Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Amazing race suomi 2024

Vierailija
22.05.2024 |

Uuden kauden kisaajat julki: 

juontaja Mikko Kekäläinen ja kummitätinsä Mervi Levänen, juontaja Tinni Wikström ja ystävänsä Antti Savinainen, näyttelijäystävykset Leea Klemola ja Kaarina Hazard, jalkapalloilija Paulus Arajuuri ja näyttelijäsiskonsa Adeliina Arajuuri, ex-uimari Jani Sievinen ja vaimonsa Maria Nyqvist, somepersoona Metti Forssell ja ystävänsä Hanna Launonen, näyttelijä Mimosa Willamo ja isänsä Patrick Willamo, räppäri ja näyttelijä Deogracias "Gracias" Masomi ja ystävänsä ex-jalkapalloilija Jeremie Malolo, näyttelijä Aku Sipola ja ystävänsä Wille Komulainen, Leijonan luolasta tuttu sijoittaja Elias Aaltoja veljensä Matias Pietilä sekä artisti Tuure Boelius ja siskonsa Saana Boelius.

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/f6d9b4d1-c327-4b9f-8332-a5593da…

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Amazing Race Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (3553)

Vierailija
1541/3553 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestejä voi poistaa ihan miten paljon haluaa, mutta ei se poista ihmisten mielistä sitä, millasen kuvan ohjelma antaa.  

Vierailija
1542/3553 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin katon sellasia sarjoja, joissa on hyvä fiilis ja meininki. AR on ollut sellainen. Kuka viitsii tuijottaa AR:ää ja hakemalla hakee negatiivisia pätkiä jaksoista. Aika raskasta touhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1543/3553 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin katon sellasia sarjoja, joissa on hyvä fiilis ja meininki. AR on ollut sellainen. Kuka viitsii tuijottaa AR:ää ja hakemalla hakee negatiivisia pätkiä jaksoista. Aika raskasta touhua.

Ei tarvitse hakemalla hakea. Minusta on hyvä, että moni pitää epäasiallista käytöstä epäasiallisena eikä normaalina. 

Vierailija
1544/3553 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohjelmassa kävi erittäin selväksi, että Metti pelkää koiria todella paljon. Ei käyttäytynyt mitenkään sopimattomasti tilanteessa vaan oli peloissaan.

Juuri näin. Negatiivisiin kirjoituksiin ei kannata uskoa.  Kannattaa katsoa itse ja tehdä omat johtopäätökset.  Täällä on kirjoitettu tosi paljon valheita ja väritettyjä totuuksia Ruutu+sta katsottujen jaksojen perusteella. Sitten jengi on katsonut saman jakson tv:stä tai Ruudusta, ovatkin nähneet ihan jotain muuta.

Eihän tuossa kommentissa ole oikeastaan mitä järkeä - ainoastaan ne katsojat tekevät oikeat johtopäätökset, jotka ovat samaa mieltä näkemästään sinä? Muut -valehtelevat-  tai ovat persoonallisuushäiriösiä. Kaikkihan tässä tekevät päätelmiä näkemestään, vain osa on sallittuja. En edes kehota miettimään asiaa, koska kognitiivinen disonanssi on niin vahva.

Vierailija
1545/3553 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä kanssasi. Hanna on fiksu, kohtelias ja hyväkäytöksinen ja yrittää pehmentää Metin välillä hieman tylyä käytöstä muita ihmisiä kohtaan. Metin pelihuumori loppuu silloin kun tulee vastoinkäymisiä. Kilpailuhenkinen voi olla, mutta se ei oikeuta olemaan töykeä. Sympatiani ovat kokonaan Hannan puolella ja hänen takiaan toivon heidän menestyvän. Toivottavasti ystävyyssuhde on tasapainoisempi kilpailun ulkopuolella. 

Metti on antanut itsestään niin lapsellisen kuvan ohjelmassa, että veikkaanpa, ettei häntä tosielämässä yhtään naurata se, että kaikki sympatiat menee nobody -kaverille hänen sijaansa.

Vierailija
1546/3553 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä kanssasi. Hanna on fiksu, kohtelias ja hyväkäytöksinen ja yrittää pehmentää Metin välillä hieman tylyä käytöstä muita ihmisiä kohtaan. Metin pelihuumori loppuu silloin kun tulee vastoinkäymisiä. Kilpailuhenkinen voi olla, mutta se ei oikeuta olemaan töykeä. Sympatiani ovat kokonaan Hannan puolella ja hänen takiaan toivon heidän menestyvän. Toivottavasti ystävyyssuhde on tasapainoisempi kilpailun ulkopuolella. 

