Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi en kelpaa edes tavallisille naisille vaikka olen itse ihan tavallinen mies?

Vierailija
30.05.2024 |

Olen itse 179cm,ihan ok näköinen, amk koulutus,palkka keskitasoa ja ihan kiva miekkonen olen. Miksi en siis kelpaa edes tavallisille naisille eli naisille jotka on normaalipainoisia ja ihan tavallisen näköisiä?

Tiedän että minun oma taso ei riitä todella kauniisiin naisiin joten en heitä edes yritä lähestyä.

Mitä voisin tehdä toisin että kelpaisin niille keskiverto naisille?

Kommentit (165)

Vierailija
21/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika erikoinen ilmiö, että ihmisen yksinäisyyden tuska herättää "empaattisissa" (omien sanojensa mukaan) ihmisissä ilkeyttä ja pilkkaamisenhalua.

Näin niitä vihaamianne inceleitä tehdään, lähestymistoiveisiin vastataan vain ilkeydellä - ja sitten syyllistetään kun vastavuoroisesti alkaa vihaamaan vihaajiaan!

Ja sitten antaa sataa alapeukkua! 

Korjauta vttu pääsi. Vika on sinussa eikä koko muussa ihmiskunnassa.

Vierailija
22/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateeminen nainen ja iskin silmäni erääseen raksamieheen, joka tervehti aina kohteliaasti. Hän oli sellainen harteikas ja karhumainen ilmestys. Haaveilin hänen voimakkaista käsivarsistaan päivät pitkät, lopulta tein aloitteen ja päädyimme yhteen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika erikoinen ilmiö, että ihmisen yksinäisyyden tuska herättää "empaattisissa" (omien sanojensa mukaan) ihmisissä ilkeyttä ja pilkkaamisenhalua.

Näin niitä vihaamianne inceleitä tehdään, lähestymistoiveisiin vastataan vain ilkeydellä - ja sitten syyllistetään kun vastavuoroisesti alkaa vihaamaan vihaajiaan!

Ei jaksa vuodesta toiseen voivotella ap:n ongelmia, samat jutut 12 kertaa päivässä ja tyyppi ihan tosissaan etsii kumppania vain ja ainoastaan tinderistä ja ihmettelee, miksei onnistu. Kyllä me vakimammat tunnistetaan tämä yksilö kun heti aamusta spämmi alkaa, anteeksi vain ettei jakseta silittää päätä ja pitää kädestä.

Vierailija
24/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä mitään yksinäisyyden tuskaa ole vaan mielenvikaisen huomionhakuisuutta.

Juuri tällaista ilkeämielistä pilkkaa. Kiitos kun todistit että olen oikeassa!

Vierailija
25/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korjauta vttu pääsi. Vika on sinussa eikä koko muussa ihmiskunnassa.

Lisää todisteita naisten käytöstavoista,kiitos!

Vierailija
26/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille ei riitä ulkonäkö ja miehen pitää tarjota jotain muutakin kuin seksiä.

Miehet ei vieläkään suostu ymmärtämään ettei naisille kelpaa (iso)äitiensä kelpuuttama suhde. Saatte jahkata podcasteissa suunsa tukkivista tienaavista kotirouvista. Todellisuudessa varsinkin 50/50 diiliä kannattavat naiset tahtoo suhteeseen osallistuvan miehen, MUTTA! koska te miehet jaksatte viikottain muistuttaa naisia podcastien välityksellä tällaisen olevan lähestulkoon mahdotonta nainen liittyy  mielummin 4b liikkeeseen.

Vierailija
27/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jaksa vuodesta toiseen voivotella ap:n ongelmia, samat jutut 12 kertaa päivässä ja tyyppi ihan tosissaan etsii kumppania vain ja ainoastaan tinderistä ja ihmettelee, miksei onnistu. Kyllä me vakimammat tunnistetaan tämä yksilö kun heti aamusta spämmi alkaa, anteeksi vain ettei jakseta silittää päätä ja pitää kädestä.

Alusta asti tulee silmille paskaa tyyliin "painu friikki helvettiin" =ei jaksa voivotella!  Semmoista selittelyä sieltä!

Vierailija
28/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju itsessään on mikrokosmos nykyisestä tapailukulttuurista ja sen ongelmista.

