Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskotteko, että elätte nukkuessanne oikeasti aivan eri maailmassa? Todellisessa mutta toisessa todellisuudessa?

Vierailija
10.02.2023 |

Olen alkanut uskomaan tähän. Näen niin värikkäitä ja ihmeellisiä unia joka yö. Seikkailen ja elän ihan omaa elämääni.

Tänään heräsin siihen kun pääni sisällä tuli ihan selkeä ääni että "Hyvää yötä kulta" ja heräsin.

Ajattelin, että tuossa toisessa ulottovuudessa mennään nukkumaan kun minä aloitan päiväni tässä todellisuudessa.

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, olen itseasiassa miettinyt tätä paljon.. Mä en halua nyt kuulostaa hullulta, mutta kun mä koin mun henkisen heräämisen (inhoon tota sanaa) niin mulla alkoi unet olemaan ihan todella toden tuntuisia.. Muistan aina kaiken, osaan myös jatkaa unia jos herään yöllä. Ne on jotenkin todellisempia kuin ennen, ja ikäänkuin eläisin tätä samaa elämää mutta siis jotenkin niinkun eritavalla muualla, en osaa selittää sitä.. Mutta asiat tapahtuu eritavalla siellä unissa, esim siis jos jos olen miettinyt jotain asiaa, mutta jättänyt tekemäti, niin siellä unessa mä teen sen asian. 

Hyvä aloitus. 

Vierailija
2/93 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, olen itseasiassa miettinyt tätä paljon.. Mä en halua nyt kuulostaa hullulta, mutta kun mä koin mun henkisen heräämisen (inhoon tota sanaa) niin mulla alkoi unet olemaan ihan todella toden tuntuisia.. Muistan aina kaiken, osaan myös jatkaa unia jos herään yöllä. Ne on jotenkin todellisempia kuin ennen, ja ikäänkuin eläisin tätä samaa elämää mutta siis jotenkin niinkun eritavalla muualla, en osaa selittää sitä.. Mutta asiat tapahtuu eritavalla siellä unissa, esim siis jos jos olen miettinyt jotain asiaa, mutta jättänyt tekemäti, niin siellä unessa mä teen sen asian. 

Hyvä aloitus. 

Itsellä ihan samanlaista. Olen aina kyllä ollut unien näkijä mutta nykyyään odotan aina innolla, että missä seikkailen seuraavan yöni. Ne on todella todentuntuisia ja elän niissä aidosti. Välillä on tuttuja ihmisiä mutta myös paljon tuntemattomia hahmoja joiden kanssa keskustelen. Meditoin nykyään ja koen, että unista on tullut paljon todentuntuisimpia nykyään. Uskon nykyään, että elämme myös toisissa ulottovuuksissa ja uneen vaipuminen mahdollistaa sen. Ap 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan voisin uskoa tuon, koska olen huomannut, että samat ympäristöt toistuvat unissani. Saatan olla samalla tiellä kuin aiemmin tai samassa talossa, siellä saattaa olla niitä samoja ihmisiä ja hahmoja, joita ei tosielämässä ole. Toinen teoriani tosin on, että nuo mielikuvat ovat kenties vain osia muistoistani ja ne ovat fuusioituneet omiksi kokonaisuuksiksi. Tämä siksi, koska unissa on aina piirteitä, mitä tosielämässäkin on. Jokin yksityiskohta voi olla lapsuudesta ja toinen vaikka aikuisuudessa jostain entisestä asunnosta, mutta unessa ne esiintyvät samaan aikaan. Unitodellisuus koostuukin todennäköisesti muistojemme pirstaleista, joita emme ehkä edes aktiivisesti muistakaan.

Vierailija
4/93 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpön löpön.

Vierailija
5/93 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN usko

Vierailija
6/93 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Aivosolut vain järjestelevät asioita ja tekevät ylläpitopesua unessa.

Vierailija
7/93 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Uskon kuitenkin, että unimaailmassa voi saada yhteyden korkeampaan ulottuvuuteen, jota emme näe. Sihen ei kannata tieten tahtoen upota.

Vierailija
8/93 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä aloitus. 