Metti on antanut itsestään niin lapsellisen kuvan ohjelmassa, että veikkaanpa, ettei häntä tosielämässä yhtään naurata se, että kaikki sympatiat menee nobody -kaverille hänen sijaansa.

Vierailija
1547/3553 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tosiaan ohittaa negatiiviset kirjoitukset ja nimittelyt. 12 jaksosta 7 on nähtävissä ilmaiseksi ja enää 4 tulossa.  Kausi ja joka jakso on ollut mukavaa kisaviihdettä, vaikka näissä uusimmissa jaksoissa reissun raskaus varmasti painaa raskaasta repusta lähtien.

Vierailija
1548/3553 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

qVierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan iso pettymys, mutta Metti on parinsa kanssa suosikki n:o 1, koska ovat voitontahtoisia, fiksuja ja kauniita.

Vierailija
1549/3553 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metti ja Hanna ovat olleet koko kisan ajan asiallisia ja ystävällisiä muille kilpailijoille, paikallisille ja tuotantoon osallistuneille. Kaikille tulee hetkiä, jossa väsymys ja epätoivo hiipii päälle.  Hyvin he ovat vuorollaan toisiaan tsempanneet heikkona hetkenä.

On ollut tuotannon päätös, miten jutut on editoitu ja haluttu näyttää.  Asiatonta oli päästää koira koirapelkoisen viereen.  Moka tuotannolta ja asiatonta edes ottaa jaksoon.  Ihan sama kuin vaaraton käärme tätä kertomatta  olisi päästetty jonkun käärmepelkoisen kilpailijan jalkoihin. 

Onhan se kivaa katsoa Arajuurien letkeää menoa. Entä jos kaikki kisaajat olisivat olleet noin?  Eipä olisi ollut paljon katsottavaa, ehkä maisemakuvia sitten ja Heikin jutustelua. Olisi saatu matkailuohjelma.

Ehkäpä sitä matkailu ohjelmaa olisi ollut kivempi katsoa. Olisimme voineet keskittyä maisemiin ja paikallisiin tapoihin, useat tehtävät liittyvät paikallisiin.

Vierailija
1550/3553 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

qVierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan iso pettymys, mutta Metti on parinsa kanssa suosikki n:o 1, koska ovat voitontahtoisia, fiksuja ja kauniita.

Kenen mielestä ovat suosikki n:o 1? Ei ainakaan täällä siltä vaikuta, että kovin monen suosikkeja olisivat, Hanna toki symppis. En tiedä miksi jonkun pitäisi voittaa kisa siksi, että on kaunis, mikä ihmeen syy sekin on?

Vierailija
1551/3553 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

qVierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan iso pettymys, mutta Metti on parinsa kanssa suosikki n:o 1, koska ovat koska ovat voitontahtoisia, fiksuja ja kauniita.

Kenen mielestä ovat suosikki n:o 1? Ei ainakaan täällä siltä vaikuta, että kovin monen suosikkeja olisivat, Hanna toki symppis. En tiedä miksi jonkun pitäisi voittaa kisa siksi, että on kaunis, mikä ihmeen syy sekin on?

Tuossa kirjoitettiin perusteluksi, että ovat voitontahtoisia, fiksuja ja kauniita eli täyttävät yhtäaikaa kolme hyvää kriteeriä televisiossa esitettävälle viihteelliselle kilpailuohjelmalle.

Vierailija
1552/3553 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen ihmetyttää se ettei yhden kilpailijan tarvitse pitää sponsorin lakkia päässä kuten muiden. Viime jaksossa se keikkui kaulalla mutta edellisessä jaksossa ei näkynyt lainkaan. Voin kuvitella nyrpistelevän naaman että minä en tuollaista paskaa päähäni laita... Tunnen ihmistyypin liian hyvin työelämästä...

Vierailija
1553/3553 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen ihmetyttää se ettei yhden kilpailijan tarvitse pitää sponsorin lakkia päässä kuten muiden. Viime jaksossa se keikkui kaulalla mutta edellisessä jaksossa ei näkynyt lainkaan. Voin kuvitella nyrpistelevän naaman että minä en tuollaista paskaa päähäni laita... Tunnen ihmistyypin liian hyvin työelämästä...

Aivan kauheeta, ihan hirveä moka.  Varmaan koko kauden suurin moka. Jäin vain miettimään, onkohan kaikilla muilla kisaajilla ollut sponsorilakki varmasti joka vaiheessa päässä?  Kannattaisiko vinkata sponsoria, miten paha sopimusrikkomus tällä kaudella on tapahtunut. Mulla on jäänyt kyllä huomaamatta koko sponsori.  Sadehatuksi mä sitä luulin....

Vierailija
1554/3553 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tosiaan ohittaa negatiiviset kirjoitukset ja nimittelyt. 12 jaksosta 7 on nähtävissä ilmaiseksi ja enää 4 tulossa.  Kausi ja joka jakso on ollut mukavaa kisaviihdettä, vaikka näissä uusimmissa jaksoissa reissun raskaus varmasti painaa raskaasta repusta lähtien.

Jep. Noita kommentteja tehtailee huomiohoora, joka haluaa vallata jotkut ketjut ja kiinnittää huomion itseensä. Hän haluaa määrätä mistä puhutaan ja samalla hän oivallisesti saa mahdollisuuden 'haukuttujen puolustajana' haukkua ja vihata itse sydämensä kyllyydestä kaikki kommentoijia. Näin nämä palstat toimivat tällaisille mt-tapauksille terapiana. Kannattaa ollaa vastaamatta ja reagoimatta noihin mitenkään, ettei ruoki trollia. Muuten käy niin kuin parissa ketjussa täällä, että hänen onnistuu viedä keskustelu ihan sivuraiteille (mistä hän ilmeisesti saa nautintoa ja vallantunnetta).

Vierailija
1555/3553 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on, että Mette ei mielellään tekisi yhtään tehtävää? Mun on varmaan tehtävä tämä, kuuluu hänen suustaan kun vuoronsa on. Hanna mä en pysty myös kuultuna. Ilmeisesti hän ei moneen asiaan pysty vaan antaa Hannan tehdä. Kuten soutaminen ja raskaiden säkkien kantaminen. Ei ole jäänyt keneltäkään huomaamatta tämä asenne. Voi olla ihan kiva ihminen ja ystävä, mutta ainoa kilpailijoista jolla tuo puoli ei ohjelman kautta välity. Harmi. 

Toinen tekee kaunis ei! tottunu siihen saa kaiken tietää sen!

Vierailija
1556/3553 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilkeily ja jankkaaminen millä tavalla? Eihän se oli ilkeää mikäli kertoo millaisen kuvan on ohjelman välityksellä antanut? 

Mielipiteensä saa tottakai kertoa, mutta jos kertoo saman mielipiteen 100, se on jankkaamista. Sitä jankkaamista tämä palsta on ikävä kyllä täynnä. Ja ei, minä en ole Metin puolustaja, mutta kuulun niihin ilmeisesti harvalukuisiin, jotka haluaisivat puhua täällä muustakin, kommentoida kisapahtumia yleisesti ja lukea muiden kommentteja.

Vierailija
1557/3553 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilkeily ja jankkaaminen millä tavalla? Eihän se oli ilkeää mikäli kertoo millaisen kuvan on ohjelman välityksellä antanut? 

Mielipiteensä saa tottakai kertoa, mutta jos kertoo saman mielipiteen 100, se on jankkaamista. Sitä jankkaamista tämä palsta on ikävä kyllä täynnä. Ja ei, minä en ole Metin puolustaja, mutta kuulun niihin ilmeisesti harvalukuisiin, jotka haluaisivat puhua täällä muustakin, kommentoida kisapahtumia yleisesti ja lukea muiden kommentteja.

Jokainen Vierailija ei ole täällä sama henkilö! Moni saattaa siis kertoa mielipiteensä, mikä voi olla sama kuin jollain toisella, eikä kyse ole yhden ihmisen toistosta! Toivottavasti tämä auttaa sinua hahmottamaan miten palsta toimii.

Vierailija
1558/3553 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko mikaelilla vielä jotain muuta?

Vierailija
1559/3553 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ällöttää se Kaarina Hazardin valtaisa hikoilu. Hazard oli viikko sitten tulleessa jaksossa maalaamassa se sama paita hiestä märkänä ja nyt lauantain jaksossa sama paita päällä. Sanokaa nyt, että hän on pessyt sen paidan hotellin pesulassa?? 

Voi kuule - sama on sullakin edessä kun vaihdevuodet iskee...

Vierailija
1560/3553 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ällöttää se Kaarina Hazardin valtaisa hikoilu. Hazard oli viikko sitten tulleessa jaksossa maalaamassa se sama paita hiestä märkänä ja nyt lauantain jaksossa sama paita päällä. Sanokaa nyt, että hän on pessyt sen paidan hotellin pesulassa?? 

Voi kuule - sama on sullakin edessä kun vaihdevuodet iskee...

Todellakin, menepä itse vaihdevuosi-ikäisenä kilpailemaan ja tekemään tehtäviä ulkona paahtavassa helteessä, niin katsotaan minkä verran sinä hikoilet!

Ketju on lukittu.