Salasuhde varattuun mieheen aiheuttaa mulle välillä ahdistusta, mutta en pysty lopettamaan suhdetta
Juttu alkoi pelkkänä seksinä myös mulle, mutta aika nopeasti ihastuin mieheen. Olisi pitänyt heti tuolloin tajuta lopettaa suhde. Nyt kun suhde on kestänyt jo vuoden, niin on koko ajan vaikeampaa lopettaa suhde.
Mulla on erittäin vahvat tunteet miestä kohtaan, mutta tiedän, että mies haluaa musta vain seksiä. Ei ole aikeissa erota vaimostaan. Mulle tämä suhde tuo ahdistusta kun en voi saada miestä omakseni. En saa vastakaikua tunteilleni ja olo on henkisesti huono. Tänään laitoin viestin miehelle, että mulle sopisi tänään, mutta mies vastasi ettei hänelle sovi. Tuli välittömästi paha ja ahdistunut olo. Itse kaipaan miestä, mutta mä en ole miehelle mitään. Tai no himon kohde, tyydytys, jännittävä salaisuus ja nuorempi nainen olen hänelle. Mies varmasti hakee vain jännitystä ja vaihtelua.
Mistä mä saan voimia lopettaa tämän suhteen?! En haluaisi jäädä ilman miehen kosketusta. Enkä halua jäädä ilman seksiä, mutta en osaa edes kuvitella harrastavani seksiä kenenkään muun kanssa.
Ei, en ole se aiemmin täällä riehunut särkynyt sydän. Luin kahta hänen ketjuaan ja ensimmäisen ketjun aikoihin olin ajatellut tehdä oman aloitukseni tänne, mutta jätin sitten laittamatta tuon tyypin vuoksi. Nyt ajattelin, että mun pitää saada purkaa tätä ahdistusta johonkin. En voi koko ajan purkaa mieltäni ystävälleni joka ei ymmärrä miksi en vain lopeta suhdetta ja miksi aina lankean miehen pauloihin.
En vain osaa sammuttaa tunteitani. Ja ennen kuin alatte syyttämään, että rikon miehen perheen niin ei hänellä ole lapsia nykyisen vaimonsa kanssa ja miehen lapset ovat jo aikuisia. Mies ihan itse rikkoo parisuhteensa. Jos mua ei olisi, niin varmasti olisi joku muu. Sekin mua tässä ahdistaa, että jos lopetan suhteen, niin joku muu löytää ehkä tiensä miehen petikumppaniksi. Yritän olla ajattelematta miestä vaimonsa kanssa koska sekin vain ahdistaa ja saa mielen mustaksi. Koitan sulkea tuon seikan pois mielestäni.
Kommentit (1232)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo mies italialainen?
No ei ole. Mistä sä tuollaista keksit? Sen yhden sekopäänkö ketjuista? Kyllä tämä varattu mies on ihan suomalainen.
Ap
Vieläkö sä vaaria panet?
En tiedä mikä on kun viime päivinä ole ajatellut miestä enemmän. Ahdistaa kun mietin, että onko hänellä uusi salarakas. Koitan työntää noita ajatuksia pois. Mietin, että onko lähestyvä joulu ja yksinäisyys saanut mielen taas temppuilemaan ja ajattelemaan miestä. Oli jo parempi olla tässä välissä ja nyt taas ahdistaa..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo mies italialainen?
No ei ole. Mistä sä tuollaista keksit? Sen yhden sekopäänkö ketjuista? Kyllä tämä varattu mies on ihan suomalainen.
Ap
Vieläkö sä vaaria panet?
Onko sulla joku aivovamma vai miksi et ymmärrä lukemaasi? Suhde mieheen on loppunut jo syyskuussa. Ja mitä halvatun väliä on sillä minkä ikäisen kanssa on seksiä? Säkö et meinaa 60+ ikäisenä enää harrastaa seksiä? Olet idiootti.
