Muita joilla on älyttömästä vaivannäöstä huolimatta kaamea vartalo?
Välillä ottaa päähän ne ihmiset, jotka syövät mitä huvittaa ja käyvät korkeintaan kävelyllä ja näyttävät täydellisiltä.
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu myös geeneistä ja hormoneista. Fakta on että esim. miehistä vain n. prosentilla on sellaiset geenit että kroppa näyttää luonnollisella treenillä maskuliiniselta.
Itse treenasin n. 8 vuotta ja näytin suht laihaläskiltä edelleen. Sellaiselta pienemmältä Robert Heleniukselta.
Sain testokuurin ja en käyttänyt mitään muita valmisteita (trenbolone jne). Keho näytti puolessa vuodessa kevyellä treenillä kreikkalaiselta patsaalta. Enkä edes cutannut/tietoisesti pudottanut rasvaprosenttia.
Hyvin harva saa hyvää kroppaa pelkällä proteiinilla ja treenillä. Se hyvännäköinen keho etenkin miehillä vaatii piikittämistä.
Tässä tulee naisen mielipide. Suomalaisten miesten suurin ongelma ei ole lihaksien puute vaan ylipaino. Melkein jokaisella yli kolmekymppisellä miehellä on maharöllykkä. Niin
Eri kommentoija täss, nainen minäkin. Miehillä on lähtökohtaisesti aina hyvä kroppa, kunhan paino on sopiva. Katsoin vanhoja kotivideoita ja naurettiin, kuinka meidän lapsuudessa isät oli hämmentävän hyvännäköisiä. Kukaan ei ollut pulska, ei kukaan. Tämä oli siis 70-80-luvulla.
Proteiinitankkaus on ammattilaisten hommaa. Tavallinen salimake kun alkaa proteiinia mättää, niin se alkaa haista. Proteiinin syönnin kanssa kannattaa olla tarkkana siksikin, että ylimääräinen proteiini varastoituu rasvana.
Jos vielä hormonien kanssa alkaa kikkailemaan, niin ei hyvää päivää. Siinähän voi tuhota sen oman hormonituotannon kokonaan. Laihdutus normaalipainoon, niin hormonitkin korjaantuu. En katsoisi miestä joka piikittää itseensä miehisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös yksi päärynä, yläosa kokoa S ja alaosa L tai XL. Mitat 160cm/56kg. Nuorena painoin vähemmän mutta sama ongelma pysyi. Selluliittia on jonkin verran.
Lisänä vielä rintojen kehityshäiriö eli tubulaariset rinnat.
Kyllähän päärynävartalo on kaunis, naisella leveä lantiohan on feminiinisen viehkeä piirre! En tiedä, mitä tubulaariset rinnat tarkoittavat, mutta jos ne on oikein hyvin suuret ja riippuvaiset, niin sellainen neitohan olisi tyrmäävän kaunis tyllerö!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutte aivan kamalaan tyyliin omista vartaloistanne. Kuvitelkaa jos joku tuntematon laukoisi tuollaisia kommentteja. Hyväksyisittekö muilta tuollaista puhetta?
No vartalostani on puhuneet aina ihmiset rumasti, varsinkin puolisoni joten ei mitään uutta enkä ole ikinä reagoinut mitenkään.
Onko tuo ihmisten käytös mielestäsi ok? Miksi olet puolison kanssa joka on noin epäkunnioittava?
Eiköhän se ole selvä, että kaikista heistä on erottu. Pysyy vain erossa miehistä niin ei tarvitse kuunnella arvostelua ja kehon haukkumista.
Ei ole selvää, termin puolisoni voi käsittää että puhut nykyisestä puolisostasi.
On olemassa miehiä, jotka puhuvat kumpp
Onhan se ruma. Mitä sitä kieltämään. Tajuanpahan etten tyrkytä itseäni kenellekään, kun asia on tullut selväksi, että se on sellainen tekijä joka erottaa minut normaaleista ihmisistä eikä sitä voi hyväksyä.
