Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toimittaja: Fatim Diarra kärysi kuin korsteeni

Vierailija
29.05.2024 |

Fatimalla oli hieman erikoiset pöytätavat. Kansanedustaja nimittäin poltti tupakkaa samalla kun söi illallisannostaan, kirjoittaa toimittaja.

https://www.seiska.fi/kotimaa/kohukansanedustaja-fatim-diarran-oudot-po…

Kommentit (321)

Vierailija
281/321 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sporttiseltahan tuo kuvissa näytti. Cooperin testissäkin menee varmasti kevyesti yli 400 metriä.

Ja testin aikana pari röökiä, 24 cl valkkaria ja yksi perhepitsa?

Vierailija
282/321 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ajatellut, että joku polttaisi syödessään. Kahvi jotkut juovat.

Jos se on vaikka sellainen hiilinielu. Sellaisistahan ne vihreät aina puhuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/321 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fatima on tarkkakuuloinen tyttö. Hän kuulee ruokakellon kilkatuksen kauemmaksikin. Ei ole koskaan ollut pois ruokapöydästä ja sen kyllä huomaa.

Ilmeisesti lahjapollkupyörä saa sitten pölyttyä varastossa, ellei ole myyty jo torissa.

Ehkä polkupyörässä oli vellikello ohjaustangossa.

Vierailija
284/321 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan white trashiltä vaikuttaa.

"Black trash", jos tarkkoja ollaan 

Brown trash, jos vielä tarkempia. 

Vierailija
285/321 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sporttiseltahan tuo kuvissa näytti. Cooperin testissäkin menee varmasti kevyesti yli 400 metriä.

Totta, ehkä jopa 500m, mutta tuskin askelluksessaan kuitenkaan on esim. Lasse Virenin keveyttä tai Martti vainion hirvimäistä svengiä.

Vierailija
286/321 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vielä aiheuttamaan terveydenhuoltojärjestelmälle valtavat kulut tuo henkilö.

Vierailija
287/321 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ällötävän näköistä tuo Diarran syöminen. Todella huonot pöytätavat.

Ei kuulu sulle, keskity omiin tapoihisi ja elämääsi.

Lihava-lihavampi-Fatim...

Ehkä sen kannattaisi ainoastaan polttaa... Paljonkohan sen vyötärön ympärysmitta on...varmaan jotain kahdeksan metriä.

Itsekin inhoan tekopyhyyttä ja tämän hölmön akan sutkauksia, mutta lapsellista on tämäkin että haukutaan lihavuudestakin.

Itse olen lihava, mutta syön ihan normaalisti, en ole mikään syöppö, kilot on kertyneet vuosikymmenien aikana monen sairauden ja ongelman sivutuotteena. Huvittaa tämä että lihavat ei saisi edes syödä jonkun mielestä, kyllä lihavan keho tarttee polttoinetta siinä kuin normipainoisenkin, ei niillä päällä olevilla läskeillä elä, ei niitä voi käyttää päivän ravinnoksi.

Että joku järki vois arvostelussakin olla, vaikka olis kuinka ärsyttävä tyyppi. Tupakoinnin ja syömisen yhteyttä en minäkään ymmärrä, mutta syömisen kyllä ymmärrän, kaikkienhan täytyy syödä, mitä te siitä motkotatte.

Sitähän me ei tiedetä mitä tilasi, siitä vootaisiin motkottaa, että onko taas vihreille tyypilliseen tapaan mahdollisimman eksoottista ja kaukaa tuotua ruokaa lautasella. Vihreet harvoin syö oman kylän perunoita ja porkkanoita tai edes suomalaista ruokaa. 

Vierailija
288/321 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

FATim  DiARRA

Vierailija
289/321 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella epäviehettävä nainen, sori vaan

Vierailija
290/321 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa nähdä, onko edes vihreillä pokkaa päästää Rasvaripulia puheenjohtajakseen. Jotain rajaa luulisi sielläkin olevan.

Toivotaan että olisi, näin saataisiin vihreiden kannatus nollaan!

Vierailija
291/321 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa Fatima!!!!

Vierailija
292/321 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Professori Mustajoki kirjoitti tänään, miten lihavuus lisää hiilijalanjälkeä. Oikeassahan hän on. Tuo Diarra on todellinen ympäristön painajainen.

Vierailija
293/321 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroa Fatima!!!!

Hänen pitäisi erota kansanedustajan tehtävästä sekä kaupunginvaltuustosta.

