamatta äipälle illalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikemminkin: ei ylennetä eikä edes palkata naisia. Kun työyhteisössä ei ole naisia, ei siellä myöskään ole naisten mukanaan tuomia ongelmia.
Kun työyhteisössä ei ole miehiä niin siellä ei myöskään ole ahdistelua.
Paitsi jos nainen ahistelee miestä
Opettelisit edes lukemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno idea. Sitä voisi jalostaa pidemmälle: älkää kirjoitelko täällä.
Hiljaa nainen, tämä on miesten ketju, kukaan ei kysynyt sulta.
Miesten ketju vauva-palstalla. 🤦 Tosi miehekästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En puhu livenä naisille. En edes töissä. Lähetän sähköpostia.
Ei ole syytetty ahdistelusta.
Voi pientä, kyllä sähköpostillakin voi ahdistella. Mutta menkää heti kirjoituslakkoon.
Keskityn töissäni pelkästään työasioihin. Ja kirjoitan mahdollisimman lyhyesti ja ytimekkäästi.
Minä teen nuo samat ja lisäksi käyn vielä puukäsityökurssilla. Mitäs siihen sanottavaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en edes tervehdi naisia, enkä todellakaan pidä ovia auki.
Etkä saa pimperoo. Se unohtui.
Palvo mies vulvaa. Siinä kaikki mitä naisilla on tarjolla.
korkeintaan puukolla kutitellaaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka aloitus onkin tehty vitsillä niin itse olen äitinä ohjeistanut nuorille pojille että eivät katso eivätkä puhu tuntemattomille naisille.
Heillä on laaja kaveripiiri ja siinä paljon tyttöjä ystävinä. Voivat sitten harjoitella normaalia kanssakäynistä näiden tuttujen tyttöjen kanssa. Tuntemattomille ei tarvitse edes ovia availla.
Kiitos vinkistä. Opetankin omilleni saman..ihan turha räpsytellä baarissa ripsiä ja yrittää saada katsekontaktia, ei tule onnistumaan..
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä vietät aikaa tuollaisten naisten kanssa? Suosittelen vaihtamaan naismakua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani, mutta voin vastata vain omasta puolestani, että uskon tämän olevan itseni lisäksi myös yleinen konsensus. Naisten itsensä tuottama kontribuutio asian eteen kyllä saa liikkeelle loputkin. Itseasiassa olen noteerannut sen merkit jo useita vuosia. Naisviha itseasiassa normalisoituu yhteiskunnassamme, eikä se varsinaisesti ole mikään ihme niinkään, kuin syy ja seuraus suhde, jolle nauratte päin naamaa.
Vaikka myönnän koko aiheen reunojen yli loiskuvan typeryyden, on itseasiasiassa todella hauskaa ottaa jopa osaa siihen. Tätä on nykyaika, täynnä tyhmiä ja ilkeitä suomalaisnaisia. Haluan vilpittömästä oikeudentunteesta osallistua tähän.
Vierailija kirjoitti:
Aborttioikeus pitäisi kieltää lapsenmurhana.
Tai ejakulointi. Raskaus ei ala ilman sitä.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavinta tässä kaikessa on, että jokainen nainen joka tänne on kirjoittanut ei ole itse henkilökohtaisesti kokenut minkäänlaista uhkaa saati ahdistelua yhdenkään miehen taholta vaan he jutustelevat joidenkin lehdissä olleiden yksittäistapausten pohjalta joissa tekijöinä eivät ole edes olleet suomalaiset miehet vaan juurikin nämä " yksittäistapaukset".
Säälittävää toimintaa ja huomion hakuisuutta.
Mistä tuollaisen väitteen repäisit?
Aivan sama mitä faktaa sulle hopeavadilla tarjotaan, sinä torjut sen kun koet häpeää miessukupuolestasi ja omista raiskausfantasioistasi. Pelkäät myös jääväsi kiinni niistä ei-toivotuista seksuaalisista teoista, jota olet naisille tehnyt.
Jäätkin, ellet opi käyttäytymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en edes tervehdi naisia, enkä todellakaan pidä ovia auki.
Etkä saa pimperoo. Se unohtui.
Palvo mies vulvaa. Siinä kaikki mitä naisilla on tarjolla.
Ja sekin enemmän kuin sinulla. Voi miten sääli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En aio vastata kenellekään naiselle tässä keskustelussa, kunhan sanon vaan että naiset menkää pois täältä, tämä on miesten huone. Ette tekään katsoisi hyvällä, jos mies tulisi pilaamaan tyttöjen illan yrittämällä heittää jotain noloa juttua kuten te tässä nyt.
No nyt ymmärrän, miksi alustan nimi on vauva.fi: Se on tarkoitettu miehille!
Miesvauva.fi
Ehdotin tuota Sanoma Oy:lle. Ehdota sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani, mutta voin vastata vain omasta puolestani, että uskon tämän olevan itseni lisäksi myös yleinen konsensus. Naisten it
Lisätäkseni vielä. Kuka edes haluaisi mitään kanssanne? Te ootte sairaita ja inhottavia. Lähinnä sharia laki on niitä asioita, joka teille sopii parhaiten. Synnytätte itse ongelmat, joista syytätte muita ja se on mielestänne hauskaa? Ettekö te ymmärrä, että te olette tämän koko itse aiheuttamanne aiheen todelliset typerykset. Nauratte sille, mitä itse olette tilanneet? Ikäänkuin vielä hiukan loukkaantunutta naurua. Te ootte niin tyhmiä, niin sairaita ja niin itseänne täynnä, että te ansaitsette koko tän skaalan täältä kaikkine vihoinenne, mitä vaan voi saada ikinä irti. Naurakaa sille, menkää hautaan sen kanssa. Yks lysti.
Kommenttisi osoittaa tietämättömyytesi aiheesta. En ylpeilisi silläkään.