Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Amazing race suomi 2024

Vierailija
22.05.2024 |

Uuden kauden kisaajat julki: 

juontaja Mikko Kekäläinen ja kummitätinsä Mervi Levänen, juontaja Tinni Wikström ja ystävänsä Antti Savinainen, näyttelijäystävykset Leea Klemola ja Kaarina Hazard, jalkapalloilija Paulus Arajuuri ja näyttelijäsiskonsa Adeliina Arajuuri, ex-uimari Jani Sievinen ja vaimonsa Maria Nyqvist, somepersoona Metti Forssell ja ystävänsä Hanna Launonen, näyttelijä Mimosa Willamo ja isänsä Patrick Willamo, räppäri ja näyttelijä Deogracias "Gracias" Masomi ja ystävänsä ex-jalkapalloilija Jeremie Malolo, näyttelijä Aku Sipola ja ystävänsä Wille Komulainen, Leijonan luolasta tuttu sijoittaja Elias Aaltoja veljensä Matias Pietilä sekä artisti Tuure Boelius ja siskonsa Saana Boelius.

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/f6d9b4d1-c327-4b9f-8332-a5593da…

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Amazing Race Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (3553)

Vierailija
1561/3553 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilkeily ja jankkaaminen millä tavalla? Eihän se oli ilkeää mikäli kertoo millaisen kuvan on ohjelman välityksellä antanut? 

Mielipiteensä saa tottakai kertoa, mutta jos kertoo saman mielipiteen 100, se on jankkaamista. Sitä jankkaamista tämä palsta on ikävä kyllä täynnä. Ja ei, minä en ole Metin puolustaja, mutta kuulun niihin ilmeisesti harvalukuisiin, jotka haluaisivat puhua täällä muustakin, kommentoida kisapahtumia yleisesti ja lukea muiden kommentteja.

Jokainen Vierailija ei ole täällä sama henkilö! Moni saattaa siis kertoa mielipiteensä, mikä voi olla sama kuin jollain toisella, eikä kyse ole yhden ihmisen toistosta! Toivottavasti tämä auttaa sinua hahmottamaan miten palsta toimii.

Kiitos vaan, minulla ei ole hahmotusvaikeuksia, mutta jollain muulla ilmeisesti on. 

T. edellinen kommentoija.

Vierailija
1562/3553 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaankin jankkaaja, kilpailutapahtumien vääristelijä ja maalittaja ihan yhdessä paketissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1563/3553 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"

Metti ja Hanna ovat olleet koko kisan ajan asiallisia ja ystävällisiä muille kilpailijoille, paikallisille ja tuotantoon osallistuneille. Kaikille tulee hetkiä, jossa väsymys ja epätoivo hiipii päälle.  Hyvin he ovat vuorollaan toisiaan tsempanneet heikkona hetkenä.

On ollut tuotannon päätös, miten jutut on editoitu ja haluttu näyttää.  Asiatonta oli päästää koira koirapelkoisen viereen.  Moka tuotannolta ja asiatonta edes ottaa jaksoon.  Ihan sama kuin vaaraton käärme tätä kertomatta  olisi päästetty jonkun käärmepelkoisen kilpailijan jalkoihin. 

Onhan se kivaa katsoa Arajuurien letkeää menoa. Entä jos kaikki kisaajat olisivat olleet noin?  Eipä olisi ollut paljon katsottavaa, ehkä maisemakuvia sitten ja Heikin jutustelua. Olisi saatu matkailuohjel

Lainaamani kommentti ei suostunut tulemaan kokonaisuudessaan, mutta suosittelen ignooraamaan täysin tuon Metti-jankkaajan/Metin itse. Sekoaa vaan lisää saamastaan huomiosta.

Vierailija
1564/3553 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilkeily ja jankkaaminen millä tavalla? Eihän se oli ilkeää mikäli kertoo millaisen kuvan on ohjelman välityksellä antanut? 

Mielipiteensä saa tottakai kertoa, mutta jos kertoo saman mielipiteen 100, se on jankkaamista. Sitä jankkaamista tämä palsta on ikävä kyllä täynnä. Ja ei, minä en ole Metin puolustaja, mutta kuulun niihin ilmeisesti harvalukuisiin, jotka haluaisivat puhua täällä muustakin, kommentoida kisapahtumia yleisesti ja lukea muiden kommentteja.

Ei ole jankkaamista jos 100 ihmistä kiinnittää huomiota ala-arvoiseen käytökseen ja mainitsee siitä. Voisi täyttää jankkaamisen kriteerit, jos 1 henkilö kirjoittaisi ne 100 kommenttia. Kuten joku tuolla aiemmin jo sanoi, olen samaa mieltä siitä että on helpottavaa huomata että kaikki ihmiset eivät hyväksy törkeää käytöstä, maailmalla on vielä jotain toivoa.

