Muita joilla on älyttömästä vaivannäöstä huolimatta kaamea vartalo?
Välillä ottaa päähän ne ihmiset, jotka syövät mitä huvittaa ja käyvät korkeintaan kävelyllä ja näyttävät täydellisiltä.
Kommentit (118)
Minulla taas on päinvastainen ongelma. En oikein uskalla käydä salilla koska en halua näyttää kehonrakentajalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutte aivan kamalaan tyyliin omista vartaloistanne. Kuvitelkaa jos joku tuntematon laukoisi tuollaisia kommentteja. Hyväksyisittekö muilta tuollaista puhetta?
Paha sanoa hyväksynkö, mutta ei mun kroppaa ole koskaan kukaan koskaan kehunut eikä ihastellut. Eikä kaikki ole olleet kommentoimattakaan vaan ihan on suoraan kerrottu mikä kaikki on pielessä ja rumaa ja kuinka pitäisi sitä ja oletko ajatellut tätä vaikka keneltäkään en ole kommenttia koskaan pyytänyt. Ja nämä kommentit on tullut niin kavereilta (naisia) kuin seurustelukumppaneiltakin (miehiä).
Olen siis just tuollainen maskuliininen "joulutonttu" kuten joku muu omaa kroppaansa ketjussa jo kuvaili. Ja kyllä mullakin on silmät päässä ja tajuan hyvin näyttäväni etenkin kesämekoissa lähinnä mekkoon pukeutuneelta
Tunnen useammankin joulutonttuvartaloisen ja he ovat oikein söpöjä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu myös geeneistä ja hormoneista. Fakta on että esim. miehistä vain n. prosentilla on sellaiset geenit että kroppa näyttää luonnollisella treenillä maskuliiniselta.
Itse treenasin n. 8 vuotta ja näytin suht laihaläskiltä edelleen. Sellaiselta pienemmältä Robert Heleniukselta.
Sain testokuurin ja en käyttänyt mitään muita valmisteita (trenbolone jne). Keho näytti puolessa vuodessa kevyellä treenillä kreikkalaiselta patsaalta. Enkä edes cutannut/tietoisesti pudottanut rasvaprosenttia.
Hyvin harva saa hyvää kroppaa pelkällä proteiinilla ja treenillä. Se hyvännäköinen keho etenkin miehillä vaatii piikittämistä.
Tässä tulee naisen mielipide. Suomalaisten miesten suurin ongelma ei ole lihaksien puute vaan ylipaino. Melkein jokaisella yli kolmekymppisellä miehellä on maharöllykkä. Niin on toki monella naisellakin.
Jos halua
Harrastin kestävyyslajeja aiemmin ja olin normaalipainoinen. Silloin olin naisten mielestä liian pieni. Paremmin flaksi on käynyt nyt kun on enemmän lihaksia ja mahaa.
ohis
Ei todellakaan ole haaveissa giselen kroppa vaan ihan just sellainen tavallinen ja sopusuhtainen joka itseltä puuttuu. Just eilen katsoin kaupassa käydessäni kuinka ihania kesämekkoja monilla naisilla oli ja vaikka nämä naiset oli minua isompia niin heillä oli esim ihan normaalin mittainen kaula eikä yläkroppa ollut muutenkaan mallia bulgarialainen kuulantyöntäjä.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole haaveissa giselen kroppa vaan ihan just sellainen tavallinen ja sopusuhtainen joka itseltä puuttuu. Just eilen katsoin kaupassa käydessäni kuinka ihania kesämekkoja monilla naisilla oli ja vaikka nämä naiset oli minua isompia niin heillä oli esim ihan normaalin mittainen kaula eikä yläkroppa ollut muutenkaan mallia bulgarialainen kuulantyöntäjä.
