Miksi en kelpaa edes tavallisille naisille vaikka olen itse ihan tavallinen mies?
Olen itse 179cm,ihan ok näköinen, amk koulutus,palkka keskitasoa ja ihan kiva miekkonen olen. Miksi en siis kelpaa edes tavallisille naisille eli naisille jotka on normaalipainoisia ja ihan tavallisen näköisiä?
Tiedän että minun oma taso ei riitä todella kauniisiin naisiin joten en heitä edes yritä lähestyä.
Mitä voisin tehdä toisin että kelpaisin niille keskiverto naisille?
Kommentit (165)
Ulkonäöllä ei ollut mitään merkitystä kun halusin suhteeseen nykyisen puolisoni kanssa. Aivan muut seikat vaikuttivat siihen, että menimme kihloihin ja myöhemmin avioon. Muita seikkoja ovat hyvät käytöstavat, rauhallinen persoona, hoitaa huushollinsa, hoitaa talousasiansa, pitää samoista harrastuksista kuin minä ja hyvä lähestyttävyys nämä esimerkkenä.
Ei mene minullakaan hyvin. Olen ollut Tinderissä 2v3kk ja tässä mun tämänhetkinen treffisaldo:
ensitreffejä 32
Annetut pakit 10
Saadut pakit 21 (joista joku 7-8 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen)
Yksi vielä avoin tapaus
Yleensä naisilla sen pitäisi mennä niin, että valtaosan miehistä pitäisi haluta jatkaa tutustumista ja vain muutamia saatuja pakkeja.
Nykypäivänä naiset on niin kranttuja et he mieluummin lesboilee toisten naisten kanssa kuin alentuisi tavalliseen mieheen joka vastaa heidän tasoaan. Sosiaalisen median myötä tavallinenkin nainen kuvittelee olevansa ainutlaatuinen kaunotar joka ansaitsee miljonääri miehen
Vierailija kirjoitti:
Ota huomioon että parisuhteessa ei ole kyse ulkonäöstä niin paljon kuin näytät luulevan.
Minusta hyvin harva ventovieras ihminen on kaunis/komea ulkoiselta olemukseltaan. Sen sijaan tutuissa ja kavereissa on paljon kauniimpia/komeampia oikeastaan ihan kaikki vaikka kyllä me kaikki ollaan ihan vaan taviksia eikä pahemmin päitä käännetä.
Se on se kokonaisuus.
Ja samoin käy monesti kun alkaa katsoa jotain tv-sarjaa. Pääosan esittäjä ei säväytä sitten mitenkään, mutta sitten kun siihen "tutustuu" sarjaa katsoessa niin kas, sehän alkaa näyttääkin varsin miellyttävältä koska roolihahmo on luonteeltaan, huumoriltaan, asenteeltaan jne just ihan mahtava.
Toisinkin päin tuo toimii eli just tuollainen näyttelijä, jonka roolihahmo teki puoleensavetäväksi niin sitten seuraavassa / toisenlaisessa roolissa se muuttuukin ei-puoleensavetäväksi ja vähemmän miellyttävän näköiseksi vaikka ihan samaltahan se todellisuudessa näyttää.
Tai ehkä mä vaan olen outo. Sekin on mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti lähestyt kauniita naisia, jotka saavat akateemisia ja varakkaita miehiä. Se, että olet ehkä tylsä jutuissasi tms. ei auta asiaasi. Yrität liian tasokkaita naisia.
En mielestäni yritä liian tasokkaita naisia, en edes tinderissä tykkää niistä tosi kauniista naisista koska tiedän ettei he minua kelpuuta.
En myöskään tykkää heistä jotka eivät vaan minua miellytä eli ylipainoiset ja epäkauniit.
Syy naisettomuudellesi selvisi eli olet epävarma, mikä on kryptoniittia naisille. Kuka jättää tykkäämättä profiilista syyllä "Tiedän ettei se minua kelpuuta"? Etkä tiedä, se on vain epävarmuutesi tuottama tarina.
