Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salasuhde varattuun mieheen aiheuttaa mulle välillä ahdistusta, mutta en pysty lopettamaan suhdetta

Vierailija
23.05.2024 |

Juttu alkoi pelkkänä seksinä myös mulle, mutta aika nopeasti ihastuin mieheen. Olisi pitänyt heti tuolloin tajuta lopettaa suhde. Nyt kun suhde on kestänyt jo vuoden, niin on koko ajan vaikeampaa lopettaa suhde. 

Mulla on erittäin vahvat tunteet miestä kohtaan, mutta tiedän, että mies haluaa musta vain seksiä. Ei ole aikeissa erota vaimostaan. Mulle tämä suhde tuo ahdistusta kun en voi saada miestä omakseni. En saa vastakaikua tunteilleni ja olo on henkisesti huono. Tänään laitoin viestin miehelle, että mulle sopisi tänään, mutta mies vastasi ettei hänelle sovi. Tuli välittömästi paha ja ahdistunut olo. Itse kaipaan miestä, mutta mä en ole miehelle mitään. Tai no himon kohde, tyydytys, jännittävä salaisuus ja nuorempi nainen olen hänelle. Mies varmasti hakee vain jännitystä ja vaihtelua.

Mistä mä saan voimia lopettaa tämän suhteen?! En haluaisi jäädä ilman miehen kosketusta. Enkä halua jäädä ilman seksiä, mutta en osaa edes kuvitella harrastavani seksiä kenenkään muun kanssa.

Ei, en ole se aiemmin täällä riehunut särkynyt sydän. Luin kahta hänen ketjuaan ja ensimmäisen ketjun aikoihin olin ajatellut tehdä oman aloitukseni tänne, mutta jätin sitten laittamatta tuon tyypin vuoksi. Nyt ajattelin, että mun pitää saada purkaa tätä ahdistusta johonkin. En voi koko ajan purkaa mieltäni ystävälleni joka ei ymmärrä miksi en vain lopeta suhdetta ja miksi aina lankean miehen pauloihin. 

En vain osaa sammuttaa tunteitani. Ja ennen kuin alatte syyttämään, että rikon miehen perheen niin ei hänellä ole lapsia nykyisen vaimonsa kanssa ja miehen lapset ovat jo aikuisia. Mies ihan itse rikkoo parisuhteensa. Jos mua ei olisi, niin varmasti olisi joku muu. Sekin mua tässä ahdistaa, että jos lopetan suhteen, niin joku muu löytää ehkä tiensä miehen petikumppaniksi. Yritän olla ajattelematta miestä vaimonsa kanssa koska sekin vain ahdistaa ja saa mielen mustaksi. Koitan sulkea tuon seikan pois mielestäni.

Kommentit (1232)

Vierailija
201/1232 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös Ap sanonut, että miehellä ei ole lapsia? Ei siis ole yhdessä vaimonsa kanssa vain lasten takia, vaan mistä syystä? Mikä pakottaa aikuisen miehen vasten tahtoaan suhteeseen? Ei yhtään mikään. Hän haluaa olla vaimonsa kanssa. Hän vain haluaa myös muuta kevyempää viihdykettä elämäänsä, mutta vaimosta ei luovu. 

Miehellä on aikuiset lapset joiden äiti tämä nykyinen vaimo ei ole. 

Ap

Vierailija
202/1232 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, kyllä mies itse rikkoo liittoaan, mutta ap sinä rikot itseäsi. Toisaalta aika kierolta kuulosti kommenttisi, että sinua ehkäpä kiihottaa ajatus miehen vaimosta, siis että olet myös naisista kiinnostunut. Tästä menosta opit varmasti tulevaisuuttasi varten.

Minusta tuo, että jopa kiihottuu ajatellessaan miehen vaimoa, kuulosti hätäiseltä puolustelulta vain. Oikeasti ap haluaa olla se yksi ja ainoa, ja toivoo vaimon häviävän kuin pieru Saharaan. Ap haluaa kalifiksi kalifin paikalle, ei hän muuten täällä jankkaisi, jos ei epätoivoinen olisi, tai sitten porvoo.

