Hoikkajalkaiset. Mikä on syysi sille, ettet pidä shortseja tai lyhyttä hametta?
Itse paksujalkaisena ihmettelen, miksi monet hoikat naiset valittavat, etteivät voi pitää shortseja, kun on niin kamalat jalat.
Kommentit (82)
Hoikkuus ei ole kauneuden tae. Omat koipeni ovat arpiset ja muhkuraiset. Lisäksi reilu painonpudotus näkyy reisissä roikkuvana ihona varsinkin arpien kohdilla. Supsin pitkiä kevyitä mekkoja ja väljiä ilmavia housuja, koska aurinkoherkkänä joudun suojaamaan ihoni tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia arvostellaan koko ajan, mikä johtaa siihen ajatukseen, että mikään ei ole koskaan hyvä.
Häpeän kaikkea kehossani liikaa, vaikka olen ihan hoikka.
Naiset arvostelee ennen kaikkea itse itseään. En sano, etteikö ulkopuolelta tulevilla asenteilla olisi mitään merkitystä, totta kai niillä on. Mutta sitä voi ja kannattaa pyrkiä itse aktiivisesti muuttamaan, miten suhtautuu itseensä ja ympäröivään maailmaan. Sinä et voi muuttaa yhteiskuntaa toisenlaiseksi, mutta sinulla on mahdollisuus vaikuttaa siihen, miten suhtaudut itseesi. En nyt sano, että se tarkoittaisi lyhyiden sortsien ja hameiden käyttämistä, vaan sitä, että oppisit arvostamaan itseäsi ja kehoasi.
No sinäpä osaat neuvoa. Kiitos itsestäänselvyyksistä.
Koska olen yli 40 ja mun jaloista näkee, että olen pari vuotta urheillut vähemmän. Pidän pitkiä hameita.
Pitkä väljä hame on helteellä vilpoisampi kuin sortsit tai muu paljastava pukeutuminen. Sen lisäksi minulla on aina ollut rumat polvet. Sellaiset vaaleanpunertavat epätasaisen näköiset muhkurat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän kyllä ja mielestäni minulla on kauniit jalat. Erottuvia lihaksia löytyy, koska treenaan paljon salilla. Kuitenkin kun ikää on pian 50, en oikein tunne oloani mukavaksi minihameissa, midi tuntuu paremmin tyyliin istuvaksi.
Sinulle ja muille ikäänsä tuijottavalle, jos kävisitte ulkomailla jossa on todella kuuma vuoden ympäri niin näkisitte ihan kaiken ikäisten myös yli 50v naisten käyttävän lyhyitä shortseja koska ovat vilpoisammat. Siis ainakin puolessa välissä polvea ja binikialuetta. Ne ei usein ole mitenkään tiukat versiot vaan leveämmät ja tehty vilpoisasta materiaalista. Myös kaiken kokoiset naiset käyttävät näitä. Suomessa toki sää harvemmin on niin kuuma että olisi sen vuoksi pakko olla tälläiset shortsit. No jaa nyt viimeinen viikko täälläkin maassa on ollut kuuma. Mutta oikeastaan minihameita ei tietyn iän ylittäneillä naisilla usein näe tai ne o
Jos iho palaa herkästi auringossa, niin sortsit eivät aina ole paras ratkaisu. Suosin helteellä väljiä pitkiä hameita. Aurinko ei pääse paahtamaan jalkoihin ja väljyys tuo iholle viilentävää ilmavirtaa.
Vierailija kirjoitti:
Inhoon sitä iho vastaan iho tunnetta.
Tämä toi mieleen sen, että ulkona kulkiessa tulee matkustettua usein julkisilla, metrossa ja bussissa. Paljas iho niiden penkkien päällä ei tunnu mukavalta.
Shortsit ovat rumia. Kuin kaikki koivet shortseissa. Hameet ja mekot ovat kauniita ja sopivat naiselle.
Olen viluinen. Jos lähden johonkin, liikun osan matkasta metrolla, käyn ruokakaupassa tms. kylmässä. Jäätyisin shortseissa. Ohuet pitkät housut ovat minulle käytännöllisin ratkaisu. Toinen syy on, että suojaan ihoa auringolta. Pidän mielelläni pitkähihaista myös paitaa aina kun vaan ei ole liian kuuma.
n45
No mulla on vain yksi syy sille: hyttyset.