Vierailija
294/321 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama mitä höpisettee... FATIMA DIARRA ON KANSANEDUSTAJA. SITÄ ENNEN  HELSINGIN KAUPUNGIN VALTUUSTON  PUHEENJOHTAJA... ON VALTAVAN ISO IHMISMÄÄRÄ.MIKÄ  HÄNET ON ÄÄNESTÄNYT  NÄIHIN. LUOTTAMUSTEHTÄVIIN.. YM. MISSÄ ON MUKANA.  Näillä teidän jutuilla ei ole normi elämän kanssaan mitään merkitystä... 👍👍👍👍👍👍👍👍👍 Onnea edelleen elämääsi. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹

🌹🌹🌹🌹

Suomessa ja erityisesti Helsingissä on siis valtava määrä hölmöjä. Tämäkään ei ollut varsinaisesti uutinen.

En ymmärrä, kuka on äänestänyt tätä tai sitten Nasimaa, joka aivan oman luokan hölmö.

Vierailija
295/321 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diarrassa ällöttää kaikki. Haukkuu muita, on tekopyhä, uhriutuu. Nyt myöskin polttaa syödessä. Todella huono tapa.

Tämä!! Vai saako tätä sanoa ilman että leimautuu rasistiksi nykyään?

mutta joo, saman kuvan olen hänestä saanut persoonana. pikemminkin  Diarrhea eikä Diarra. 

Minua ei haittaa pätkääkään vaikka kuinka haukkuisi minua rasistiksi. Tekpyhä akka, iljettää katsoa.

Oi tätä älyn loisketta, Fat-im ja Diarrhea! Ja joku 50 yläpeukkua :D.Vaikuttaa siltä, että suurin osa kirjoittajista on joko ala-asteella tai sinne henkisesti ikuisesti jäänyt.

Fatim on vahva nainen, ei anna rasistien tai kiusaajien vaikuttaa. Upea, ja kuten eräässä haastattelussa totesi, valta tuo vahvuutta, näitä huutelijoita ja nettikiusaajia riittää. Mites teidän urat?

Vierailija
296/321 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diarrassa ällöttää kaikki. Haukkuu muita, on tekopyhä, uhriutuu. Nyt myöskin polttaa syödessä. Todella huono tapa.

mutta joo, saman kuvan olen hänestä saanut persoonana. pikemminkin  Diarrhea eikä Diarra. 

Minua ei haittaa pätkääkään vaikka kuinka haukkuisi minua rasistiksi. Tekpyhä akka, iljettää katsoa.

Oi tätä älyn loisketta, Fat-im ja Diarrhea! Ja joku 50 yläpeukkua :D.Vaikuttaa siltä, että suurin osa kirjoittajista on joko ala-asteella tai sinne henkisesti ikuisesti jäänyt.

Fatim on vahva nainen, ei anna rasistien tai kiusaajien vaikuttaa. Upea, ja kuten eräässä haastattelussa totesi,

Jaa. Mitäs upeaa ja vahvaa oli haukkua maalaisia naisten hakkaajiksi ja insesteeraajiksi?

Vierailija
297/321 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terassitupakoinnin voisi kieltää. Poltelkoot jossain nurkan takana kaukana ihmisistä. Edelleen tupakoitsijat haittaavat savuttomien elämää myrkyillään. Kaupan edustoilla, bussipysäkeillä, parvekkeilla.. 

Vierailija
298/321 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon tyyli-ikoni. Nakkikioskitappelun kautta vielä kotiin niin on ollut täydellinen synttäri-ilta. 

Vierailija
299/321 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fatim on vahva nainen, ei anna rasistien tai kiusaajien vaikuttaa. Upea, ja kuten eräässä haastattelussa totesi,

Kiitos kysymästä, uralle kuuluu ihan hyvää. Päätellen siitä että tätä Fatimia ei läydy verokoneista niin tuloni lienevät vähintään 2-3 kertaa häntä suuremmat. Tuloista ja urista riippumatta pidän tätä ihmistä vastenmielisenä kuitenkin ihan sen takia että vaikuttaa tyypilliseltä epärehelliseltä narsistilta joka mielellään omii kaikki edut ja muiden kustantamat asiat ilman että täytyy itse ottaa vastuuta tekemisistään.

Vierailija
300/321 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole aika lihavakin? Ei elä kauaa noilla tavoilla.