Muita joilla on älyttömästä vaivannäöstä huolimatta kaamea vartalo?
Välillä ottaa päähän ne ihmiset, jotka syövät mitä huvittaa ja käyvät korkeintaan kävelyllä ja näyttävät täydellisiltä.
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin on outoa että jos kaksi saman mittaista ja painosta lenkkeilee niin toisella lähtee vyötärö kapenemaan ja toisella ei lähde. Minusta kaikkien kropat eivät vain reagoi siihen treeniin samalla tavalla. Ja toiset saavat kauniimman vartalon treenaamalla ja toiset eivät saa vaikka mitä tekisivät.
Se on vaan faktaa.
Moni urheilijakin on vartaloltaan tasapaksuja
Esim. Lisa Vitozzi. On silti todella kaunis nainen mielestäni.
Hassua, miten kaikki haluaa sitä mitä ei saa. Olen nainen ja minulla on sopusuhtainen kroppa, mutta satun tykkäämään sporttisesta, tasapaksusta, maskuliinisemmasta kropasta naisella. Olen haaveillut kapeammasta lantiosta. Ja te haaveilette siitä päinvastaisesta. Päätin juuri hyväksyä ja arvostaa kehoani juuri tällaisena kuin se on.
Mä treenaan käytännössä joka päivä. Jos en käy lenkillä, 50km pyörälenkillä tai lihaksia kasvattamassa, niin olen joogassa. Nukun paljon, syön säännöllisesti, juon paljon vettä, sallin jokapäivä itselleni namin jälkiruoan.
En näytä treenatulta. Näytän siltä, että kävisin kävelyllä ja ehkä kerran viikossa punttiksella.
Vierailija kirjoitti:
Hassua, miten kaikki haluaa sitä mitä ei saa. Olen nainen ja minulla on sopusuhtainen kroppa, mutta satun tykkäämään sporttisesta, tasapaksusta, maskuliinisemmasta kropasta naisella. Olen haaveillut kapeammasta lantiosta. Ja te haaveilette siitä päinvastaisesta. Päätin juuri hyväksyä ja arvostaa kehoani juuri tällaisena kuin se on.
Sama täällä, paitsi että mulla on se atleettisen näköinen kroppa. Ennen haaveilin että voisin näyttää pehmeämmältä, joltain Marilyn Monroelta. Nyt olen ihan tyytyväinen tähän. Elämässä on muutakin kuin ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin on outoa että jos kaksi saman mittaista ja painosta lenkkeilee niin toisella lähtee vyötärö kapenemaan ja toisella ei lähde. Minusta kaikkien kropat eivät vain reagoi siihen treeniin samalla tavalla. Ja toiset saavat kauniimman vartalon treenaamalla ja toiset eivät saa vaikka mitä tekisivät.
Se on vaan faktaa.
Moni urheilijakin on vartaloltaan tasapaksuja
Yleisurheilussa näkee, että äärinaisellinen vartalo sopii huonosti fyysiseen maksimisuoritukseen. Useimmilla eliittiurheilijoilla on juuri tasapaksu tai miehekäs vartalo, ei sellainen instagramin synnytystiimalasi.
Täytyy kyllä miehenä sanoa, että ne yleisurheiluvartalot ovat kuitenkin mielestäni kauniita. Ovat ne ihan naisten vartaloita riippumatta mittasuhteista, ei yleensä sellaisia leveitä ja turpeita kuten miesten ellei oteta ääriesimerkkejä kuten Caster Semenya, jonka kasvotkin ja kaulan paksuus ovat kuin miehellä.
Vierailija kirjoitti:
Mä treenaan käytännössä joka päivä. Jos en käy lenkillä, 50km pyörälenkillä tai lihaksia kasvattamassa, niin olen joogassa. Nukun paljon, syön säännöllisesti, juon paljon vettä, sallin jokapäivä itselleni namin jälkiruoan.
En näytä treenatulta. Näytän siltä, että kävisin kävelyllä ja ehkä kerran viikossa punttiksella.
Mä olen hyvin kevytrakenteinen luonnostaan, eikä lihakset ole koskaan kasvaneet. Nyt vasta viime talvena tajusin, miten paljon oikeasti joutuu rautaa vääntämään, että tulee näkyviä tuloksia. Satoja ja taas satoja toistoja maksimipainoilla. Se on käsittämättömän kovaa työtä. Luulen, että moni ei tajua miten paljon pitää tehdä.
