Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salasuhde varattuun mieheen aiheuttaa mulle välillä ahdistusta, mutta en pysty lopettamaan suhdetta

Vierailija
23.05.2024 |

Juttu alkoi pelkkänä seksinä myös mulle, mutta aika nopeasti ihastuin mieheen. Olisi pitänyt heti tuolloin tajuta lopettaa suhde. Nyt kun suhde on kestänyt jo vuoden, niin on koko ajan vaikeampaa lopettaa suhde. 

Mulla on erittäin vahvat tunteet miestä kohtaan, mutta tiedän, että mies haluaa musta vain seksiä. Ei ole aikeissa erota vaimostaan. Mulle tämä suhde tuo ahdistusta kun en voi saada miestä omakseni. En saa vastakaikua tunteilleni ja olo on henkisesti huono. Tänään laitoin viestin miehelle, että mulle sopisi tänään, mutta mies vastasi ettei hänelle sovi. Tuli välittömästi paha ja ahdistunut olo. Itse kaipaan miestä, mutta mä en ole miehelle mitään. Tai no himon kohde, tyydytys, jännittävä salaisuus ja nuorempi nainen olen hänelle. Mies varmasti hakee vain jännitystä ja vaihtelua.

Mistä mä saan voimia lopettaa tämän suhteen?! En haluaisi jäädä ilman miehen kosketusta. Enkä halua jäädä ilman seksiä, mutta en osaa edes kuvitella harrastavani seksiä kenenkään muun kanssa.

Ei, en ole se aiemmin täällä riehunut särkynyt sydän. Luin kahta hänen ketjuaan ja ensimmäisen ketjun aikoihin olin ajatellut tehdä oman aloitukseni tänne, mutta jätin sitten laittamatta tuon tyypin vuoksi. Nyt ajattelin, että mun pitää saada purkaa tätä ahdistusta johonkin. En voi koko ajan purkaa mieltäni ystävälleni joka ei ymmärrä miksi en vain lopeta suhdetta ja miksi aina lankean miehen pauloihin. 

En vain osaa sammuttaa tunteitani. Ja ennen kuin alatte syyttämään, että rikon miehen perheen niin ei hänellä ole lapsia nykyisen vaimonsa kanssa ja miehen lapset ovat jo aikuisia. Mies ihan itse rikkoo parisuhteensa. Jos mua ei olisi, niin varmasti olisi joku muu. Sekin mua tässä ahdistaa, että jos lopetan suhteen, niin joku muu löytää ehkä tiensä miehen petikumppaniksi. Yritän olla ajattelematta miestä vaimonsa kanssa koska sekin vain ahdistaa ja saa mielen mustaksi. Koitan sulkea tuon seikan pois mielestäni.

Kommentit (1232)

Vierailija
1121/1232 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin poikki heti kun miehen sanat ja teot tulevasta erosta eivät olleen linjassa eli juttu kesti lopulta pari viikkoa vain. Vielähän se yrittää välillä laittaa viestiä mutta en vastaa. Moikkaan vaan kun törmätään.

Vierailija
1122/1232 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lisää

Lisää mitä? Ei mulla ainakaan ole mitään kerrottavaa.

Ap

Jos oot oikea ap, hieno homma. Tunteilleen ei voi mitään, mutta sille voi, ettei anna niiden viedä... ihastumisia tulee ja menee, eihän sitä itse voi päättää kohdetta.

Itse olin aikoinaan ihastunut varattuun mieheen, hänkin minuun. Suhteeseen en suostunut. Omaksikaan en häntä halunnut, vaikka ihastuminen kesti vuosia. Oltiin töitten takia yhteyksissä ja yhteistyö sujui todella hyvin. Samanlainen huumorintaju.... firman juhlissa joskus suudeltiin... vuosien varrella ollaan joskus ohimennen tavattu, halattu, hymyilty...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1123/1232 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis haluaako muut salarakkaat kertoa, miten suhde päättyi ja kenen halusta?

Monestihan se aviomies hylkää sen salarakkaan ja valitsee vaimon.

Tekniikkana salarakkaan jätölle tehdään pikkuhiljaa kiduttaen, näännyttäen, jotta ei tule äkkistoppia. Äkkistopista salarakas voi kimpaantua ja paljastaa kaiken vihapäissään vaimolle. Turvallisin tapa miehen ujuttautua pois on pikku hiljaa, antaa kylmää ja kuumaa kohtelua, jotta salarakkaalla pysyy valheellinen toivo tulevaisuudesta yllä. Ja pikku hiljaa lisätä sitä kylmää kohtelua, jotta salarakkaan tunteet ja toivo kuolevat vähitellen. Tällöin suhde vain kuihtuu hitaasti eikä aiheuta raivokohtauksia, jossa salarakas menisi kertomaan kaiken vaimolle.

