Salasuhde varattuun mieheen aiheuttaa mulle välillä ahdistusta, mutta en pysty lopettamaan suhdetta
Juttu alkoi pelkkänä seksinä myös mulle, mutta aika nopeasti ihastuin mieheen. Olisi pitänyt heti tuolloin tajuta lopettaa suhde. Nyt kun suhde on kestänyt jo vuoden, niin on koko ajan vaikeampaa lopettaa suhde.
Mulla on erittäin vahvat tunteet miestä kohtaan, mutta tiedän, että mies haluaa musta vain seksiä. Ei ole aikeissa erota vaimostaan. Mulle tämä suhde tuo ahdistusta kun en voi saada miestä omakseni. En saa vastakaikua tunteilleni ja olo on henkisesti huono. Tänään laitoin viestin miehelle, että mulle sopisi tänään, mutta mies vastasi ettei hänelle sovi. Tuli välittömästi paha ja ahdistunut olo. Itse kaipaan miestä, mutta mä en ole miehelle mitään. Tai no himon kohde, tyydytys, jännittävä salaisuus ja nuorempi nainen olen hänelle. Mies varmasti hakee vain jännitystä ja vaihtelua.
Mistä mä saan voimia lopettaa tämän suhteen?! En haluaisi jäädä ilman miehen kosketusta. Enkä halua jäädä ilman seksiä, mutta en osaa edes kuvitella harrastavani seksiä kenenkään muun kanssa.
Ei, en ole se aiemmin täällä riehunut särkynyt sydän. Luin kahta hänen ketjuaan ja ensimmäisen ketjun aikoihin olin ajatellut tehdä oman aloitukseni tänne, mutta jätin sitten laittamatta tuon tyypin vuoksi. Nyt ajattelin, että mun pitää saada purkaa tätä ahdistusta johonkin. En voi koko ajan purkaa mieltäni ystävälleni joka ei ymmärrä miksi en vain lopeta suhdetta ja miksi aina lankean miehen pauloihin.
En vain osaa sammuttaa tunteitani. Ja ennen kuin alatte syyttämään, että rikon miehen perheen niin ei hänellä ole lapsia nykyisen vaimonsa kanssa ja miehen lapset ovat jo aikuisia. Mies ihan itse rikkoo parisuhteensa. Jos mua ei olisi, niin varmasti olisi joku muu. Sekin mua tässä ahdistaa, että jos lopetan suhteen, niin joku muu löytää ehkä tiensä miehen petikumppaniksi. Yritän olla ajattelematta miestä vaimonsa kanssa koska sekin vain ahdistaa ja saa mielen mustaksi. Koitan sulkea tuon seikan pois mielestäni.
Kommentit (1232)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat ihmiseltä jolla ei ole selkärankaa tai itsenäisyyttä ja siksi tulet olemaan loppuelämäsi joko yksin tai tuollaisissa suhteissa missä sinuun tehdään tarpeita silloin tällöin ja sinä luulet sitä välittämiseksi.
Ei hyviä miehiä riitä kaikille joten väistämättä joillekin jää se pelkän reiän ja seuralaisen rooli. En ymmärrä miksi et voi vain myöntää ettei sinusta ole mihinkään muuhun ja voit lopettaa sitten valittamisen omista valinnoistasi.
Tuo ei ollut kovin nätisti sanottu
Siis vaimothan ne on pelkkiä reikiä, teillä ei ole edelleenkään mitään ihmisoikeuksia maailmalla ja vain miehillä saa olla useita vaimoja samalla kun te surkimukset joudutte pyllistämään käskystä ja menetätte kaikki vapautenne. Teillä ei ole edes omaa kehoa tai nimeä, kaikki on miehen. Sitten kiukuttelette kun vapaat naiset tekevät vapaita valintoja. Ette te voi estää vapaiden ihmisten päätöksiä. Nauran kun nimeä vaihtava, appiukon sukuun poikia synnyttävä nauta luulee olevansa suuri rakastettu prinsessa. Ihan pelkkiä miehisen maailman tolloja olette. Teitä kirjaimellisesti PETETÄÄN ja silti tulette sylkemään vihan vapaille ihmisille. Mitäs olette noin tyhmiä että omistatte itsenne pettäjälle.
Kannattaisiko vain myöntää että vaimona olette vihaisia, koska omistatte kaiken itsestänne miehelle ja takaisin ette saa edes pienintä uskollisuutta. Miehet ei vaihda nimiä, tee kotitöitä, tai tee eteenne mitään. Miehenne ihannoivat Andrew Tatea ja pettävät, silti kitisette tuntemattomille ettekä sille petolliselle käärmeellenne.
Mies on naiselle susi. Kohtaapa se, heteroakka sen sijaan että kiukuttelet ja käännät kaiken muihin naisiin. Te heteroakat ette vaan kestä että miehille ette merkitse mitään. Vaimot ovat alhaisinta kastia, mies halveksii heikkoa reikää joka vaihtaa nimeä ja pyllistää käskystä. Kukaan itsekunnioituksen omaava ei suostu olemaan vaimo. Surkeita haaremireikiä olette.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat ihmiseltä jolla ei ole selkärankaa tai itsenäisyyttä ja siksi tulet olemaan loppuelämäsi joko yksin tai tuollaisissa suhteissa missä sinuun tehdään tarpeita silloin tällöin ja sinä luulet sitä välittämiseksi.