Onneksi kunto ja toimintakyky kuitenkin nousee vähemmälläkin.
On täällä kyllä jotkut tosi kriittisiä itsensä suhteen. Mäkin olin ennen, mutta nykyään huomattavasti vähemmän. Liikknnan aloittaminen ja säännöllinen harrastamknen on auttanut siihen.
Olen kropalta tasapaksu ja lyhytjalkainen, pienet rinnat (jotka jo vähän roikkuukin) ja ei suuremmin lantiota, mut niihin en voi vailkuttaa, joten olkoon :) Toisaalta oon aina ollut hoikka ja peppu ja jalat on hyvässä kunnossa lenneilyn ansiosta. Tällä hetkellä jumppailen käsivarsia ja hartioita sekä vatsaa kondikseen.
Turha surra sitä mihin ei voi vaikuttaa. Ja hyvä harrastaa ainakin vähän liikuntaa yleisen hyvknvoinnin vuoksi.
Jep.
Sitten tuli masennus, ja jaksoin juuri ja juuri ajatella ja hoitaa vain aivan pakolliset velvollisuudet. Kaikki turhat asiat ja asiat, joita en loppujen lopuksi voi muuttaa ainakaan ilman todella radikaaleja toimenpiteitä, menettivät merkityksensä, ja tämä jatkuu yhä. Koskee myös omaa kroppaani. Välillä mielessä pyörähtää jotain, mutta pian ajatus kääntyy siihen, että teen jo voitavani ja sen on riitettävä myös minulle.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu myös geeneistä ja hormoneista. Fakta on että esim. miehistä vain n. prosentilla on sellaiset geenit että kroppa näyttää luonnollisella treenillä maskuliiniselta.
Itse treenasin n. 8 vuotta ja näytin suht laihaläskiltä edelleen. Sellaiselta pienemmältä Robert Heleniukselta.
Sain testokuurin ja en käyttänyt mitään muita valmisteita (trenbolone jne). Keho näytti puolessa vuodessa kevyellä treenillä kreikkalaiselta patsaalta. Enkä edes cutannut/tietoisesti pudottanut rasvaprosenttia.
Hyvin harva saa hyvää kroppaa pelkällä proteiinilla ja treenillä. Se hyvännäköinen keho etenkin miehillä vaatii piikittämistä.
No ei pidä paikkaansa. Aika monella jätkällä on hyvä kroppa esim. aktiivisella kamppailutreenillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omassa lähipiirissä olen ainoa, joka käy säännöllisesti salilla (kuitenkin vain 1-2 krt.viikossa), lenkkeilen, pelaan erilaisia joukkuepelejä säännöllisen epäsäännöllisesti, fillaroin työmatkoja jne. En koe liikkuvani edes paljoa tai likimainkaan pakkomielteisesti - tähän tyyliin liikkuminen on vain elämäntapa, jonka omaksuin jo parikymppisenä. Salilla käymisessä on ollut taukoa vain lasten syntymän ja taaperovuosien ajan, lenkkeily oli silloinkin osa arkea.
Näin viisikymppiseksi olen ihan tyytyväinen, että on lihasta ja vyötärö. Toki myös syömisellä on osuutensa, ja itselle toimivimmaksi systeemiksi olen havainnut pätkäpaaston (yö on mahdollisimman pitkä) ja hiilareiden välttämisen.
Liikkumisen pitäisi olla elämäntapa, jotta se kannattelisi läpi aikuisuuden ja vanhuuden, mitkään tehokuurit ei auta paljoakaan. Kaverit aina innostuvat käymään jollain joogakurssilla,
Höpöhöpö kunhan alkaa estrogeeni häviämään niin vaikka söisi porkkanan päivässä, paino ei putoa. Terveisin nainen joka mätti ennen mitä vain 40-vuotta ja olin hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu myös geeneistä ja hormoneista. Fakta on että esim. miehistä vain n. prosentilla on sellaiset geenit että kroppa näyttää luonnollisella treenillä maskuliiniselta.
Itse treenasin n. 8 vuotta ja näytin suht laihaläskiltä edelleen. Sellaiselta pienemmältä Robert Heleniukselta.
Sain testokuurin ja en käyttänyt mitään muita valmisteita (trenbolone jne). Keho näytti puolessa vuodessa kevyellä treenillä kreikkalaiselta patsaalta. Enkä edes cutannut/tietoisesti pudottanut rasvaprosenttia.
