Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi en kelpaa edes tavallisille naisille vaikka olen itse ihan tavallinen mies?

Vierailija
30.05.2024 |

Olen itse 179cm,ihan ok näköinen, amk koulutus,palkka keskitasoa ja ihan kiva miekkonen olen. Miksi en siis kelpaa edes tavallisille naisille eli naisille jotka on normaalipainoisia ja ihan tavallisen näköisiä?

Tiedän että minun oma taso ei riitä todella kauniisiin naisiin joten en heitä edes yritä lähestyä.

Mitä voisin tehdä toisin että kelpaisin niille keskiverto naisille?

Kommentit (165)

Vierailija
101/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota huomioon että parisuhteessa ei ole kyse ulkonäöstä niin paljon kuin näytät luulevan. 

Vierailija
102/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aloittaja kerran lähettänyt kuvansa, joka avautui linkistä tälle palstalle. Sinänsä ulkonäössään ei ole mitään erikoista. Erikoista on tuo hänen ajatusmaailmansa. Se estää parisuhteen muodostumisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 172 pituinen nainen. Ihan ok näköinen. Palkkani on ihan keskitasoa. Olen ihan kiva naikkonen.

Mitä voisin tehdä, että kelpaisin niille tasokkaille komeille miehille? N31

Pitäis nähdä sun kuvat että minkä näköinen oikeasti olet. Sitten se löytyykö mt ongelmia tai mitään muutakaan ongelmaa kuten esim päihdeongelmaa.

Jep, pärstäkertoin määrää asiat.

Vierailija
104/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota huomioon että parisuhteessa ei ole kyse ulkonäöstä niin paljon kuin näytät luulevan. 

Kyllä sillä on, jos meinaa vuosia katella.

Vierailija
105/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimen omaan juuri niin. Tuo että ensimmäisenä kirjoittaa pituutensa ja arvioi ulkonäköään, kertoo siitä, että nyt ei ole kaikki ok. Puuttui vielä paino, kengännumero ja pankkitilin saldo. Ne jäi epäselviksi.

Vierailija
106/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kerro vielä se sun paino, kengännumero ja pankkitilin saldo. Lähetä vielä linkki kuvaasi, niin voimme nähdä miltä sinä oikeasti näytät. Myös lista diagnooseistasi ois tarpeen.

Vierailija
107/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen olevani tavallinen suomalainen mies ja olen viime vuosina käynyt useilla treffeillä. Suurimmassa osassa treffejä ei kumpaakaan meistä ole kiinnostanut nähdä toista uudestaan. Yksi syy on varmasti alkukontaktin syntyminen netissä tai deittisovelluksessa. Luultavasti esimerkiksi baarissa kumpikaan taho ei olisi kokenut mitään kiinnostusta toista kohtaan. 

Kun kumpikaan ei ole kokenut kiinnostusta toista kohtaan, niin miksi se olisi nimenomaan naisen valinta tai syy, ettei kohtaamisestamme syntynyt suhdetta? Vaikka toinen voisi paperilla olle miten sopiva, niin kohdatessa ei pakosti ole mitään kiinnostusta toista kohtaan.

Vierailija
108/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisena naisena kysyn, onko sulla muita ominaisuuksia kuin "179cm,ihan ok näköinen, amk koulutus,palkka keskitasoa ja ihan kiva miekkonen olen.". Mitä harrastat, mihin käytät vapaa-aikasi, millasta musiikkia kuuntelet, millasta elämää haluat elää ja millasta elämää elät nyt, millainen on sun mielestä hyvä parisuhde, mitä tavotteita sulla on, millanen huumorintaju sulla on, osaatko pitää huolen kämpästäsi ja arjestasi... Näillä asioilla on merkitystä. 

En tiedä yhtäkään tavallista naista, joka olisi ruvennut parisuhteeseen vain koska mies on niin ja niin pitkä ja on se ja se koulutus ja työ. Sen sijaan tiedän paljon ihan tavallisia naisia, jotka on parisuhteessa ihan tavallisten miesten kanssa, koska oli yhteisiä mielenkiinnon kohteita, huumorintajut sopi yhteen ja oli samoja ajatuksia elämästä. 

Vierailija
109/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama aloitus täällä joka päivä, sama jankkaaja mutta niin te vaan jaksatte tälle narisijalle antaa ohjeita. 

Vierailija
110/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama aloitus täällä joka päivä, sama jankkaaja mutta niin te vaan jaksatte tälle narisijalle antaa ohjeita. 

ja sä jonne voisit kanssa hankkia oman elämän!

Vierailija
111/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja sä jonne voisit kanssa hankkia oman elämän!

