Salasuhde varattuun mieheen aiheuttaa mulle välillä ahdistusta, mutta en pysty lopettamaan suhdetta
Juttu alkoi pelkkänä seksinä myös mulle, mutta aika nopeasti ihastuin mieheen. Olisi pitänyt heti tuolloin tajuta lopettaa suhde. Nyt kun suhde on kestänyt jo vuoden, niin on koko ajan vaikeampaa lopettaa suhde.
Mulla on erittäin vahvat tunteet miestä kohtaan, mutta tiedän, että mies haluaa musta vain seksiä. Ei ole aikeissa erota vaimostaan. Mulle tämä suhde tuo ahdistusta kun en voi saada miestä omakseni. En saa vastakaikua tunteilleni ja olo on henkisesti huono. Tänään laitoin viestin miehelle, että mulle sopisi tänään, mutta mies vastasi ettei hänelle sovi. Tuli välittömästi paha ja ahdistunut olo. Itse kaipaan miestä, mutta mä en ole miehelle mitään. Tai no himon kohde, tyydytys, jännittävä salaisuus ja nuorempi nainen olen hänelle. Mies varmasti hakee vain jännitystä ja vaihtelua.
Mistä mä saan voimia lopettaa tämän suhteen?! En haluaisi jäädä ilman miehen kosketusta. Enkä halua jäädä ilman seksiä, mutta en osaa edes kuvitella harrastavani seksiä kenenkään muun kanssa.
Ei, en ole se aiemmin täällä riehunut särkynyt sydän. Luin kahta hänen ketjuaan ja ensimmäisen ketjun aikoihin olin ajatellut tehdä oman aloitukseni tänne, mutta jätin sitten laittamatta tuon tyypin vuoksi. Nyt ajattelin, että mun pitää saada purkaa tätä ahdistusta johonkin. En voi koko ajan purkaa mieltäni ystävälleni joka ei ymmärrä miksi en vain lopeta suhdetta ja miksi aina lankean miehen pauloihin.
En vain osaa sammuttaa tunteitani. Ja ennen kuin alatte syyttämään, että rikon miehen perheen niin ei hänellä ole lapsia nykyisen vaimonsa kanssa ja miehen lapset ovat jo aikuisia. Mies ihan itse rikkoo parisuhteensa. Jos mua ei olisi, niin varmasti olisi joku muu. Sekin mua tässä ahdistaa, että jos lopetan suhteen, niin joku muu löytää ehkä tiensä miehen petikumppaniksi. Yritän olla ajattelematta miestä vaimonsa kanssa koska sekin vain ahdistaa ja saa mielen mustaksi. Koitan sulkea tuon seikan pois mielestäni.
Kommentit (1232)
Vierailija kirjoitti:
Luulitko että suhde toimii?🤣🤣🤣🤣
Ei varmasti luullut niin. Lue aloitus.
Vierailija kirjoitti:
En sääli sinua joka olet rikkonut toisen naisen suhteen. Oletko narsisti?
Ai ap rikkonut?? Mieshän se rikkoo ja pettää. Kuten ap kirjoitti, jonkun muun jos ei hänen kanssa.
"Niin, juuri se johon on aikanaan rakastuttu ja joka on valittu lasten äidiksi ja elämänkumppaniksi, kosittu ja haluttu, siis kaikin puolin haluttu. Onhan hänen täytynyt olla juuri miehen makuun, vartaloineen ja kasvoineen, arvoineen ja tyyleineen. Kenties hyvin koulutettu ja itsenäinen ja hyvätuloinen, arvostettava. Pakkoavioliittoja kun ei ole ollut enää vuosikymmeniin, paitsi ulkomailla.