Vierailija kirjoitti:
Kommentti koskien kestävyysurheilua: "Huono neuvo. Juuri painoharjoittelulla pystyy nostamaan peruskulutustaan, kun saa hiukan lihasta. On myös luuston ja hormonien kannalta parasta liikuntaa. Ja tutkimus tutkimuksen perään osoittaa, että korkeaproteiininen ruokavalio helpottaa painonhallintaa. Kestävyysurheilun sijaan olisi helpompaa, turvallisempaa ja terveellisempää lisätä vaikka ihan kävelyä ja hyötyliikuntaa."
Tähän pitää kommentoida, että juoksulenkkeilijät ovat keskimäärin hoikempia kuin kuntosalilla kävijät. Ainakin minun kuntosalillani ihmiset ovat lähes kautta linjan ylipainoisen näköisiä, eikä se ole isojen lihasten takia kuin muutamalla. Käyn tosin aamulla-aamupäivällä, ehkä illalla olisi enemmän nuoria hoikkine vartaloineen.
En sitten tiedä, että mitä siitä ylipainosta pitäisi päätellä. Laihdutus olikin bulkkauksen jälkeen vaikeaa? Vai että suurin osa on aloittelijoita, toiveissa paremmat elämäntavat?
Väite: Lenkkeilijät ovat keskimäärin hoikempia kuin kuntosalilla kävijät. Tarkoittaako tämä sitä, että leinkkeily laihduttaa paremmin vai ehkä sitä, että lenkkeily ei oikein sovi lihaville, koska nivelet eivät kestä sitä jatkuvaa tärähtelyä. Juuri tämän takia ei pitäisi katsoa jonkin urheilulajin harrastajia ja päätellä, että ihmiset muuttuvat sen näköisiksi kyseisen lajin avulla, koska joukko on valikoitunut. Ei taitoluistelukaan tee naisesta sirompaa, vaan sirot harrastavat taitoluistelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on päärynävartalo. Olen treenannut salilla nyt 2 vuotta useamman kerran viikossa ja ihan kunnon painoilla. Selluliitti on vähentynyt ja vatsa nykyään kapeampi, mutta ikuinen ongelmani eli takapuolen, reiden ja säärien koko on lähes ennallaan. Vaatteet päällä näytän ihan samalta kuin silloin 2 vuotta sitten. Voimaa on toki enemmän ja olo tuntuu paremmalta, mutta ihan suoraan voin sanoa, että olisin odottanut ulkonäöllisiäkin ongelmia.
Oletko syönyt vähemmän kuin kulutat, jos haluat rasvaa pois alakropasta? Jos et, ei voi muuta odottaakaan.
Olen eri, mutta minulla myös kaikki kertyy alavartaloon. Jos laihdutan niin, että jalat ovat suhteellisen hoikat niin silloin olen vyötäröstä ylöspäin luuranko. Ja edelleen jaloista löytyy selluliittia ja läskiä. Testattu on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mul on epäsuhta vartalo joten ei tästä treenillä saa kuin pikkuisen paremman.
Sama. Geneettisesti paljon massaa vatsassa, kapea lantio ja leveät hartiat, jonka lisäksi olen alle 160cm. Olen siis nainen.
Näytän joulutontulta oli painoa 50kg tai 90kg.
Älä hauku itseäsi hyvä nainen! Olisit just täydellinen meidän puutarhaan tai jouluasetelmaan.
Kokemusta löytyy hyvin erityyppisestä liikunnasta, mutta kehon rasvat ei ole hävinneet minnekään ja vatsaröllykkä on ja pysyy. Salilla tarttuu hyvin kehoon lihasta ja voimaa, mutta rasvaprosentin ollessa korkea lihakset ei näy. Aloin myös pyöräilemään pitkiä pyörälenkkejä (yli 50 km), ja tämä näkyy vielä vähemmän yhtään missään. Ehkä salilla saaduista lihaksista on korkeintaan hävinnyt osa ja voimatasot laskeneet. Ruokavalio on suht puhdasta ja järkevää ruokaa, mutta kalorit pitäisi laskea todella alas, eikä kituuttamista jaksa.
Jos tämän palstan papoille näytettäisiin kreikkalaisen adoniksen kuvaa, he huutaisivat yhteen ääneen, että narukäsi neuvolassa punnittava.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin vartalosi on kaamea. Obsessoit vain täydellisyyttä. Itsensä hyväksyntä kannattaa.
Juuri näin! Laitahan AP kuvia, niin nähdään. Edestä, takaa, kontillaan... you know.