Hyvin harva saa hyvää kroppaa pelkällä proteiinilla ja treenillä. Se hyvännäköinen keho etenkin miehillä vaatii piikittämistä.
No ei pidä paikkaansa. Aika monella jätkällä on hyvä kroppa esim. aktiivisella kamppailutreenillä.
Taas kerran väärin päätelty. Kamppailulajeja pitkään harrastavat ovat yleensä liikunnallisesti lahjakkaita. Heillä olisi usein hyvä kroppa vaikka eivät tekisi muuta kuin kävisivät kävelylenkeillä ja punnertaisivat silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omassa lähipiirissä olen ainoa, joka käy säännöllisesti salilla (kuitenkin vain 1-2 krt.viikossa), lenkkeilen, pelaan erilaisia joukkuepelejä säännöllisen epäsäännöllisesti, fillaroin työmatkoja jne. En koe liikkuvani edes paljoa tai likimainkaan pakkomielteisesti - tähän tyyliin liikkuminen on vain elämäntapa, jonka omaksuin jo parikymppisenä. Salilla käymisessä on ollut taukoa vain lasten syntymän ja taaperovuosien ajan, lenkkeily oli silloinkin osa arkea.
Näin viisikymppiseksi olen ihan tyytyväinen, että on lihasta ja vyötärö. Toki myös syömisellä on osuutensa, ja itselle toimivimmaksi systeemiksi olen havainnut pätkäpaaston (yö on mahdollisimman pitkä) ja hiilareiden välttämisen.
Liikkumisen pitäisi olla elämäntapa, jotta se kannattelisi läpi aikuisuuden ja vanhuuden, mitkään tehokuurit ei auta paljoakaan. Kaverit
Mulla on paino pudonnut esivaihdevuosien aikana pätkäpaastolla ja kovatempoisella liikunnalla varsinaisesti edes laihduttamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas kerran väärin päätelty. Kamppailulajeja pitkä
No oli miten oli, niin heitä lienee enemmän kuin 1 % miehistä. Eivätkä kaikki ole liikunnallisesti lahjakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös tasapaksu nainen. Takaapäin otettu kuva viime viikolta, lapseni otti ihan omista syistään. Kainaloista lonkkiin asti yhtä tasaista pötköä. Normaalipainoinen olen, pudotin 10kg salilla ja ruokavaliolla. Selkämakkaroiden tilalla on sellaiset nahkaiset haitarinpalkeet. Pitäisi tehdä salilla 5kg lihoja selkään, että ne häipyisi.
Mua on auttanut olkapäiden treenaaminen siihen, että jonkinlainen illuusio "vyötäröstä" on syntynyt.
Sitten olen aikonut alkaa ihan perusteellisen kylkien venyttelyn. Jos kyljet on ihan kasassa, ei se orastavakaan vyötärö voi näkyä.
Vatsa sitten. Jos pidän korsetin aktiivisena, esim kun käyn kaupassa tms, niin vatsa on ihan ok. Mut jos päästän sen ihan rennoksi, olen kuin seitsemännellä kuulla raskaana. Kuinka helvetisti sitä corea pitää treenata, että korsetti pysyisi!?
N44
Noin 4h päivässä. Joillakin toimii 2h illassa, mutta eihän moni kykene töiden jälkeen tuollaiseen. Pitäisi olla vuosia työtön ja keskittää voimavarat koren reenaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee nyt ensiksi mieleen ne vatsakkaat tatamin mustatvyöt joilla vatsa roikkuu kuluneen, virttyneen mustan vyön päällä.
Muut juoksee mutta masteri itse käskyttää ja näyttää laiskasti tekniikoita jotka joskus nuorempana oli teräviä ja räväköitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee nyt ensiksi mieleen ne vatsakkaat tatamin mustatv
Ei ehkä kannattaisi yleistää. Tunne itse monia tosi hyväkroppaisiakappalijoita. Osalla on se musta vyökin, ja ikä alkaa 4:llä tai 5:llä.
Riippuu kamppailulajeista. Judon puolella on enemmän sellaisia jässiköitä, mutta karaten tyyppisissä lajeissa näkee paljon silmäniloa.
Mutta olipa kamppailija tai kestävyysurheilija, on kroppa yleensä parempi kuin saliheeboilla.
Jos vartalossa paino on jakautunut tiettyyn kohtaan - ei ole mahdollista laihtua vain siitä kohtaa. Eli paino lähtee vähän joka puolelta, mutta epäsuhtaisuus pysyy.