Hoikkajalkaiset. Mikä on syysi sille, ettet pidä shortseja tai lyhyttä hametta?
Itse paksujalkaisena ihmettelen, miksi monet hoikat naiset valittavat, etteivät voi pitää shortseja, kun on niin kamalat jalat.
Kommentit (82)
Minä kyllä pidin hameita jotka mahtuivat määritelmään minihame kun olin lukiossa... En muista missä vaiheessa loppui... samoin loppui myös hameen käyttö arkena ja rupesin käyttämään pitkiä housuja... on saattanut johtua tarjonnasta että ei ollut saatavilla koolleni sopivia vaatteita. Jos äitini ei ommellut minulle (ihania juttuja) niin joku ompelija ompeli... mm talvitakin... Jossain vaiheessa Stockalle tuli teinivaatteiden kauppa Mannerheimintien ja Espan kulmaan josta jotakin löysin... ja Feminett Espalla josta sai hyviä villapuseroita ja -takkeja ja muita yläosajuttuja. On minulla vielä valtava määrä käyttämättömiä hameita jäljellä - jollekin aarreaitta, mutta olen lihonnut sen verran että eivät mene päälle... Lontoosta ostin paljon vaatteita ja varmaan näillä vaatteilla selvisin aika kauan... mitkä minulle tuli vuoden 1967 tienoilla...
Sekin on yksi juttu että pukeudutaan sen paikan porukan mukaan missä liikkuu... yli- tai alipukeutuminen... Se että käytin pitkiä housuja on saattanut liittyä siihen että löysin semmoisia sopivia ja vaan pituus on täytynyt korjata... Nyt tuntuu ihan hassulta että olisin muka pelännyt raiskatuksi tulemista ja sen vuoksi käyttänyt pitkiähousuja. Mitä kaikkea ihminen tekeekään ilman että tietää mistä mikäkin tekeminen johtuu... Pitkäthousut ovat hyvät kun on kylmä ilma tai sateista... Sitten on tämä kokonaisuus: Jos olet lyhyt niin on vaikea saad toimiva ja hyvännäköinen kokonaisuus kengät ja hame... taviskauppojen tarjonnasta... Lyhyelle joka on vähän pullukka ei shortsit tai minihame oikein sovi ja ne ovat nounou...
Sitten on polvet... niistä ja käsien nahasta voi ehkä päätellä jotain ihmisen iästä... luultavasti itselläni on jonkunlainen kasvuhäiriö mikä näkyy vain jos tietää... minulle olisi annettu kasvohormonia joskus 16 vee mutta se ei ollut enää mahdollista koska kohta jossa luu kasvaa oli jo luutunut rustosta eikä homma onnistunut. JOS tietää tämän niin näkee että tämmöinen ongelma saattaa näkyä ristiselästä ja polvista... Eivät polveni ole vieläkään kamalat kuin monella mutta ovat ehkä vähän 'leveät'... olenkin käyttänyt paljon hameita jotka päätyvät heti polven alle. Hameet ja nahkasaappaat??? Jos minulla ei olisi tätä 'kasvuhäiriötä' niin minulla olisi omasta mielestäni todella hienot sääret ja nilkat (toinen murtunut) ja kaikki - ei monellakaan ole. Nuorena ehdotin äidilleni että menisi sukkamainokseen koska hänellä niin hienot sääret... hän ei kuitenkaan yhtään kiinnostunut hyvästä ideastani... Vai niin, meillä ei mainosteta mitään... ennen ei voitu mennä edes sukkamainokseen mutta nyt lähetellään kuvia omista sukuelimistä tuntemattomille... Nyt kun olen lihonut pullukaksi niin epäilen että nahkasaappaiden varret ovat hankalat... meneekö päälle oikean kengännumeron kanssa... Hirvittää jos en laihdu entiseen painooni.... onneksi löytyy lyhytvartisia bootseja... siis lihoaminen vaikuttaa kengännumeroon enkä halua käyttää liian pieniä kenkiä... ei kannata tuhota omia jalkoja, jalkateriä ja kakkosta... Jotta 'terve vanhuus' niin tämmöisestä pitää huolehtia...
Mä pidän shortseja. Hameista en tykkää.
85 cm jalat
En jaksa raakata säärikarvoja. Nyt tietysti joku tulee ehdottamaan, että vahaa. En halua, se varmaan sattuu. Enkä lähde säärikarvat viuhuen ulos.
Pitkä hame tai ohuet kesähousut on minun valintani.
Koska tunnen oloni mukavaksi pitkissä hameissa. Niitä sitten riittää joka vuodenaikaan.
