Miehet: ei puhuta naisille
eikä tietenkään myös kosketa, eikä katsota päin.
Loppuu syytökset.
Kommentit (680)
Ihmettelen miksi miehet tuhlaavat aikaa naisiin. Naiset vain instagrammaavat, tilailevat netistä roskaa ja sitten heti seuraavaan hengenvetoon kertovat miten rakastavat luontoa ja siksi syövät välillä kasvisruokaa.
Mitä tahansa aivotonta nainen keksii tehdä, sitä jos milläänlailla kritisoi saa vihapuhetta niskaansa tuutin täydeltä.
Minä ainakin katselen muikeita pyllyjä ja tissejä juuri niin paljon kuin mieli tekee. Minkäs nainen sille tekee?
Vierailija kirjoitti:
Missä näitä ahdistelijamiehiä oikein on? Mä varmaan elän jossain suojatussa kuplassa, koska en ole koskaan törmännyt ahdisteluun. Lähipiirini miehet ovat fiksuja ja kohteliaita. Olen myös keskimääräistä pidempi nainen ja urheilullinen, joten ehkä näytän pelottavalta. Ahdistelijahullut varmaan kaipaa helppoa uhria.
90% naisista kokee ahdistelua. Joitain onnekkaita on joita se ei koske, olisi mielenkiintoista tietää mikä tätä pientä joukkoa yhdistää. Uhrien helppous selkeästi ei ole se kriteeri koska hyvin erityyppiset naiset häirintää kokevat.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka aloitus onkin tehty vitsillä niin itse olen äitinä ohjeistanut nuorille pojille että eivät katso eivätkä puhu tuntemattomille naisille.
Heillä on laaja kaveripiiri ja siinä paljon tyttöjä ystävinä. Voivat sitten harjoitella normaalia kanssakäynistä näiden tuttujen tyttöjen kanssa. Tuntemattomille ei tarvitse edes ovia availla.
Kiitos vinkistä. Opetankin omilleni saman..ihan turha räpsytellä baarissa ripsiä ja yrittää saada katsekontaktia, ei tule onnistumaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyysinkö tutkimusta että suomalainen ja amerikkalainen yhteiskunta ovat hyvin erilaisia? En pyytänyt, mutta voithan sinä sellaisen toimittaa. Toki, sinulla ei ole sitäkään tutkimusta.
"On itsestäänselvää että tutkimus ei päihitä mutuani". Sellaiset narsistiset setit sieltä sitten. Puolijärkinenkin tajuaa että anonyymi akateemisia papereita mainostava dorka mammojen keskustelupalstalla on merkittävästi parempi lähde kuin se vertaisarvioitu julkaisu jonka hän pyysi nähtäväksi.
Niin, no olen akateeminen ja olen julkaissutkin aikoinani. Työhöni yhä liittyy paljon tutkimusten lukemista. Yleisesti tiedetyt ja totena pidetyt asiat, kuten se että suomalainen ja amerikkalainen yhteiskunta ovat erilaisia on aivan hyväksyttyä debattia tällaisessa yhteydessä.
Ja mikä vielä
Ja kas tässä hesarista aivan vadtaavat löydökset. Näköjään ne yhteiskunnat ei niin erilaisia olekaan.
Mihin haluaisit nyt väistää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli muuten mieleeni, että Islannissahan naiset meni jokin aika sitten suurin joukoin lakkoon seksuaalista väkivaltaa vastustaakseen. Hyvä idea minusta.
Mikäs lakko me miehet keksittäis kaikki meidän kokemat vääryydet (asevelvollisuus, vaikeampi saada seksiä, kovemmat rikostuomiot samoista rikoksista) korjataksemme?
"Vaikeampi saada seksiä" 🤣🤣🤣
Voe voe, poikarukka. Kyllä normaali, seurallinen, itsestäänhuolehtiva mies sitä seksiäkin jossain vaiheessa saa. Muut ehkä ei. Siinä odotellessa taij os et täytä määritelmää, ota vaikka kivennäisvesipullo, poista EU-korkki ja töni pulloa.