Se en ollut minä oikea ap joka tuon kirjoitti! Mä olen täysin hetero enkä todellakaan kiihotu yhdestäkään naisesta. Nyt vähän todellisuudentajua hyvät ihmiset. Täällä kuka tahansa voi esittää ketjun ap:ta ja väittää mitä vain valheellista peetä ap:n kirjoittamaksi. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/1232 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hukkaa sitten aikasi ja elämäsi tuolle miehelle. Kyllä se aikanaan sinut lemppaa, kun alat kyllästyttää, mihin ei varmaankaan kovin kauaa mene. Olethan jo nyt vain kuin jotain sirkushuvia.

Kivaa varmaan miettiä kuinka kauan kelpaat. Mahtaako vain olla vastaamatta viesteihisi tai aloittaa täydellisen hiljaisuuden? Se on siinä. Selittelet siellä itsellesi, että vaimo epäilee, ja sen takia ei kuulu miehestä mitään, tai että on sairastunut, tai työkiireitä jne. vaikka tiedät totuuden.

Eipä sinulla paljoa ole arvostusta itseäsi kohtaan. Aikaahan olisi luoda ihana ihmissuhde ja tulla rakastetuksi, mutta luulet, ettei sellaista voi saada kuin tämän hyväksikäyttäjän kanssa. Väärä luulo. Sokea olet. Elämä valuu hukkaan, miehellä on avioliittonsa tulevaisuus ja asemansa, kukaties hoksaakin että rakastaa vaimoaan ja on ollut täysi idiootti, kun petti. Sinä itket yksin. Noloa. Ystävilläsi on varmaan luotettavat ihmissuhteet tai perheet ja lapset, mitä sinulle jää?

Vierailija
204/1232 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Ap sanonut, että miehellä ei ole lapsia? Ei siis ole yhdessä vaimonsa kanssa vain lasten takia, vaan mistä syystä? Mikä pakottaa aikuisen miehen vasten tahtoaan suhteeseen? Ei yhtään mikään. Hän haluaa olla vaimonsa kanssa. Hän vain haluaa myös muuta kevyempää viihdykettä elämäänsä, mutta vaimosta ei luovu. 

Ap

Mutta kai sä ymmärrät, että sä olet silti vain sivuviihdyke?

Vierailija
205/1232 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerää ne vähät itsekunnioituksesi rippeet ja lopeta tuo touhu. Ei siinä muu auta. 

Vierailija
206/1232 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Niin, juuri se johon on aikanaan rakastuttu ja joka on valittu lasten äidiksi ja elämänkumppaniksi, kosittu ja haluttu, siis kaikin puolin haluttu. Onhan hänen täytynyt olla juuri miehen makuun, vartaloineen ja kasvoineen, arvoineen ja tyyleineen. Kenties hyvin koulutettu ja itsenäinen ja hyvätuloinen, arvostettava. Pakkoavioliittoja kun ei ole ollut enää vuosikymmeniin, paitsi ulkomailla.

Miksi tällaisesta haluaisi luopua, no ei minkään takia. Vaihtelu on se mitä mies hakee, ja sellaista ap tarjoilee. Vaimoaan mies rakastaa, omalla laillaan, eikä halua tästä luopua, mutta purkaa paineitaan ap:n kaltaiseen hölmöön. Pian on taas uusi kuvioissa, joten ap:n ongelmakin ratkeaa siinä samassa.  eri"

Ei puolison valinta ihan noin mene kaikissa tapauksissa. Ainakin minun tuntemistani miehistä ja naisista moni ei ollut rakastunut kumppaniinsa avioituessaan. Tietysti kaikki lainaamassani kommentissa mainitut asia

Sulla on aika tunnekylmät piirit. Tai sitten ymmärrät sanan rakastuminen jonain maanis-depressiivisenä tapana olla parisuhteessa mikä ei koskaan ole kestävää. Onnellisuus löytyy tasapainoiselta keskitieltä.

Vierailija
207/1232 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä ap tiedät, ettei miehellä ole muita panokumppaneita kuin vaimo ja sinä? 

Tähän kysymykseen ap ei ole vastannut. Varmaan siksi, että hän vieläkin ajattelee olevansa jotain erityistä miehelle. 

