Miksi en kelpaa edes tavallisille naisille vaikka olen itse ihan tavallinen mies?
Olen itse 179cm,ihan ok näköinen, amk koulutus,palkka keskitasoa ja ihan kiva miekkonen olen. Miksi en siis kelpaa edes tavallisille naisille eli naisille jotka on normaalipainoisia ja ihan tavallisen näköisiä?
Tiedän että minun oma taso ei riitä todella kauniisiin naisiin joten en heitä edes yritä lähestyä.
Mitä voisin tehdä toisin että kelpaisin niille keskiverto naisille?
Kommentit (165)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti löydät tänä vuonna jonkun.
En ymmärrä miksi nykynuoriso on niin avuton noissa seurusteluhommissa. Ei meinaa millään löytyä puolisoa kenellekään.
Aloittaja on nelikymppinen incel
So? Toivottavasti hän löytää tänä vuonna seurustelukumppanin kuka sitten onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Käy nyt mittauttamassa pituutesi lääkärissä ihan ekaksi. Pyydä tarkistamaan korvien väli samalla.
Ja nyt sitten pituus heitettiin, ei silläkään ole oikeasti mitään merkitystä mutta pillerimiehille se on myös obsessio. Mutta korvien väli olisi aiheellista ehkä käydä jossain vaiheessa meidän kaikkien käydä tutkituttamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua järkyttää tämä kamala ilkeys:( Ap:n avaus oli tosi asiallinen. Miksi ihmeessä ihminen pitää lynkata maan rakoon?
Niinpä, ap on työelämässä ja asiat mallillaan, vain elämänkumppani puuttuu.
Pidän aplle peukkuja, ihana nainen voi löytyä vaikka jo viikonloppuna.
Ap ei ole työelämässä. Ap tekee päivittäin saman aloituksen ja kerjää myötätuntoa. Ap:llä ei ole asiat mallillaan. Ap ei ole koskaan seurustellut. Ap hoitoon.
Veikkaan, että asenne näkyy. Harva haluaa tulla lähestytyksi sen vuoksi, että lähestyjä ei saa kauniimpana pitämäänsä naista. Jos koet ettet kelpaa, niin sitten kannattaa saman tien yrittää niitä joiden kanssa haluaisit oikeasti olla. Mitä järkeä kiusata itseään ja muita pohtimalla vaihtoehtoja, joista ei kuitenkaan ole kiinnostunut?
Mun exä vihasi koiria. Oli just ns. kilttimies. Ennen mua ravasi maksullisissa (Ei kertonu.Jäi kii) ja muisti jatkuvasti muistuttaa vihaavansa eläimiä. Vaikka mulla ei enää ole koiraa en voisi koskaan ottaa eläviä olentoja vihaavaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Oma 36-vuotias poikani ei ole koskaan seurustellut. Hän on älykäs, huumorintajuinen, musikaalinen ja monin tavoin lahjakas. On myös hoikka ja pitkä, komea kaveri.
Ongelmana hänellä on sosiaalisten taitojen puute. Häntä kiusattiin koulussa ja ammattikoulu jäi kesken. Hän on ollut jo pitkään työkyvyttömyyseläkkeellä. Äitinä sydämeni särkyy hänen yksinäisyytensä vuoksi, mutta olen tehnyt kaiken voitavani.
Mistä saataisiin Suomeen sellaiset auttajat, jotka murtaisivat nuortemme yksinäisyyden ja saattaisivat heidät toistensa yhteyteen?
Kuulostaa siltä että myös koulutuksen puute voi olla ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy nyt mittauttamassa pituutesi lääkärissä ihan ekaksi. Pyydä tarkistamaan korvien väli samalla.
Ja nyt sitten pituus heitettiin, ei silläkään ole oikeasti mitään merkitystä mutta pillerimiehille se on myös obsessio. Mutta korvien väli olisi aiheellista ehkä käydä jossain vaiheessa meidän kaikkien käydä tutkituttamassa.
Vai että nyt sitten pituus heitettiin? Aloitustekstissä ihan ensiksi aloittaja kertoo pituutensa. Oikeesti se on 172 cm.
Osta hyvät vaatteet. Katso, että olet nykyaikaisesti pukeutunut. Naiset kiinnostuu helpommin hyvin pukeutuneista miehistä.
Tietenkään kukaan tavis ei kelpaa kaikille taviksille ja tuskin (varsinkaan toivottavasti) sinullekaan kelpaa kaikki tavikset. Suurin osa meistä on taviksia eli jos kuka vaan sopisi kenelle vaan niin jokainenhan vaan pariutuisi sen ekan tapaamansa tyypin kanssa ja that's it. One tavis fits all.
