Miksi en kelpaa edes tavallisille naisille vaikka olen itse ihan tavallinen mies?
Olen itse 179cm,ihan ok näköinen, amk koulutus,palkka keskitasoa ja ihan kiva miekkonen olen. Miksi en siis kelpaa edes tavallisille naisille eli naisille jotka on normaalipainoisia ja ihan tavallisen näköisiä?
Tiedän että minun oma taso ei riitä todella kauniisiin naisiin joten en heitä edes yritä lähestyä.
Mitä voisin tehdä toisin että kelpaisin niille keskiverto naisille?
Kommentit (165)
Onneksi en halua naisilta muuta kuin seksiä. Ei tarvitse vinkua palstalla miksi en kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin vain asiallisia neuvoja että miten voisin saada sen kauniin keskivertonaisen kumppaniksi.
Ei ole hauskaa kun minulle ilkutaan täällä ja en ole tehnyt tästä aiheesta aloituksia ennen.
Olen kiltti ja yksinäinen mies.
Ap
Sulla ei mene hissi vintille asti. Vintilläsi on matotkin vinossa.
Taso sitä ja taso tätä... nakatkaa tuo ideologia jo hiljalleen mäkeen ja alkakaa tutustumaan toisiin ihmisiin ihan rohkeasti. Voitte yllättyä.
No lopeta täällä ulina. Itselle ainakin "mies" joka vauva av:lla kirjoittelee on iso turn off. Myös toi itsesääli elää asenne ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin vain asiallisia neuvoja että miten voisin saada sen kauniin keskivertonaisen kumppaniksi.
Ei ole hauskaa kun minulle ilkutaan täällä ja en ole tehnyt tästä aiheesta aloituksia ennen.
Ap
Pskat olet. Olet jankuttaja Allu. Kaunis ei ole keskiverto.
Vierailija kirjoitti:
Mua järkyttää tämä kamala ilkeys:( Ap:n avaus oli tosi asiallinen. Miksi ihmeessä ihminen pitää lynkata maan rakoon?
Sama seko tekee aloituksia samasta asiasta päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Tää ketju itsessään on mikrokosmos nykyisestä tapailukulttuurista ja sen ongelmista.
Mies ihmettelee että miksi ei ole riittävä ja kun asiasta kysyy, saa osakseen vain víttuilua ja säpsätystä.
Onko joku yllätys että niin moni mies vaan luovuttaa asian suhteen? Sitten pettymyksen rationalisointiin löytyy kaikkea epämääräistä, red pilliä ja black pilliä, andrew tatea sun muuta haitallista.
Miksei nämä miehet mene löytöeläintalolle ruokkimaan kissanpentuja? Virossa riittää vuodesta toiseen ruokittavia kissanpoikia. https://varjupaik.ee/loomad/loomad-varjupaigas (kassid 0-6) => otsid. Katsot missä löytyy eniten hoivattavia ja tarjoudut vapaaehtoiseksi. Sivustolla näkyy kyllä kontaktit.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Panostamalla seksiin, huumoriin, olemalla luotettava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika erikoinen ilmiö, että ihmisen yksinäisyyden tuska herättää "empaattisissa" (omien sanojensa mukaan) ihmisissä ilkeyttä ja pilkkaamisenhalua.
Näin niitä vihaamianne inceleitä tehdään, lähestymistoiveisiin vastataan vain ilkeydellä - ja sitten syyllistetään kun vastavuoroisesti alkaa vihaamaan vihaajiaan!
Ja sitten antaa sataa alapeukkua!
Sadannen aloituksen jälkeen alkaa empatia olla vähissä.
Kuitenkin pitää ne kaikki lukea ja vieläpä vastata? Mitä tästä pitäisi ajatella?
Toivottavasti löydät tänä vuonna jonkun.
En ymmärrä miksi nykynuoriso on niin avuton noissa seurusteluhommissa. Ei meinaa millään löytyä puolisoa kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Lähdet liikkeelle. Nyt on kaunis päivä mennä vaikka iltapäivällä terassille tai mene rannalle uimaan jonkun kaverin kanssa. Kaipaat muiden seuraa livenä. Tinderin voi unohtaa.