Minäkään en pullukkana (kortisoni lääkitys) ihan tavallisen näköisenä kelpaa miehille. Meitä kaltaisiani naisia on PALJON.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua järkyttää tämä kamala ilkeys:( Ap:n avaus oli tosi asiallinen. Miksi ihmeessä ihminen pitää lynkata maan rakoon?
Niinpä, ap on työelämässä ja asiat mallillaan, vain elämänkumppani puuttuu.
Pidän aplle peukkuja, ihana nainen voi löytyä vaikka jo viikonloppuna.
Tuskin on työelämässä. Jo olisi, olisi elämässä muutakin sisältöä kuin tänne spämmäily. Luultavasti henkilöllä on muitakin alter egoja, joiden nimissä kirjoittelee tänne.
Ap sai päivälääkkeensä, ja on lepäämässä tunnin. Illalla alkaa taas raivoaminen.
Vierailija kirjoitti:
Nykypäivänä naiset on niin kranttuja et he mieluummin lesboilee toisten naisten kanssa kuin alentuisi tavalliseen mieheen joka vastaa heidän tasoaan. Sosiaalisen median myötä tavallinenkin nainen kuvittelee olevansa ainutlaatuinen kaunotar joka ansaitsee miljonääri miehen
Riittävän pitkään kun luet miesten avautumisia tuolla somen puolella hukuttaisit sinäkin itsesi mielummin vaikkapa marsulauman keskelle.
Vierailija kirjoitti:
Tavis naiset haluaa komeita top 10 miehiä. Eivät ne tyydy tavis miehiin vaan ovat mielummin sinkkuja jos eivät saa sitä komeinta miestä. Kai tässä nyt jokainen tavis mies olisi naimisissa jos tavis naiselle kelpaisi tavis mies.
Mikset hanki koiraa ja ala harrastamaan suojelua,jälkeä tai agilitya? Varsinkin suojelupiireissä sinkut HYVÄT miehet viedään äkkiä. Siinä. Katoin sulle sopivia pentueita. Tarkista lähinnä kasvattajan taustat sekä molempien vanhempien tulokset. Kerro olevasi aloittelija ettet saa liian sähköistä. https://www.pets4homes.co.uk/sale/puppies/dobermann/?support=kennelRegi…
Vierailija kirjoitti:
Kerron sinulle: siksi, että hedelmällisessä iässä olevia naisia havittelee iso joukko eri ikäisiä miehiä. Siksi, että miehet ovat nirsompia naisten iän suhteen kuin naiset miesten iän suhteen. Katse vanhempiin naisiin tai vaikka ulkomaille.
Ulkomailla on ihan yhtälailla paikallisia miehiä kilpailemassa paikallisista naisista. Ja jos tarkoitat ulkomailla jotain köyhää maata, missä naisen asema on melko huono ja mies kuin mies käy kunhan sillä saa elämän järjestykseen, niin rima on kaivettu maan sisään.
naiset pariutuvat aina ylöspäin, joten tavallinen mies kelpaa korkeintaan jollekin pubiruusulle tai mahdollisesti ei kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Tavis naiset haluaa komeita top 10 miehiä. Eivät ne tyydy tavis miehiin vaan ovat mielummin sinkkuja jos eivät saa sitä komeinta miestä. Kai tässä nyt jokainen tavis mies olisi naimisissa jos tavis naiselle kelpaisi tavis mies.
Olet pahasti sekaisin päästäsi.
Minä olen naisena töissä paikassa, jossa suurin osa työkavereistani on miehiä. Ihan kaikenikäisiä miehiä. Osa on koulutetumpia, osa ei, kaikki teemme täsmälleen samaa duunari hommaa, eikä edes mitään hyväpalkkaista työtä.
