Muita joilla on älyttömästä vaivannäöstä huolimatta kaamea vartalo?
Välillä ottaa päähän ne ihmiset, jotka syövät mitä huvittaa ja käyvät korkeintaan kävelyllä ja näyttävät täydellisiltä.
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutte aivan kamalaan tyyliin omista vartaloistanne. Kuvitelkaa jos joku tuntematon laukoisi tuollaisia kommentteja. Hyväksyisittekö muilta tuollaista puhetta?
No vartalostani on puhuneet aina ihmiset rumasti, varsinkin puolisoni joten ei mitään uutta enkä ole ikinä reagoinut mitenkään.
Sama. Mun ulkonäköä ja varsinkin vartaloa on arvosteltu jo lapsuudesta lähtien. Joillain hmisillä on hirveä tarve päästä kommentoimaan tyyliin "ohhoh, onko kukaan ikinä sanonut, että sulla on tosi iso pää!? Hei, kuulitko??"
Ap
Sentään sinulla on liian iso pää, minulla on kuulemma liian pieni. Tarkistin jopa onko se oikeasti ja se on, minulla on 7cm lyhyemmän ihmisen pää. Sekin vielä.
Ei mulla ole iso pää, tuo oli vaan esimerkki. Mulla itseasiassa on todella pieni pää ja naurettavan litteä takaraivo pitkän ryppykaulan päässä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Huutelen tähän väliin että jos on se veemäinen vaiva nimeltä PCOS, voi peruskulutus olla pahimmillaan jopa 40 prosenttia normaalia alhaisempi. Silloin joutuu vetämään kalorit todella alas vaikka liikkuisikin paljon, jotta paino putoaa.
Ei, vaan pitää muuttaa ruuan sisältöä.
Vierailija kirjoitti:
Kropat on niin erilaisia. Toisilla on pitkä selkä, toisilla lyhyt, sama jaloissa. Toisilla on leveä lantio, toisilla hartiat. Jotkut ei ikinä saa kapeaa erottuvaa vyötöröä, vaikka mitä tekisi.
Mulla on kaveri, joka treenaa kovaa ja syö hyvin terveellisesti. On normaalipainoinen kuten minäkin. Hänellä on tasapaksu vartalo ja lyhyet jalat, pitkä selkä. Vaikka kuinka treenaa, näyttää lyhyeltä ja tasapaksulta. Ei saa ikinä vyötäröä. Eikä rintoja, ellei laitata.
Minä en treenaa. Hyötyliikun puutarhassa ja pyöräilen. Syön mitä sattuu. Olen pitkähkö, pitkäjalkainen, siroraajainen ja vartalo on tiimalasi. Minulla on selkeästi erottuva vyötärö, kiva peppu ja pyöreät rinnat.
Mutta molemmat on tyytyväisiä siihen, mitä on saatu.
Sinullehan on toki helppoa olla tyytyväinen, kun voitit geeniloton. Kaverisi ehkä esittää tyytyväistä, tai sitten hän on meditoinut niin paljon ettei enää välitä ulkoisista tekijöistä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä en näe yhtään vaivaa ja on ihan ok vartalo. En yleensä jaksa syödä kovin paljon. Tai sitten en vaan muista syödä.
Ottakaa myös huomioon, että mun kriteerit ok vartalolle on suht löyhät. Ei tarvii olla täysin kiinteytetyn lihaksikas ja selluliititon tai joku tiimalasivartalo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu myös geeneistä ja hormoneista. Fakta on että esim. miehistä vain n. prosentilla on sellaiset geenit että kroppa näyttää luonnollisella treenillä maskuliiniselta.
Itse treenasin n. 8 vuotta ja näytin suht laihaläskiltä edelleen. Sellaiselta pienemmältä Robert Heleniukselta.
Sain testokuurin ja en käyttänyt mitään muita valmisteita (trenbolone jne). Keho näytti puolessa vuodessa kevyellä treenillä kreikkalaiselta patsaalta. Enkä edes cutannut/tietoisesti pudottanut rasvaprosenttia.
Hyvin harva saa hyvää kroppaa pelkällä proteiinilla ja treenillä. Se hyvännäköinen keho etenkin miehillä vaatii piikittämistä.
Tässä tulee naisen mielipide. Suomalaisten miesten suurin ongelma ei ole lihaksien puute vaan ylipaino. Melkein jokaisella yli kolmekymppisellä miehellä on maharöllykkä. Niin on toki monella naisellakin.