Vierailija kirjoitti:
Puhutte aivan kamalaan tyyliin omista vartaloistanne. Kuvitelkaa jos joku tuntematon laukoisi tuollaisia kommentteja. Hyväksyisittekö muilta tuollaista puhetta?
Paha sanoa hyväksynkö, mutta ei mun kroppaa ole koskaan kukaan koskaan kehunut eikä ihastellut. Eikä kaikki ole olleet kommentoimattakaan vaan ihan on suoraan kerrottu mikä kaikki on pielessä ja rumaa ja kuinka pitäisi sitä ja oletko ajatellut tätä vaikka keneltäkään en ole kommenttia koskaan pyytänyt. Ja nämä kommentit on tullut niin kavereilta (naisia) kuin seurustelukumppaneiltakin (miehiä).
Olen siis just tuollainen maskuliininen "joulutonttu" kuten joku muu omaa kroppaansa ketjussa jo kuvaili. Ja kyllä mullakin on silmät päässä ja tajuan hyvin näyttäväni etenkin kesämekoissa lähinnä mekkoon pukeutuneelta mieheltä. Sitten jos pistän polvi/caprimittaiset housut ja t-paidan niin menen miehestä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu myös geeneistä ja hormoneista. Fakta on että esim. miehistä vain n. prosentilla on sellaiset geenit että kroppa näyttää luonnollisella treenillä maskuliiniselta.
Itse treenasin n. 8 vuotta ja näytin suht laihaläskiltä edelleen. Sellaiselta pienemmältä Robert Heleniukselta.
Sain testokuurin ja en käyttänyt mitään muita valmisteita (trenbolone jne). Keho näytti puolessa vuodessa kevyellä treenillä kreikkalaiselta patsaalta. Enkä edes cutannut/tietoisesti pudottanut rasvaprosenttia.
Hyvin harva saa hyvää kroppaa pelkällä proteiinilla ja treenillä. Se hyvännäköinen keho etenkin miehillä vaatii piikittämistä.
Tässä tulee naisen mielipide. Suomalaisten miesten suurin ongelma ei ole lihaksien puute vaan ylipaino. Melkein jokaisella yli kolmekymppisellä miehellä on maharöllykkä. Niin on toki monella naisellakin.
Jos halua
Toinen nainen on samaaa mieltä. Hoikka ja vetreä juoksijankroppa on seksikäs kroppa miehellä, ei bullmentula.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on päärynävartalo. Olen treenannut salilla nyt 2 vuotta useamman kerran viikossa ja ihan kunnon painoilla. Selluliitti on vähentynyt ja vatsa nykyään kapeampi, mutta ikuinen ongelmani eli takapuolen, reiden ja säärien koko on lähes ennallaan. Vaatteet päällä näytän ihan samalta kuin silloin 2 vuotta sitten. Voimaa on toki enemmän ja olo tuntuu paremmalta, mutta ihan suoraan voin sanoa, että olisin odottanut ulkonäöllisiäkin ongelmia.
Oletko syönyt vähemmän kuin kulutat, jos haluat rasvaa pois alakropasta? Jos et, ei voi muuta odottaakaan.
Olen eri, mutta minulla myös kaikki kertyy alavartaloon. Jos laihdutan niin, että jalat ovat suhteellisen hoikat niin silloin olen vyötäröstä ylöspäin luuranko. Ja edelleen jaloista löytyy selluliittia ja läskiä. Testattu on.
Sun täytyy vaan hyväksyä sun selluliitit ja läskit <3 Ei niissä ole mitään pahaa, jos et ole oikeasti jonkun tukkirekan kokoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mul on epäsuhta vartalo joten ei tästä treenillä saa kuin pikkuisen paremman.
Sama. Geneettisesti paljon massaa vatsassa, kapea lantio ja leveät hartiat, jonka lisäksi olen alle 160cm. Olen siis nainen.
Näytän joulutontulta oli painoa 50kg tai 90kg.
Älä hauku itseäsi hyvä nainen! Olisit just täydellinen meidän puutarhaan tai jouluasetelmaan.