Aika monta kymmentä tuhatta saisit laittaa rankkoihin plastiikkakirurgisiin leikkauksiin, että saisit kehostasi muokattua ihan eri näköisen. Eiks ois siis vaan parempi tulla sinuiksi itsensä kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Monilla pyöreämmillä naisilla on myös kauniin muotoiset sääret ja pohkeet. Minulla rumat tikut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jengi syyttää geenejä ja hormoneja kun vartalo on paksu. Syömisiä kukaan ei noteeraa muuten kuin määrän mukaan. Ruuan sisällöllä on kuitenkin suurempi merkitys.
Hei
Vartalo voi olla paksu vaikka et söisi. On isot luut ja lihakset. Ihan ilman treeniä.
Isot luut ovat 70-luvun selityksiä ylipainolle. Silloin tutkittiin asiaa ja todettiin, ettei luusto ole saman pituisilla eri painoinen kuin ehkä hieman, mikä ei näh puntarissa.
Mutta luusto voi olla muuten ruma kuten minulla. Lyhyet raajat, pitkä keskivartalo, leveä rintakehä.
Ei varmasti lohduta mutta ei parane naisuus sillä, ettei ole pitkää selkää eikä minkäänlaista vyötäröä. Lisäksi kun tällaiseen leveään rintakehään kun lisää kohtuullisen kookkaat rinnat niin tätä ei tasapainottaisi enää edes kardashianin peräpää vaikka parempi sekin hirvitys olisi kuin tämä kapea lantio. Mä olen lähinnä kuin jäätelötuutti ja ihan sama katsooko edestä vaiko sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla taas on päinvastainen ongelma. En oikein uskalla käydä salilla koska en halua näyttää kehonrakentajalta.
Sama. Mulla on jo muutenkin niin skrode "appelsiinit kainaloissa"-mallinen yläkroppa että tähän kun vielä pumppaisi muskelit päälle niin a'vot.
Käytän todella paljon aikaa, rahaa ja energiaa kroppaani. Olen suunnitelmallisesti treenannut verenmaku suussa salilla jo vuosia, ja ruokavalioni on todella tarkka ja puhdas.
Tästä huolimatta vartaloni on korkeintaan keskinkertainen. Tiedän useita naisia joilla on paljon parempi kroppa kuin minulla, ilman että he edes käyvät salilla tai kiinnittävät sen kummemmin huomiota ruokavalioonsa. Naurattaisi, jos ei vituttaisi 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jengi syyttää geenejä ja hormoneja kun vartalo on paksu. Syömisiä kukaan ei noteeraa muuten kuin määrän mukaan. Ruuan sisällöllä on kuitenkin suurempi merkitys.
Hei
Vartalo voi olla paksu vaikka et söisi. On isot luut ja lihakset. Ihan ilman treeniä.
Isot luut ovat 70-luvun selityksiä ylipainolle. Silloin tutkittiin asiaa ja todettiin, ettei luusto ole saman pituisilla eri painoinen kuin ehkä hieman, mikä ei näh puntarissa.
Mutta kyllä esimerkiksi leveäselkäisen ja leveäharteisen ihmisen luuston ympärille mahtuu enemmän myös lihaksia, sidekudosta ja ehkä sitä rasvaakin.
Täällä myös tasapaksu nainen. Takaapäin otettu kuva viime viikolta, lapseni otti ihan omista syistään. Kainaloista lonkkiin asti yhtä tasaista pötköä. Normaalipainoinen olen, pudotin 10kg salilla ja ruokavaliolla. Selkämakkaroiden tilalla on sellaiset nahkaiset haitarinpalkeet. Pitäisi tehdä salilla 5kg lihoja selkään, että ne häipyisi.
Mua on auttanut olkapäiden treenaaminen siihen, että jonkinlainen illuusio "vyötäröstä" on syntynyt.
Sitten olen aikonut alkaa ihan perusteellisen kylkien venyttelyn. Jos kyljet on ihan kasassa, ei se orastavakaan vyötärö voi näkyä.
