Miksi en kelpaa edes tavallisille naisille vaikka olen itse ihan tavallinen mies?
Olen itse 179cm,ihan ok näköinen, amk koulutus,palkka keskitasoa ja ihan kiva miekkonen olen. Miksi en siis kelpaa edes tavallisille naisille eli naisille jotka on normaalipainoisia ja ihan tavallisen näköisiä?
Tiedän että minun oma taso ei riitä todella kauniisiin naisiin joten en heitä edes yritä lähestyä.
Mitä voisin tehdä toisin että kelpaisin niille keskiverto naisille?
Kommentit (165)
Minulle keskivertonainen ei ole luokkaa kiira korpi tai sara sieppi vaan hiukan huonomman näköinen on minulle se keskivertonainen.
Keskivertonaisella on myös hiukan ylipainoa.
En siis tavoittele noita kiira korven tai sara siepin kaltaisia naisia vaan tavallisia naisia. Miksi ne taas ei minusta kiinnostu?
Pidetään keskutelu asiallisena.
Ap
Oletko mukava, huumorintajuinen, helposti lähestyttävä, siisti mies? Tunnen tusinoittain tavallisia miehiä, jotka elävät normaalissa parisuhteessa, joten normaalius ei ole este. Niitä komistuksia on itse asiassa aika harvassa.
"Se pelkkä taviksen ulkonäkö ja olemus ei vielä riitä yhteensopivuuteen eikä siihen riitä sekään että molemmat on sinkkuja jotka tahtoo parisuhteen. Pitää olla sopiva henkisellä puolella, omata suht samankaltaiset ja etenkin yhteensovitettavissa olevat ajatus- ja arvomaailmat sekä elämäntavat ja -tilanne. "
No juuri näin. Näiden aloittajan kaltaisten miesten ongelma on se että he hakevat vain yleisesti naista ikäänkuin se naiseus riittäisi siihen että voidaan mennä yhteen. Siinä siis puuttuu täydellisesti se ymmärrys siitä mistä se parisuhde oikeasti syntyy ja mikä sitä kantaa. Ei tajuta että parisuhde on aina ensisijassa tunnesuhde. Siinä pitää olla mukana se tunne siitä että tämä toinen on juuri minulle se erityinen ihminen, ei vain kuka tahansa toisen sukupuolen edustaja.
Samoin tästä syystä ei tajuta mitä se parisuhteen saaminen vaatii. Eli sitä että sinun pitää olla sen toisen silmissä jotain erityistä joka erottuu muista sadoista taviksista joka toiselle tulee päivittäin vastaan. Eikä sen tarvitse olla mitään maailmaa mullistavaa. Kiva hymy, ystävällinen käytös, fiksut jutut yms. riittävät usein siihen että erotut jo jotenkin. Sitten kun vielä ajatusmaailmat menevät yhteen niin ollaan jo tosi pitkällä.
Edelleen. Miksei yksinäisyyttä valittavat lähde ulos? Esim. just toi löytöeläintalolle meno ois mainio tapa kohdata uusia ihmisiä ja kenties löytää Se Oikea. Mikäli kieli jännittää voit käyttää Google translatea.
Vierailija kirjoitti:
Aika erikoinen ilmiö, että ihmisen yksinäisyyden tuska herättää "empaattisissa" (omien sanojensa mukaan) ihmisissä ilkeyttä ja pilkkaamisenhalua.
Näin niitä vihaamianne inceleitä tehdään, lähestymistoiveisiin vastataan vain ilkeydellä - ja sitten syyllistetään kun vastavuoroisesti alkaa vihaamaan vihaajiaan!
Ja sitten antaa sataa alapeukkua!
Tää mikää muu ole ku palsta trolli.
"Minulle keskivertonainen ei ole luokkaa kiira korpi tai sara sieppi vaan hiukan huonomman näköinen on minulle se keskivertonainen. "
Miksi kukaan nainen tuntisi itsensä halutuksi jos sinulle kelpaa suunnilleen kuka vain keskivertonainen? Yritä nyt hyvä mies vähän enemmän! Tykkäätkö sinä siitä että naisella on kauniit silmät, mukava lantion kaari vai vaikka punaiset hiukset? Kai sinulla nyt joku naismaku on?