Miksi tällaisesta haluaisi luopua, no ei minkään takia. Vaihtelu on se mitä mies hakee, ja sellaista ap tarjoilee. Vaimoaan mies rakastaa, omalla laillaan, eikä halua tästä luopua, mutta purkaa paineitaan ap:n kaltaiseen hölmöön. Pian on taas uusi kuvioissa, joten ap:n ongelmakin ratkeaa siinä samassa. eri"
Ei puolison valinta ihan noin mene kaikissa tapauksissa. Ainakin minun tuntemistani miehistä ja naisista moni ei ollut rakastunut kumppaniinsa avioituessaan. Tietysti kaikki lainaamassani kommentissa mainitut asiat voivat olla kunnossa, vaikka rakastumista ei tapahdukaan. Oletan kuitenkin, että suhteet olivat nimenomaan isoja kompromisseja, kun halusi vakiintuneen elämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minä veikkaan, että se on sitä harvemmin kuin yleensä halutaan väittää. Tuohon ajatteluun sisältyy jokin pohjavire, jonka mukaan mies olisi jokin tahdoton tavara josta kaksi naista taistelee."
Et selvästikään tunne lainkaan oidipaalista problematiikkaa, mutta aika harvat tuntevat, joten se ei ole ihmekään. Kysehän on useimmiten tiedostamattomista, jopa esikielellisistä asioista pohjimmiltaan. Ja myös aika monimutkaisista, mutta kuitenkin hyvin vakavista, sillä kyse on jopa elämästä ja kuolemasta piilotajuisessa maailmassa.
Jokaisella osapuolella tuossa kuviossa on aivan oma maailmansa eli miehellä omansa ja toisella naisella omansa. Kyse on jokaisen sisäisestä näyttämöstä eikä siitä mitä todellisuudessa on. Näillä suhteilla koetetaan ratkaista sisäisiä ristiriitoja ja kauhua, joka hylkäämiseen ja vaillejäämisen kokem
Joka on ihan täyttä huttua, eikä sitä juurikaan enää missään käytetä. Usko sinä toki, ei se siitä silti totta tee.
Tuskin nyt kuitenkaan kovin moni menee suhteeseen jonkun käytännönsyyn takia kuin sen että rakastaa toista.. en usko tähän hetkeäkään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varatun kanssa suhteeseen, niin aina on tosi isot riskit polttaa vain omat näpit. Idioottimaista hommaa monessa mielessä. AINA se pettäjä sanoo, että oma avioliitto/suhde on toooosi huono ja ongelmia on toooosi paljon. Eli sillä ei pidä itselleen asiaa yrittääkään perustella. Jos suhde on niin huono mitä väittää, niin erotkoon ihan oikeasti sitten ensin. Mutta kun se suhde ei yleensä ole niin huono ja pettäjän kanssa vehtaavahan saa kuulla muutenkin vain yhden laidan niistä ongelmista ja asioista. Ne ei ihan totta siksi olekaan.
Ei siis kannata sekoilla varatun kanssa. Pilaat hänen parisuhteensa ja pahimmillaan jopa hajoitat perheen. Tosi usein palaa vain omat näpit ja se pettäjä ei lopulta alakaan suhteeseen kanssasi ja se sitten sattuu. Ja jos alkaakin, niin iso mahdollisuus on sille, ettei suhde kanna kahta vuotta pidemmälle. Näin sanoo tilastot. Eli aika paljon miinuksia tuossa on ja miksi? Si
Ajatus, että sinun avustamana heidän liittonsa pysyy. Ja sinä saat vielä paskat niskaasi. Näitä liittoja on paljon, joissa tietyt tarpeet ulkoistetaan. Kesä on hyvää aikaa irrottautua tuosta ahdistusta tuottavasta suhteesta. Tsemppiä!
184: Vertaan vain vaimoa, sitä haluttua ja valittua, ap:een, ja totean, että puntit eivät ole ihan tasan. Mieshän on jo ilmoittanut, ettei tule koskaan vaimoaan jättämään. Ja tarjollahan olisi heti valmiina yksi rakastunut ja mitä ilmeisimmin kaikkeen suostuva ja miestä suorastaan palvoja ap. Mutta eipä kelpaakaan, kuin yhteen hommaan vain.
Eli se rakkaus on siellä tallella, mutta eri muodossaan, ihailuna, kunnioituksena ja arvostuksena, ja kenties halunakin, mutta kun mies nyt vaan haluaa kaiken, seksin ja huvin, ja ajattelee omaa hyvinvointiaan.