Aborttioikeus pitäisi kieltää lapsenmurhana.
Ja vieläkin keskustelu jatkuu, vaikka lupasitte olla puhumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, no olen akateeminen ja olen julkaissutkin aikoinani. Työhöni yhä liittyy paljon tutkimusten lukemista. Yleisesti tiedetyt ja totena pidetyt asiat, kuten se että suomalainen ja amerikkalainen yhteiskunta ovat erilaisia on aivan hyväksyttyä debattia tällaisessa yhteydessä.
Ja mikä vielä tärkeämpää, fiksua keskustelua. Tuollaista tutkimusta nyt vain ei voi suomalaisen yhteiskunnan päälle liimata venytti sitä mihin suuntaan tahansa koska raamit ovat liian erilaiset.
Jos tutkimus on tehty tietynlaiseen yhteiskuntaan, se ei ole suoraan toistetavissa erilaisessa ympäristössä.
Ennemminkin sen pitäisi olla minä joka kannustaisin sinua tekemään vastaavan tutkimuksen Suomessa ennen kuin nolaat itsesi kertomalla harhaanjohtavia numeroita jostain aivan eri kulttuurista ja yhteiskuntajärjestyksestä.
Huomaatko
Ai kamala. Kyllä tuo järjen puute vetää jo sanattomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miksi miehet tuhlaavat aikaa naisiin. Naiset vain instagrammaavat, tilailevat netistä roskaa ja sitten heti seuraavaan hengenvetoon kertovat miten rakastavat luontoa ja siksi syövät välillä kasvisruokaa.
Mitä tahansa aivotonta nainen keksii tehdä, sitä jos milläänlailla kritisoi saa vihapuhetta niskaansa tuutin täydeltä.
Miksi huomioit vain tuollaiset naiset? Miksi ei-materialistinen, ei-instagrammaava nainen ei käy?
Huvittavinta tässä kaikessa on, että jokainen nainen joka tänne on kirjoittanut ei ole itse henkilökohtaisesti kokenut minkäänlaista uhkaa saati ahdistelua yhdenkään miehen taholta vaan he jutustelevat joidenkin lehdissä olleiden yksittäistapausten pohjalta joissa tekijöinä eivät ole edes olleet suomalaiset miehet vaan juurikin nämä " yksittäistapaukset".
Säälittävää toimintaa ja huomion hakuisuutta.
Vierailija kirjoitti:
No sitä me naisetkin ihmetellään! Irtautukaa nyt jos meistä, herramunvereni sentään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka aloitus onkin tehty vitsillä niin itse olen äitinä ohjeistanut nuorille pojille että eivät katso eivätkä puhu tuntemattomille naisille.
Heillä on laaja kaveripiiri ja siinä paljon tyttöjä ystävinä. Voivat sitten harjoitella normaalia kanssakäynistä näiden tuttujen tyttöjen kanssa. Tuntemattomille ei tarvitse edes ovia availla.
Kiitos vinkistä. Opetankin omilleni saman..ihan turha räpsytellä baarissa ripsiä ja yrittää saada katsekontaktia, ei tule onnistumaan..
Eipä 😉.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä näitä ahdistelijamiehiä oikein on? Mä varmaan elän jossain suojatussa kuplassa, koska en ole koskaan törmännyt ahdisteluun. Lähipiirini miehet ovat fiksuja ja kohteliaita. Olen myös keskimääräistä pidempi nainen ja urheilullinen, joten ehkä näytän pelottavalta. Ahdistelijahullut varmaan kaipaa helppoa uhria.
90% naisista kokee ahdistelua. Joitain onnekkaita on joita se ei koske, olisi mielenkiintoista tietää mikä tätä pientä joukkoa yhdistää. Uhrien helppous selkeästi ei ole se kriteeri koska hyvin erityyppiset naiset häirintää kokevat.
Mä olen huomaamattoman näköinen ja liikun ulkona vain päiväaikaan. Ei ole ahdistelu ikävuosina 0-30. Paitsi kerran taisi baarissa joku kähmiä ohimennen. Varmaan sellainen eräänlainen näkymättömyys olemuksessa suojaa, ja se ettei käy missään. Itselläni ainakin näin.
