Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko mahdollinen uhka kun olen mies?

Vierailija
30.05.2024 |

Alkaa tuntua  viime päivien uutisointien takia siltä.

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän sinä sen tiedät parhaiten. Omasta arvostaan kannattaa pitää kiinni, jos sellainen on.

Vierailija
2/85 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan susta kiinni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan täällä leimataan kaikki miehet.

Turhaan olet kohtelias ja ystävällinen. 

Vierailija
4/85 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluaa miehen joka on mahdollinen uhka ei mitään nössöä.

Vierailija
5/85 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hallussapitolupa mun käsille. Kadulla ne pitää pitää taskuissa. 

Vierailija
6/85 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sikäli kyllä, että jos tulet vastaan autiolla pimeällä kadulla yöllä, vaihdan toiselle puolelle katua.

Vierailija
7/85 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sikäli kyllä, että jos tulet vastaan autiolla pimeällä kadulla yöllä, vaihdan toiselle puolelle katua.

Miksi?

Vierailija
8/85 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen huomaavinani, että usein vaikka kävelylenkillä ollessani ja jonkun tuntemattoman naisen kohdatessani, niin jotenkin niistä eleistä huomaa, että kyllä naiset ainakin jonkinlaisena uhkana vieraita miehiä pitävät.

Ei sillä, että minulla nyt olisi mikään palava halu mennä häiritsemään toisia ihmisiä. Itsekin mielelläni luikin mahdollisimman nopeasti omille matkoilleni. Siitä tulee vaan vähän sellainen huono omatunto, että taasko minä turhaan pelästytin toisen ihmisen olemassaolollani.

Vierailija
9/85 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin. Ihanaa leimaamista kaikkia miehiä kohtaan.

Vierailija
10/85 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kikkeli ladattu ja pussit täynnä,jos näin on sitten olet kyllä lainsuojaton.

Vierailija
11/85 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vie mun naista. 

t. Tamperelainen kylähullu 

Vierailija
12/85 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen huomaavinani, että usein vaikka kävelylenkillä ollessani ja jonkun tuntemattoman naisen kohdatessani, niin jotenkin niistä eleistä huomaa, että kyllä naiset ainakin jonkinlaisena uhkana vieraita miehiä pitävät.

Ei sillä, että minulla nyt olisi mikään palava halu mennä häiritsemään toisia ihmisiä. Itsekin mielelläni luikin mahdollisimman nopeasti omille matkoilleni. Siitä tulee vaan vähän sellainen huono omatunto, että taasko minä turhaan pelästytin toisen ihmisen olemassaolollani.

Ooksie karhu 

Vierailija
13/85 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtaudun sinuun kuin kehen tahansa tuntemattomaan kaksilahkeiseen: olet aikuisen  miehen voimilla ja hormoneilla, sekä taaperon impulssikontrollilla varustettu henkilö, joten lähtökohtaisesti pysyn sinusta etäällä. 

Ymmärrän kyllä, etteivät kaikki miehet tällaisia ole, mutta mistäpä minä voin tuntematta sinua tietää kuulutko sekopäiden vai normaalien joukkoon. Jos satut olemaan sekopää, olen pienen fyysisen kokoni takia täysin puolustuskyvytön.

Vierailija
14/85 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi mitään. Kyseessä on riskien minimointi eikö se kohdistu kehenkään persoonana.

Vierailija
15/85 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#miesviha

Vierailija
16/85 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies ole uhka, täällä vain keuhkoaa muut kuin heterot ja jälki on sen näköistä. Miehet eivät luultavasti ole täällä kovinkaan edustettuna muutenkaan. Ehkä joku piruuttaan pistätyy tätä menoa vilkaisemassa.

Luojan kiitos suurin osa teistä miehistä on terveitä, ihania ja välittäviä. Eihän tästä muuten mitään tulisi.

Teistä ihanista miehistä taitaa olla vain huutava pula ja se saa ihmiset raivoihinsa.  Eittämättä joillekin jää luu kouraan.

Pikkasen sama tilanne kaupoissa joskus, kun munia myydään tosi halvalla, sotkuhan siitä tulee ja jälki on rumaa.

Pahoittelen :)

Vierailija
17/85 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi mitään. Kyseessä on riskien minimointi eikö se kohdistu kehenkään persoonana.

Kyseessä on miesviha. 

Vierailija
18/85 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisin ennemmin mahdollisuutena. Oletko sinkku? 

Vierailija
19/85 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harhaluuloisten kokoontumisajot 

Vierailija
20/85 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ooksie karhu 

Varmaan tuntemattoman naisen näkökulmasta olen.