Se pelkkä taviksen ulkonäkö ja olemus ei vielä riitä yhteensopivuuteen eikä siihen riitä sekään että molemmat on sinkkuja jotka tahtoo parisuhteen. Pitää olla sopiva henkisellä puolella, omata suht samankaltaiset ja etenkin yhteensovitettavissa olevat ajatus- ja arvomaailmat sekä elämäntavat ja -tilanne. Jakaa esim samankaltainen temperamentti ja elämänrytmi, että joko molemmat on jahkaajia, joilla yleensä kaikki jää enemmän tai vähemmän suunnittelun asteelle tai sitten sellaisia tuli ja leimaus- tyyppisiä hetikaikkimullenyt-ihmisiä, jotka tekee ensin ja ajattelee vasta sitten. Sekin on hurjan tärkeää että se lasi on joko puoliksi täynnä tai sitten tyhjä kummallakin. Introvertti harvemmin jaksaa pidemmän päälle hurjan suulasta ekstroverttiä eikä se ekstrokaan yleensä ymmärrä intron tarvetta yksinololle ja ihan vaan hiljaa olemiselle. Nämä tällaiset asiat on hurjan tärkeitä sen yhteiselon ja tavis(!)arjen sujumiselle ja että yhdessä on kivaa.
Siinä on paljon elementtejä joiden pitää osua kohdilleen, että toinen on potentiaalinen kumppani. Ja sitten sen toisenkin pitäisi tietenkin vielä tuntea samoin.
Ensin voisit luopua tuosta tasohöpötyksestä. Se on tosi luotaantyöntävää. Toisekseen asenteesi on tosi minäkeskeinen, ja lisäksi negatiivisella tavalla. Minäkäpertyneen parisuhdeobsession sijaan voisit harjoitella "mitä ihanaa voisin tuoda toisen ihmisen päivään" -asennetta. Moikkaa kassahenkilöä mukavaan sävyyn. Kiitä bussikuskia kyydistä. Avaa ovi toiselle. Lähetä Tinderissä joku kiva viesti jollekin odottamatta vastakaikua. Näin asenteesi muita ihmisiä ja itseäsi kohtaan alkaa normalisoitua. Kun alkaa olla sellainen olo, että muut ihmiset eivät ole sinulle mitään velkaa, olet valmis miettimään parisuhdeasioita.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin vain asiallisia neuvoja että miten voisin saada sen kauniin keskivertonaisen kumppaniksi.
Ei ole hauskaa kun minulle ilkutaan täällä ja en ole tehnyt tästä aiheesta aloituksia ennen.
Olen kiltti ja yksinäinen mies.
Ap
Vaikuttaa siltä, että mies vain ulisee sitä ettei saa tarpeeksi tasokasta naista. Kun nostaa riman liian korkealle, niin ei pitäisi ihmetellä, miksi ei kelpaa. Tämä sama fakta koskee naisia ja miehiä ihan samalla tavalla.
Luultavasti tuo asenne "tyydyn omaa tasoani alempaan naiseen" paljastuu puheissa ja käytöksessä. Toinen syy, miksi kiltiksi itseään kutsuvat miehet eivät kelpaa on siinä, että nämä ei kykene missään muodossa tukemaan naista. Kiltit miehet kun tuppaavat julistautumaan ulkopuoliseksi, kun nainen haluaa purkautua tai naista pitäisi puolustaa.
Vierailija kirjoitti:
Haluatko tyydyttää naisen, mitä teet seksissä hänen eteensä, teetkö naiselle aina orgasmin?
Eräs saksalainen kolumnisti teki tutkimusta vastentahtoisesti yksinäisten miesten asenteista naisia kohtaan. Iso osa Saksassa asuvista miehistä käyttää maksullisia. Suurinosa käyttäjistä haaveili napin painalluksella toimivasta seksinukesta.
Omaa asennetta kauneuteen ym. kannattaa ehdottomasti tarkastella. Kauneus on aina katsojan silmässä, ja se muuttuu ikääntymisen ja elämän myötä.
Kokemuksesta tiedän, että moni kauniskin ihminen kamppailee itsetunnon, yksinäisyyden, epävarmuuden ym. kanssa. "En edes yritä" on monella se eristävä tekijä, jonka takia he elävät yksinäisyydessä. Siitä erosta pääsemiseksi kannattaa kokeilla esimerkiksi terapiassa käyntiä tai ihan vaan yksinkertaisesti vetää niin överiksi kuin vain kykenet. Esimerkiksi itse pyysin aikoinaan lähistöllä mökkeilemässä ollutta (sinkkua) miss-suomea treffeille (ei tullut treffejä, mutta kokemus oli positiivinen ja poisti monia estoja).