Itsellä ihan samanlaista. Olen aina kyllä ollut unien näkijä mutta nykyyään odotan aina innolla, että missä seikkailen seuraavan yöni. Ne on todella todentuntuisia ja elän niissä aidosti. Välillä on tuttuja ihmisiä mutta myös paljon tuntemattomia hahmoja joiden kanssa keskustelen. Meditoin nykyään ja koen, että unista on tullut paljon todentuntuisimpia nykyään. Uskon nykyään, että elämme myös toisissa ulottovuuksissa ja uneen vaipuminen mahdollistaa sen. Ap 

Mä uskon myös tohon teoriaan, se selittäisi todella paljon kaikkea muutakin tässä elämässä. 

Vierailija
9/93 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
10/93 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaen että näin olisi. mitä siitä pitäisi ajatelle että kaikki muistamani unet ovat painajaisia?

Vierailija
11/93 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta jotkin unessa tapahtuneet asiat ovat myös toteutuneet valveilla ollessani. Oikeasti olen nähnyt todella outoja unia ja nämä asiat ovat sitten tosiaan toteutuneet tosielämässä jollain tavalla. Kyllä unimaailmassa jotain hyvin kiehtovaa mielestäni on. Joskus siellä varoitellaan mutta senkin toki voi painaa intuition piikkiin. Siitä huolimatta on mielestäni kiinnostavaa nämä asiat. Ap

Vierailija
12/93 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimeaikoina öisin asunut linnassa vuoren huipulla jonka alapuolella on palvelijoiden asuntoja. Pihalla on käynnissä juhlat koko ajan . Tämä siis unissani.  Tunnelma on silti todella painostava koko ajan, että jotain pahaa kohta tapahtuu.

Vierailija
13/93 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joittenkin mielestä unimaailma on meidän oikea todellisuus.

Vierailija
14/93 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uskon. Useampi meedio on kertonut että irtoan ruumiistani unessa ja vierailen henkimaailmassa. Se ei voi olla sattumaa että asia on noussut usein esille. Tämä ei ole jatkuvaa mutta aina silloin tällöin. Itse en muista niitä käyntejä ja edesmenneiden tapaamisia ja en osaa erottaa milloin kyseessä on vain tavallinen uni.

Vierailija
15/93 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minä sitten oikeasti rakastelun erään kuuluisuuden kanssa korkean vuoren huipulla sijaitsevalla paksulla sängyllä!

Vierailija
16/93 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nähnyt samaa unta tai tavallaan samaa unta nyt neljä-viisi vuotta. Uni ei ole sama muuten kuin että se paikka on aina sama ja nykyään se on niin tuttua seutua että voisin piirtää paikasta kartan. Ihan mielenkiintoista ja välillä oikein odotan koska pääsee nukkumaan.

Vierailija
17/93 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta, jossa matkustin isossa valtamerialuksessa. Hyppäsin kaiteelta mereen ajatuksella, että pääsen nyt Ilta-Sanomiin. Odotin milloin paiskaudun mereen ja hukunko. En saavuttanut merta kun heräsin. Todellisuudessa olen hakenut huomiota sitä saamatta, pääasiassa työpaikan haussa.

Vierailija
18/93 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Uskomus kumoutuu jo ihan sillä, että kemikaaleilla, väsymyksellä, traumaattisilla tapahtumilla voi vaikuttaa uniin.

Miksi joku täällä ulottuvuudessa kehoon nautittu vaikuttaisi jonkin toisen ulottuvuuden tapahtumiin?

Vierailija
19/93 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unet on sitä kun aivot käy yöllä kakalla.

Vierailija
20/93 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä uskon. Useampi meedio on kertonut että irtoan ruumiistani unessa ja vierailen henkimaailmassa. Se ei voi olla sattumaa että asia on noussut usein esille. Tämä ei ole jatkuvaa mutta aina silloin tällöin. Itse en muista niitä käyntejä ja edesmenneiden tapaamisia ja en osaa erottaa milloin kyseessä on vain tavallinen uni.

Samaa on sanottu itselleni. Kävin kuolleen äitini luona ja selvisin hyvin hänen kuolemasta. Usko tuohon. Monet meistä vierailevat henkimaailmassa unessa.