Mitä minä olen seuraillut maailman menoa, niin olen tullut siihen tulokseen, että useimmiten se on mies, joka ajattelee elimillään, vaikka ei halua erota, kun taas nainen lähtee, kun kaikki on katsottu loppuun. Tai sitten oikeasti rakastuu toiseen, tosissaan.
Niin, kyllä mies itse rikkoo liittoaan, mutta ap sinä rikot itseäsi. Toisaalta aika kierolta kuulosti kommenttisi, että sinua ehkäpä kiihottaa ajatus miehen vaimosta, siis että olet myös naisista kiinnostunut. Tästä menosta opit varmasti tulevaisuuttasi varten.
Eikös Ap sanonut, että miehellä ei ole lapsia? Ei siis ole yhdessä vaimonsa kanssa vain lasten takia, vaan mistä syystä? Mikä pakottaa aikuisen miehen vasten tahtoaan suhteeseen? Ei yhtään mikään. Hän haluaa olla vaimonsa kanssa. Hän vain haluaa myös muuta kevyempää viihdykettä elämäänsä, mutta vaimosta ei luovu.
Voi ap. Saat multa ainakin sääli pisteet vaikka trolli todennäköisesti vain olet.. itsellä jo monta vuotta sama tilanne. Jättänyt kyseisen miehen ties kuinka monta kertaa jo ja aina se jollain verukkeella tai lupauksella itsensä takaisin keplottelee.. kai nää on sitten niitä "jännä miehiä" kuka tietää.. toisaalta tiedän että sen ns. Muija ihan samanlainen jossain määrin.. tilanne on monimutkainen taloudellisesti ja kaikkien osapuolten kannalta. Olen tapaillut muita, mutta aina vertaan heitä häneen. Ja sitten ns. Uudet tapailu miehet olleet vielä pahempia monien naisten samaan aikaan pyörittäjiä ja muutenkin aivan kamalia luonteeltaan jne. Huoh. Mutta itse olen päättänyt uskoa, että ehkä se sitten on näin ja aika näyttää. Omalta osalta lapset tehty jne. Mutta onhan se pstä, että joku kynsin ja hampain pitää rahan tms. Epämääräisen syyn takia kulissi liittoa yllä missä molemmat juoksee milloin missäkin.. välillä ei vain voi käsittää. Mutta joo onneksi sullakin lapset tehty. Ja kyllä mullakin on huono itsetunto. Mutta nämä nyt on näitä. Helppoa se on kauniiden ja rikkaiden ja menestyneiden huudella kuinka maailmassa kuuluu elää. Sitten tuomitaan iltapäivä lehdissä naiset erossa esim. Helena. Sairas maailma niin sairas. Joskus joutuu sietämään ei toivottuja tilanteita, mutta ei niitä pidä lopunikää sietää. Sinuna kysyisin mikä homman nimi on todella mieheltä..
PS. Näistä miehistä ei sitten pääse eroon kirveelläkään..varmaan pitäisi olla lähestymiskielto tai vankila haha🤣 🤯
Vierailija kirjoitti:
Niin, kyllä mies itse rikkoo liittoaan, mutta ap sinä rikot itseäsi. Toisaalta aika kierolta kuulosti kommenttisi, että sinua ehkäpä kiihottaa ajatus miehen vaimosta, siis että olet myös naisista kiinnostunut. Tästä menosta opit varmasti tulevaisuuttasi varten.
Minusta tuo, että jopa kiihottuu ajatellessaan miehen vaimoa, kuulosti hätäiseltä puolustelulta vain. Oikeasti ap haluaa olla se yksi ja ainoa, ja toivoo vaimon häviävän kuin pieru Saharaan. Ap haluaa kalifiksi kalifin paikalle, ei hän muuten täällä jankkaisi, jos ei epätoivoinen olisi, tai sitten porvoo.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai mies nyt tällaisena kauniina kesäpäivänä halua viettää ap:n kanssa jossain tunkkaisessa yksiössä 😂 Eiköhän siellä mies grillaile vaimonsa kanssa ja siemaile olutta vähissä vaatteissa:)
Missä tunkkaisessa yksiössä? Asumme miehen kanssa kumpikin omakotitalossa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"kilpailuasetelmaa työnnetään usein näihin kolmiodraamoihin mukaan. Ei se kuitenkaan kaikilla ole mikään merkittävä tekijä. Minä olen pari kertaa ollut toinen nainen, mutta en minä ole kokenut sen vakikumppanin kanssa kilpailevani vaan sen miehen. "
En kommentoinut sinua vaan ap:ta.