Vierailija kirjoitti:
sun täytyy jotenkin osoittaa varallisuuttasi. itse olen ruma mies ja miljonääri. elin oman näköistä elämääni ja naiset eivät koskaan osoittaneet minkäänlaista kiinostusta ja kun lähestyin, sain välillä jopa törkeää käytöstä osakseni. myin firmani ja päätin ostaa pitkään haaveilemani porche 911 carrera coupen. huomasin yhtäkkiä muutoksen, naiset rupesivat lähestymään ja pahin tapaus oli nainen jolta sain todella kylmää käytöstä, tuli ehdottelemaan syömään menemistä, en tietenkään lähtenyt. tämä on vähän surullinen esimerkki, mutta näin se vaan menee.
Niin haaveilette ostovaimoista ja sokerideiteistä.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ensiksi katsot itseäsi peilistä ja hymyilet. Sieltä nimittäin katsoo takaisin oikein mukava ja puoleensavetävä mies. Seuraavaksi hankkiudut niiden kiinnostavien naisten juttusille. Puhu kaikesta mahdollisesta maan ja taivaan välillä, mutta ole muuten kohteliaan välinpitämätön. Tässä vaiheessa naiset ovat, että mitä? Kiinnostus sua kohtaan herää, koska vaikutat herrasmiesmäiseltä, mutta sopivan etäiseltä.
N27
Vierailija kirjoitti:
sun täytyy jotenkin osoittaa varallisuuttasi. itse olen ruma mies ja miljonääri. elin oman näköistä elämääni ja naiset eivät koskaan osoittaneet minkäänlaista kiinostusta ja kun lähestyin, sain välillä jopa törkeää käytöstä osakseni. myin firmani ja päätin ostaa pitkään haaveilemani porche 911 carrera coupen. huomasin yhtäkkiä muutoksen, naiset rupesivat lähestymään ja pahin tapaus oli nainen jolta sain todella kylmää käytöstä, tuli ehdottelemaan syömään menemistä, en tietenkään lähtenyt. tämä on vähän surullinen esimerkki, mutta näin se vaan menee.
no, toi on vanha ilmiö ympäri maailmaa. olin jenkeissä opiskelemassa ja siellä oli jääkiekkoilijoita. kertoivat että siellä on ihan sellainen ilmiö, että kun rupeat kehittymään pelaajana kohti nhl:ää, pelaat vaikka ahl:ssä, niin siellä on paareja,ravintoloita, joissa päivystää naisia, joiden tarkoitus saada tälläinen mies itselle. heille oli ihan oma nimi, miksi näitä naisia kutsuttiin, mutta en nyt muista sitä.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti löydät tänä vuonna jonkun.
En ymmärrä miksi nykynuoriso on niin avuton noissa seurusteluhommissa. Ei meinaa millään löytyä puolisoa kenellekään.
Aloittaja on nelikymppinen incel
Vierailija kirjoitti:
Mua järkyttää tämä kamala ilkeys:( Ap:n avaus oli tosi asiallinen. Miksi ihmeessä ihminen pitää lynkata maan rakoon?
Niinpä, ap on työelämässä ja asiat mallillaan, vain elämänkumppani puuttuu.
Pidän aplle peukkuja, ihana nainen voi löytyä vaikka jo viikonloppuna.
Ymmärrätkö, että et voi pakottaa tai saada ketään väkisin pitämään itsestäsi tai olemaan kanssasi? Joku jää aina ryhmän häntäpäähän, nyt se olet sinä. Koskee kaikkia elämän osa-alueita. Joku on se, joka saa huonoimmat koenumerot, joku on se, joka ei löytä töitä, joku ei onnistu ihmissuhteissa. Sellaista on elämä.
Käy nyt mittauttamassa pituutesi lääkärissä ihan ekaksi. Pyydä tarkistamaan korvien väli samalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, ap on työelämässä ja asiat mallillaan, vain elämänkumppani puuttuu.
Pidän aplle peukkuja, ihana nainen voi löytyä vaikka jo viikonloppuna.
Ei ap ole työelämässä.