Omasta kokemuksesta voin sanoa, että ulkoasu tai normaalius ei juurikaan rajaa sun mahdollisuuksia löytää uutta suhdetta. Itsekkin olen hyvin perusjamppa ylipainoineni ja insinöörivitseineni. Silti nykyinen puoliso on entinen malli, ex-puoliso oli myös hyvin kaunis. Avioliittojen välissä ehti olemaan sutinaa kaikenmuotoisten ja kaikenlaisten ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sillä merkitystä on, vaikka pillerityypit jauhavatkin siitä liikaa. Veikkaan että siksi, että jos syyttää pituuttaan ongelmista, ei tarvitse ratkaista omasta käyttäytymisestä johtuvia ongelmiaan. Silti, iso osa naisista haluaa tuota pidemmän miehen eli ymmärrän jos vähän harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin vain asiallisia neuvoja että miten voisin saada sen kauniin keskivertonaisen kumppaniksi.
Ei ole hauskaa kun minulle ilkutaan täällä ja en ole tehnyt tästä aiheesta aloituksia ennen.
Olen kiltti ja yksinäinen mies.
Ap
Täälä on tullut jo moneen kertaan ne parhaat ja asialliset vinkit:
1. Hanki itsetunto
2. Siten opit kohtaamaan naiset vertaisinasi ihmisinä (tämä on tärkein).
3. Vietä aikaa kaikenlaisten ihmisten kanssa, ilman ajatusta parisuhteesta tai seksistä. Kellään ei ole velvollisuutta tarjota kumpaakaan kenellekään.
4. Mene tapahtumiin ja harrastuksiin tekemään asiaa 3. Ja 2.
5. Kun olet vahingossa (noudatettuasi kohtaa 4.) törmännyt ihmiseen, joka viehättää. Pyri viettämään hänen kanssaan aikaa ja olemaan hänelle kiva ja viehättävä. Tee aloite, mutta tee se kauniisti ja kivasti. Pyydä treffeille yms.
6. Älä käyttäydy huonosti.
7. Jos kohdassa 5. löytämäsi henkilö ei vastaa tunteisiisi, jätä hänet rauhaan ja palaa kohtaan 4.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika erikoinen ilmiö, että ihmisen yksinäisyyden tuska herättää "empaattisissa" (omien sanojensa mukaan) ihmisissä ilkeyttä ja pilkkaamisenhalua.
Näin niitä vihaamianne inceleitä tehdään, lähestymistoiveisiin vastataan vain ilkeydellä - ja sitten syyllistetään kun vastavuoroisesti alkaa vihaamaan vihaajiaan!
Ja sitten antaa sataa alapeukkua!
Sadannen aloituksen jälkeen alkaa empatia olla vähissä.
Kuitenkin pitää ne kaikki lukea ja vieläpä vastata? Mitä tästä pitäisi ajatella?
Optimistina sitä ajattelee, että jospa tuo nyt olisi keksinyt jotain uutta, mutta ei näy muutosta.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla harrastuksia? Onko kavereita kuitenkin? Muiden ihmisten joukosta löytyy saman henkisiä ihmisiä ja myös naisia.
Nyt on kesä tuloillaan ja lomat alkamassa, ihmiset liikkuvat, käyvät tapahtumissa jne. Sinne vaan sekaan! Lykkyä tykö!
Harrastukset: vauva palstalla hengailu ja uliseminen
Kaverit: vauvapalstan trollit ja kommentoijat.
Viimeisin kontakti saman henkisiin: meni tapahtumaan ja sekosi siellä. Päätyi osastolle huilimaan. Ei napannut paitsi lääkkeitä.
Nyt: Kotona taas, harrastusten parissa.
Sä priorisoit selvästi itseäsi miellyttäviä ulkoisia seikkoja, joilla taasen ei ole parisuhteessa juurikaan merkitystä vaan ne on sitä extraa ja bonusta, kirsikka kakussa.
Vierailija kirjoitti:
Mua järkyttää tämä kamala ilkeys:( Ap:n avaus oli tosi asiallinen. Miksi ihmeessä ihminen pitää lynkata maan rakoon?
Miksi tuomitset kaikki keskustelijat, vaikka ilmiselvästi joku keskenkasvunen kakara/kakarat suoltaa tuota ilkeää tekstiä.
Oma 36-vuotias poikani ei ole koskaan seurustellut. Hän on älykäs, huumorintajuinen, musikaalinen ja monin tavoin lahjakas. On myös hoikka ja pitkä, komea kaveri.
Ongelmana hänellä on sosiaalisten taitojen puute. Häntä kiusattiin koulussa ja ammattikoulu jäi kesken. Hän on ollut jo pitkään työkyvyttömyyseläkkeellä. Äitinä sydämeni särkyy hänen yksinäisyytensä vuoksi, mutta olen tehnyt kaiken voitavani.
Mistä saataisiin Suomeen sellaiset auttajat, jotka murtaisivat nuortemme yksinäisyyden ja saattaisivat heidät toistensa yhteyteen?