Ja tiedätkö, näillä miehillä on vaimot. Ei tietenkään ihan jokaisella, mutta varmasti 98 prosenttia on parisuhteessa. Ja he ovat ihan kaikenlaisia, tavallisia miehiä. On pitkää, lyhyttä, laihaa, lihavaa, kaljamahaista, metsästäjää, rokkikeikoilla kävijää. Urheilullista, melkein alkoholistia ja kaikkea siltä väliltä. Niissä, jotka tiedän sinkuiksi on myös koko kirjo.
Toivon, että yksikään ei valita vauvapalstalla, muuten he ovat normaaleja, tavallisia miehiä. Sellaisia, mitä on koko kaupunki täynnä.
Aloittajan ongelma on tuo raivostuttavat tasoteoria ja ulkonäkökeskeisyys. Hän on naisen haussa kuin autokaupassa, katsoo vain ominaisuuksia, muttei mieti yhtään, mitä hänellä itsellä on naiselle ja parisuhteeseen tarjota. Ja en nyt tarkoita rahaa,vaan korvien väliä.
Vierailija kirjoitti:
Sun logiikan mukaan se naispuoliso on myös miljonääri, koska miljonääriä havitteleva ei varmasti tyydy minkään sukupuolen edustajaan, joka on köyhä. Koska ihmiset kuitenkin pariutuvat kaikenlaisiin liittoihin, niin joko miljonäärejä on paljon enemmän kuin uskoin tai sitten sun logiikkasi on repäisty syvältä ahterista ja voit työntää sen sinne takaisin keskustelua pilaamasta.
Monikossa puhuminen on harhaa. Tarvitaan 1 OK nainen jotta Ap löytää seurustelukumppanin. Jos ei löydy, on etsittävä erilaista tai madallettava odotuksia.
Miksi tosiaan ette voisi innostua jostain naisvaltaisesta harrastuksesta? Ja hei! Jos oikeesti ootte sitä mieltä ettei miehen sovi mennä sörkkimään "naisten" tontille olkaa yksin tai suosikaa niitä edustuskäyttöön haluavia naisia. Älkää kumminkaan vinkuko onnenonkijoista.
Vierailija kirjoitti:
naiset pariutuvat aina ylöspäin, joten tavallinen mies kelpaa korkeintaan jollekin pubiruusulle tai mahdollisesti ei kenellekään.
Teiltä miehiltä on useasti kysytty miksi ette voi osallistua hyväntekeväisyystoimintaan tai ryhtyä koiraharrastajaksi? Muistin virkistykseksi jätän alle Viron löytölöiden yhteystiedot. https://varjupaik.ee/varjupaigad
"Haluaisin vain asiallisia neuvoja että miten voisin saada sen kauniin keskivertonaisen kumppaniksi."
Kaunis nainen ei ole keskivertonainen, vaan harvinaisuus jolla riittää huimasti vientiä. Se aidosti keskivertonainen on se tavallinen tappijalkainen, perunanenäinen, ohuthuulinen ja aavistuksen pyylevä tyyppi, jota et toimistollanne ole koskaan oikein edes katsonut. Ja ei, yksi pykälä alaspäin Sara Siepistä tai Kiira Korvesta ei ole se keskivertonainen, johon tylsällä kolmi-nelikymppisellä, sosiaalisesti lahjattomalla amk-koulutetulla incelillä olisi saumoja. Vinkki: Jos tiedät julkkisnaisen nimen, koska hän on niin poikkeuksellisen kaunis, että sadat tuhannet ihmiset ovat hänestä sen vuoksi kiinnostuneita, hän ei ole keskivertoa nähnytkään. Ei myöskään jos hän on missi, malli, miljardöörin trophy wife, tai kuuluisa näyttelijätär.
Kerron sinulle: siksi, että hedelmällisessä iässä olevia naisia havittelee iso joukko eri ikäisiä miehiä. Siksi, että miehet ovat nirsompia naisten iän suhteen kuin naiset miesten iän suhteen. Katse vanhempiin naisiin tai vaikka ulkomaille.