Kolmioita on monenlaisia, olennaista on kuitenkin ulkopuolelle jäämisen ja kilpailuasetelman syntyminen so. oidipaalinen problematiikka.
Ei tässä ole mistään kovin kummallisesta asiasta kyse, vaan aika tavanomaisesta, joten luonnollisesti kolmiota ehdotetaan taustakuvaksi monesti. Se nyt vain on tavallisista tavallisin rakkauselämän juoni.
Tiedän että kommentoit ap:ta, mutta en itse saa ap:n kirjoituksista sitä kuvaa, että vaimon kanssa kilpailu olisi hänellekään tässä keskeinen tekijä. Minä veikkaan, että se on sitä harvemmin kuin yleensä halutaan väitt
Olet täysin oikeassa. En mä miehen vaimoa vastaan kilpaile enkä halua hänen tietävän. Miehelle en ole kertonut tunteistani enkä kerro. Tiedän ettei mies mun kanssa parisuhdetta halua ja siksi suhde pitäisi lopettaa, mutta en pysty siihen. Enkä ole riippuvainen miehestä vaan mulla on tunteita häntä kohtaan vaikka jotkut tässä ketjussa muuta väittää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Rukoile apua Jeesukselta. Voi kuulostaa tyhmältä, mutta lupaan, että toimii. Sanot vain ääneen Jeesus Kristus Jumalan Poika, tule mun elämään ja auta mua pääsemään irti tästä suhteesta, sillä en pysty siihen itse. Auta ja armahda.
No en todellakaan rukoile. En ole uskossa eikä kiinnosta pätkän vertaa jeesustelut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap reunaihminen?
Mikä on reunaihminen?
Ap
Vierailija kirjoitti:
184: Vertaan vain vaimoa, sitä haluttua ja valittua, ap:een, ja totean, että puntit eivät ole ihan tasan. Mieshän on jo ilmoittanut, ettei tule koskaan vaimoaan jättämään. Ja tarjollahan olisi heti valmiina yksi rakastunut ja mitä ilmeisimmin kaikkeen suostuva ja miestä suorastaan palvoja ap. Mutta eipä kelpaakaan, kuin yhteen hommaan vain.
Eli se rakkaus on siellä tallella, mutta eri muodossaan, ihailuna, kunnioituksena ja arvostuksena, ja kenties halunakin, mutta kun mies nyt vaan haluaa kaiken, seksin ja huvin, ja ajattelee omaa hyvinvointiaan.
Mitä minä olen seuraillut maailman menoa, niin olen tullut siihen tulokseen, että useimmiten se on mies, joka ajattelee elimillään, vaikka ei halua erota, kun taas nainen lähtee, kun kaikki on katsottu loppuun. Tai sitten oikeasti rakastuu toiseen, tosissaan.
Ei mies ole mitään sanonut vaan mä olen tajunnut sen ihan itse. En ole miehelle kertonut mun tunteista enkä tule kertomaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No se ei todellakaan ollut mun kommentti! Herätys nyt! Mä olen hetero ja mua ei kiihota yksikään nainen. Olen mieheen rakastunut ja haluan seksuaalisesti vain miehiä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sopii toivoa, mutta itse tiedän naisia jotka kerta toisensa jälkeen hyppäävät varattujen kanssa salasuhteeseen. Mitä siitä saa paitsi lopulta kaikille pahan mielen.
En oikein ymmärrä intoa kritisoida asiaa josta ei selvästikään tiedä. Kyse on psykodynaamisesta patologiasta joka toki pohjautuu Freudiin osittain mutta samalla tarkkuudella voisi väittää sinunkin olevan sukua Aatamille ja Eevalle.