Jos halua
Huono neuvo. Juuri painoharjoittelulla pystyy nostamaan peruskulutustaan, kun saa hiukan lihasta. On myös luuston ja hormonien kannalta parasta liikuntaa. Ja tutkimus tutkimuksen perään osoittaa, että korkeaproteiininen ruokavalio helpottaa painonhallintaa. Kestävyysurheilun sijaan olisi helpompaa, turvallisempaa ja terveellisempää lisätä vaikka ihan kävelyä ja hyötyliikuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen lihava, vaikka en syö liikaa. Katselen paljon noita nämä söin tänään videoita mitä erillaiset ns.hyvinvointi-ihmiset tekee ja mietin, että kumpa voisi syödä noin paljon. Olen yrittänyt elämässäni ties mitä ruokavaliota, mutta silti..olen lihava ja paino monella dieetilä vaan nousee. Kilpirauhas yms arvot on ok eli syyn täytyy olla ihan se etten vaan kertakaikkiaan kuluta tarpeeksi ja joka peruna jää jumiin vyötärölle. Liikun päivittäin. Tällä hetkellä yritän vaan pysyä tässä painossa missä olen, sekin on jo vaikeaa.
Älä syö perunaa. Enemmän rasvaa ja proteiinia, vähemmän hiilareita. Peruna taitaa olla enimmäkseen tärkkelystä.
Kun ihmisen vaatteet riisuu niin huomaa ettei se olekaan täydellinen. Kukaan ei ole. Tai ainakin todella harva.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu myös geeneistä ja hormoneista. Fakta on että esim. miehistä vain n. prosentilla on sellaiset geenit että kroppa näyttää luonnollisella treenillä maskuliiniselta.
Itse treenasin n. 8 vuotta ja näytin suht laihaläskiltä edelleen. Sellaiselta pienemmältä Robert Heleniukselta.
Sain testokuurin ja en käyttänyt mitään muita valmisteita (trenbolone jne). Keho näytti puolessa vuodessa kevyellä treenillä kreikkalaiselta patsaalta. Enkä edes cutannut/tietoisesti pudottanut rasvaprosenttia.
Hyvin harva saa hyvää kroppaa pelkällä proteiinilla ja treenillä. Se hyvännäköinen keho etenkin miehillä vaatii piikittämistä.
Aika jännä. Kyllä mulla naisena erottuu lihakset ihan hyvin enkä syö mitään jauheita tai mömmöjä, ihan perussekaruokaa vaan. Toki ensin pudotin painoa reilu 25kg ihan omin avuin. Kaipa mulla on sitten jotkut supergeenit :p
Sekin on outoa että jos kaksi saman mittaista ja painosta lenkkeilee niin toisella lähtee vyötärö kapenemaan ja toisella ei lähde. Minusta kaikkien kropat eivät vain reagoi siihen treeniin samalla tavalla. Ja toiset saavat kauniimman vartalon treenaamalla ja toiset eivät saa vaikka mitä tekisivät.
Se on vaan faktaa.
Itselläni on ihan ok vartalo, 36 vuotiaaksi äidiksi. Olen 165cm pitkä ja 54kg. En treenaa, en juurikaan ehdi käydä edes lenkeillä tai muutakaan liikuntaa. MUTTA en myöskään syö älyttömiä määriä, mitä esim. työkaverit tekevät. En mätä klo 11 lämmintä ruokaa ja päälle pullakahveja, klo 14 uusia kahveja ja mieti mitä tänään päivällisenä..
Yleensä noin klo 14 juon aamukahvin (herään 7 aikoihin, klo 8 alkaa työt). Noin klo 16-17 aikoihin syön lämpöisen ruuan ja viimeisen kerran syön jotain pientä noin klo 21-22 esim. hedelmiä tai YHDEN leivän. Vettä juon päivän aikana paljon! Päivän aikana saatan syödä esim. jäätelön tai juoda toiset kahvit.
Eli syöminen on se avaintekijä itselläni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutte aivan kamalaan tyyliin omista vartaloistanne. Kuvitelkaa jos joku tuntematon laukoisi tuollaisia kommentteja. Hyväksyisittekö muilta tuollaista puhetta?
No vartalostani on puhuneet aina ihmiset rumasti, varsinkin puolisoni joten ei mitään uutta enkä ole ikinä reagoinut mitenkään.
Onko tuo ihmisten käytös mielestäsi ok? Miksi olet puolison kanssa joka on noin epäkunnioittava?