Vierailija
208/1232 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt vaan tinderiin profiilia tai ainakin treffailemaan muita. Ehkä treffeiltä löytyy joku kiva joka saa ajatuksesi muualle.

Vaikea tilanne, mutta älä anna parhaimpien vuosiesi mennä viemäristä alas. 

Olen ollut Tinderissä kolme kertaa ja juuri tänään taas poistin sen. Ei vain ole mua varten nuo nettideittailut. Olen varmaan liian vanhanaikainen niihin. Mun on vaikea tutustua netin kautta ihmisiin ja on todella iso kynnys lähteä tapaamaan ketään. Kaksi kertaa olen ollut treffeillä eikä niistä mitään jatkoa seurannut.

Ap

Kyllähän tuo salasuhteeseen toiseksi naiseksi tyytyminen kieltämättä on vanhanaikaista. Nykyisin nuoret naiset enimmäkseen ovat itsenäisiä ja itsetuntoisia viitsiäkseen mokomaa piiloleikkiä.

1800-luvun ajoista eroaa sikäli, ettet tule raskaaksi ja sen vuoksi hylätyksi ja joudu luopumaan salalapsesta oman ja miehen "kunnian" tähden. Säästyt myös hengenvaarallisilta aborteilta.

Vierailija
209/1232 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mutta kai sä ymmärrät, että sä olet silti vain sivuviihdyke?

Mahdollisesti se nykyinen vaimo on aiempi sivuviihdyke.

Vierailija
210/1232 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normia. Täälläkin rinnakkaissuhde täyttää ensi viikolla jo kolme vuotta. Molemmilla meillä on avioliitot lapsineen ja puolisomme eivät tiedä rinnakkaisuhteista. Tosin joku yritti meitä kovasti kiusata ja paljasti minut toiselle puolisolle, mikä on aiheuttanut ikävyyksiä ja hankaluuksia meidän suhteeseen ja toisen avioliittoon. Pyrimme jatkamaan elämäämme, kuten tähänkin asti, rinnakkaissuhdetta ylläpitäen, koska meille ei riitä se yksi aviomies/-vaimo, vaan pitää olla toinenkin. 

Vierailija
211/1232 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin että Maurilla on joku hoona, ja nyt sit täältä selvisi lopullisesti.

Vierailija
212/1232 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

184: Vertaan vain vaimoa, sitä haluttua ja valittua, ap:een, ja totean, että puntit eivät ole ihan tasan. Mieshän on jo ilmoittanut, ettei tule koskaan vaimoaan jättämään. Ja tarjollahan olisi heti valmiina yksi rakastunut ja mitä ilmeisimmin kaikkeen suostuva ja miestä suorastaan palvoja ap. Mutta eipä kelpaakaan, kuin yhteen hommaan vain.

Eli se rakkaus on siellä tallella, mutta eri muodossaan, ihailuna, kunnioituksena ja arvostuksena, ja kenties halunakin, mutta kun mies nyt vaan haluaa kaiken, seksin ja huvin, ja ajattelee omaa hyvinvointiaan.

Mitä minä olen seuraillut maailman menoa, niin olen tullut siihen tulokseen, että useimmiten se on mies, joka ajattelee elimillään, vaikka ei halua erota, kun taas nainen lähtee, kun kaikki on katsottu loppuun. Tai sitten oikeasti rakastuu toiseen, tosissaan.

Minun isäni ei eronnut koska raha, kolme lasta ja niillä äiti joka olisi ottanut puolikkaansa omaisuudesta ja muuttanut Ruotsiin sukulaisten lähelle lasten kanssa. Mitäpä pitkiä työputkia mm päivystäen tekevä mies olisi muuta voinut kuin laskea meidät pois.

Omassa nuoruudessani en tuntenut heidän välillään lämpöä, mutta nyt vanhuksina kyllä sen näen. Eli lopulta asiat menivät hyvin, minä en vaan elänyt sellaista onnellista perhe-elämää lapsuudenkodissani kuin ihan taaperona, [kai, en muista.]