Ei hyviä miehiä riitä kaikille joten väistämättä joillekin jää se pelkän reiän ja seuralaisen rooli. En ymmärrä miksi et voi vain myöntää ettei sinusta ole mihinkään muuhun ja voit lopettaa sitten valittamisen omista valinnoistasi.
Siis vaimothan ne on pelkkiä reikiä, teillä ei ole edelleenkään mitään ihmisoikeuksia maailmalla ja vain miehillä saa olla useita vaimoja samalla kun te surkimukset joudutte pyllistämään käskystä ja menetätte kaikki vapautenne. Teillä ei ole edes omaa kehoa tai nimeä, kaikki on miehen. Sitten kiu
Minulla ei ole miestä, en ole edes hetero :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hyvät edut se vaimo saa toiseen naiseen verrattuna, vaikka kumpikaan ei saisi uskollista kumppania. Vaimo saa erossakin puolet halutessaan, toinen nainen saa eron hetkellä ehkä vielä yhden lastin sisäänsä kun oikein pelaa korttinsa oikein.
Tämä varattu mies ei ole naimisissa. Avopuolisosta kyse.
Ap
Niinpä, eli ei vaimojen surkeat defenssit edes toimi. Eipä ole perintöjä luvassa, eihän miehet edes halua teille maksaa treffeillä.
Miksi ette näytä mitään vihaa miehille? Miksi vaihdatte nimenne näin petollisen sukupuolen mukaan? Tässä avioakalle pohdittavaa. Näyttää kiukuttavan kun vapaat naiset saavat käyttäytyä niin vapaasti kun haluavat.
Te avioakathan sanotte että nimenvaihto ei ole sortavaa jos sen vain itse valitsee ja kiljutte miten alistuminen miehelle on suuri vap
Lopeta jo tuo meuhkaaminen. Olen mäkin naimisissa ollut enkä ollut vain joku reikä miehelle. Oman sukunimen pidin, mutta en ala sekoilemaan jos joku haluaa nimensä vaihtaa naimisiin mennessä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se vaimohan pelkkä reikä on. Vapaa nainen on VAPAA. Sinkkunaisilla on aina ollut laajemmat ihmisoikeudet. Tämä nainen päättää itse milloin haluaa seksiä, aviovaimo tekee sen miehen käskystä. Te pyllistätte ja polvistutte imemään pysyäksenne hengissä. Te reiät olette koiria, merkattu isännän nimellä samalla kun ukkonne hakee vierasta seksiä, kuten täm
Isännän huomiota kun isäntä pettää? :D Voi luoja teitä avioituneiden naisten defenssejä. Taitaa sattua tajuta että se isäntä vedättää ja on kaksinaamainen käärme? Se vapaa nainen on tasan vapaa tekemään mitä haluaa. Te tolvanat omistatte koko nimenne ukoille ja sitten pillitätte muille naisille kun typerä romanssifantasianne menee pilalle. Tajuatteko, että vaimot on yksi vitsi? AInoa tehtävänne on tyydyttää mies ja porsia maailmaan uusia miehiä, teillä ei ole mitään ihmisarvoa. Te olette pelkkiä reikiä miehen nautinnolle ja nimenne omistetaan miehelle jotta mies saa valtaa kauttanne. Todella noloa haukkua vapaita, autonomisia naisia kun itse on omistettu esine.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis vaimothan ne on pelkkiä reikiä, teillä ei ole edelleenkään mitään ihmisoikeuksia maailmalla ja vain miehillä saa olla useita vaimoja samalla kun te surkimukset joudutte pyllistämään käskystä ja menetätte kaikki vapautenne. Teillä ei ole edes omaa kehoa tai nimeä, kaikki on miehen. Sitten kiu
Anteeksi nyt vain, mutta olet kyllä melkoisen sekaisin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hyvät edut se vaimo saa toiseen naiseen verrattuna, vaikka kumpikaan ei saisi uskollista kumppania. Vaimo saa erossakin puolet halutessaan, toinen nainen saa eron hetkellä ehkä vielä yhden lastin sisäänsä kun oikein pelaa korttinsa oikein.
Tämä varattu mies ei ole naimisissa. Avopuolisosta kyse.
Ap
Niinpä, eli ei vaimojen surkeat defenssit edes toimi. Eipä ole perintöjä luvassa, eihän miehet edes halua teille maksaa treffeillä.
Miksi ette näytä mitään vihaa miehille? Miksi vaihdatte nimenne näin petollisen sukupuolen mukaan? Tässä avioakalle pohdittavaa. Näyttää kiukuttavan kun vapaat naiset saavat käyttäytyä niin vapaasti kun haluavat.