Sitten kun olet miettinyt miksi viehätyt juuri tietynlaisista tavisnaisista niin voit alkaa oikeasti ymmärtää että se parisuhde muodostuu siitä että se toinen on sinun silmissäsi ihan oikeasti jotain muuta kuin ne kaikki muut tavikset. Se että se kumppani on tavis ei tarkoita samaa kuin että hän voisi olla kuka tahansa vaan hän on juuri se sinulle sopiva tavis.
Vierailija kirjoitti:
Minulle keskivertonainen ei ole luokkaa kiira korpi tai sara sieppi vaan hiukan huonomman näköinen on minulle se keskivertonainen.
Keskivertonaisella on myös hiukan ylipainoa.
En siis tavoittele noita kiira korven tai sara siepin kaltaisia naisia vaan tavallisia naisia. Miksi ne taas ei minusta kiinnostu?
Pidetään keskutelu asiallisena.
Ap
Tavalliset naiset eivät kiinnostu sinusta koska sinusta näkee ja kuulee päällepäin heti, että piuhat on sekaisin nupissasi.
Vierailija kirjoitti:
"Se pelkkä taviksen ulkonäkö ja olemus ei vielä riitä yhteensopivuuteen eikä siihen riitä sekään että molemmat on sinkkuja jotka tahtoo parisuhteen. Pitää olla sopiva henkisellä puolella, omata suht samankaltaiset ja etenkin yhteensovitettavissa olevat ajatus- ja arvomaailmat sekä elämäntavat ja -tilanne. "
No juuri näin. Näiden aloittajan kaltaisten miesten ongelma on se että he hakevat vain yleisesti naista ikäänkuin se naiseus riittäisi siihen että voidaan mennä yhteen. Siinä siis puuttuu täydellisesti se ymmärrys siitä mistä se parisuhde oikeasti syntyy ja mikä sitä kantaa. Ei tajuta että parisuhde on aina ensisijassa tunnesuhde. Siinä pitää olla mukana se tunne siitä että tämä toinen on juuri minulle se erityinen ihminen, ei vain kuka tahansa toisen sukupuolen edustaja.
Samoin tästä syystä ei tajuta mitä se parisuhteen saaminen vaatii. Eli sitä että sinun pitää olla sen toisen silmissä jotain erityistä joka er
Juurikin näin. Lisäksi näitä miehiä todennäköisesti yhdistää se että naista etsitään tinderistä. Tinderissä pelataan ainoastaan ulkonäöllä ja se luo muutenkin vaikutelman siitä että etsitään naista eikä itselle sopivaa ihmistä. Lisäksi se luo mielikuvan siitä että uusi parempi on vain yhden pyyhkäisyn takana. Mihinkään tai keneenkään ei osata pysähtyä ja jos niin tehdään vaikuttaa se tyytymiseltä kun aina olisi mahdollisuus että se seuraava olisi parempi.
"Mihinkään tai keneenkään ei osata pysähtyä ja jos niin tehdään vaikuttaa se tyytymiseltä kun aina olisi mahdollisuus että se seuraava olisi parempi. "
Kun joku käyttää sanaa "tyytyminen", on aika varmaa että hän ei ymmärrä lainkaan mitä on rakastuminen ja rakkaus.
Ihminen joka rakastuu ei koskaan tyydy vaan hän saa juuri sen minkä on halunnutkin.
Avitan aapeeta. Löytölään kaivataan mm. https://www.petenkoiratarvike.com/kissat/kissanruoka/kuivaruoka/royal-c… , https://www.petenkoiratarvike.com/kissat/kissanruoka/kuivaruoka/royal-c… , https://www.petenkoiratarvike.com/trixie-nappuppfodningsset-valp?52490
Nyyh mie oon ikisinkkumies ja pitäisikö myös alkaa valittamaan etten kelpaa naisille? Töissä käyn,iskäkroppa löytyy ja olen introvertti. Taitaa jäädä perhe perustamatta, nyyh.
