Miehet: ei puhuta naisille
eikä tietenkään myös kosketa, eikä katsota päin.
Loppuu syytökset.
Kommentit (680)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://files.eric.ed.gov/fulltext/ED416035.pdf
Vertaisarvioidusta julkaisusta: Behavioral sciences and the law
Ihmiset jotka lukevat paljon tieteellistä tekstiä kehittyvät hyviksi skimmaajiksi. Kyllä minä sen alusta loppuun selasin ja muutaman kohdan luin jopa ajatuksella.
Luen työssäni paljon tutkimuksia, ja olen kiinnostunut niistä vapaa-ajallakin. Jokaista samaa ei tarvi lukea jotta aiheesta saa jonkinmoisen kuvan paperin aihealueesta.
Ja en ohittanut vaan nimenomaan kommentoin ja jopa lyhyesti analysoin kyseisen paperin soveltuvuutta suomalaiseen yhteiskuntaan.
Sinä ohitit
Oikeastiko haluat tutkimusta siitä että suomalainen ja amerikkalainen yhteiskunta ovat hyvin erilaisia? Siitä, että Suomessa yh-perheidenkin lapset saavat laadukasta koulutusta? Siitä, että Suomessa ei ole vastaavaa ghettokulttuuria kuin Amerikassa?
Tuota tutkimusta voi yrittää liimata suomalaiseen kehykseen mutta ei se tule toimimaan samalla tavalla kuin alkuperäisessä yhteydessään.
Nuo ovat sen verran itsestäänselvyyksiä että jokainen edes puolijärkinen ymmärtää että tuo tutkimus ei täysin sovellu Suomeen. Tuskin nuin turhaan tutkimukseen edes saisi rahoitusta koska tulos on jo kaikkien tiedossa.
Enkä sitä kokonaan lytännyt, sanoin että joiltain osin voi soveltuakin.
Älä jaksa leikkiä tyhmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://files.eric.ed.gov/fulltext/ED416035.pdf
Vertaisarvioidusta julkaisusta: Behavioral sciences and the law
Oikeastiko haluat tutkimusta siitä että suomalainen ja amerikkalainen yhteiskunta ovat hyvin erilaisia? Siitä, että Suomessa yh-perheidenkin lapset saavat laadukasta koulutusta? Siitä, että Suomessa ei ole vastaavaa ghettokulttuuria kuin Amerikassa?
Tuota tutkimusta voi yrittää liimata suomalaiseen kehykseen mutta ei se tule toimimaan samalla tavalla kuin alkuperäisessä yhteydessään.
Nuo ovat sen verran itsestäänselvyyksiä että jokainen edes puolijärkinen ymmärtää että tuo tutkimus ei täysin sovellu Suomeen. Tuskin nuin turhaan tutkimukseen edes saisi rahoitusta koska tulos on jo kaikkien tiedossa.
Enkä sitä kokonaan lytännyt, sanoin että joiltain osin voi soveltuakin.
Älä jaksa leikkiä tyhmää.
Pyysinkö tutkimusta että suomalainen ja amerikkalainen yhteiskunta ovat hyvin erilaisia? En pyytänyt, mutta voithan sinä sellaisen toimittaa. Toki, sinulla ei ole sitäkään tutkimusta.
"On itsestäänselvää että tutkimus ei päihitä mutuani". Sellaiset narsistiset setit sieltä sitten. Puolijärkinenkin tajuaa että anonyymi akateemisia papereita mainostava dorka mammojen keskustelupalstalla on merkittävästi parempi lähde kuin se vertaisarvioitu julkaisu jonka hän pyysi nähtäväksi.
Toistaiseksi tämä miesten lakko on mennyt minulta ohi ihan huomaamatta. Miten muut naiset, mikä elämässänne on nyt muuttunut?
Vierailija kirjoitti:
Hieno idea. Sitä voisi jalostaa pidemmälle: älkää kirjoitelko täällä.
Sinähän voisit tehdä palveluksen kaikille ja lakata hengittämästä.
