Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi en kelpaa edes tavallisille naisille vaikka olen itse ihan tavallinen mies?

Vierailija
30.05.2024 |

Olen itse 179cm,ihan ok näköinen, amk koulutus,palkka keskitasoa ja ihan kiva miekkonen olen. Miksi en siis kelpaa edes tavallisille naisille eli naisille jotka on normaalipainoisia ja ihan tavallisen näköisiä?

Tiedän että minun oma taso ei riitä todella kauniisiin naisiin joten en heitä edes yritä lähestyä.

Mitä voisin tehdä toisin että kelpaisin niille keskiverto naisille?

Kommentit (165)

Vierailija
161/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä ollaan niin ilkeitä toisia kohtaan? Tämäkin mies minusta ihan vilpittömästi kysyi neuvoa, miten löytää sopiva kumppani. Maailman luonnollisin tarve. Kauhea ryöppy solvauksia ja pilkkaa. Emmekö me ihmiset enää osaa kannustaa saati auttaa toisiamme. Ihmisiähän tässä kaikki vaan ollaan. Ap, vaikutat kelpo kaverilta, älä lannistu. Etsi kultaista sydäntä, ulkonäkö ei kerro kenellä se on mutta kun sellaisen löydät, älä epäröi.

Vierailija
162/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä ollaan niin ilkeitä toisia kohtaan? Tämäkin mies minusta ihan vilpittömästi kysyi neuvoa, miten löytää sopiva kumppani. Maailman luonnollisin tarve. Kauhea ryöppy solvauksia ja pilkkaa. Emmekö me ihmiset enää osaa kannustaa saati auttaa toisiamme. Ihmisiähän tässä kaikki vaan ollaan. Ap, vaikutat kelpo kaverilta, älä lannistu. Etsi kultaista sydäntä, ulkonäkö ei kerro kenellä se on mutta kun sellaisen löydät, älä epäröi.

Koska näitä miehiä ei yksinkertaisesti kiinnosta konkreettiset neuvot. Selaa ketjua hitusen taaemmas niin näet vinkkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tämä tyyppi tekee saman aloituksen melkein joka päivä. Tai ehkä joka päivä ja useamman päivässä, mutta en lue palstaa niin tarkkaan. Sanamuodot vähän vaihtelevat, mutta yleensä ensin puhuu tavallisista naisista ja hetken kuluttua kauniista naisista. Mikään muu asia ei herraa kiinnosta kuin naisen ulkonäkö. 99% naisista kiertää tällaiset tyypit kaukaa, koska tietävät, että nuoruus ja kauneus on katoavaista ja niiden varaan ei suhdetta rakenneta.

Vierailija
164/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sinä valitat jatkuvasti. Ei kenenkään hermot kestä turhista kitisevien juttuja.

Vierailija
165/165 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä naisilla sen pitäisi mennä niin, että valtaosan miehistä pitäisi haluta jatkaa tutustumista ja vain muutamia saatuja pakkeja.

Missä kohden universumin sääntökirjaa noin sanotaan?