Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi en kelpaa edes tavallisille naisille vaikka olen itse ihan tavallinen mies?

Vierailija
30.05.2024 |

Olen itse 179cm,ihan ok näköinen, amk koulutus,palkka keskitasoa ja ihan kiva miekkonen olen. Miksi en siis kelpaa edes tavallisille naisille eli naisille jotka on normaalipainoisia ja ihan tavallisen näköisiä?

Tiedän että minun oma taso ei riitä todella kauniisiin naisiin joten en heitä edes yritä lähestyä.

Mitä voisin tehdä toisin että kelpaisin niille keskiverto naisille?

Kommentit (165)

Vierailija
141/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm minä taas olen kaunis ja hoikka nainen, mutta en ole kovin pinnallinen joten mulle kelpaa ihan normaali mies. 

Noh.. kelpaanko niille normimiehille tinderissä.. no en! Normi mies haluaa miss universumin. Siis oikeasti ghoustaamisia ja ulkonäön arvostelua ihan perus-Perteiltä! 

No, onnistuin löytämään sitten komean miehen jolle kelpasin :) 

Eli jääkää te normimiehet ettimään sitä miss universumia, jota ette tuu saamaan. 

Vierailija
142/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten yks kysymys palstan eläimiä vihaaville miehille. Entä jos sun kotirouvas päättää hommata jonkun lemmikin tai peräti hevosen? Siis eihän toi ole mitenkään poikkeuksellista että edustusrouvilta löytyy jokin eläimiin painottuva harrastus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Se aidosti keskivertonainen on se tavallinen tappijalkainen, perunanenäinen, ohuthuulinen ja aavistuksen pyylevä tyyppi, jota et toimistollanne ole koskaan oikein edes katsonut"

No varmasti jos katsellaan jotain nelikymppisiä naisia. Moni aikaisemmin kauniskin nainen on silloin jo aika taviksen näköinen. Ja samahan on miehissä. Iso osa on jo kolmen kympin jälkeen kasvattanut mahaa, ohentanut hiuksensa ja kadottanut lihaksensa. Ja se on ihan ok. Sitähän se vanhaneminen on.

Mutta jos katsotaan nuoria naisia ja miehiä niin kyllähän se nuoruus kaunistaa suurimman osan niin että ihan taviskin on useimmiten varsin mukiinenevän näköinen.

Vierailija
144/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta ruikuttaminen ja tartu toimeen,pyydä vaikka kahtakymmentä treffeille,takuuvarmasti joku suostuu.

Vierailija
145/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyse oo kelpaamisesta. Kyse on siitä, että ihmisiä ei nykyään vaan kiinnosta olla kenenkään kanssa. Ne ketkä on sinkkuja, on tyytyävisiä siihen eikä kaipaa muutosta elämäänsä. Ne ketkä on varattuja, on varattuja kunnes ne ehkä eroaa, ja sitten etsivät uuden, paitsi jos haluavat olla välillä yksin. Eli odota että joku varattu eroaa, ja silloin voi olla mahdollisuus, varattu ehkä haluaa uudelleen suhteeseen. Ainakin todennäköisemmin kuin sinkku joka sellaisena viihtyy. Itse olen sinkku enkä edes katso miehiä. Ei vaan kiinnosta kukaan. Olen tottunut elämääni näin enkä tarvitse ketään. Koen että suhteista on vaan vaivaa ja harmia.

Että lakataan puhumasta siitä, että "en kelpaa, miksi en kelpaa". Kelpaat kyllä. Ketään ei vaan kiinnosta kukaan.

Vierailija
146/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vaativat miehiltä aivan tolkuttomuuksia: pitää olla hyvätuloinen työpaikka, urheilullisia harrastuksia, väh. 185cm pituutta, korkeat tulot, jykevä leuka, ulospäinsuuntautunut luonne, paljon kavereita, liikunnallinen ulkoäkö, erinomaisest sosiaaliset taidot, hyvä somenäkyvyys, ei epäsuosittuja harrastuksia (videopelit, roolipelit, scifi, anime, tähtitiede, filosofia, fysiikka) sekä näiden lisäksi pitää vielä hyväksyä naisen mahdolliset muitten miesten kanssa tekemät lapset sekä aiempi suhdehistoria.