Vaaleaihoinen joutuu läträämään aurinkovoiteen kanssa koko ajan huhtikuusta syyskuuhun, joten helpompaa laittaa peittävät vaatteet päälle ja vaate on suositeltu ensisijainen suoja aurinkoa vastaan ja vasta sitten voide.
Sama kuin jollain toisella, eli vaalea iho ja verisuonet lähellä ihon pintaan. Tämän lisäksi raskauksien jälkeen katkenneet verisuonet jaloissa lisääntyivät ja violettejaryppäitä löytyy ympäri jalkoja. Yhtään raskausarpea en saanut, mutta jalat kärsineet sitten senkin edestä.
Vierailija kirjoitti:
En ole hame enkä shortsi tyyppi, tunnen itseni alastomaksi. Caprihousut vielä menee.
Tunnen monta tällaista tyyppiä, jotka peittelevät vartaloaan, vaikka se on täydellinen. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Olisi toki mukavaa nähdä miehillä minihame päällä, siis hoikkasäärisillä tietty ja siihen lisäksi verkkopaita toppi ja korkkarit jalassa. Harjoitelkaa hyvät miehet, että kaikilla tulisi hymy huuleen.
Ja sitten me naiset voitaisi kommentoida muotoja, saisivat maistaa omaa lääkettään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole hame enkä shortsi tyyppi, tunnen itseni alastomaksi. Caprihousut vielä menee.
Tunnen monta tällaista tyyppiä, jotka peittelevät vartaloaan, vaikka se on täydellinen. Miksi?
No eivät varmaan tunne oloaan mukavaksi niissä sortseissa ym. Kuka käyttää vatteita joissa ei viihdy, en minä ainakaan.
MIkä ihmeen kysymys tämä on ? Ihan kuin ihmisen kuuluisi lähtökohtaisesti tykätä shortseista ja lyhyistä hameista? Joskus ihmettelen että mitä ihmeen sakkia täällä oikein käy kun kysellään ja kinataan makuasioista.
Miesten kuolaamisen takia en käytä mitään paljastavaa, koskaan. Etsiköön huvinsa netistä.
Paksujalat ei saa käytää hametta?
Välttelen aurinkoa eli pukeudun pitkiin hameisiin/housuihin ja pitkähihaisiin paitoihin myös kesällä. Lisäksi sääret on arpiset sisäänkasvaneiden ihokarvojen jäljiltä ja kalpeat, joten ei niitä esitellä lyhyissä hameissa ilman sukkahousuja 😄
Käytän polven alle ulottuvia shortseja ja mekkoja. Tässä iässä en halua enää esitellä polviani julkisilla paikoilla.
N54
Ennen en käyttänyt siksi että kilot kertyy kaikki vatsan seudulle jos lihon vähänkin, tosi upeen näköistä kun pikkuhame roikkuu mahalla ja hoikat jalat on kuin kellon kieli siinä hameen alla. Nyt kun persikka ja vyötärö on taas tikissä, vois käyttääkin. Mikäli joku haluaa kattella arpisia polvia. Ei vaan taida enää vaatekaapista löytyä. Sellaset vintage-shortsin joissa on nappirivit voiskin mennä ostoslistalle!
Tyyliin tämä
https://img01.ztat.net/article/spp-media-p1/e89c3078323a42d7ab01bbec6e9…
Sinulle ja muille ikäänsä tuijottavalle, jos kävisitte ulkomailla jossa on todella kuuma vuoden ympäri niin näkisitte ihan kaiken ikäisten myös yli 50v naisten käyttävän lyhyitä shortseja koska ovat vilpoisammat. Siis ainakin puolessa välissä polvea ja binikialuetta. Ne ei usein ole mitenkään tiukat versiot vaan leveämmät ja tehty vilpoisasta materiaalista. Myös kaiken kokoiset naiset käyttävät näitä. Suomessa toki sää harvemmin on niin kuuma että olisi sen vuoksi pakko olla tälläiset shortsit. No jaa nyt viimeinen viikko täälläkin maassa on ollut kuuma. Mutta oikeastaan minihameita ei tietyn iän ylittäneillä naisilla usein näe tai ne on sitten niitä tennis/golffari hameita ja mekkoja jotka saattaa olla aika lyhyitä. Mun pointti, älä jää ikäsi vangiksi vaan pukeudun sään ja oman mielen mukaisesti.