Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko mahdollinen uhka kun olen mies?

Vierailija
30.05.2024 |

Alkaa tuntua  viime päivien uutisointien takia siltä.

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mies ole uhka, täällä vain keuhkoaa muut kuin heterot ja jälki on sen näköistä. Miehet eivät luultavasti ole täällä kovinkaan edustettuna muutenkaan. Ehkä joku piruuttaan pistätyy tätä menoa vilkaisemassa.

Luojan kiitos suurin osa teistä miehistä on terveitä, ihania ja välittäviä. Eihän tästä muuten mitään tulisi.

Teistä ihanista miehistä taitaa olla vain huutava pula ja se saa ihmiset raivoihinsa.  Eittämättä joillekin jää luu kouraan.

Pikkasen sama tilanne kaupoissa joskus, kun munia myydään tosi halvalla, sotkuhan siitä tulee ja jälki on rumaa.

Pahoittelen :)

No eipä ole kyllä ihan kaikilla naisillakaan kaikki muumit laaksossa. Itseasiassa tilastollisesti harvemmalla naisella kuin miehellä on.

Että pitäskö tässä leimata kaikki naiset vaarallisiksi? Newsflash: se on ennakkoluuloisuutta, ei mitään muuta.

Vierailija
22/85 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy pidättää koska saatat suunnitella vaikka mitä. Todisteina pyykkinaru, suojahanskat ja rulla teippiä, plus keittiössä veitsiä piilossa valmiina rikoksen tekoon.

Ja saunajakkara, jota voi käyttää "astalona"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehet muka pelkäisi jos ulkona liikkuisi teitä voimakkaampia ihmisiä? 

Vierailija
24/85 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sikäli kyllä, että jos tulet vastaan autiolla pimeällä kadulla yöllä, vaihdan toiselle puolelle katua.

Entäs jos siellä toisella puolella katua pimeällä alueella tuleekin vastaan se himoraiskaaja ja vetää sut pusikkoon.

Suurempi todennäköisyys on kompastua katukiveykseen ja murtaa kallonsa.

Vierailija
25/85 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiintoista seurata, mille tasolle asti yleinen hulluus vielä ehtii ennen kuin posahtaa.

Vierailija
26/85 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sikäli kyllä, että jos tulet vastaan autiolla pimeällä kadulla yöllä, vaihdan toiselle puolelle katua.

No niin. Ihanaa leimaamista kaikkia miehiä kohtaan.

Ei voi mitään. Kyseessä on riskien minimointi eikö se kohdistu kehenkään persoonana.

Kyseessä on miesviha. 

Ei se ole vihaa vaan pelkoa. Kyseessä on miespelko. 

Vierailija
27/85 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä selität. Luuletko että kaikki miehet on samankokosia ja yhtä voimakkaita. Oikeasti, miten voi noilla älynlahjoilla olla vielä elossa?

Vierailija
28/85 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesviha

Mitäpä se #miesviha tekee itse, jos vastaan tulee pieni nainen vs itseäsi paljon isompi mies? Jos ei saa edes väistää potentiaalista uhkaa niin mitä saa tehdä? Juosta suoraan pakoon? Ottaa turpiinsa? Tulla ahdistelluksi?

Vierailija
29/85 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi mitään. Kyseessä on riskien minimointi eikö se kohdistu kehenkään persoonana.

Kyseessä on miesviha. 

Ei se ole vihaa vaan pelkoa. Kyseessä on miespelko. 

Muukalaisvihakin on pelkoa. Rasismikin on usein pelkoa. Pelko kun ei ole aina perusteltua.

Se ei tee siitä sen hyväksyttävämpää.

Vierailija
30/85 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesviha

Höpöhöpö. Iät ajat on tyttöjen ja naisten pitänyt varoa ja aivan kaikissa kulttuureissa. 

Tämä ilmeisesti yhden nuorukaisen tällä palstalla harjoittama naisten pelottelu kaikilla ikävillä uhkauksilla ei auta yhtään kunnon miesten asiaa.

Ja hän tietää sen. Kiitos teille oikeille miehille, jotka ette anna tämän tyypin puhua puolestanne.

Vierailija
31/85 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet uhka ja syypää kaikkeen menneeseen, nykyiseen ja tulevaan koska olet mies. Sinun pitää pyytää edellisten sukupolvienkin tekemät synnit anteeksi koska olet kehdannut syntyä mieheksi. Häpeä!!!

Vierailija
32/85 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan maailman vahvimmalla miehellä ei ole sitä pelkoa. (mutta senkin voi joku hullu ampua helposti)

Vierailija
33/85 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on miesviha. 

Miehet ovat ihan itse tuon käytöksen aiheuttaneet, eikä se muutu noista sun itkupotkuraivareista mihinkään, joten jaxuhalit sulle.

Vierailija
34/85 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesviha

Mitäpä se #miesviha tekee itse, jos vastaan tulee pieni nainen vs itseäsi paljon isompi mies? Jos ei saa edes väistää potentiaalista uhkaa niin mitä saa tehdä? Juosta suoraan pakoon? Ottaa turpiinsa? Tulla ahdistelluksi?

Sitä pientä naista on varmaan syytä väistää, ettei saa pelkotiloja ja syytä ahdistelusta.

Vierailija
35/85 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen huomaavinani, että usein vaikka kävelylenkillä ollessani ja jonkun tuntemattoman naisen kohdatessani, niin jotenkin niistä eleistä huomaa, että kyllä naiset ainakin jonkinlaisena uhkana vieraita miehiä pitävät.

Ei sillä, että minulla nyt olisi mikään palava halu mennä häiritsemään toisia ihmisiä. Itsekin mielelläni luikin mahdollisimman nopeasti omille matkoilleni. Siitä tulee vaan vähän sellainen huono omatunto, että taasko minä turhaan pelästytin toisen ihmisen olemassaolollani.

Olen pahoillani, että sinuun suhtaudutaan niin, mutta se on naisen arkea. Meillä ei ole varaa olla varomatta. Jos jotain sattuu, aina ensimmäisenä huudetaan syyttävästi, että kuka hullu menee yksin illalla lenkille jne. Naisia syyllistetään varomattomuudesta. Nyt miehet syyllistävät naisia varomisestakin. Vaikka juuri sinä et ole pahantekijä, en voi tietää sitä, kun tulet vastaan.

Vierailija
36/85 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehet pelkäävät itseään voimakkaampia miehiä. Eivät he koskaan itseään vahvemman kimppuun käy. Kyllä monet miehetkin vaihtaa kadun puolta, jos uhkaavan oloinen henkilö tulee vastaan. 

Vierailija
37/85 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on miesviha. 

Miehet ovat ihan itse tuon käytöksen aiheuttaneet, eikä se muutu noista sun itkupotkuraivareista mihinkään, joten jaxuhalit sulle.

Jatkat vain miesviha-linjaasi. Mene juttelemaan terapeutille.

Vierailija
38/85 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on miesviha. 

Vihaan siis miestä abstraktina oliona? Vaikken tunnekaan mitään erityistä tunnetta ajatellessani miesoliota.

Vierailija
39/85 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla liikku monia fyysisesti voimaakaampia kuin minä sekä tuolla liikkuu ihmisiä suuressa jengissä ja ovat fyysisesti voimakkaampia kuin minä, mietin vaan että mitä pelättävää siinä on?

Kaippa miehet ja naiset ajattelee eritavoilla näistä asioista

Vierailija
40/85 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten kaikki olisi mahdollinen uhka