M33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua järkyttää tämä kamala ilkeys:( Ap:n avaus oli tosi asiallinen. Miksi ihmeessä ihminen pitää lynkata maan rakoon?
Miksi tuomitset kaikki keskustelijat, vaikka ilmiselvästi joku keskenkasvunen kakara/kakarat suoltaa tuota ilkeää tekstiä.
No mutta hei? Missähän kohtaa sanoin tuomitsevani KAIKKI keskustelijat? En näe kyllä viestissäni sellaista. Moni mies kamppailee samankaltaisten ongelmien kanssa kuin Ap. Siksi mun mielestä on väärin, että häntä syytetään toistuvasta saman asian esiintuomisesta. Ap:lle tahtoisin vielä sanoa, että unohda tasoteoriat. Kun roikotat sitä mukanasi, se on ihan sama kuin menisit uimaan myllynkivi kaulassasi:(
Olen 172 pituinen nainen. Ihan ok näköinen. Palkkani on ihan keskitasoa. Olen ihan kiva naikkonen.
Mitä voisin tehdä, että kelpaisin niille tasokkaille komeille miehille? N31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua järkyttää tämä kamala ilkeys:( Ap:n avaus oli tosi asiallinen. Miksi ihmeessä ihminen pitää lynkata maan rakoon?
Miksi tuomitset kaikki keskustelijat, vaikka ilmiselvästi joku keskenkasvunen kakara/kakarat suoltaa tuota ilkeää tekstiä.
No mutta hei? Missähän kohtaa sanoin tuomitsevani KAIKKI keskustelijat? En näe kyllä viestissäni sellaista. Moni mies kamppailee samankaltaisten ongelmien kanssa kuin Ap. Siksi mun mielestä on väärin, että häntä syytetään toistuvasta saman asian esiintuomisesta. Ap:lle tahtoisin vielä sanoa, että unohda tasoteoriat. Kun roikotat sitä mukanasi, se on ihan sama kuin menisit uimaan myllynkivi kaulassasi:(
Jokainen NORMAALI aikuinen kykenee etsimään parisuhteen ilman av-postauksia.
Itse olen 171 cm mies ja naisia riittää jonoksi asti. Mut minulla onkin rahaa millä mällätä. En ole edes tavallisen näköinen mies. Ulkoisesti tasoton, mutta lompakossani on tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Olen 172 pituinen nainen. Ihan ok näköinen. Palkkani on ihan keskitasoa. Olen ihan kiva naikkonen.
Pitäis nähdä sun kuvat että minkä näköinen oikeasti olet. Sitten se löytyykö mt ongelmia tai mitään muutakaan ongelmaa kuten esim päihdeongelmaa.
Edes tavallisille naisille? Kukaan ei varmaan halua olla tyytymisesi kohde. Tarvis olla tunteitakin mukana molemmin puolin.
Ei suju normaalien kanssa, jotka ei tykkää epäilyttäviä harrastavista vaikka olisivat vaitonaisia ja veisivät roskat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäis nähdä sun kuvat että minkä näköinen oikeasti olet. Sitten se löytyykö mt ongelmia tai mitään muutakaan ongelmaa kuten esim päihdeongelmaa.
Ai vähän niin kuin aloittaja Allulla?
Luulen että sinulla ja useilla samaa valittavilla miehillä on väärä käsitys keskivertonaisesta. Mediat antavat yleisesti sellaisen kuvan että naiset ovat kauniita ja hoikkia. Mediassa ei käytännössä näe keskivertonaisia, vain kauniita. Todellisuus on jotain muuta. Katsopas vaikka naisia siellä työpaikallasi. Suurin osa heistäkin ovat keskivertonaisia. Jos työpaikallasi on vaikka 20 naista on näistä oikeasti kauniita ehkä kaksi ja oikeasti rumia suunnilleen saman verran. Kaikki muut ovat keskivertoja.