Ikävöimään jäisivät:
Sekä:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pyysit lähdettä jos tiesit heti etukäteen että et aio myöntää sen kumoavan väitettäsi?
Pyysin lähdettä koska aiemmin kertomasi numerot kuulostivat niin sopimattomilta suomalaiseen yhteiskuntaan, että halusin tietää olenko itse aivan täysin hukassa vai oliko tutkimus tehty jossain sellaisessa kehyksessä joka niitä numeroita paremmin selittäisi. Ja olihan se.
Ei ole iso menetys, kusisia pilluja näkee selaimellakin :)
Vierailija kirjoitti:
Toistaiseksi tämä miesten lakko on mennyt minulta ohi ihan huomaamatta. Miten muut naiset, mikä elämässänne on nyt muuttunut?
Uskaltaiskohan terdelle tänään, jos ne olisikin lakossa? Saisi olla rauhassa. Viime viikonloppuna yksi wannabe-pistoolisankari lyöttäytyi seuraan eikä tajunnut ei-sanan merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole iso menetys, kusisia pilluja näkee selaimellakin :)
Niinpä. Business as usual teille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lastensurma on useimmiten äidin tekemä rikos. Alle vuoden ikäisen vauvan surmaaja on itse asiassa lähes aina äiti. Pitääkö lasten nyt siis samalla logiikalla alkaa pelätä äitejään, vai mitä nämä naiset nyt yrittää sanoa?
Niin, sillä ei varmasti ole mitään tekemistä näiden sällien kasvamisessa vinksalleen, että isänsä hylkäsi.
Ketjun naisten mukaan kaikki miehet ovat uhka, joten eikö se ole nimenomaan hyvä asia että ne miehet lähtee? Nainen saa olla turvassa vaikka karhun kanssa?
Sanakirja käteen ja selvitä itsellesi mitä tarkoittaa sanat "potentiaalinen uhka". Ja miten se eroaa tuosta mitä kirjoitit. Ja sitten voit konteploida että tunnetko olosi tyhmäksi vai ääliömäiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin mies juuri huuteli tuolta aidan yli. Rikkuri!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikemminkin: ei ylennetä eikä edes palkata naisia. Kun työyhteisössä ei ole naisia, ei siellä myöskään ole naisten mukanaan tuomia ongelmia.
Minun työpaikassani on 5 johtajaa. Kaikki ovat naisia. Ei ole edes perinteisen naisvaltainen ala. Hupsis.T
Täällä av:lla voi pienissä perjantaisiidereissä kertoa mitä tahansa voimaantumistarinoita. Vastasit viestiini, koska kalikka kolahti. Ymmärsit, että tämä naisten ulina voikin osua omaan nilkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikemminkin: ei ylennetä eikä edes palkata naisia. Kun työyhteisössä ei ole naisia, ei siellä myöskään ole naisten mukanaan tuomia ongelmia.
Minun työpaikassani on 5 johtajaa. Kaikki ovat naisia. Ei ole edes perinteisen naisvaltainen ala. Hupsis.T
Täällä av:lla voi pienissä perjantaisiidereissä kertoa mitä tahansa voimaantumistarinoita. Vastasit viestiini, koska kalikka kolahti. Ymmärsit, että tämä naisten ulina voikin osua omaan nilkkaan.
Sinun promillet haisi tänne asti. Huh huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on täällä sohvalla kanssa rikkuri. Pulisee vähän väliä, mukavaa seuraa. Seksiä se kyllä lupasi vasta kun helteet hellittävät, jotain lakon yritystä kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pyysit lähdettä jos tiesit heti etukäteen että et aio myöntää sen kumoavan väitettäsi?
Pyysin lähdettä koska aiemmin kertomasi numerot kuulostivat niin sopimattomilta suomalaiseen yhteiskuntaan, että halusin tietää olenko itse aivan täysin hukassa vai oliko tutkimus tehty jossain sellaisessa kehyksessä joka niitä numeroita paremmin selittäisi. Ja olihan se.
Siirrät nyt siis maalitolppaa. Haluatkin tutkimuksen yksinomaan Suomesta, koska länsimaita ei voi verrata toisiinsa lainkaan. Jos tutkimusta ei ole joka täyttää sinun tarkasti etukäteen myrkyttämät raamit, sinun mutusi on siis se millä mennään. Selvä. Laitoitko jo viestiä muuten tuonne julkaisuun että heidän tutkimuksensa on p*skaa ja sinun mutullasi voidaan korvata sen jokainen julkaisema tutkimus?
Tietysti tämä on sarkasmia. Kuten sanoin jo välittömästi tutkimuksen toimitettuani, sinulla ei ollut mitään tarkoitusta ikinä lukea sitä tai mitään muutakaan lähdettä, vaan ajattelit että pyytämällä lähdettä luvuille, saisit jonkinlaisen yliotteen keskustelusta. Räpiköintisi ei siis yllätä nyt minua ollenkaan. Tutkimuksen pitäisi nyt sopia sinun epämääräiseen käsitykseen suomalaisesta yhteiskunnasta. Vetoat amerikkalaisen ja suomalaisen yhteiskunnan eroihin ikäänkuin kaksi länsimaata eivät ole mitenkään verrannollisia toisiinsa. Ghettokulttuuri on sinun itsesi keksimä termi ja oletat että muiden tehtävä on nyt arvailla mitä tarkoitat sillä jotta voit loputtomasti väistellä sitä tosiasiaa, että olit yksinkertaisesti väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on täällä sohvalla kanssa rikkuri. Pulisee vähän väliä, mukavaa seuraa. Seksiä se kyllä lupasi vasta kun helteet hellittävät, jotain lakon yritystä kuitenkin.
Koiranulkoiluttajamies kommentoi hellettä. Olisi pitänyt kysyä, eikö hän ole tietoinen tästä lakosta.
Missä näitä ahdistelijamiehiä oikein on? Mä varmaan elän jossain suojatussa kuplassa, koska en ole koskaan törmännyt ahdisteluun. Lähipiirini miehet ovat fiksuja ja kohteliaita. Olen myös keskimääräistä pidempi nainen ja urheilullinen, joten ehkä näytän pelottavalta. Ahdistelijahullut varmaan kaipaa helppoa uhria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä koko ketju osoittaa vain todeksi sen, että on lähes mahdotonta löytää itselleen normaali, tasapainoinen nainen, enkä nyt tarkoita pituus/ painosuhdetta, sillä sillä asialla nyt ei ole sen suurempaa merkitystä.
M42
Jos määrityksesi normaalista naisesta on nainen, joka ei ole kokenut häirintää tai pidä vieraita miehiä potentiaalisena uhkana, niin onnea etsintään.
Yhtä helposti löydät jäniksen, jolla ei ole pitkiä korvia.
Lähinnä tarkoitin naista joka ei ole vatípää.
M42
Muistutan taas siitä peilistä. Jos valtaosa löytää kumppanin ja sinä jäät ilman niin peilin suuntaan sitä katsetta.
Sinunko mielestäsi miehellä ei saa olla kriteereitä naisten suhteen? Omat kriteerini ovat hyvinkin yksinkertaiset ja selkeät.
1. Pituus yli 170cm
2. Paino max 80kg
3. Lapseton ( ei missään nimessä yh lunttu)
4. Työssäkäyvä ( omillaan toimeentuleva,ei tukien käyttäjä)
5. Raitis sekä savuton
6. Silmien väri sininen/ vihreä
7. Ei syö mielenterveys lääkkeitä
8. Kokonaisvaltaisesti terve sekä fyysisesti, että henkisesti.
Tuossa nyt ensialkuun joitakin minimivaatimuksia.
Käytännössä luonteella ei ole niin merkitystä, sillä osaan kyllä kouluttaa itse.
Nykyään miesten täytyy olla kuin naisia ei olisi olemassakaan. Vaikka sekin tietysti on niiden nyrkkeilysäkkien mielestä paha asia.
Paitsi jos nainen ahistelee miestä