Vierailija
1565/3553 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisimmästä plussajaksosta tuli sellainen olo, että porukan keskuudessa on paljon sisäisiä jännitteitä. Ihmettelin, miksi Kaarina räyhäsi apua pyytävälle Adelle? Se oli jotenkin tosi rumaa käytöstä. Lisäksi ihmettelen miksi Leea lahosi itkemään kun pelkäsi Wolt-miehien putoavan? Ei kai nuo Woltit mitään kovin mukavia ole olleet, mielestäni jotenkin tosi sieluttoman oloisia jos vertaa vaikka viime vuoden Erikoismiehiin josta säteili lämpö kotisohvalleni asti. Myös Metin kommentti hermojen menettämisestä kulttuuritäteihin ihmetytti - vaikutti siltä, että hermo on mennyt heihin aiemminkin. 

Vierailija
1566/3553 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätön jankkaaja väittää 100 henkilön kiinnittäneen huomiota ala-arvoiseen käytökseen.  Just just.

Totuus on, että yksi sama henkilö jaksaa jankata yhden kilpailijan käytöksestä viikkotolkulla, ainakin 100 ala-arvoista postausta. Käyttää samoja adjektiiveja ja substantiiveja kilpailijoista ja kopio kerta kerran jälkeen vanhoja vääriksi ja valheellisiksi todettuja kirjoituksia tänne keskustelun loppuun.  On siis helposti tunnistettavissa.

Älkää siis uskoko jankkaajan samoja ja jatkuvia negatiivisia kirjoituksia.  Kertoohan se pakkomielteisestä persoonallisuushäiriöstä. Nautitaan me muut mukavasta AR-kaudesta, hyvistä kilpailijapareista ja vaihtuvista maisemista - välillä Paasosen jutuista.

Vierailija
1567/3553 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää mettiselittäjä vaikuttaa miltei yhtä karmeelta tyypiltä kuin Metti itse.

Vierailija
1568/3553 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ällöttää se Kaarina Hazardin valtaisa hikoilu. Hazard oli viikko sitten tulleessa jaksossa maalaamassa se sama paita hiestä märkänä ja nyt lauantain jaksossa sama paita päällä. Sanokaa nyt, että hän on pessyt sen paidan hotellin pesulassa?? 

Voi kuule - sama on sullakin edessä kun vaihdevuodet iskee...

Eikös hän 58v ja vaihdevuodet vuosia sitten takana. Väärä pukeutuminen ja lihavuus tuon hikoilun aiheuttaa.

Vierailija
1569/3553 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen ihmetyttää se ettei yhden kilpailijan tarvitse pitää sponsorin lakkia päässä kuten muiden. Viime jaksossa se keikkui kaulalla mutta edellisessä jaksossa ei näkynyt lainkaan. Voin kuvitella nyrpistelevän naaman että minä en tuollaista paskaa päähäni laita... Tunnen ihmistyypin liian hyvin työelämästä...

Aivan kauheeta, ihan hirveä moka.  Varmaan koko kauden suurin moka. Jäin vain miettimään, onkohan kaikilla muilla kisaajilla ollut sponsorilakki varmasti joka vaiheessa päässä?  Kannattaisiko vinkata sponsoria, miten paha sopimusrikkomus tällä kaudella on tapahtunut. Mulla on jäänyt kyllä huomaamatta koko sponsori.  Sadehatuksi mä sitä luulin....

Ei se mitään, Netti. 

Vierailija
1570/3553 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää mettiselittäjä vaikuttaa miltei yhtä karmeelta tyypiltä kuin Metti itse.

Miten pidetään palstahäirikkö kiireisenä: kirjoitetaan varoitus negatiivisista kirjoituksista ja harmitonta diipa daapa kisasta.  Ja vakiovastauksena on aina yksi kilpailija.

Vierailija
1571/3553 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ällöttää se Kaarina Hazardin valtaisa hikoilu. Hazard oli viikko sitten tulleessa jaksossa maalaamassa se sama paita hiestä märkänä ja nyt lauantain jaksossa sama paita päällä. Sanokaa nyt, että hän on pessyt sen paidan hotellin pesulassa?? 

Ja tuossa helteessä hikoilee.Kyllä siellä muutkin hikoilee, kun tarkemmin katsoo.

Vierailija
1572/3553 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeisimmästä plussajaksosta tuli sellainen olo, että porukan keskuudessa on paljon sisäisiä jännitteitä. Ihmettelin, miksi Kaarina räyhäsi apua pyytävälle Adelle? Se oli jotenkin tosi rumaa käytöstä. Lisäksi ihmettelen miksi Leea lahosi itkemään kun pelkäsi Wolt-miehien putoavan? Ei kai nuo Woltit mitään kovin mukavia ole olleet, mielestäni jotenkin tosi sieluttoman oloisia jos vertaa vaikka viime vuoden Erikoismiehiin josta säteili lämpö kotisohvalleni asti. Myös Metin kommentti hermojen menettämisestä kulttuuritäteihin ihmetytti - vaikutti siltä, että hermo on mennyt heihin aiemminkin. 

