Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joilla on älyttömästä vaivannäöstä huolimatta kaamea vartalo?

Vierailija
25.05.2024 |

Välillä ottaa päähän ne ihmiset, jotka syövät mitä huvittaa ja käyvät korkeintaan kävelyllä ja näyttävät täydellisiltä. 

Kommentit (118)

Vierailija
1/118 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin 30 kg hitaasti . Joku luulee että olen aina ollut tällainen ja mulla on niin helppoa kun en liho.

Vierailija
2/118 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on epäsuhta vartalo joten ei tästä treenillä saa kuin pikkuisen paremman. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/118 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep. Ei auta laihtuminen, mutta toki lihominen vielä pahentaisi. Joudun pitämään kalorit tosi minimissä koko ajan. Yksikin normaali ravintola-annos ruokaa, niin paisun kuin possu. Aineenvaihdunta hidas.

Kroppa sitä mallia, ettei mikään auta. Geeneistä saatu tasapaksu vartalo, hoikanakin selkämakkarat, vaikka maha on litteä. Ei peppua. Treenaan kuntosalilla. Kaikki muut lihakset kasvaa paitsi peppu, jota kuritan eniten. Ja näytän entistä enemmän miehiseltä. Olen kateellinen about 90% naisista, koska heillä on naisen kroppa ja minä näytän lähinnä transulta.

N45

Vierailija
4/118 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä ap tiedät, että joku käy vain kävelyllä? Ei kaikki julista liikuntamääriään muille. 

Vierailija
5/118 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa lähipiirissä olen ainoa, joka käy säännöllisesti salilla (kuitenkin vain 1-2 krt.viikossa), lenkkeilen, pelaan erilaisia joukkuepelejä säännöllisen epäsäännöllisesti, fillaroin työmatkoja jne. En koe liikkuvani edes paljoa tai likimainkaan pakkomielteisesti - tähän tyyliin liikkuminen on vain elämäntapa, jonka omaksuin jo parikymppisenä. Salilla käymisessä on ollut taukoa vain lasten syntymän ja taaperovuosien ajan, lenkkeily oli silloinkin osa arkea.

Näin viisikymppiseksi olen ihan tyytyväinen, että on lihasta ja vyötärö. Toki myös syömisellä on osuutensa, ja itselle toimivimmaksi systeemiksi olen havainnut pätkäpaaston (yö on mahdollisimman pitkä) ja hiilareiden välttämisen.

Liikkumisen pitäisi olla elämäntapa, jotta se kannattelisi läpi aikuisuuden ja vanhuuden, mitkään tehokuurit ei auta paljoakaan. Kaverit aina innostuvat käymään jollain joogakurssilla, mutta siihen se sitten jääkin.

On kai niitäkin, joilla vaan on niin hyvä aineenvaihdunta, ettei rasvaa kerry. Ja kun ei ole rasvaa, pienikin lihas erottuu paremmin. Jos sitten vielä on nätit mittasuhteet ja kaunis luusto, on kai sitten vaivattoman oloisesti "luonnonkaunis". Harvalla niin hyvin on kuitenkaan.

Vierailija
6/118 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu myös geeneistä ja hormoneista. Fakta on että esim. miehistä vain n. prosentilla on sellaiset geenit että kroppa näyttää luonnollisella treenillä maskuliiniselta.

Itse treenasin n. 8 vuotta ja näytin suht laihaläskiltä edelleen. Sellaiselta pienemmältä Robert Heleniukselta.

Sain testokuurin ja en käyttänyt mitään muita valmisteita (trenbolone jne). Keho näytti puolessa vuodessa kevyellä treenillä kreikkalaiselta patsaalta. Enkä edes cutannut/tietoisesti pudottanut rasvaprosenttia.

Hyvin harva saa hyvää kroppaa pelkällä proteiinilla ja treenillä. Se hyvännäköinen keho etenkin miehillä vaatii piikittämistä.

Vierailija
7/118 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Geneettisesti paljon massaa vatsassa, kapea lantio ja leveät hartiat, jonka lisäksi olen alle 160cm. Olen siis nainen.

Näytän joulutontulta oli painoa 50kg tai 90kg.

Vierailija
8/118 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en näe yhtään vaivaa ja on ihan ok vartalo. En yleensä jaksa syödä kovin paljon. Tai sitten en vaan muista syödä. 

Vierailija
9/118 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omassa lähipiirissä olen ainoa, joka käy säännöllisesti salilla (kuitenkin vain 1-2 krt.viikossa), lenkkeilen, pelaan erilaisia joukkuepelejä säännöllisen epäsäännöllisesti, fillaroin työmatkoja jne. En koe liikkuvani edes paljoa tai likimainkaan pakkomielteisesti - tähän tyyliin liikkuminen on vain elämäntapa, jonka omaksuin jo parikymppisenä. Salilla käymisessä on ollut taukoa vain lasten syntymän ja taaperovuosien ajan, lenkkeily oli silloinkin osa arkea.

Näin viisikymppiseksi olen ihan tyytyväinen, että on lihasta ja vyötärö. Toki myös syömisellä on osuutensa, ja itselle toimivimmaksi systeemiksi olen havainnut pätkäpaaston (yö on mahdollisimman pitkä) ja hiilareiden välttämisen.

Liikkumisen pitäisi olla elämäntapa, jotta se kannattelisi läpi aikuisuuden ja vanhuuden, mitkään tehokuurit ei auta paljoakaan. Kaverit aina innostuvat käymään jollain joogakurssilla, mutta siihen se sitten jääkin.