Älä sano noin ilkeästi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paha sanoa hyväksynkö, mutta ei mun kroppaa ole koskaan kukaan koskaan kehunut eikä ihastellut. Eikä kaikki ole olleet kommentoimattakaan vaan ihan on suoraan kerrottu mikä kaikki on pielessä ja rumaa ja kuinka pitäisi sitä ja oletko ajatellut tätä vaikka keneltäkään en ole kommenttia koskaan pyytänyt. Ja nämä kommentit on tullut niin kavereilta (naisia) kuin seurustelukumppaneiltakin (miehiä).
Olen siis just tuollainen maskuliininen "joulutonttu" kuten joku muu omaa kroppaansa ketjussa jo kuvaili. Ja kyllä mullakin on silmät päässä ja tajuan hyvin näyttäväni etenkin kesämekoissa lähinnä mekkoon pukeutuneelta mieheltä. Sitten jos pistän polvi/caprimittaiset
Et ole maailman ainut joulutonttu. Et näytä mitenkään extra kamalalta, vaan ihan tavalliselta. Ja se on ihan okei! Ei tarvii näyttää Gisele Bundchenilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä tulee naisen mielipide. Suomalaisten miesten suurin ongelma ei ole lihaksien puute vaan ylipaino. Melkein jokaisella yli kolm
Ei kyllä kaikilla laihdutus korjaa matalia testoja, jotka siis ihan oikeasti hankaloittavat elämää ja aiheuttavat esim. alhaista libidoa, masennusta ja voimattomuutta. Oma kumppanini oli ihannepainossa, todella hyvässä kunnossa (salia JA kestävyysliikuntaa), mutta testot todettiin terveydenhuollossa. Autoimmuunisairaus löytyy kyllä. Ei voinut elämäntavoilla tai vaihtoehtohoidoilla enempää asiaa parantaa, joten olisin pitänyt varsin idioottina vain jättää ongelma hoitamatta yleistysten ja ennakkoluulojen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Jengi syyttää geenejä ja hormoneja kun vartalo on paksu. Syömisiä kukaan ei noteeraa muuten kuin määrän mukaan. Ruuan sisällöllä on kuitenkin suurempi merkitys.
Ei ole kyse tästä nyt aloituksessa. Vartalo voi olla epäsuhtainen ja rumahko vaikka olisi hoikkakin. Luut tai lihakset isot tai pienet väärästä kohtaa jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jengi syyttää geenejä ja hormoneja kun vartalo on paksu. Syömisiä kukaan ei noteeraa muuten kuin määrän mukaan. Ruuan sisällöllä on kuitenkin suurempi merkitys.
Hei
Vartalo voi olla paksu vaikka et söisi. On isot luut ja lihakset. Ihan ilman treeniä.
Isot luut ovat 70-luvun selityksiä ylipainolle. Silloin tutkittiin asiaa ja todettiin, ettei luusto ole saman pituisilla eri painoinen kuin ehkä hieman, mikä ei näh puntarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä tulee naisen mielipide. Suomalaisten miesten suurin ongelma ei ole lihaksien puute vaan ylipaino. Melkein jokaisella yli kolmekymppisellä miehellä on maharöllykkä. Niin
Olen kolmas nainen ja mielestäni järkevintä on kyllä treenata monipuolisesti, lihasta ja kestävyyttä. Hoikkakätiset miehet ei myöskään sytytä, salilla voi kyllä treenata ilman steroidejakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen siis just tuollainen maskuliininen "joulutonttu" kuten joku muu omaa kroppaansa ketjussa jo kuvaili. Ja kyllä mullakin on silmät päässä ja tajuan hyvin näyttäväni etenkin kesämekoissa lähinnä mekkoon pukeutuneelta mieheltä. Sitten jos pistän polvi/caprimittaiset
Joo mulla ihan sama ja hyvin kuvattu. Mitään siroa ja naisellista ei ole kehossa.
Ei ole selvää, termin puolisoni voi käsittää että puhut nykyisestä puolisostasi.
On olemassa miehiä, jotka puhuvat kumppaneilleen kunnioittavasti. Olet tehnyt aivan oikein kun olet eronnut törpöistä miehistäsi, mutta miksi sitten itse jatkat tuota vartalosi arvostelun kulttuuria? Kun et selkeästi hyväksy sitä muiltakaan (mikä on aivan oikein).