Hoikkajalkaiset. Mikä on syysi sille, ettet pidä shortseja tai lyhyttä hametta?
Itse paksujalkaisena ihmettelen, miksi monet hoikat naiset valittavat, etteivät voi pitää shortseja, kun on niin kamalat jalat.
Kommentit (82)
Hoikkuus siihen itseä (ja monesti myös muita) miellyttävään ulkonäköön on enemmänkin lähtökohta kuin mikään lopputavoite jossa voi olla tyytyväinen kaikkeen. Voi olla niin monia muitakin syitä miksei pidä jaloistaan tai kropastaan yleensä.
Minihameita pidän. Sortseja en koskaan löydä hyviä, malli tai pituus on aina väärä, tai vyötärön korkeus.
Olen löytänyt yhdet säädyllisen näköiset shortsit kaupasta. Muut on sellaisia että pehva vilkkuu, enkä oikein välitä niistä. Hameissa vähän sama juttu.
Minulla on ihan kivannäköiset sääret mutta olo tuntuu liian paljaalta minihameissa ja shortseissa. Syksyllä ja talvella pidän lyhyitä mekkoja ja hameita peittävien sukkisten kanssa.
Yhdellä kaverilla on kompleksi selluliitista, vaikka hänellä on mielestäni ihan normaali määrä selluliittia.
Oksettaa setämiesten tuijottelu. Piilossa pysyy :)
Onpa elämä kyllä helppoa ja kevyttä, kun pidän lyhyitä hameita ja shortseja, vaikka jalat ei ole välttämättä kaikkien mielestä kovin hoikat ja pitkät ja löytyy selluliittia, arpia, mustelmia, punoitusta. Itse pidän niistä ja olen ylpeä.
En ole hame enkä shortsi tyyppi, tunnen itseni alastomaksi. Caprihousut vielä menee.
venymisarvet reisissä, ihokarvanpoisto ei onnistu niin millään ja jälki aina kauheaa, vaaleaa ihoani on haukuttu rumaksi useampaan otteeseen, kengänkoko iso niin näyttää hassulta kun kapeat jalat ja sitten jättimäiset jalkaterät. ei vaan näytä hyvältä kun katson itseäni peilistä.
Mulla on ihan valkoiset jalat vielä. Palataan asiaan loppukesästä, mahdollisesti. Sitä ennen shortseissa vain omalla pihalla.
Tummat säärikarvat. Ei auta höylääminen eikä juurineen veto, aina näkyy.
Aina sitä ihminen näkee ne omat huonot puolensa kauhean selvästi. Mun omat jalkani ovat aina olleet paksut, sääretkin sellaiset, että pitkävartisiin kumppareihin pitää leikata lovi, että mahtuvat päälle. Mutta niin vain ystäväni kehui jalkojani kauniiksi. Hän oli nähnyt vain sileän ja kivan värisen ihon, itsellään, kun on ihottumaa ja punoitusta siellä täällä. Mä taas tietysti pidän ystäväni jalkoja kadehdittavina, kun ne ovat kapeat.
Viiltelin reidet ja toisen pohkeen ihan muhkuraisiksi ikävuosina 12-34v. Käsissä ei ole mitään, kohteena oli jalat juuri sen vuoksi että helpompi piilottaa.
Koska treenaan vaan yläkroppaa.
T. Mehmet
En halua esitellä itseäni. En edes nuorena ja kauniina pukeutunut paljastavasti. Toiseksi olen kalpea ja jos näyttäisi jalkani haluaisin niihin ensin väriä.
Pidin aikaisemmin. Nyt jotenkin tuntuu kornilta kulkea yleisellä paikalla vesiraja näkyen.
N55
Kuumalla säällä ei ole tarkoitus pukeutua paljastavasti, vaan suojata iho auringolta mahdollisimman hyvin. Se ei tapahdu vaatetta vähentämällä.
Capreilla tai midimekoilla menen. Vaikka mun sääret ovat kai ihan ok, eivät shortsit tai minihameet näytä hyviltä 72-vuotiaalla.
Vitivalkoiset jalat. Olen vaalea enkä rusketu helposti. Toisaalta ei ne jalat kyllä piilossa voikaa saada yhtään väriä.
Vierailija kirjoitti:
Koska treenaan vaan yläkroppaa.
T. Mehmet
..Jalat kuin fasaanilla.
Mun vartalon mittasuhteisiin sopii paremmin polvet peittävä hame tai mekko. Polvet ei enää myöskään ole niin hehkeät kuin nuorena.