Ap
Arvatkaa kuka laittoi eilen viestiä? 🤣🤯 Kyseli muka muuten vain kuulumisia, mutta lopulta olisi kuitenkin ollut seksiä tarjolla. Aika tylyä viestiä laitoin ja lopulta laitoin, että ei käy ja menin nukkumaan. 🤣
Ap
Vierailija kirjoitti:
Arvatkaa kuka laittoi eilen viestiä? 🤣🤯 Kyseli muka muuten vain kuulumisia, mutta lopulta olisi kuitenkin ollut seksiä tarjolla. Aika tylyä viestiä laitoin ja lopulta laitoin, että ei käy ja menin nukkumaan. 🤣
Ap
Eikö sen ukon numeroa saa estoon? Minä ainakin laittaisin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eikö sen ukon numeroa saa estoon? Minä ainakin laittaisin
Saa toki, mutta olen ajatellut, että ei tuosta enää mitään kuulu. Olin väärässä.
Ap
Hävettää olla vähän samantyyppisessä tilanteessa kuin ap. Tosin olen itsekin varattu. Suhteen piti olla molemmin puolin kivaa arjen piristystä. Tässä kuitenkin alkaa pääni kääntyä siihen suuntaan että ei tätä kannata jatkaa. Itse olen antanut paljon aikaani, mahdollistanut tapaamisia jne. Mutta hänellä ei ole ollut aikaa tavata kuin kerran puolen vuoden sisällä. Vaikka etäsuhde ja kuumat viestit ovat ihan mukavia, niin kyllä sitä kyllästyy kun ei saa yhtä paljon kuin antaa. Enkä saa edes yhtä paljon siinä etäsuhteessa, kuin mitä itse annan.
Tässä maailmassa on ihmisiä jotka haluavat minut ihan joka päivä, miksi haikailisin enää sellaisen perään joka haluaa minut vain silloin kun hänellä on tylsää?
Pari viestiä miehen kanssa laitettiin keskiviikkona. Mä laitoin lopulta miehelle, että arvasin häntä kaduttavan ja ettei oikeasti halua kanssa mitään. Luki viestin, mutta ei vastannut.
Kyllä tuo taas söi itsetuntoa, mutta koitan olla välittämättä. Eikä nyt edes tunnu niin pahalta kuin joskus aiemmin. Olen kuitenkin tehnyt työtä päästäkseni tunteista kokonaan eroon. En tiedä olisiko edes oikeasti mennyt miehen luokse jos olisi vielä keskiviikkona halunnut tavata. Mies varmaan muutti mielensä mun kipakoiden viestien vuoksi ja haluaa pysyä musta erossa.
Ap
Tuo vastaamattomuus on paskinta silti..jättää kuitenkin olon että vastaakohan, ja jollain tapaa odottaa.
Paskan tuntuinen äijä. Yrittää pitää sua liekassa edes vähän ja kokeilee huonona päivänä, eikä päästä kokonaan irti. Halunnee egobuustia silti.
Vierailija kirjoitti:
Tuo vastaamattomuus on paskinta silti..jättää kuitenkin olon että vastaakohan, ja jollain tapaa odottaa.
Paskan tuntuinen äijä. Yrittää pitää sua liekassa edes vähän ja kokeilee huonona päivänä, eikä päästä kokonaan irti. Halunnee egobuustia silti.
Joo tuo vastaamattomuus on kamalaa. Silloin kun meillä vielä oli suhde, niin ei monesti vastannut. En ymmärrä miksi ei voinut vain vastata, että ei käy tänään. Niin mä vastasin jos mies laittoi eka viestiä ja mulle ei sopinut. No tuosta sen huomaa, että ei mulla ole mitään merkitystä miehelle. Nyt sitten yhtäkkiä tosiaan laittoi ihan pokkana viestiä n. 2,5 kk:n jälkeen. Muka kyseli kuulumisia.
Ap
Sivullisena lukijana haluaisin kiittää tästä kirjoituksesta. Sain vahvistusta omille ajatuksilleni, jotka vasta haki muotoaan. Ehkä jollekin toisellekin käy noston myötä samoin.
Ap