Vierailija kirjoitti:
Ai kamala. Kyllä tuo järjen puute vetää jo sanattomaksi.
Mihin haluaisit väistää seuraavaksi? Näköjään ne yhteiskunnat ei ihan niin erilaisia olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli muuten mieleeni, että Islannissahan naiset meni jokin aika sitten suurin joukoin lakkoon seksuaalista väkivaltaa vastustaakseen. Hyvä idea minusta.
Mikäs lakko me miehet keksittäis kaikki meidän kokemat vääryydet (asevelvollisuus, vaikeampi saada seksiä, kovemmat rikostuomiot samoista rikoksista) korjataksemme?
Voe voe, poikarukka. Kyllä normaali, seurallinen, itsestäänhuolehtiva mies sitä seksiäkin jossain vaiheessa saa. Muut ehkä ei. Siinä odotellessa taij os et täytä määritelmää, ota vaikka kivennäisvesipullo, poista EU-korkki ja töni pulloa.
Tää!
Just niin kauan kun suomessa riittää yksinhuoltaja äitejä niin miehille seksin saaminen on todella helppoa. Yh naisilla ei ole merkitystä onko mies kalju,vatsakas,vanha,humalassa,huumeissa jne. Kaikki käy. Monen kohdalla homma toimii jopa niin, että miehet ovat jonossa ja läpsystä vaihto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää!
Just niin kauan kun suomessa riittää yksinhuoltaja äitejä niin miehille seksin saaminen on todella helppoa. Y
Hienoa! Sitten miesten ei tartte ulista etteivät kelpaa kellekään. Alkoi jo vähän kyllästyttääkin se itkun tuhertamisen kuuntelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tähän 90% väitteeseen olemassa jonkinlainen oikea todiste? Kuulostaa hatusta heitetyltä. Toisaalta voihan se olla tottakin kun jossain kyselytutkimuksessa oli laskettu ahdisteluksi se että mies jutteli naiselle.
Minä olen nainen. Nuorena ja nättinä koin joitain kertoja ahdistelua mutta en sen kummempaa kuin mitä.olen nähnyt hyvän näköisten miestenkin kohtaavan.
Ne jutut missä Marja-Kielevi kertoo lehdessä että häntä ahdistellaan 20 kertaa päivässä on ihan potaskaa ja jokainen nainen tietää tämän. Ne on ainoastasn tehty ja keksitty jotta saataisiin muut naiset vihaamaan miehiä enemmän ja kerättyä rahaa lisää eri järjestöille jotka nauttii isoa valtion tukea teemaan liittyen.
Naisia ahdistellaan mutta ei joka päivä eikä koko ajan. Ahdistelun määritelmä on myös monelle erilainen. Joku pitää flirttailua ahdisteluna. Joten jos sen kokee ahdisteluna niin ihmekö tuo jos sitä kohtaa paljon. Myös miehet kokee ahdistelua. Enemmän kun uskottekaan.
Näissä usein myös unohdetaan se, että todellinen ahdistelija ahdistelee varmasti kymmeniä ellei satoja kertoja eläissään..yksi sama tyyppi tekee siis ison määrän ahdisteluja eri naisille. Ehkä tosiaan jollain on tuttavapiirissä näitä ahdistelijoita jotka sitten ahdistelee koko tuttavapiirin läpi ja sen porukan puheissa ahdistelu on yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen huomaamattoman näköinen ja liikun ulkona vain päiväaikaan. Ei ole ahdistelu ikävuosina 0-30. Paitsi kerran taisi baarissa joku kähmiä ohimennen. Varmaan sellainen eräänlainen näkymättömyys olemuksessa suojaa, ja se ettei käy missä
Tollasen oisin aina halunnu 🤗
Ehdot näyttäis olevan, että ei puhuta, ei kosketa, ei katsota päin. Sinäkin siellä hyysäät nyt siis lakkorikkuria. Voi voi.