Toimittaja: Fatim Diarra kärysi kuin korsteeni
Fatimalla oli hieman erikoiset pöytätavat. Kansanedustaja nimittäin poltti tupakkaa samalla kun söi illallisannostaan, kirjoittaa toimittaja.
https://www.seiska.fi/kotimaa/kohukansanedustaja-fatim-diarran-oudot-po…
Kommentit (321)
Vihapuhumpa sitten minäkin.
"Vihreiden varapuheenjohtaja Fatim Diarra pyysi Helkamalta ilmaista sähköpyörää ja sai sen näin hän kommentoi tekoaan poliitikkona
Fatim Diarra ei koe käyttäneensä poliittista asemaansa hyväkseen pyörää pyytäessään."
Tyypillinen vihreä ja tyypillinen ... No, mitä muuta voisi edes olettaa?
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mitä höpisettee... FATIMA DIARRA ON KANSANEDUSTAJA. SITÄ ENNEN HELSINGIN KAUPUNGIN VALTUUSTON PUHEENJOHTAJA... ON VALTAVAN ISO IHMISMÄÄRÄ.MIKÄ HÄNET ON ÄÄNESTÄNYT NÄIHIN. LUOTTAMUSTEHTÄVIIN.. YM. MISSÄ ON MUKANA. Näillä teidän jutuilla ei ole normi elämän kanssaan mitään merkitystä... 👍👍👍👍👍👍👍👍👍 Onnea edelleen elämääsi. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹
🌹🌹🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Vihapuhumpa sitten minäkin.
"Vihreiden varapuheenjohtaja Fatim Diarra pyysi Helkamalta ilmaista sähköpyörää ja sai sen näin hän kommentoi tekoaan poliitikkona
Fatim Diarra ei koe käyttäneensä poliittista asemaansa hyväkseen pyörää pyytäessään."
Miten tuo on vihapuhetta? Monilla tuntuu olevan käsitteet hakusessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mitä höpisettee... FATIMA DIARRA ON KANSANEDUSTAJA. SITÄ ENNEN HELSINGIN KAUPUNGIN VALTUUSTON PUHEENJOHTAJA... ON VALTAVAN ISO IHMISMÄÄRÄ.MIKÄ HÄNET ON ÄÄNESTÄNYT NÄIHIN. LUOTTAMUSTEHTÄVIIN.. YM. MISSÄ ON MUKANA. Näillä teidän jutuilla ei ole normi elämän kanssaan mitään merkitystä... 👍👍👍👍👍👍👍👍👍 Onnea edelleen elämääsi. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹
🌹🌹🌹🌹
Suomessa ja erityisesti Helsingissä on siis valtava määrä hölmöjä. Tämäkään ei ollut varsinaisesti uutinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ällöttää todella paljon, kun katsoo noita kuvia, missä Diarra syö.
Järkyttävää ahmimista.
Jos totta puhutaan, niin Diarran pitäisi olla kokonaan syömättä, jotta hänen painonsa alkaisi pikku hiljaa putoamaan.
Muutenkin ällöttää nähdä, kun lihavat ahtavat itseensä ruokaa.
Voit valita mitä katsot. Tai käydä terapiassa, ettei toiset aiheuta niin paljon ahdistusta.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että moni vihaan ja haukkuu häntä poliittisen puolueen ja ihon värin takia. Muuten hän ei montaakaan vihaaja kiinnostaisi.
Luulen että et ole lainkaan perillä hänen toiminnastaan ja puheistaan.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että moni vihaan ja haukkuu häntä poliittisen puolueen ja ihon värin takia. Muuten hän ei montaakaan vihaaja kiinnostaisi.
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/wp-content/uploads/2019/06/fatim.diarr…
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa paistaa rasistinen asenne läpi. Monessa kommentissa.
Taitaa olla kuitenkin niin, että ihminen joka keskittyy rotuasioihin maailmankatsomuksensa vuoksi näkee niintä rotuasioita joka paikassa. Tarkoitan sinua, jos et tajunnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä sylvi että tuo eukko leviää!!
Kuuluu kulttuuriin, käypäs joskus Lidlissä katsomassa.
Somalimiehet ovat usein laihoja kuikeloita mutta tämä täti on paisunut muodottomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa paistaa rasistinen asenne läpi. Monessa kommentissa.
Ulkonäköön puuttuminen on asiatonta, mutta kylläpä tämän Fatiminkin asenteissa ja puheissa on silkkaa rasismia suomalaisia kohtaan vai eikö se ole sitä, kun se kohdistuu ns. valkoisiin.
Piereekö tuo siellä ruokapöydässä?😂
Aattelin vaan, nimi tuollainen kuin diarree....
Tässä taas yks kansanedustaja, joka 👎
259 jatkaa
Pierree noita aivopierujaan tasaisin väliajoin, syynä luultavasti pelkkä t y h m y y s
Vierailija kirjoitti:
Fatima on tarkkakuuloinen tyttö. Hän kuulee ruokakellon kilkatuksen kauemmaksikin. Ei ole koskaan ollut pois ruokapöydästä ja sen kyllä huomaa.
Ilmeisesti lahjapollkupyörä saa sitten pölyttyä varastossa, ellei ole myyty jo torissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen persu ja olen lopettanut tupakanpolton osin terveys-, osin myös ympäristösyiden motivoimana. Suosittelen!
Nimenomaan! Jussi Halla-aho pyöräilee melkein joka paikkaan. Diarra polttaa ja ajelee taksilla.
Riikka on vegaani, ei tupakoi ja liikkuu vapaa-ajalla luonnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä sylvi että tuo eukko leviää!!
Jassu Han tykkää mässyistä roskaruuasta ja kehui että viinaa menee.!!!!!!! Hyvä Sylvi hyvinkin... 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Kuka on Jassu Han?
Jos jostain ihmisestä voi käyttää luonnehdintaa , luotaan pois työntävä ,niin se on Diarra.
Diarra olisi valmista diktaattoriainesta johonkin pieneen afrikkalaismaahan. Hän nauttisi suunnattomasti vallankäytöstä, mielipiteiden tukahduttamisesta ja rankaisemisesta. Hän kokee kuuluvansa etuoikeutettuun eliittiin jumalan, ei äänestäjien, armosta.
Japanilaiset mahtavat pohtia onko se Godzilla