Mehän ei tosiaan tiedetä noiden kilpakumppaneiden todellisista keskinäisitä väleistä mitään, kun muistetaan, että emme todellakaan näe läheskään kaikkea. Kiinnitin kyllä huomiota samaan, että Leea itki Volttimiesten mahdollista putoamista ja sitten halailivat. Voipi olla, että kulttuuritädit ovat kokeneet heidät muita läheisemmäksi. Osittain Leean itkuun purskahtaminen saattoi johtua kyllä ihan väsymyksestäkin. Veikkaan että Leea ja Kaarina alkavat olla jo aika väsyksissä tuossa vaiheessa.

Vierailija
1573/3553 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen ihmetyttää se ettei yhden kilpailijan tarvitse pitää sponsorin lakkia päässä kuten muiden. Viime jaksossa se keikkui kaulalla mutta edellisessä jaksossa ei näkynyt lainkaan. Voin kuvitella nyrpistelevän naaman että minä en tuollaista paskaa päähäni laita... Tunnen ihmistyypin liian hyvin työelämästä...

Aivan kauheeta, ihan hirveä moka.  Varmaan koko kauden suurin moka. Jäin vain miettimään, onkohan kaikilla muilla kisaajilla ollut sponsorilakki varmasti joka vaiheessa päässä?  Kannattaisiko vinkata sponsoria, miten paha sopimusrikkomus tällä kaudella on tapahtunut. Mulla on jäänyt kyllä huomaamatta koko sponsori.  Sadehatuksi mä sitä luulin....

Apua. Huomasin Mimosan instasta kuvan, jossa iskällä ei sponsorihattua päässä. Huh, miten rohkeeta.

Vierailija
1574/3553 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tuossa helteessä hikoilee.Kyllä siellä muutkin hikoilee, kun tarkemmin katsoo.

Kyllä, lähes kaikilla oli naama punaisena jossain vaiheessa. Ja voin vain kuvitella, että kuuma oli. Itsekin kyllä mietin, että ei kait tuo nyt tuota samaa paitaa pidä koko ajan ja jos pitää niin kaipa se pestään välillä.

Vierailija
1575/3553 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa nettitrolleja.

Ja Mettitrolleja.

Vierailija
1576/3553 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päätön jankkaaja väittää 100 henkilön kiinnittäneen huomiota ala-arvoiseen käytökseen.  Just just.

Totuus on, että yksi sama henkilö jaksaa jankata yhden kilpailijan käytöksestä viikkotolkulla, ainakin 100 ala-arvoista postausta. Käyttää samoja adjektiiveja ja substantiiveja kilpailijoista ja kopio kerta kerran jälkeen vanhoja vääriksi ja valheellisiksi todettuja kirjoituksia tänne keskustelun loppuun.  On siis helposti tunnistettavissa.

Älkää siis uskoko jankkaajan samoja ja jatkuvia negatiivisia kirjoituksia.  Kertoohan se pakkomielteisestä persoonallisuushäiriöstä. Nautitaan me muut mukavasta AR-kaudesta, hyvistä kilpailijapareista ja vaihtuvista maisemista - välillä Paasosen jutuista.

Voi sua pientä, viittasit minun kommenttiini 100 henkilöstä ja väität että olen yksin kirjoittanut kaikki huonoa käytöstä kritisoivat kommentit 🥲 Ikävä tuottaa pettymys mutta huonoa käytöstä on kritisoineet muutkin. Se ei varmaan vaan mahdu omaan persoonallisuushäiriöiseen ja jankkaavaan ajatusmaailmaasi. 

Vierailija
1577/3553 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä edelliseen kommenttiini jankkaajalle: voit vaikka tarkistaa IP osoitteista huonoa käytöstä kritisoivien ihmisten määrän. Osaat varmaan kun olet niin fiksu, epä-wt, laiha, koulutettu, tehtäviä tasapuolisesti suorittava, pirskeissä käyvä jne

Vierailija
1578/3553 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sua pientä, viittasit minun kommenttiini 100 henkilöstä ja väität että olen yksin kirjoittanut kaikki huon

Unohdit kommentoida sosiaaliluokkaa.

Vierailija
1579/3553 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä siitä tippu? 

Vierailija
1580/3553 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hikimummot.

Huh🤣 Odotettavissa oli ettei ne varmaan voita kuin tuurilla. Muissa on paremmin vastusta Metille, jonka en soisi voittavan.

Onkohan sillä Kaarinalla vain yksi paita mukana? Vai monta samanlaista. Omalta kohdalta mietin, että hirvee olisi haju, jos päiviä sama paita ja hikinen vielä. Ja miten istuu taksiin ja sekin on ihan hikinen sen jälkeen. 

Ketju on lukittu.