Hoikkajalkaiset. Mikä on syysi sille, ettet pidä shortseja tai lyhyttä hametta?
Itse paksujalkaisena ihmettelen, miksi monet hoikat naiset valittavat, etteivät voi pitää shortseja, kun on niin kamalat jalat.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Capreilla tai midimekoilla menen. Vaikka mun sääret ovat kai ihan ok, eivät shortsit tai minihameet näytä hyviltä 72-vuotiaalla.
Samaa mieltä, midit sopivat vanhemmille naisille paremmin kuin minit.
Pidän kyllä ja mielestäni minulla on kauniit jalat. Erottuvia lihaksia löytyy, koska treenaan paljon salilla. Kuitenkin kun ikää on pian 50, en oikein tunne oloani mukavaksi minihameissa, midi tuntuu paremmin tyyliin istuvaksi.
Koska en herkkäihoisena halua, että paljas iho koskee bussin penkkiin tai puiston penkkiin tai ravintolan tuoliin yms. Pidemmät lahkeet tai helmat suojaavat tältä.
En halua paljastella ihoani. Tulee alaston olo.
mietitäänpäs....
pitkät housut.... vai ihosyöpä..... pitkät housut...... vai ihosyöpä.....
En tykkää alastomuudesta ja ihoni suojaan niin en pala ja en saa ihosyöpää
Miksi minä pitäisin juuri niitä, muiden vaatteitteni sijaan?
Koulun kasvimaata ja kuljen luonnossa
punkit ja syöpä.
ja kauppaan meen vaatteet päällä enkä jossain riekaleissa
Kamalat? En tiedä sellaisesta. Sortsit ja minit ovat vain tyylittömiä.
Stubbikin piti shortseja ja nousi hirveä haloo. Joo en käytä shortseja.
M20
Ihmisillä ei ole mitään velvollisuutta kanssaihmisiä kohtaan kulkea paljastavissa vaatteissa vaikka kroppa olisi kuin Sports Illustrated-lehden kansikuvamallilla. Minua aina ällöttää kun jotkut vanhemmat ihmiset kummastelevat miksi nuoret pukeutuvat löysiin vaatteisiin.
Olen mies ja jalat kuin ravihevosella. Mutta karvaiset kuin apinalla.
Koska pelkään niin paljon sitä, mitä muut ajattelevat jaloistani. Mökillä olen tietenkin paljain jaloin (ja varpain).
Pitäisikö minun kulkea sääret ja reidet paljaana vain siksi, että ne on hoikat?
Terveisin Salme 72 v.
Koska se ei olekaan sitten enää niin kovin sexyä monen mielestä, kun niitä pitkiä hoikkia sääriä seuraakin yhtä kapeat reidet.
t. tikku
Mulla on todella kauniit, pitkät seksikkäät sääret. En en ole millään tavalla velvollinen kuitenkaan esittelemään niitä. Käytän pitkän hameen alla housuja joten edes nilkkoja ei näy.
juu jalat on hoikat, jäntevät ja niissä on sopivasti lihasta. Mutta verisuonet pinnassa ja sääressäkin kuumalla pullottaa joka kohdasta. Eli en pysty sen takia.
Tiesittekö muuten, että naisilla on ihosyöpä yleisempää alaraajoissa? Syytä en muista miksi, mutta kannattaa peittää erityisesti iho alakropasta koska se on syöpäherkempi kuin yläosa.
Treenan kovasti ja minulla on todella kauniit jalat. Mutta teiniaikaiset viiltelyjäljet säärissä ja reisissä nolottavat. Käytän toki minihameita ja minishortseja, mutta liukenen paikalta nopeaa, jos joku jää tuijottamaan jalkojani.