Taitaa olla tästä kyse. Mun mitta alkaa olla niin täynnä, että jos mies kehtaa vielä laittaa viestiä, niin sitten kyllä tulee vähemmän kaunis vastaus multa.

Ap

Vierailija
1124/1232 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lisää

Lisää mitä? Ei mulla ainakaan ole mitään kerrottavaa.

Ap

Jos oot oikea ap, hieno homma. Tunteilleen ei voi mitään, mutta sille voi, ettei anna niiden viedä... ihastumisia tulee ja menee, eihän sitä itse voi päättää kohdetta.

Itse olin aikoinaan ihastunut varattuun mieheen, hänkin minuun. Suhteeseen en suostunut. Omaksikaan en häntä halunnut, vaikka ihastuminen kesti vuosia. Oltiin töitten takia yhteyksissä ja yhteistyö sujui todella hyvin. Samanlainen huumorintaju.... firman juhlissa joskus suudeltiin... vuosien varrella ollaan joskus ohimennen tavattu, halattu, hymyilty...

No tietenkin olen oikea ap. Ei tosiaan ole mitään kerrottavaa. Ei tämä mun mielestä hieno juttu olen koska sydän on palasina ja mieli musta. Ei mitään hienoa. Ei ole kyse mistään pienestä ihastumisesta.

Ap

Vierailija
1125/1232 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydän palasina ja mieli musta. Olen pahoillani. Tämän vuoksi lopetin oman salasuhteeni varattuun. Puit sen sanoiksi, mitä olisi minullakin ollut edessä. 

Suhde kokonaan poikki vaan ja sisulla eteenpäin. Elämä voittaa vielä, vaikka nyt tuntuu pahalta. Ja onhan tilanne mahdollisuus tutkia omaa sisintään, mikä itsessä on pielessä, kun ukkomies kelpaa. Näitä pohdin itsekin parhaillaan. Nyt minulla on mahdollisuus toipua, mutta niin kauan, kun suhde oli voimassa, olin varatun miehen hallittavana ja voin pahoin.

Vierailija
1126/1232 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydän palasina ja mieli mustana.

Siihen kärjistyy salarakkaan tuntemukset, kun kiivaan alun jälkeen tajuaa, että on vain hyväksikäytettävänä ja vain just silloin kun miehen aikatauluihin sattuu sopimaan. Kun tajuaa, ettet ikinä ole prioriteettina ykkösenä. Saat vain jämät. Alussa se ei haittaa, mutta suhteen jatkuessa se alkaa kalvamaan todella pahasti.

Vierailija
1127/1232 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis oottkste ottanu suihin toisen naisen makuista penistä

Vierailija
1128/1232 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis haluaako muut salarakkaat kertoa, miten suhde päättyi ja kenen halusta?

Tekniikkana salarakkaan jätölle tehdään pikkuhiljaa kiduttaen, näännyttäen, jotta ei tule äkkistoppia. Äkkistopista salarakas voi kimpaantua ja paljastaa kaiken vihapäissään vaimolle. Turvallisin tapa miehen ujuttautua pois on pikku hiljaa, antaa kylmää ja kuumaa kohtelua, jotta salarakkaalla pysyy valheellinen toivo tulevaisuudesta yllä. Ja pikku hiljaa lisätä sitä kylmää kohtelua, jotta salarakkaan tunteet ja toivo kuolevat vähitellen. Tällöin suhde vain kuihtuu hitaasti eikä aiheuta raivokohtauksia, jossa salarakas menisi kertomaan kaiken vaimolle.

Taitaa olla tästä kyse. Mun mitta alkaa olla niin täynnä, että jos mies kehtaa vielä laittaa viestiä, niin sitten kyllä tulee vähemmän kaunis vastaus multa.

Jos tosiaan ei ole eroamassa tai miehellä muuten suuria tunteita vuoksesi, kysymys on vain pettämisestä. Saattaisi jännityksen kaipuussaan tehdä saman myös sinulle. Jatka matkaasi, ellet sitten halua ikuisesti roikkua jossain välitilassa. Vapaa mies seuraavalla kerralla, eikös.