Tavallisten hyvien miesten markkkinat ovat olleet kiinni (länsimaissa) pidemmän aikaa. Ole pitkä, ole komea, ole menestynyt tai ole ilman naista. Tänä päivänä naisilla on kaikki valta valita kumppaninsa, miehillä on vain velvollisuuksia eikä oikeuksia.

Vierailija
147/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naiset vaativat miehiltä aivan tolkuttomuuksia: pitää olla hyvätuloinen työpaikka, urheilullisia harrastuksia, väh. 185cm pituutta, korkeat tulot, jykevä leuka, ulospäinsuuntautunut luonne, paljon kavereita, liikunnallinen ulkoäkö, erinomaisest sosiaaliset taidot, hyvä somenäkyvyys, ei epäsuosittuja harrastuksia (videopelit, roolipelit, scifi, anime, tähtitiede, filosofia, fysiikka) sekä näiden lisäksi pitää vielä hyväksyä naisen mahdolliset muitten miesten kanssa tekemät lapset sekä aiempi suhdehistoria."

Suurin osa kavereistani ei täytä yhtäkään noista kriteereistä mutta niin vain ovat parisuhteissa. Osaatko selittää asian vai myönnätkö suoraan että olet vain lukenut tuon jostain?

Vierailija
148/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset vaativat miehiltä aivan tolkuttomuuksia: pitää olla hyvätuloinen työpaikka, urheilullisia harrastuksia, väh. 185cm pituutta, korkeat tulot, jykevä leuka, ulospäinsuuntautunut luonne, paljon kavereita, liikunnallinen ulkoäkö, erinomaisest sosiaaliset taidot, hyvä somenäkyvyys, ei epäsuosittuja harrastuksia (videopelit, roolipelit, scifi, anime, tähtitiede, filosofia, fysiikka) sekä näiden lisäksi pitää vielä hyväksyä naisen mahdolliset muitten miesten kanssa tekemät lapset sekä aiempi suhdehistoria.

Tavallisten hyvien miesten markkkinat ovat olleet kiinni (länsimaissa) pidemmän aikaa. Ole pitkä, ole komea, ole menestynyt tai ole ilman naista. Tänä päivänä naisilla on kaikki valta valita kumppaninsa, miehillä on vain velvollisuuksia eikä oikeuksia.

Jäkätijäkäti. Paljastit taaskin kerran ettei valtaosaa miehistä kiinnosta hyväntekeväisyys tai harrastukset. Nimenomaan enemmistö teistä HALUAA katalogista tilattavan onnenonkijan, joten sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
149/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyse oo kelpaamisesta. Kyse on siitä, että ihmisiä ei nykyään vaan kiinnosta olla kenenkään kanssa. Ne ketkä on sinkkuja, on tyytyävisiä siihen eikä kaipaa muutosta elämäänsä. Ne ketkä on varattuja, on varattuja kunnes ne ehkä eroaa, ja sitten etsivät uuden, paitsi jos haluavat olla välillä yksin. Eli odota että joku varattu eroaa, ja silloin voi olla mahdollisuus, varattu ehkä haluaa uudelleen suhteeseen. Ainakin todennäköisemmin kuin sinkku joka sellaisena viihtyy. Itse olen sinkku enkä edes katso miehiä. Ei vaan kiinnosta kukaan. Olen tottunut elämääni näin enkä tarvitse ketään. Koen että suhteista on vaan vaivaa ja harmia.

Että lakataan puhumasta siitä, että "en kelpaa, miksi en kelpaa". Kelpaat kyllä. Ketään ei vaan kiinnosta kukaan.

Mä oon just eronnu enkä aio enää koskaan ottaa ketään. Päätös on pysyvä.