Mies ihmettelee että miksi ei ole riittävä ja kun asiasta kysyy, saa osakseen vain víttuilua ja säpsätystä.

Onko joku yllätys että niin moni mies vaan luovuttaa asian suhteen? Sitten pettymyksen rationalisointiin löytyy kaikkea epämääräistä, red pilliä ja black pilliä, andrew tatea sun muuta haitallista.

Vierailija
29/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osuit naulan kantaan. En voi kuin ihmetellä ap:n saamia vastauksia. Miten ylipäätään ihmiset voi kirjoittaa niin ilkeitä kommentteja kuin mitä ap:lle on kirjoitettu? Mikä teitä ilkeilijöitä oikein vaivaa? 

Vierailija
30/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sadannen aloituksen jälkeen alkaa empatia olla vähissä.

Vierailija
31/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei vieläkään suostu ymmärtämään ettei naisille kelpaa (iso)äitiensä kelpuuttama suhde. Saatte jahkata podcasteissa suunsa tukkivista tienaavista kotirouvista. Todellisuudessa varsinkin 50/50 diiliä kannattavat naiset tahtoo suhteeseen osallistuvan miehen, MUTTA! koska te miehet jaksatte viikottain muistuttaa naisia podcastien välityksellä tällaisen olevan lähestulkoon mahdotonta nainen liittyy  mielummin 4b liikkeeseen.

Niin, ei kelpaa äidin suositus, eli varmaankin kunnollinen ja kiltti. Kyllä tatskaa pitää olla vähintään!

Vierailija
32/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöllä ei ole merkitystä niin paljon kuin luullaan. Olen itse ajatellut jostain miehestä, että ei ole minkään näköinen, mutta ihastunut tähän myöhemmin luonteensa vuoksi. Tämän jälkeen naamakin alkanut näyttää hyvältä vaikka en niin aluksi ajatellut.

Vierailija
33/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla harrastuksia? Onko kavereita kuitenkin? Muiden ihmisten joukosta löytyy saman henkisiä ihmisiä ja myös naisia.

Nyt on kesä tuloillaan ja lomat alkamassa, ihmiset liikkuvat, käyvät tapahtumissa jne. Sinne vaan sekaan! Lykkyä tykö!

Miehille on jo pidemmän aikaa sanottu halpojen bordellien saastuttavan mieltä. Joo, Keski-Eurooppaan lentää alelennoilla. Lopputuloksena tuppaa kuitenkin olemaan aapeen kaltainen mies joka ei kykene kohtaamaan naista ihmisenä.

Vierailija
34/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan halua sun kanssa alkaa millekään. Hanki nyt vaan se tekovttu

Vierailija
35/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ei kelpaa äidin suositus, eli varmaankin kunnollinen ja kiltti. Kyllä tatskaa pitää olla vähintään!

Luitko ollenkaan? 

Vierailija
36/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vain asiallisia neuvoja että miten voisin saada sen kauniin keskivertonaisen kumppaniksi. 

Ei ole hauskaa kun minulle ilkutaan täällä ja en ole tehnyt tästä aiheesta aloituksia ennen.

Olen kiltti ja yksinäinen mies.

Ap

Vierailija
37/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sadannen aloituksen jälkeen alkaa empatia olla vähissä.

En ole aloittaja. Ja tosiaan, miksi sadan ilkeän kommentin saatuaan ei miehen empatia saisi hiipua- kaksoisstandardia taaaas pukkaa?

Vierailija
38/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sun mielestä nainen saa painaa, jotta on normaalipainoinen?

Vierailija
39/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun täytyy jotenkin osoittaa varallisuuttasi. itse olen ruma mies ja miljonääri. elin oman näköistä elämääni ja naiset eivät koskaan osoittaneet minkäänlaista kiinostusta ja kun lähestyin, sain välillä jopa törkeää käytöstä osakseni. myin firmani ja päätin ostaa pitkään haaveilemani porche 911 carrera coupen. huomasin yhtäkkiä muutoksen, naiset rupesivat lähestymään ja pahin tapaus oli nainen jolta sain todella kylmää käytöstä, tuli ehdottelemaan syömään menemistä, en tietenkään lähtenyt. tämä on vähän surullinen esimerkki, mutta näin se vaan menee.

Vierailija
40/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä puuroa teille tänään tarjottiin siellä pöpilässä ap?