Lähetä se linkki siihen sun kuvaasi allupallu

Vierailija
112/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohjeet ap:lle on turhia, mutta pariutumisen dynamiikka itsessään on kiinnostava aihe. Miten ihmiset nykyään saavat kontakteja toisiinsa ja miten parisuhteet syntyvät. Kun vielä otetaan kuvioon osapuolten iät ja elämäntilanteet, niin onhan deittailu nyt huoh keski-ikäisenä ihan erilaista kuin parikymppisenä. Opiskelijana oli luonteva tutustumiskanava potentiaalisiin kumppaneihin opiskelujen tai kavereiden kautta. 

Vierailija
113/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on rokotettu niin sen kuulemma koiratkin haistaa, ei vain tule keskenään toimeen.

Vierailija
114/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäkää ne tinderit pois ja menkää ulos, hankkikaa harrastuksia, käykää tapahtumissa, vaihtakaa muutama sana ihmisen kuin ihmisen kanssa aina kun tulee tilaisuus.

Ulos meno voi olla vaikka kävelylle, kävele kauppaan tai vaikka jätskikiskalle, siinäkin voi kohdata ihmisiä. Patikoimaan nättinä päivänä joku reitti.

Tapahtuman ei tarvi olla festarit, se voi olla myös vaikka ravit, koiranäyttely tai -tottekevaisuuskoe, pikkukylän kesäteatteri, vesicrossit... Festaritkin hyvä tai paikallinen kaljakuppila.

Reipas saattaisi pyytää vaikka paikallisessa faceryhmässä opasta/seuraa retkelle tai tapahtumaan kun itse ei ole koskaan sellaisessa ollut.

Harrastuksissa kannattaa olla aktiivinen, jos etsitään talkoolaisia niin sekaan vaan, kyllä joku ihminen opastaa.

Ja juttelee kaikille sukupuolesta, iästä ja ulkonäöstä riippumatta ilman ennakko-odotuksia, saattaa saada vaikka ystävän jolla onkin sinkku sisko tai kaveri ja parisuhde löytyykin mutkan kautta.

Vierailija
115/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa on liikaa liikkuvia osia. Miesten pitäisi ymmärtää keventää tunnekuormaansa poikkeamalla, esim. BetterHelpillä. Moni lähtee hakemaan suhteelta puhdasta hyötyä. Mä oon naisena sisäistänyt sen etten enää sovellu kumppaniksi. Näemmä miehiltä tämä ei vaikuta onnistuvan. 

Vierailija
116/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavis naiset haluaa komeita top 10 miehiä. Eivät ne tyydy tavis miehiin vaan ovat mielummin sinkkuja jos eivät saa sitä komeinta miestä. Kai tässä nyt jokainen tavis mies olisi naimisissa jos tavis naiselle kelpaisi tavis mies.

Vierailija
117/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla ei ole kuin mainitsemasi ominaisuudet, niin ei ihme ettei kiviäkään kiinnosta. Sellaista tilannetta ei ole, että AMK-koulutettu n. 180cm ihan ok kiva miekkonen, jolla on talous kunnossa, ei kelpaisi jollekin ihan kivalle naiselle. Jos taas kuvittelet, että parisuhteessa ollaan jonkun pituuden, koulutuksen tai vastaavan ansiosta, niin oot niin pahasti hakoteillä ettei sieltä taida löytää edes kartan kanssa takaisin tänne tavisten maailmaan, missä niitä pareja muodostuu. Toki noillakin on jonkin verran merkitystä eri ihmisille eri suhteissa, mutta sinä itse koko persoonassasi olet se kauppatavara, joka naisille pitää myydä. Pituus ja palkkapussi ei ole persoonallisuuden ominaisuuksia sen enempää, kuin hiusten määrä tai kasvojen muoto.

Mitä sinä tuot parisuhteeseen?

Miksi nainen haluaisi mieluummin juuri sinut, eikä naapurin Jannea?

Mitä sinä haluat parisuhteelta (ei naiselta, vaan siltä suhteelta naisen kanssa)?

Vastaa noihin, niin alkaa selvitä miksei naista löydy.

Vierailija
118/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sillä on, jos meinaa vuosia katella.

Kukaan ei nuorru vuosien aikana, joten jos meinaat vuosia katsella jotakuta niin on parempi että parisuhteessa on kyse niistä ominaisuuksista, jotka eivät rapistu vuosien myötä. Kauneus on katoavaista.

Vierailija
119/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavis naiset haluaa komeita top 10 miehiä. Eivät ne tyydy tavis miehiin vaan ovat mielummin sinkkuja jos eivät saa sitä komeinta miestä. Kai tässä nyt jokainen tavis mies olisi naimisissa jos tavis naiselle kelpaisi tavis mies.

Miten selität että suurin osa naisista ja miehistä on silti ainakin joskus parisuhteessa jos vain top 10 kelpaa?

Vierailija
120/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä ap kysynyt koskaan naiselta sitä, miksi hän ei kelpuuta sinua?