Te avioakathan sanotte että nimenvaihto ei ole sortavaa jos sen vain itse valitsee
Vaimo on aina pelkkä reikä miehelle, naisen koko tehtävä vaimona on olla miehen palvelija ja or*a. Heteroiden avioliitossa ei ole mitään pyhää tai rakkaudellista, teitä naisia on saanut vetää ja saa edelleen vetää väkisin ihan mielen mukaan.
Se nimenvaihto heikentää KAIKKIEN naisten asemaa ja on laillinen pakko useissa maissa, turha siis syöttää tuota "jos haluaahhhh" -argumenttia. Kas kun ei miehet halua ;) Niinpä. Sen sijaan ovat visusti PAKKOlaeilla pitäneet huolen, että nimivalta pysyy heillä.
Mitä jos joku haluaa vapaana pettää? Niinpä. Vapaa valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis vaimothan ne on pelkkiä reikiä, teillä ei ole edelleenkään mitään ihmisoikeuksia maailmalla ja vain miehillä saa olla useita vaimoja samalla kun te surkimukset joudutte pyllistämään käskystä ja menetätte kaikki vapautenne. Teillä ei ole edes
Kyllä sä ihan hetero olet. On ihan naurettavaa demonisoida vapaita naisia käytetyiksi, kun vaimot ovat ihan kirjaimellisesti pelkästään miehen nautintoon tehtyjä reikiä joiden ainoa tehtävä on tukea miehen valtaa. Silti kiljutte olevanne rakastettuja, vapaita, ihanan onnellisia. Kas kun onnellisessa liitossanne miehenne vain pettää teitä eikä yritä tehdä mitään asialle, ja tekin vain kiukuttelette vapaille naisille. Te heteroakat heikennätte kaikkien naisten asemaa nimenvaihdoillanne, nauran kun tulette petetyiksi ja nöyryytetyiksi. Jos olette niin hienoja, miksei miehet vaihda nimeä ja halaja tulla petetetyiksi julkisesti? ;)
Sellainen sekopää sitten löysi tiensä tähän ketjuun.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
On hänellä kyllä vähän värikästä kielenkäyttöä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olet itse epävakaa ocd sekopää.
No enkä ole. Ei mulla mitään ocd:tä ole enkä ole sekopää. Ei se, että on tunteita jotakin ihmistä kohtaan tee kenestäkään pakko-oireista sekopäätä. Sulla on nyt todellisuudentaju hämärtynyt todella pahasti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No enkä ole. Ei mulla mitään ocd:tä ole enkä ole sekopää. Ei se, että on tunteita jotakin ihmistä kohtaan tee kenestäkään pakko-oireista sekopäätä. Sulla on nyt todellisuudentaju hämärtynyt todella pahasti.
Ap
Naiivi heteronainen olet. Noloa puolustaa seksististä, sortavaa sukunimenvaihtoa joka merkitsee että akka on ukon omaisuutta. Te samat akat pillitätte MIESTEN ITSENSÄ keksimästä asepalveluksesta samalla kun miesten ylivalta saa olla. Noloa miten heterokaakka itsekin vaatii aina tasa-arvoa kun se hyödyttää miestä vaikka yksipuolisessa sukunimenvaihdossa ei ole mitään tasa-arvoista, se heikentää jopa LASTEN asemaa. Kas kun ette ikinä kapinoi miehille jotka niitä valintojanne rajoittaa ja kritisoi.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Meuhkaamisellaan saa asiallisen ketjun poistettua..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt varmistui, että olet itse aina ollut kakkonen.
Tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Kyllä se viittaa johonkin mielenterveyden häiriöön jos ei pysty kävelemään pois suhteesta joka aiheuttaa ahdistusta. Se on osa todellisuudentajun vääristymää että tilannetta selittelee itselleen ettei joudu luopumaan ihmisestä johon on kehittänyt riippuvuuden.
Ap
Kyllä se viittaa johonkin mielenterveyden häiriöön jos ei pysty kävelemään pois suhteesta joka aiheuttaa ahdistusta. Se on osa todellisuudentajun vääristymää että tilannetta selittelee itselleen ettei joudu luopumaan ihmisestä johon on kehittänyt riippuvuuden.
Limerenssi.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Vai niin. Itse kuitenkin tiedän miten asiat on joten pidä pääsi kiinni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Naiivi heteronainen olet. Noloa puolustaa seksististä, sortavaa sukunimenvaihtoa joka merkitsee että akka on ukon omaisuutta. Te samat akat pillitätte MIESTEN ITSENSÄ keksimästä asepalveluksesta samalla kun miesten ylivalta saa olla. Noloa miten heterokaakka itsekin vaatii aina tasa-arvoa kun se hyödyttää miestä vaikka yksipuolisessa sukunimenvaihdossa ei ole mitään tasa-arvoista, se heikentää
Sulla heittää kyllä pahemman kerran päästä. Mä en tuossa sun lainaamassa viestissä puolustanut miestä vaan puolustin iseäni haukkumista vastaan. Mies on kusipää enkä häntä puolusta.
Ap
Heeeeiiii, sä elät! Joku epäilin tuolla palstahullu-ketjussa että olet kuollut!