On kai ni

Aineenvaihdunta selityksenä on meemi. Samalla pituudella, sukupuolella ja painolla yksilöiden väliset BMR-erot lepotilassa ovat korkeintaan 50-100kcal päivässä.

Syy sille miksi yksi 170 senttinen 20v nainen painaa 55 kiloa ja toinen 125 kiloa, ei ole kevyemmän naisen "metaboliassa" tai "geeneissä" vaan syödyn ruuan pienemmässä määrässä.

Vierailija
10/118 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on päärynävartalo. Olen treenannut salilla nyt 2 vuotta useamman kerran viikossa ja ihan kunnon painoilla. Selluliitti on vähentynyt ja vatsa nykyään kapeampi, mutta ikuinen ongelmani eli takapuolen, reiden ja säärien koko on lähes ennallaan. Vaatteet päällä näytän ihan samalta kuin silloin 2 vuotta sitten. Voimaa on toki enemmän ja olo tuntuu paremmalta, mutta ihan suoraan voin sanoa, että olisin odottanut ulkonäöllisiäkin ongelmia.

Vierailija
11/118 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on päärynävartalo. Olen treenannut salilla nyt 2 vuotta useamman kerran viikossa ja ihan kunnon painoilla. Selluliitti on vähentynyt ja vatsa nykyään kapeampi, mutta ikuinen ongelmani eli takapuolen, reiden ja säärien koko on lähes ennallaan. Vaatteet päällä näytän ihan samalta kuin silloin 2 vuotta sitten. Voimaa on toki enemmän ja olo tuntuu paremmalta, mutta ihan suoraan voin sanoa, että olisin odottanut ulkonäöllisiäkin ongelmia.

Edit. ulkonäöllisiä muutoksia olisin odottanut, en ongelmia. Lisättäköön, että olen aina ollut normaalipainoinen ja ihan kiva ylävartalosta. Ala- ja ylävartalon epäsuhta on se, mistä en ole ikinä pitänyt.

Vierailija
12/118 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä ap tiedät, että joku käy vain kävelyllä? Ei kaikki julista liikuntamääriään muille. 

Kavereistani tiedän kyllä.

Ap

Vierailija
13/118 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenasin aikanaan. Ei tule lihaksiin muotoa eikä kroppa siitä juuri paremmaksi muutu. Toki yleisilmeeltä tulee vähän sutjakammaksi. Olen erittäin romuluinen. 

Vierailija
14/118 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ongelma, olen mies naisen vartalolla.

Vierailija
15/118 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko syönyt vähemmän kuin kulutat, jos haluat rasvaa pois alakropasta? Jos et, ei voi muuta odottaakaan.

Vierailija
16/118 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu myös geeneistä ja hormoneista. Fakta on että esim. miehistä vain n. prosentilla on sellaiset geenit että kroppa näyttää luonnollisella treenillä maskuliiniselta.

Itse treenasin n. 8 vuotta ja näytin suht laihaläskiltä edelleen. Sellaiselta pienemmältä Robert Heleniukselta.

Sain testokuurin ja en käyttänyt mitään muita valmisteita (trenbolone jne). Keho näytti puolessa vuodessa kevyellä treenillä kreikkalaiselta patsaalta. Enkä edes cutannut/tietoisesti pudottanut rasvaprosenttia.

Hyvin harva saa hyvää kroppaa pelkällä proteiinilla ja treenillä. Se hyvännäköinen keho etenkin miehillä vaatii piikittämistä.

Mitä teit että sait testokuurin? Mitattiinko testot ja oliko ne siis alhaalla?

Itselläni on myös treeni meneillään, olen sellainen narukäsi. Treeni ei kulje yhtään, siitä ei tule hyvä olo, tuttaa vaan mutta tahdonvoimalla vaan jatkan viikosta toiseen. Tuloksia tulee erittäin hitaasti jos tulee ja tätä koko touhua voisi kai verrata vain itsensä kiusaamisen. Epäilen, että on sekä huonot geenit että alhaiset testot. Ei ole mitattu.

Kyllä aion jatkaa ohjelmaa tahdonvoimalla viikosta toiseen edelleen, ei sen kuulukaan olla helppoa. Mutta vähänkö toisaalta motivoi kun ne joilla hyvät geenit ja testot niin eipä paljon tarvi tehdä, treenistä tulee hyvä olo (tutkitusti, teston aikaansaamaa) ja tulokset tulee.

Kyllä, ympäristömyrkyt ja mikromuovit. Ei oo helppoo olla mies nykyaikana 

Vierailija
17/118 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jengi syyttää geenejä ja hormoneja kun vartalo on paksu. Syömisiä kukaan ei noteeraa muuten kuin määrän mukaan. Ruuan sisällöllä on kuitenkin suurempi merkitys.

Vierailija
18/118 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko syönyt vähemmän kuin kulutat, jos haluat rasvaa pois alakropasta? Jos et, ei voi muuta odottaakaan.

Olen kyllä. Se, kun vaikuttaa myös ylävartaloon, niin epäsopusuhtaisuus pysyy, vaikka paino olisi pienempi tai suurempi.

Vierailija
19/118 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jengi syyttää geenejä ja hormoneja kun vartalo on paksu. Syömisiä kukaan ei noteeraa muuten kuin määrän mukaan. Ruuan sisällöllä on kuitenkin suurempi merkitys.

Mun vartalo ei ole paksu.

Ap

Vierailija
20/118 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin vartalosi on kaamea. Obsessoit vain täydellisyyttä. Itsensä hyväksyntä kannattaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi