Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salasuhde varattuun mieheen aiheuttaa mulle välillä ahdistusta, mutta en pysty lopettamaan suhdetta

Vierailija
23.05.2024 |

Juttu alkoi pelkkänä seksinä myös mulle, mutta aika nopeasti ihastuin mieheen. Olisi pitänyt heti tuolloin tajuta lopettaa suhde. Nyt kun suhde on kestänyt jo vuoden, niin on koko ajan vaikeampaa lopettaa suhde. 

Mulla on erittäin vahvat tunteet miestä kohtaan, mutta tiedän, että mies haluaa musta vain seksiä. Ei ole aikeissa erota vaimostaan. Mulle tämä suhde tuo ahdistusta kun en voi saada miestä omakseni. En saa vastakaikua tunteilleni ja olo on henkisesti huono. Tänään laitoin viestin miehelle, että mulle sopisi tänään, mutta mies vastasi ettei hänelle sovi. Tuli välittömästi paha ja ahdistunut olo. Itse kaipaan miestä, mutta mä en ole miehelle mitään. Tai no himon kohde, tyydytys, jännittävä salaisuus ja nuorempi nainen olen hänelle. Mies varmasti hakee vain jännitystä ja vaihtelua.

Mistä mä saan voimia lopettaa tämän suhteen?! En haluaisi jäädä ilman miehen kosketusta. Enkä halua jäädä ilman seksiä, mutta en osaa edes kuvitella harrastavani seksiä kenenkään muun kanssa.

Ei, en ole se aiemmin täällä riehunut särkynyt sydän. Luin kahta hänen ketjuaan ja ensimmäisen ketjun aikoihin olin ajatellut tehdä oman aloitukseni tänne, mutta jätin sitten laittamatta tuon tyypin vuoksi. Nyt ajattelin, että mun pitää saada purkaa tätä ahdistusta johonkin. En voi koko ajan purkaa mieltäni ystävälleni joka ei ymmärrä miksi en vain lopeta suhdetta ja miksi aina lankean miehen pauloihin. 

En vain osaa sammuttaa tunteitani. Ja ennen kuin alatte syyttämään, että rikon miehen perheen niin ei hänellä ole lapsia nykyisen vaimonsa kanssa ja miehen lapset ovat jo aikuisia. Mies ihan itse rikkoo parisuhteensa. Jos mua ei olisi, niin varmasti olisi joku muu. Sekin mua tässä ahdistaa, että jos lopetan suhteen, niin joku muu löytää ehkä tiensä miehen petikumppaniksi. Yritän olla ajattelematta miestä vaimonsa kanssa koska sekin vain ahdistaa ja saa mielen mustaksi. Koitan sulkea tuon seikan pois mielestäni.

Kommentit (1232)

Vierailija
1041/1232 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä saa jotkut naiset tyytymään noin vähään? Kuinka huono itsetunto pitää olla että suostuu tuommoiseen? Pitäisi arvostaa itseään enemmän ja vaatia enemmän. Kaikki tai ei mitään -tyylillä. 

Eivät osaa rakastaa. Eivätkä ajattele ansaitsevansa enempää. Surullista. 

Älä oleta yhtään mitään. Mä todellakin osaan rakastaa. Se on asia jonka tiedän itse etkä sä siitä päätä. En ajattele mitään tuollaista, että en ansaitse parempaa. Mulla nyt vain on tunteita miestä kohtaan. Olisi vaikka hän olisi sinkku. 

Typerät olettamiset voi jättää pois. 

Ap

Olet "rakastunut"  haavekuvaan. Mieheen, jota et kokonaan tunne, etkä voi kokonaan saada. Saat ns. kivat, pinnalliset hetket, jolloin mies on se, mitä haluat ja minä hän jaksaa esiintyä, et koe hänen kanssaan arkea, jolloin mies on kokonaan oma aito itsensä, velvollisuuksineen ja haasteineen. 

Vierailija
1042/1232 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä saa jotkut naiset tyytymään noin vähään? Kuinka huono itsetunto pitää olla että suostuu tuommoiseen? Pitäisi arvostaa itseään enemmän ja vaatia enemmän. Kaikki tai ei mitään -tyylillä. 

Älä oleta yhtään mitään. Mä todellakin osaan rakastaa. Se on asia jonka tiedän itse etkä sä siitä päätä. En ajattele mitään tuollaista, että en ansaitse parempaa. Mulla nyt vain on tunteita miestä kohtaan. Olisi vaikka hän olisi sinkku. 

Ap

Olet "rakastunut"  haavekuvaan. Mieheen, jota et kokonaan tunne, etkä voi kokonaan saada. Saat ns. kivat, pinnalliset hetket, jollo

Jaa-a. Jos pelkästään tuo Haavekuvamies on jo noin epävakaa ja epäkorrekti, ei kyllä kiinnostaisi hetkeäkään tutustua koko pakettiin. Ap:n kannattaisi laittaa pellehermanni luiskaan asap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/1232 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olet "rakastunut"  haavekuvaan. Mieheen, jota et kokonaan tunne, etkä voi kokonaan saada. Saat ns. kivat, pinnalliset hetket, jollo

Lässyn lässyn. Mä vastasin nyt tuohon kun tuo yksi pelle väitti, että en osaa rakastaa. Todellakin osaan rakastaa enkä kirjoittanut kyllä yhtään mitään tuosta miehestä. Kyllä mä olen parisuhteissa ollut ja rakastanut toista. 

Ap

Vierailija
1044/1232 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetahan nyt ryhdistäytyä. Olet keski-ikäinen eukko, joten turhat haihattelut olisi pitänyt jo aikaa sitten unohtaa. 

Vierailija
1045/1232 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koetahan nyt ryhdistäytyä. Olet keski-ikäinen eukko, joten turhat haihattelut olisi pitänyt jo aikaa sitten unohtaa. 

Mä en ole mikään eukko. Etova nimitys. Ei ikä katso sitä koska tunteita tulee. Ei kaikki ole tuollaisia kylmiä robotteja kuin sä.

Ap

Vierailija
1046/1232 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Yritän olla ajattelematta miestä vaimonsa kanssa koska sekin vain ahdistaa ja saa mielen mustaksi. Koitan sulkea tuon seikan pois mielestäni." 

Kerro tämä sadalla niin tiedät miltä vaimosta tuntuu, kun jäätte kiinni ja asiat vyöryvät voimalla hänen mieleensä. Vaikka niitä kuinka yrittäisi työntää pois, ne tunkeutuvat mieleen väkisin. Herättävät yöllä kylmään hikeen.

Oma lukunsa nää kakkoset vaikka mies se pääsyyllinen on. Tunteetonta, itsekästä porukkaa viettiensä vietävissä.

Sitä saa mitä tilaa.

Karma. 

Vierailija
1047/1232 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että mieli tulee kevyemmäksi, kun salasuhde jää pois. 

Vierailija
1048/1232 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan näin on kun vain saa omat tunteet loppumaan.

Ap

Vierailija
1049/1232 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Saisit itsetuntosi viimein koholle, kun lopettaisit nyt suhteen etkä odottelisi miehen lopullista päätöstä. Hän tulee jättämään sinut. Lopulta toivut tästä sekoilusta ja jo vuoden päästä kadut haaskattua aikaa, jota et takaisin saa. Aikaa, kun olisit voinut tulla aidosti onnelliseksi jonkun vapaan miehen kanssa. 

Vierailija
1050/1232 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Saisit itsetuntosi viimein koholle, kun lopettaisit nyt suhteen etkä odottelisi miehen lopullista päätöstä. Hän tulee jättämään sinut. Lopulta toivut tästä sekoilusta ja jo vuoden päästä kadut haaskattua aikaa, jota et takaisin saa. Aikaa, kun olisit voinut tulla aidosti onnelliseksi jonkun vapaan miehen kanssa. 

Mua ei kuule edes kiinnosta parisuhde tällä hetkellä. Ei kiinnostaisi vaikka ei olisi tätä miestä. En tajua miksi joidenkin mielestä aina pitäisi olla parisuhteessa. Mä olen käynyt läpi rankan avioeron eikä mulla ole mikään kiire parisuhteeseen. Jos enää sellaista edes haluan. 

Ap

Vierailija
1051/1232 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ehkei ne lopu kuin seinään, mutta ajan kanssa kyllä.

Vierailija
1052/1232 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ehkei ne lopu kuin seinään, mutta ajan kanssa kyllä.

Aika saisi mennä nopeampaan.

Ap

Vierailija
1053/1232 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Vierailija
1054/1232 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Yritän olla ajattelematta miestä vaimonsa kanssa koska sekin vain ahdistaa ja saa mielen mustaksi. Koitan sulkea tuon seikan pois mielestäni." 

Kerro tämä sadalla niin tiedät miltä vaimosta tuntuu, kun jäätte kiinni ja asiat vyöryvät voimalla hänen mieleensä. Vaikka niitä kuinka yrittäisi työntää pois, ne tunkeutuvat mieleen väkisin. Herättävät yöllä kylmään hikeen.

Oma lukunsa nää kakkoset vaikka mies se pääsyyllinen on. Tunteetonta, itsekästä porukkaa viettiensä vietävissä.

Sitä saa mitä tilaa.

Karma. 

En todellakaan ole tunteeton vaan olen erittäin tunteellinen ihminen. Jos olisin tunteeton, niin en mä kävisi tällaista tuskaa ja surua läpi. 

Ap

Vierailija
1055/1232 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas samaa kakkaa... Liekö sama aloittajakin?

No, ei se eukkoaan jätä.  Ei ne koskaan.

Tuoretta pimppiä vaan tekee hetken mieli.

Sitten iskee katumus ja sulle jää suru päälle.

Ja hyväksikäytetty olo.

Tee itsellesi palvelus ja lopeta toi

Vierailija
1056/1232 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas samaa kakkaa... Liekö sama aloittajakin?

No, ei se eukkoaan jätä.  Ei ne koskaan.

Tuoretta pimppiä vaan tekee hetken mieli.

Sitten iskee katumus ja sulle jää suru päälle.

Ja hyväksikäytetty olo.

Tee itsellesi palvelus ja lopeta toi

Mitä ihmettä sä sekoilet? Mä olen tämän ketjun aloittanut jo kuukausia sitten. Kannattaa vähän katsoa mihin vastaa ja opetella myöskin lukemaan.

Ap

Vierailija
1057/1232 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi kuviot menee aina samaa kaavaa näissä kolmiodraamoissa.

Eli alussa salarakkaalle on ihan ok olla se sivuhoito siinä. Tuntuu mahtavalta saada huomiota mieheltä, joka on jo varattu. Siitä tulee sellainen egobuusti, että toi mies haluaa mua, kehuu mua, vaikka on varattu. Että taidanpas olla aika hyvä saalis.

Eli mies pystyy puheillaan pitämään kakkosen ns. tyytyväisenä vähään eli muruihin ja siihen, ettei saa mieheltä 100 % panostusta.

Koska koko suhdehan käydään varatun miehen ehdoilla, miehen aikataulujen mukaan, sillä hänellä on se vaimo, jonka tahtiin ensisijaisesti marssitaan.

Kakkonen saa jämät jo ihan alussa, mutta ei sitä rakkaushuuruissaan huomaa.

Naisilla monesti siis sitten syttyy se rakkauskin siihen mieheen, kun mies on sopivasti saavuttamaton, niin se on turvallinen rakkauden kohde. Siihen liittyy myös alitajuisia toiveita, että on itse vain niin hyvä ja parempi kun vaimo, että mies vallitsee loppupeleissä salarakkaan. Se toive yhteisestä tulevaisuudesta pitkittää suhdetta.

Lisäksi säännöllinen seksi erittää aivoista dopamiimia, endorfiineja ja oksitosiinia ja naisilla syttyy rakkaus ja kiintymys sitäkin kautta sitten.

Useimmiten loppu onkin sitten todella rumaa katseltavaa.

Mies alkaa pikkuhiljaa kyllästyä siihen leikkikaluunsa (eli salarakkaaseen, sivuhoitoon) ja toteaa, ettei se ruoho nyt ollutkaan vihreämpää aidan toisella puolella. Mies alkaa tuntea leikkikalunsa huonojakin puolia, että ei se suhde ole toisenkaan kanssa nyt niin ihmeellistä.

Miestä alkaa kaduttaa pikku hiljaa. Että miksipä lähtisi ihan hyvästä avioliitosta, jossa on jo taloudelliset sitoumukset, yhteinen historia ja kaikki ns. hyvin.

Yleensä tässä kohtaa leikkikalu ryhtyy takertuvammaksi, kun nyt niitä muruja tuleekin niin vähän, että se ei yksinkertaisesti riitä pitämään tyytyväisenä.

Syntyy tyypillinen ilmiö, toinen takertuu, toinen loittonee sen takia ja kierre on valmis.

Yleensä lähtökohtaisesti nää aviomiehet ovat halunneetkin vain hetken hupia, flirttiä, kiksejä ja kiimaa sen kakkosen kanssa. Ei heillä ole ollutkaan aikomusta jättää vaimoa, tai jos onkin, niin kyllä se ajan kanssa hälvenee se ajatus.

Pettävät aviomiehet ovat myös luonteeltaan jo häijyjä, omaa mielihyvää hakevia itsekkäitä ihmisiä, joille muut ihmiset ovat käytettävissä olevia leikkikaluja. Ja kun hohto hiipuu, se lelu sysätään syrjään. Sitten se otetaan sieltä taas, vähän leikitään ja taas laitetaan syrjään. Tällaista kylmää kuumaa, on off kohtelua se leikkikalu saa yleensä vuosikausia kohdalleen. Siinä on jo mielenterveys lujilla.

Kylmä kuuma kohtelu synnyttää yhtä vahvan riippuvuuden, kuin mikä syntyy huumeiden käyttäjille.

Lopulta koko salasuhde päättyy, joko siihen, että mies blokkaa naisen joka paikasta ja katkaisee välit tai sitten että se salarakas saa tarpeekseen, kun "tästä ei tullutkaan mitään".

Mutta särkyneitä sydämiä tällainen jättää ja yleensä se on se salarakas, joka jää nuolemaan haavojaan, jota on käytetty hyväksi ja joka lopulta leikin päätyttyä hylätään.

Ennen kuin ryhdytte salarakkaiksi, kysykää itseltänne: Are you ready to play the game?

Vierailija
1058/1232 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi kuviot menee aina samaa kaavaa näissä kolmiodraamoissa.

Eli alussa salarakkaalle on ihan ok olla se sivuhoito siinä. Tuntuu mahtavalta saada huomiota mieheltä, joka on jo varattu. Siitä tulee sellainen egobuusti, että toi mies haluaa mua, kehuu mua, vaikka on varattu. Että taidanpas olla aika hyvä saalis.

Eli mies pystyy puheillaan pitämään kakkosen ns. tyytyväisenä vähään eli muruihin ja siihen, ettei saa mieheltä 100 % panostusta.

Koska koko suhdehan käydään varatun miehen ehdoilla, miehen aikataulujen mukaan, sillä hänellä on se vaimo, jonka tahtiin ensisijaisesti marssitaan.

Kakkonen saa jämät jo ihan alussa, mutta ei sitä rakkaushuuruissaan huomaa.

Naisilla monesti siis sitten syttyy se rakkauskin siihen mieheen, kun mies on sopivasti saavuttamaton, niin se on turvallinen rakkauden kohde. Siihen liittyy myös alitajuisia toiveita, että on itse vain niin hyvä ja parempi kun vaimo, että mies vallit

Hyvä kirjoitus. Olen itse sitä mieltä että kakkosilla on huono itsetunto. Ei kukaan hyväitsetuntoinen, itseään arvostava ja kunnioittava nainen alennu moiseen pelleilyyn.

Outoa, kuinka varattu mies ikään kuin nostetaan jalustalle, oman elämän keskipisteeksi ja hypitään miehen pillin mukaan.

Suhteen tulisi olla vastavuoroinen ja tasa-arvoinen jotta se olisi järkevä ja kannattava. Suhde varattuun ottaa aina enemmän mitä se antaa. 

Vierailija
1059/1232 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt vaan tinderiin profiilia tai ainakin treffailemaan muita. Ehkä treffeiltä löytyy joku kiva joka saa ajatuksesi muualle.

Vaikea tilanne, mutta älä anna parhaimpien vuosiesi mennä viemäristä alas. 

Tämä! Uutta vain agressiivisesti!

Ja mieti miltä tuntuisi vaimosta. Jos hän rakastaa omaa aarrettaan suuresti ja jakaa kaiken. Haluatko sinä olla pelkkä paha hajoittaja? 

Vierailija
1060/1232 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks se niin hyvää?