Vierailija
213/1232 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normia. Täälläkin rinnakkaissuhde täyttää ensi viikolla jo kolme vuotta. Molemmilla meillä on avioliitot lapsineen ja puolisomme eivät tiedä rinnakkaisuhteista. Tosin joku yritti meitä kovasti kiusata ja paljasti minut toiselle puolisolle, mikä on aiheuttanut ikävyyksiä ja hankaluuksia meidän suhteeseen ja toisen avioliittoon. Pyrimme jatkamaan elämäämme, kuten tähänkin asti, rinnakkaissuhdetta ylläpitäen, koska meille ei riitä se yksi aviomies/-vaimo, vaan pitää olla toinenkin. 

Sinä sentään myönnät rehellisesti olevasi ahne ja itsekäs etkä välitä vaikka loukkaat muita. 

Vierailija
214/1232 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistathan aloittaja, että sinä tulet ansaitsemaan vain ja ainoastaan tuon pettäjämiehen kaltaisen miehen itsellesikin. Sellaisen joka käy kuksimassa vähän nuorempaa, kun se on nini kivaa. Ja se ei ole sen nuoremman toisen naisen syy.

Mutta se on tulevaisuutesi.

Vierailija
215/1232 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä sentään myönnät rehellisesti olevasi ahne ja itsekäs etkä välitä vaikka loukkaat muita. 

Miksi sitten ei voi antaa puolisoille samaa oikeutta? Tai erota?

Vierailija
216/1232 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä edes viitsi sanoa, että sinulla ja pettäjäkaverillasi on aviomies/-vaimo, kun elätte täysin valheessa. Täytyy olla todella paatunut ja paha, kun katsoo kumppaniaan silmiin ja esittää ihan jotain toista kuin oikeasti on. Kutsu heitä ihan jollain toisella termillä, kusetetut, hyväksikäytetyt ja täysin arvottomina pidetyt olisi sopivampi. Ja vielä lapset tähän päälle. Otatte riskin, että heidän elämästään tulee erojen myötä surullista, ja voi tunne-elämä mennä täysin sekaisin. Säälittävät surkimukset olette. Itsekkyys huipussaan, toisen kustannuksella.

Vierailija
217/1232 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei mies ole mitään sanonut vaan mä olen tajunnut sen ihan itse. En ole miehelle kertonut mun tunteista enkä tule kertomaan."

Siis tekö ette puhu mistään? Olet tajunnut ettei mies jätä vaimoaan etkä kerro omista tunteistasi. Kai te nyt jotain olette sopineet...Tai tää on taas se trolli. Eihän oikeet ihmiset toimi noin.

Vierailija
218/1232 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei mies ole mitään sanonut vaan mä olen tajunnut sen ihan itse. En ole miehelle kertonut mun tunteista enkä tule kertomaan."

Siis tekö ette puhu mistään? Olet tajunnut ettei mies jätä vaimoaan etkä kerro omista tunteistasi. Kai te nyt jotain olette sopineet...Tai tää on taas se trolli. Eihän oikeet ihmiset toimi noin.

No eikös tuo sanonut, että pelkkää seksiä oli aluksi, eli onhan siinä kai tehty asioita selväksi, ja jos on noin todettu, niin on tainnut mies kuitenkin ihan selvästi vinkata siihen suuntaan, että ap, älähän ota vaan tätä panemista ainakaan mitenkään vakavasti?????

Ei aina tarvitse sanoa täräyttää, että en jätä mun vaimoa. Hyi mikä panosuhde, ei pystytä edes tuon vertaa puhumaan, kuin elukat. Vai eikö ap ole tajunnut, kun näköjään toiveita elättelee. Tyhmäkin vielä. Mutta eihän fiksu noin toimisikaan.

Vierailija
219/1232 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis puhutaan esim. mitä töissä, mun opiskeluissa, kummankin lapsista. Toki myös seksistä puhutaan. Ei me mitään olla mistään sovittu muuta kuin, että suhde pidetään salassa. 

Ap

Vierailija
220/1232 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis puhutaan esim. mitä töissä, mun opiskeluissa, kummankin lapsista. Toki myös seksistä puhutaan. Ei me mitään olla mistään sovittu muuta kuin, että suhde pidetään salassa. 

Ap

Olet aika säälittävä tapaus. Et uskalla elää avoimesti ihmisten edessä omannäköistä elämää. Olet tuossa salasuhteessa riippuvuudesta, et aidosta aikuisesta rakkaudesta.