Miehet: ei puhuta naisille
eikä tietenkään myös kosketa, eikä katsota päin.
Loppuu syytökset.
Kommentit (680)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toistaiseksi tämä miesten lakko on mennyt minulta ohi ihan huomaamatta. Miten muut naiset, mikä elämässänne on nyt muuttunut?
Naapurin mies juuri huuteli tuolta aidan yli. Rikkuri!
Mulla on täällä sohvalla kanssa rikkuri. Pulisee vähän väliä, mukavaa seuraa. Seksiä se kyllä lupasi vasta kun helteet hellittävät, jotain lakon yritystä kuitenkin.
Koiranulkoiluttajamies kommentoi hellettä. Olisi pitänyt kysyä, eikö hän ole tietoinen tästä lakosta.
Pääkaupunkiseudulla lakon vaikutukset eivät näy, eivät tunnu. Onkohan tämä joku paikallinen tempaus?
Vierailija kirjoitti:
Nykyään miesten täytyy olla kuin naisia ei olisi olemassakaan. Vaikka sekin tietysti on niiden nyrkkeilysäkkien mielestä paha asia.
Ihan hyvä se on 🙂. Jatkakaa.
No ei kannatakaan, jos ei osaa käyttäytyä normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään miesten täytyy olla kuin naisia ei olisi olemassakaan. Vaikka sekin tietysti on niiden nyrkkeilysäkkien mielestä paha asia.
Miksi ohikulkeville naisille pitäisi osoittaa jotain erityistä huomiota ja tuijotella heitä? Huomioi vaimosi, tyttäresi, siskosi ja äitisi. En minäkään naisena kyttää random miehiä, eli käyttäydyn juuri kuin heitä ei olisikaan
Vierailija kirjoitti:
Ei ole iso menetys, kusisia pilluja näkee selaimellakin :)
Sellaisen voi myös vuokrata niin ei tarvitse jokapäiväseksi riesaksi ottaa.
Tulin vaan tarkastamaan, että vieläkö miehet täällä puhuvat naisille ja edelleen kovasti näyttää asiaa olevan :D
Vierailija kirjoitti:
Pyysinkö tutkimusta että suomalainen ja amerikkalainen yhteiskunta ovat hyvin erilaisia? En pyytänyt, mutta voithan sinä sellaisen toimittaa. Toki, sinulla ei ole sitäkään tutkimusta.
"On itsestäänselvää että tutkimus ei päihitä mutuani". Sellaiset narsistiset setit sieltä sitten. Puolijärkinenkin tajuaa että anonyymi akateemisia papereita mainostava dorka mammojen keskustelupalstalla on merkittävästi parempi lähde kuin se vertaisarvioitu julkaisu jonka hän pyysi nähtäväksi.
Niin, no olen akateeminen ja olen julkaissutkin aikoinani. Työhöni yhä liittyy paljon tutkimusten lukemista. Yleisesti tiedetyt ja totena pidetyt asiat, kuten se että suomalainen ja amerikkalainen yhteiskunta ovat erilaisia on aivan hyväksyttyä debattia tällaisessa yhteydessä.
Ja mikä vielä tärkeämpää, fiksua keskustelua. Tuollaista tutkimusta nyt vain ei voi suomalaisen yhteiskunnan päälle liimata venytti sitä mihin suuntaan tahansa koska raamit ovat liian erilaiset.
Jos tutkimus on tehty tietynlaiseen yhteiskuntaan, se ei ole suoraan toistetavissa erilaisessa ympäristössä.
Ennemminkin sen pitäisi olla minä joka kannustaisin sinua tekemään vastaavan tutkimuksen Suomessa ennen kuin nolaat itsesi kertomalla harhaanjohtavia numeroita jostain aivan eri kulttuurista ja yhteiskuntajärjestyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Tulin vaan tarkastamaan, että vieläkö miehet täällä puhuvat naisille ja edelleen kovasti näyttää asiaa olevan :D
Internetissä ei ole naisia.
Vierailija kirjoitti:
Juu, he täällä kertoilee meille, että ollaan ihan tyhmiä kakkapäitä eikä heidän huomionsa arvoisia 🙂. Lopetellaan taas klo 23!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole iso menetys, kusisia pilluja näkee selaimellakin :)
Kusisia mulkkuja joutuu valitettavasti näkemään pyytämättäkin... Tässäpä se ero....
Sinä näet kun haluat, naisia häiritään silloin kun eivät halua...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä koko ketju osoittaa vain todeksi sen, että on lähes mahdotonta löytää itselleen normaali, tasapainoinen nainen, enkä nyt tarkoita pituus/ painosuhdetta, sillä sillä asialla nyt ei ole sen suurempaa merkitystä.
M42
Jos määrityksesi normaalista naisesta on nainen, joka ei ole kokenut häirintää tai pidä vieraita miehiä potentiaalisena uhkana, niin onnea etsintään.
Yhtä helposti löydät jäniksen, jolla ei ole pitkiä korvia.
Lähinnä tarkoitin naista joka ei ole vatípää.
M42
Muistutan taas siitä peilistä. Jos valtaosa löytää kumppanin ja sinä jäät ilman niin peilin suuntaan sitä katsetta.