Vaikka minulla on pitkät, hoikat ja nätin muotoiset sääret, niin minulla on myös suonikohjuja, reisissä selluliittiä, olen herkkä saamaan mustelmia ja lisäksi ihoni on jaloista tosi epätasaisen värinen.
Sairastettu melanooma pakottaa suojaamaan ihoa
Jalat on sellaiset luudanvarret ettei sortseja vaan pysty käyttämään.
M46
En tykkää. Maxihameet on mukavampia. Ei mulla ole mitään velvollisuutta esitellä hyvän näköistä kroppaani kenellekään.
Inhoon sitä iho vastaan iho tunnetta.
Mulla on aurinkoihottuma. Se, miten se ilmenee vai ilmeneekö lainkaan, riippuu ihan kesästä. Joskus tulee, joskus ei. Joka tapauksessa mulla ei ole sortseja ollenkaan, koska aika todennäköisesti en voi niitä pitää. Mun ei oo kylläkään myöskään helppo löytää sortseja, koska mulla on paksut yläreidet, ja sellaisten sortsien löytäminen, jotka näyttää kivalta eikä rullaudu ylös, on vaikeaa. En viitsi nähdä sitä vaivaa, koska en välttämättä voi niitä kuitenkaan käyttää. Noiden paksujen yläreisien takia en myöskään käytä hametta, koska ne hankaavat yhteen. Käytän löysiä pellavasekoite- tai viskoosihousuja.
No kun en tykkää. Tulee alaston olo. Sekä suojaan itseni auringolta pitkillä pellavaisilla vaatteilla ja hatuilla, sillä olen todella kalpea ja palan herkästi, ja olen sen takia kopiopaperin valkoinen myös kesällä.
Minkä ihmeen takia kaikkien pitäisi kulkea minihameessa tai shortseissa, vaikka olisi kuinka hoikat jalat.
Itsellä tosin on hoikat jalat, mutta pattipolvet. Vaikka ei olisikaan, en julkisesti kulje tuollaisissa asuissa.
Naisia arvostellaan koko ajan, mikä johtaa siihen ajatukseen, että mikään ei ole koskaan hyvä.
Häpeän kaikkea kehossani liikaa, vaikka olen ihan hoikka.
Olisi toki mukavaa nähdä miehillä minihame päällä, siis hoikkasäärisillä tietty ja siihen lisäksi verkkopaita toppi ja korkkarit jalassa. Harjoitelkaa hyvät miehet, että kaikilla tulisi hymy huuleen.
Voisin olla vaikka pelkissä mikroshortseissa noin kehtaamisen puolesta, ja itse asiassa olen ihan tyytyväinen noiden takaraajojen muotoon, enkä muutenkaan ujostele kehoani.
ikävä kyllä psoriasis hyvässäkin hoitotasapainoissa jättää pohkeisiin vähän punaista läikkää (jostain syystä viihtyy pohkeissa) joten pitkillä housuilla mennään ja aina kokee vähän selitellä jos pääsee tutustumaan johonkuhun niin läheisesti että housut lähtevät pois.
Vierailija kirjoitti:
Naisia arvostellaan koko ajan, mikä johtaa siihen ajatukseen, että mikään ei ole koskaan hyvä.
Häpeän kaikkea kehossani liikaa, vaikka olen ihan hoikka.
Naiset arvostelee ennen kaikkea itse itseään. En sano, etteikö ulkopuolelta tulevilla asenteilla olisi mitään merkitystä, totta kai niillä on. Mutta sitä voi ja kannattaa pyrkiä itse aktiivisesti muuttamaan, miten suhtautuu itseensä ja ympäröivään maailmaan. Sinä et voi muuttaa yhteiskuntaa toisenlaiseksi, mutta sinulla on mahdollisuus vaikuttaa siihen, miten suhtaudut itseesi. En nyt sano, että se tarkoittaisi lyhyiden sortsien ja hameiden käyttämistä, vaan sitä, että oppisit arvostamaan itseäsi ja kehoasi.
Suonikohju on sen verran pahannäköinen vasemmassa pohkeessani, että jätä julkisesti esittelemättä. Muuten kyllä mulla on pitkät hoikahkot jalat.
Olen hoikkajalkainen ja tykkään oman mukavuuteni takia pitää shortseja ja varsinkin hameita helteillä.
Epämiellyttävän asiasta tekee se että saan vääränlaista huomiota. Sama ilmiö kun isotissinen pitää korsettia vs. pienitissinen.
Raskausarvet polvitaipeissa ja pohkeissa, tulivat murrosiässä rajun kasvupyrähdyksen seurauksena. En muutenkaan pidä jaloistani, paksut polvet ja nilkat, ovat sellaiset tasapaksut pötköt eikä siron muodokkaat, vaikka pitkät ja suhteellisen kapeat ovatkin.