Vatsa sitten. Jos pidän korsetin aktiivisena, esim kun käyn kaupassa tms, niin vatsa on ihan ok. Mut jos päästän sen ihan rennoksi, olen kuin seitsemännellä kuulla raskaana. Kuinka helvetisti sitä corea pitää treenata, että korsetti pysyisi!?
N44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutte aivan kamalaan tyyliin omista vartaloistanne. Kuvitelkaa jos joku tuntematon laukoisi tuollaisia kommentteja. Hyväksyisittekö muilta tuollaista puhetta?
No vartalostani on puhuneet aina ihmiset rumasti, varsinkin puolisoni joten ei mitään uutta enkä ole ikinä reagoinut mitenkään.
Sama. Mun ulkonäköä ja varsinkin vartaloa on arvosteltu jo lapsuudesta lähtien. Joillain hmisillä on hirveä tarve päästä kommentoimaan tyyliin "ohhoh, onko kukaan ikinä sanonut, että sulla on tosi iso pää!? Hei, kuulitko??"
Ap
Miten ihmiset voi olla noin kamalia.
En ymmärrä miksi teette elämästänne noin vaikeaa?
Miksi ei voi tyytyä itseensä sellaisena kuin on? Minulle suurempaa on nauttia hyvästä ruuasta ja leppoisasta olosta kuin haaveilla hoikasta kropasta.
-haluan upean vartalon mutta en halua sitä yhtä paljon kuin jälkiruokaa-
Tuntematon ajattelija.
Vierailija kirjoitti:
Sekin on outoa että jos kaksi saman mittaista ja painosta lenkkeilee niin toisella lähtee vyötärö kapenemaan ja toisella ei lähde. Minusta kaikkien kropat eivät vain reagoi siihen treeniin samalla tavalla. Ja toiset saavat kauniimman vartalon treenaamalla ja toiset eivät saa vaikka mitä tekisivät.
Se on vaan faktaa.
Moni urheilijakin on vartaloltaan tasapaksuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monilla pyöreämmillä naisilla on myös kauniin muotoiset sääret ja pohkeet. Minulla rumat tikut.
Ap
Sulla taitaa olla vääristynyt kehonkuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin on outoa että jos kaksi saman mittaista ja painosta lenkkeilee niin toisella lähtee vyötärö kapenemaan ja toisella ei lähde. Minusta kaikkien kropat eivät vain reagoi siihen treeniin samalla tavalla. Ja toiset saavat kauniimman vartalon treenaamalla ja toiset eivät saa vaikka mitä tekisivät.
Se on vaan faktaa.
Moni urheilijakin on vartaloltaan tasapaksuja
Yleisurheilussa näkee, että äärinaisellinen vartalo sopii huonosti fyysiseen maksimisuoritukseen. Useimmilla eliittiurheilijoilla on juuri tasapaksu tai miehekäs vartalo, ei sellainen instagramin synnytystiimalasi.
Vierailija kirjoitti:
-haluan upean vartalon mutta en halua sitä yhtä paljon kuin jälkiruokaa-
Tuntematon ajattelija.
Toisaalta: "Mikään ei maistu niin hyvältä, miltä hoikkuus tuntuu."
Tunnettu ajattelija.
Mä luulen myös että näet itsesi korostuneen rumana. Mulla on ystävä jonka kroppa on juuri samanlainen kuin kuvailit selkälihoja myöten. No, hänellä on pitkät ja hoikat sääret ja kapeat reidet. Minä tiimalasi olen kadehtinut niitä koska omat reiteni ja pohkeeni ovat paksut. Ystävälläni on myös paksut hiukset ja kauniit kasvot.
Oikeastaan menestys esim.miesmaailmassa ei ole kiinni kropan mallista vaan ihan muista asioista. En tiedä onko se ongelmasi. Itse en enää pohdi ulkonäköasioita enkä kilpaile miesten huomiosta koska elämään on tullut niin paljon muuta kiinnostavaa.
Mutta luusto voi olla muuten ruma kuten minulla. Lyhyet raajat, pitkä keskivartalo, leveä rintakehä.