Vierailija
1129/1232 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taloudelliset syyt ja raha.

Harva salarakas on innokas alkamaan miehelle kodinhoitajaksi. Tämä todennäköisesti kotona toimii. 

Jos nyt seksi ei toimikaan, mies kestää sen paremmin, kun on se toinen nainen antamassa seksiä.

Salarakkaiden ei kannata koskaan laittaa tällaisten miehen kanssa tunteitaan likoon, vaan pelata samoilla tunnekylmillä korteilla. (Jos haluaa, että oma pää kestää.)

Eivät ne vaimojaan yleensä jätä, koska pelkkään seksiin perustuva suhde ei toimisi arjessa. Se aiheuttaisi miehenkin elämään todella suuren muutoksen. Fantasiat ovat fantasioita.

Pitää muuten paikkansa, paitsi tuo kodinhoito-juttu. 50-luvun sukupuolirooleja noudatetaan enää hyvin harvoissa perheissä ja hyvä niin.

Vierailija
1130/1232 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun tulisi nyt ymmärtää, että suhde itseesi on todella heikolla tasolla, ja valita vaativa mutta ainoa oikea ja palkitseva tie; vain sinä ja sinun henkinen kasvusi. Jos miehen kosketus on elämänlankasi liekki, tilanteesi on todella surullinen. Nouse seisomaan ja suorista selkärankasi. Ja se ettet täysin ymmärrä olevasi epäkunnioittava hänen vaimoaan kohtaan, johtuu siitä ettet kunnioita itseäsi. Woman up!

Vierailija
1131/1232 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tänään laitoin viestiä miehelle ja avauduin. Lopulta laitoin, että tämä oli tässä. Viestien välissä mies vastasi lyhyesti, että olevansa suhteessa ja ikä alkaa painaa. Ei mitään muuta. Mies varmaan helpottunut kun pääsi musta eroon. Se siitä sitten ja kohti uusia pettymyksiä. 

Ap

Vierailija
1132/1232 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, oli aika kylmä viesti. Hyvä että olet päättänyt päästä eroon. Silti jotenkin ikävä että ei kunnon selitystä tullut hänen puoleltaan, silloin sun olisi helpompi jättää juttu kokonaan taakse.

Sillä koko ajanhan mies on ollut suhteessa ja ikää kuitenkin vain parisen kuukautta lisää että jokin muu juttu tuossa varmaan lisäksi

Vierailija
1133/1232 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tänään laitoin viestiä miehelle ja avauduin. Lopulta laitoin, että tämä oli tässä. Viestien välissä mies vastasi lyhyesti, että olevansa suhteessa ja ikä alkaa painaa. Ei mitään muuta. Mies varmaan helpottunut kun pääsi musta eroon. Se siitä sitten ja kohti uusia pettymyksiä. 

Ap

Perusteliko hän iällään sitä, että on suhteessa nyt ja jatkossakin? Jos näin, niin jestas sentään, olipas vastaus. Tiesi varmaan, että tämä päivä tulee vastaan, että kyllästyt häneen. Jäihän hänelle nyt se nykyinen suhde, "kun ikäkin jo painaa." (?) Kuumaa seksiä oli harrastettava kanssasi oikein reippaana poikana, mutta kun asioista alettiin puhua asioiden oikeilla nimillä, alkoi ikä painaa. Lohdutuksen sana, tämä mies ei todennäköisesti uskonut missään vaiheessa pystyvänsä olemaan sinun miehesi, koska olet liian upea hänelle. Omanarvontunto kuntoon seuraavaksi!

Vierailija
1134/1232 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, oli aika kylmä viesti. Hyvä että olet päättänyt päästä eroon. Silti jotenkin ikävä että ei kunnon selitystä tullut hänen puoleltaan, silloin sun olisi helpompi jättää juttu kokonaan taakse.

Sillä koko ajanhan mies on ollut suhteessa ja ikää kuitenkin vain parisen kuukautta lisää että jokin muu juttu tuossa varmaan lisäksi

En tiedä mitä on tapahtunut enkä saa koskaa tietääkään. Ihan sama. Pelkkää paskaa koko mies ja puolisonsa on tietämättään tuollaisen kanssa parisuhteessa. Mies ei välitä kuin itsestään ja kullistaan. 