Vierailija
150/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemukseni mukaan naiset katsovat aika usein sosiaalista statusta eli sitä, onko sinulla kavereita jne. Kannattaa mennä baariin vaikka kaverien tai työporukan kanssa, niin näkee, että naiset kiinnostuvat enemmän porukoissa liikkuvasta kuin yksinäisistä liihottajista. Ulkonäöllä ei ole niinkään merkitystä. 

Vierailija
151/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ja tai miehen tulee olla ilmeikäs, ei sivulle katsoja ja pälyilevä. Avoin katse auttaa aina.

On myös oltava myös hiljaisen miehen kohdalla aluksi hitaasti etenevä. Kyllä vilkas nainen saahyvin  onnistuneen parin hiljaisesta miehestä.

Mutta asia on ensin saatava järjestymään. Minun mies ei montaa sanaa sano edes seurassa, minä puhua porhotoan koko ajan. Minä puhun autossa kun ollaan vierekkäin. Ei hän aina taida edes kuunnella, mutta minä puhun ja se on tärkeää minulle, yhtä tärkeää kuin miehelle hänen rauhallinen puheensa.

On löydettävä vastakohdat toisilleen.

Vierailija
152/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

14:46 kirjoituksesta lainaan:  korkeat tulot, jykevä leuka, ulospäinsuuntautunut luonne, paljon kavereita, liikunnallinen ulkoäkö, erinomaisest sosiaaliset taidot,

Kaikkea vaaditaan. Komea aiheuttaa mustasukkaisuutta. Ulospäinsuuntautuntu luonne aiheuttaa sekin mustasukkaisuutta ja kateutta parien välillä. Joo ja paljon kavereita, myöhemmin kinaa siitä kun aina on mies/nainen menossa, ei koskaan kotona.

Liikunnallinen ulkonäkö, no saatta olla sairauksia tulossa niin rehkiväkke henkilölle.

Ja erinomaiset sosiaaliset taidot, siinä toinen jää heikoille, kun toinen pöytäseurassa ja muualla korostaa itseään liikaa.

Parasta on katsoa hiljainen puurtaja, sitä voi vielä kasvattaa, näinhän tämä haluaa tehtävän.

Vierailija
153/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin uskomattoman toisilleen sopivia vastakohtia. Silloin on herttaista seurata tällaisia henkilöitä ja toivoa ihan kaikkea hyvää mitä maailma voi antaa.

Usein hiljainen ja (ei loukkaavasti) vähännsaamaton naisiin nähden oleva mies tarvitsee temperamenttisen ja sydämellisen naisen. Ulkonäkö ei merkitse silloin suurtakaan. Lihaisa, tai pullea nainen voi hyvin saada pitkän hoikan miehen omakseen.

Taas pulleahko mies, hyväntahtoinen voi saada vaimokseen hoikan ja tehokkaan naisen.

Nämä seurapiirien sliipparit voi jättää keskustelutaitoineen pois. Arkielämä on sitä, että haitko postista paketin, korjasitko vuotavan vesihanan, vaimoni vaihdoitko puhtaat lakanat, tämäkin on hyväksyntää.

Vierailija
154/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin ap:ltä, ymmärrätkö naisia ja mitä naiset haluavat? Jos et, tai et ole varma, niin opiskele ja kouluta itseäsi. Ei ole noloa lainata kirjastosta parisuhdeopasta tai tutkia netistä. Tämä auttaa sinua huomattavasti sitten kun sopivan ihmisen löydät, kun osaat vähän soveltaa sitä miten kannattaa edetä. 

Toiseksi, naiset haistavat epävamuuden kilometrien päähän. Parhaiten löydät naisen, kun aktiivisesti pyrit tulemaan paremmaksi mieheksi ja näin myös itsevarmemmaksi. Se on naisille kuin hunajaa mehiläisille! Jotta voi alkaa parisuhteeseen, täytyy olla ihmisenä tarpeeksi kiinnostava myös taviksena, eikä tämä nyt liity ulkonäköön. Haasta itseäsi sopivasti, esimerkiksi aloitttamalla uusi harrastus ja menemällä kohti omia pelkoja, kuten vaikka jjos tuntemattomille juttelu jännittää niin sun ota vaikka haasteeksi että joka päivä menet (livenä) juttelemaan yhdelle ihmiselle viikon ajan.

Naiset haluavat miehen jolla on jokin suuunta ja tarkoitus elämässä, jokin suunta ja suunnitelmia. Kukaan ei halua paikallaan ajelehtivaa jahkailijaa jolle kelpaisi kuka tahansa. 

Tsemppiä ap:lle, hienoa että olet kiinnostunut rehellisesti löytämään syyn miksi parisuhdetta ei löydy. Moni jää vaan paikalleen ja syyttää muita. Löydät varmasti ihanan naisen- mutta älä tee siitä elämäsi päämäärää, vaan keskity nauttimaan elämästä myös sinkkuna. :)

Vierailija
155/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allupulla heräsi päikkäreiltä.

Vierailija
156/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas pulleahko mies, hyväntahtoinen voi saada vaimokseen hoikan ja tehokkaan naisen.

Pullea mies ei saa minkäänlaista naista, he eivät ole naisille edes ilmaa.

Vierailija
157/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

14:46 kirjoituksesta lainaan:  korkeat tulot, jykevä leuka, ulospäinsuuntautunut luonne, paljon kavereita, liikunnallinen ulkoäkö, erinomaisest sosiaaliset taidot,

Kaikkea vaaditaan. Komea aiheuttaa mustasukkaisuutta. Ulospäinsuuntautuntu luonne aiheuttaa sekin mustasukkaisuutta ja kateutta parien välillä. Joo ja paljon kavereita, myöhemmin kinaa siitä kun aina on mies/nainen menossa, ei koskaan kotona.

Liikunnallinen ulkonäkö, no saatta olla sairauksia tulossa niin rehkiväkke henkilölle.

Ja erinomaiset sosiaaliset taidot, siinä toinen jää heikoille, kun toinen pöytäseurassa ja muualla korostaa itseään liikaa.

Parasta on katsoa hiljainen puurtaja, sitä voi vielä kasvattaa, näinhän tämä haluaa tehtävän.

Tai sitten lähtee ulos. Itsekehittämisestä tai terapiasta ei ole mitään merkittävää hyötyä, ellet painu ihmisten ilmoille hyödyntämään uusia taitoja.

Vierailija
158/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pullea mies ei saa minkäänlaista naista, he eivät ole naisille edes ilmaa.

"Miten voimme auttaa?"

Vierailija
159/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikään mun tuntema parisuhteessa oleva mies ei täytä tuota kriteeristöä. Silti ovat onnellisesti parisuhteissa tavallisten naisten kanssa.

Vierailija
160/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" Se aidosti keskivertonainen on se tavallinen tappijalkainen, perunanenäinen, ohuthuulinen ja aavistuksen pyylevä tyyppi, jota et toimistollanne ole koskaan oikein edes katsonut"

No varmasti jos katsellaan jotain nelikymppisiä naisia. Moni aikaisemmin kauniskin nainen on silloin jo aika taviksen näköinen. Ja samahan on miehissä. Iso osa on jo kolmen kympin jälkeen kasvattanut mahaa, ohentanut hiuksensa ja kadottanut lihaksensa. Ja se on ihan ok. Sitähän se vanhaneminen on.

Mutta jos katsotaan nuoria naisia ja miehiä niin kyllähän se nuoruus kaunistaa suurimman osan niin että ihan taviskin on useimmiten varsin mukiinenevän näköinen.

Ongelmissa onkin nämä nelikymppiset miehet, joille kelpaa vain kaunis nainen eli se parikymppinen. Parikymppisten naisten mielestä nelikymppiset miehet ovat ikäloppuja kääkkiä ja hyvin harva haluaa sellaisen kanssa seurustella.