Kommentti koskien kestävyysurheilua: "Huono neuvo. Juuri painoharjoittelulla pystyy nostamaan peruskulutustaan, kun saa hiukan lihasta. On myös luuston ja hormonien kannalta parasta liikuntaa. Ja tutkimus tutkimuksen perään osoittaa, että korkeaproteiininen ruokavalio helpottaa painonhallintaa. Kestävyysurheilun sijaan olisi helpompaa, turvallisempaa ja terveellisempää lisätä vaikka ihan kävelyä ja hyötyliikuntaa."
Tähän pitää kommentoida, että juoksulenkkeilijät ovat keskimäärin hoikempia kuin kuntosalilla kävijät. Ainakin minun kuntosalillani ihmiset ovat lähes kautta linjan ylipainoisen näköisiä, eikä se ole isojen lihasten takia kuin muutamalla. Käyn tosin aamulla-aamupäivällä, ehkä illalla olisi enemmän nuoria hoikkine vartaloineen.
En sitten tiedä, että mitä siitä ylipainosta pitäisi päätellä. Laihdutus olikin bulkkauksen jälkeen vaikeaa? Vai että suurin osa on aloittelijoita, toiveissa paremmat elämäntavat?
Täällä myös yksi päärynä, yläosa kokoa S ja alaosa L tai XL. Mitat 160cm/56kg. Nuorena painoin vähemmän mutta sama ongelma pysyi. Selluliittia on jonkin verran.
Lisänä vielä rintojen kehityshäiriö eli tubulaariset rinnat.
Entä sellainen yleinen aktiivisuus? Sellaisella on yllättävän paljon vaikutusta. Minä pomppaan sohvalta vähän väliä kuin vieteriukko, vaikka olisi mikä ohjelma kesken. Mies taas on sellainen, että kun istuu alas, niin saattaa olla paikallaan koko illan.
Jos lähdetään yhdessä lenkille, niin hän suorittaa. Miettii että paljonko on kävelty. Ja nyt tuntuu pahalta polvesta/nilkasta/selästä. Minä vaan nautin. Kaikki liikunnallinen hyöty on vain plussaa, mutta ulos menen raittiin ilman perässä jopa räntäsateella. Mieli on virkeä lenkin jälkeen.
Minä olen siis hoikka ja mies tuskailee ylipainon kanssa. Minua ei häiritse, mutta hän kokee tekevänsä paljon ja tulosta ei tule. Minä tiedän mistä kiikastaa ja olen kertonutkin (lautasen sisältö pääasiassa), mutta ei hän minua usko.
Ehkä te asetatte itsellenne vähän liian korkeat standardit? Miksi tavallisen ihmisen pitäisi näyttää uimapukumallilta? Tärkeämpää olisi tykätä itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös yksi päärynä, yläosa kokoa S ja alaosa L tai XL. Mitat 160cm/56kg. Nuorena painoin vähemmän mutta sama ongelma pysyi. Selluliittia on jonkin verran.
Lisänä vielä rintojen kehityshäiriö eli tubulaariset rinnat.
Mulla on Y-vartalo, mutta silti selluliittia. Onneks ne on enimmäkseen takareisissä, niin en itse näe niitä. Ei tarvii siis miettiä koko asiaa :D
Vierailija kirjoitti:
Oliko sulla testotasot matalalla vai miksi kuuri? Mun miehellä on matalat ja ensin aloitettiin geeli mutta siitä ei apua. Nyt menee piikki muutaman viikon välein. Eli testaa on mennyt muutama kuukausi. Käy salilla ahkeraan, niin kuin on aina käynyt, on aika hoikka, mutta lihakset on ehkä hieman enemmän näkyvillä.
t. kreikkalaista adonista odotteleva..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo ihmisten käytös mielestäsi ok? Miksi olet puolison kanssa joka on noin epäkunnioittava?
Eiköhän se ole selvä, että kaikista heistä on erottu. Pysyy vain erossa miehistä niin ei tarvitse kuunnella arvostelua ja kehon haukkumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko sulla testotasot matalalla vai miksi kuuri? Mun miehellä on matalat ja ensin aloitettiin geeli mutta siitä ei apua. Nyt menee piikki muutaman viikon välein. Eli testaa on mennyt muutama kuukausi. Käy salilla ahkeraa
Ei mun ex ainakaan muuttunut kreikkalaiseksi adonikseksi testokuurilla. Rauta nousee kyllä nyt komeasti.
Kannattaa alkaa kehittää mieltään ja ajatteluaan. Pois vartalon pakonomainen tarkkailu!
Lukekaa avartavaa kirjallisuutta, yleissivistävää ja fiktiota.
Käykää taidenäyttelyissä, niistä saa kohottavia elämyksiä. Kohta aukeaa Mäntyharjulla Salmelan upea taidemiljöö, suosittelen.