Sinunko m
Kuinka on onnistunut noilla kriteereillä? Tässä on varmaan se nais- ja miesnäkökulman ero: musta luonteella on absoluuttisesti eniten merkitystä enkä missään nimessä lähtisi kouluttamaan aikuista ihmistä. Näillä eväillä onnellisessa avioliitossa kohta 20 v. -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, he täällä kertoilee meille, että ollaan ihan tyhmiä kakkapäitä eikä heidän huomionsa arvoisia 🙂. Lopetellaan taas klo 23!
Ookkei ja arvatenkin jatketaan huomenna seiskan jälkeen aamusta XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toistaiseksi tämä miesten lakko on mennyt minulta ohi ihan huomaamatta. Miten muut naiset, mikä elämässänne on nyt muuttunut?
Mulla on täällä sohvalla kanssa rikkuri. Pulisee vähän väliä, mukavaa seuraa. Seksiä se kyllä lupasi vasta kun helteet hellittävät, jotain lakon yritystä kuitenkin.
Mä en oo varma mitä luetaan rikkuruudeksi... Sohvalla kans ukko tekemässä töitä, välillä pussailee mun varpaita. Murahti myöntävästi ku kysyin että kelpaisiko kahvi ja voileipä... Onko hän rikkuri?
Vierailija kirjoitti:
Niin, no olen akateeminen ja olen julkaissutkin aikoinani. Työhöni yhä liittyy paljon tutkimusten lukemista. Yleisesti tiedetyt ja totena pidetyt asiat, kuten se että suomalainen ja amerikkalainen yhteiskunta ovat erilaisia on aivan hyväksyttyä debattia tällaisessa yhteydessä.
Ja mikä vielä tärkeämpää, fiksua keskustelua. Tuollaista tutkimusta nyt vain ei voi suomalaisen yhteiskunnan päälle liimata venytti sitä mihin suuntaan tahansa koska raamit ovat liian erilaiset.
Jos tutkimus on tehty tietynlaiseen yhteiskuntaan, se ei ole suoraan toistetavissa erilaisessa ympäristössä.
Ennemminkin sen pitäisi olla minä joka kannustaisin sinua tekemään vastaavan tutkimuksen Suomessa ennen kuin nolaat itsesi kertomalla harhaanjohtavia numeroita jostain aivan eri kulttuurista ja yhteiskuntajärjestyksestä.
Huomaatko muuten miten ainoastaan sinulla on tarve mainostaa akateemisuuttasi ja julkaisutaustaasi? Minä voin nimittäin kertoa sen, että yleisesti tiedetään monia asioita, mutta se, että Yhdysvallat on aivan eri kulttuuri ja yhteiskuntajärjestys ei ole sellainen. Kyseessä on länsimainen demokratia, ja meidän kulttuurivaikutteet sieltä ovat merkittävät.
Kuten sanoin, sinulla ei ollut aikomustakaan lukea mitään lähdettä, saatika tunnustaa sen olevan millään muotoa validi. En minä ala juoksemaan jokaisen maalitolpan siirtelysi perässä. Nytkin lässytät jostain "erilaisista raameista", jotka tietenkin jätät määrittelemättä koska sinun on pakko jättää itsellesi pakokeino missä jokainen lähde voidaan ohittaa koska se ei täytä sinun mielivaltaisia raameja ja yhteiskuntajärjestyksiä.
Edelleen odottelen sinulta sitä tutkimusta mistä käy ilmi amerikkalaisen ja suomalaisen yhteiskuntien yhteensopimattomuus ja vertailukelvottomuus. Päteekö tämä vertailukelvottomuus mihinkään muuhun kuin niihin asioihin mitkä sopivat sinulla?
Lisäksi, miten ne luvut olivat harhaanjohtavia, jos sinulla on osoittaa että ne luvut ovat väärät, miksi uliset siitä täällä etkä oikaise sitä tutkimusta? Luulisi akateemisilla paukuillasi pystyvän siihen.
Vaikka aloitus onkin tehty vitsillä niin itse olen äitinä ohjeistanut nuorille pojille että eivät katso eivätkä puhu tuntemattomille naisille.
Heillä on laaja kaveripiiri ja siinä paljon tyttöjä ystävinä. Voivat sitten harjoitella normaalia kanssakäynistä näiden tuttujen tyttöjen kanssa. Tuntemattomille ei tarvitse edes ovia availla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ookkei ja arvatenkin jatketaan huomenna seiskan jälkeen aamusta XD
You betcha!
Vierailija kirjoitti:
Ei anneta niille huomiota, ei rahaa eikä rakkautta. Eikä munaa.
Kun 40v tulee mittariin niin vähintään spermaa vinkuvat. Älkää käykö enää luovuttamassa sitäkään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo varma mitä luetaan rikkuruudeksi... Sohvalla kans ukko tekemässä töitä, välillä pussailee mun varpaita. Murahti myöntävästi ku kysyin että kelpaisiko kahvi ja voileipä... Onko hän rikkuri?
Rajatapaus. Murahtelu voisi olla lakkoilua, toisaalta varpaiden pussailu viittaa siihen ettei päättäväisyyttä huomion- saati munanantolakkoon taida olla. Näinkö vähän on kansan syvien rivien keskuudessa kannatusta hyvällä asialla.
Ahdistelijamiehet löytyvät pääosin vasemmistonuorista, missä puolue-eliitti järjestelmällisesti hiljentää uhrit. Koska ahdistelu ja seksuaalinen väkivalta on arkipäivää noissa piireissä, se projisoidaan muuallekin.