Mun avautuminen varmasti paljasti miehelle, että mulla on tunteita häntä kohtaan, mutta aivan sama sekin. Saanpa näin ainakin miehen pysymään poissa kun ei enää uskalla ottaa yhteyttä jos mieli muuttuisikin. Mun piti saada purkaa ulos paska oloni ja käskin olla pilaamatta enää kenenkään elämää kuten teki mulle. Eipähän tarvitse noiden viestien jälkeen tosiaan pelätä, että miehestä kuuluisi enää mitään.

Ap

Vierailija
1135/1232 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Perusteliko hän iällään sitä, että on suhteessa nyt ja jatkossakin? Jos näin, niin jestas sentään, olipas vastaus. Tiesi varmaan, että tämä päivä tulee vastaan, että kyllästyt häneen. Jäihän hänelle nyt se nykyinen suhde, "kun ikäkin jo painaa." (?) Kuumaa seksiä oli harrastettava kanssasi oikein reippaana poikana, mutta kun asioista alettiin puhua asioiden oikeilla nimillä, alkoi ikä painaa. Lohdutuksen sana, tämä mies ei todennäköisesti uskonut missään vaiheessa pystyvänsä olemaan sinun miehesi, koska olet liian upea hänelle. Omanarvontunto kuntoon seuraavaksi!

Joo ei kyllä yhtään haitannut vuoden ajan kestänyt suhde mun kanssa. Eikä yhtään herraa haitannut harrastaa seksiä mun kanssa heidän ruokapöydällä, sohvalla, sängyssä... No tuo mies on tuskin missään kohtaa ajatellut, että ei pystyisi olemaan mun mies. Miksi ihmeessä olisi noin ajatellut koska hän halusi pelkkää seksiä. Mies on varmasti helpottunut kun pääsi musta eroon. 

En ole mikään upea vaan ihan tavallinen nainen.

Ap

Vierailija
1136/1232 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, todella kylmä viesti mieheltä.

Hän on taatusti ainoastaan helpottunut, kun pääsi susta noin helposti eroon.

Hän jatkaa porskuttamista liitossaan ilman oman tunnon häivää.

Nyt on täysin selvää, että hän kävi vain tyhjentämässä itsensä suhun, käytti sua kuin leikkikalua, jolla leikitään just silloin kun itselle sopii ja pistetään hyllylle odottamaan siksi aikaa, kun pitää mennä ykkösprioriteetin luo.

Sitten taas kun kaivataan vaihtelua, kiksejä ja jännitystä ja ihan vain painetta purkautua, otetaan kätevästi se hyllyllä odottanut lelu, leikitään vähän ja sitten taas hyllylle, se on moido ja ovesta ulos.

Hän pelkästään käytti sua hyväkseen.

Ja nyt yhtäkkiä vetoaa ikäänsä, kun ikäkin jo painaa. Viitaten sillä siihen, että ei jaksa painaa kahtaa muijaa samaan aikaan ja toisekseen on jo leikkinyt tarpeeksi ja nähnyt tarpeeksi, ettei se ruoho ollutkaan sen vihreämpää tai ihmeellisempää aidan toisella puolella.

Ja nyt voi turvallisesti sitten vanheta oman kumppanin kanssa, kun tuli kokeiltua, että eipä se sen ihmeempää muuallakaan ole.

Vierailija
1137/1232 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miksi tämä ketju on saanut palstalla roikkua, kun muut vastaavat poistetaan heti.

Vierailija
1138/1232 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vähän vastaava tilanne. Tosin suhteen alussa en tiennyt olevani ns. salasuhteessa vaan  luulin miehen olevan aivan vapaa. Siinä vaiheessa kun oli jo tunteita ilmaantunut, asia selvisi. Meni hetki, eli jokunen kuukausi, tilannetta pureskellessa siihen, että lopetimme tapailun, mutta ei siinä auttanut kuin vain itsensä kanssa käydä keskustelua mitäs tässä nyt oikein haluan itse. Näin jälkikäteen minua tavallaan ällöttää koko miehen tapa toimia, ja ehkä vähän hyväksikäyttää muita lähellään olevia, mutta toisaalta muistelen hymyillen sitä kivaa yhdessäoloa mitä ehdimme viettää, en niinkään miestä. Aikansa kuitenkin kutakin, ehkä sun on nyt aika myös etsiä muuta tekemistä.

Vierailija
1139/1232 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen miksi tämä ketju on saanut palstalla roikkua, kun muut vastaavat poistetaan heti.

Huoripukkiko siellä itse puntti tutisten?

Vierailija
1140/1232 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoripukkiko siellä itse puntti tutisten?

Taitaa olla tai joku muu puolisoaan pettävä mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan