Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Amazing race suomi 2024

Vierailija
22.05.2024 |

Uuden kauden kisaajat julki: 

juontaja Mikko Kekäläinen ja kummitätinsä Mervi Levänen, juontaja Tinni Wikström ja ystävänsä Antti Savinainen, näyttelijäystävykset Leea Klemola ja Kaarina Hazard, jalkapalloilija Paulus Arajuuri ja näyttelijäsiskonsa Adeliina Arajuuri, ex-uimari Jani Sievinen ja vaimonsa Maria Nyqvist, somepersoona Metti Forssell ja ystävänsä Hanna Launonen, näyttelijä Mimosa Willamo ja isänsä Patrick Willamo, räppäri ja näyttelijä Deogracias "Gracias" Masomi ja ystävänsä ex-jalkapalloilija Jeremie Malolo, näyttelijä Aku Sipola ja ystävänsä Wille Komulainen, Leijonan luolasta tuttu sijoittaja Elias Aaltoja veljensä Matias Pietilä sekä artisti Tuure Boelius ja siskonsa Saana Boelius.

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/f6d9b4d1-c327-4b9f-8332-a5593da…

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Amazing Race Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (3553)

Vierailija
1601/3553 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leealle ja Kaarinalle alkaa reissu jo ottaa hermon ja kunnon päälle. Heille tekisi hyvää jo päästä piinasta ja tippua kisasta pois. Uskoisin, että olisivat itsekin siitä vain helpottuneita.

Vierailija
1602/3553 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää nuo jotka sanoo, että tv:ssä illuusio huonosti käyttäytyvästä ihmisestä saadaan aikaan leikkauksella. Jotta saadaan filmille materiaalia mitä leikata niin onhan ko. henkilön joka tapauksessa täytynyt tiuskia ja käyttäytyä huonosti kameran edessä. Ei muuten olisi materiaalia mistä leikata. 

Jokainen normaalijärkinen ihminen, joka on katsonut  viihteellistä AR-kautta ymmärtää, että kirjoitus ei ole totta.  Jollakin on paha olla,  ja sitä puretaan tällaisiksi valheiksi heti aamusta.  Kirjoitus kertoo kirjoittajasta, ei yhtään mitään AR- tapahtumista.

Eli hän ei näyttänyt keskaria vaikka siltä telkkarissa näytti? Joku deepfakevideoko? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1603/3553 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sitä sanota, että paineen alla ihmisen todellinen luonne tulee esiin? 

Vierailija
1604/3553 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös sitä sanota, että paineen alla ihmisen todellinen luonne tulee esiin? 

Tuukka kertoi omasta kisamoodistaan. Löytyy AR:n instastasta.  En ymmärrä, mitä tekemistä todellisella luonteella on tekemistä paineen tai stressitilanteen kanssa.  

Eiköhän ihmisen todellinen luonne tule esiin ihan normaaleissa oloissa, arjessa ja kotona.  

Eihän monta päivää jatkunut raskas kisaohjelma ole kenellekään ihan helppoa varsinkin kuumassa ja kosteassa ilmanalassa.  Jos asennoituu niin, että me tässä kävellellään rauhallisesti, pidetään taukoja ja ihastellaan maisemia kisapäivän aikana, varmaan ei painetta ole ja tule.  Kaiketi AR:n yksi osa on kilpaileminen.

Jenkkikausiin nähden, joita olen nähnyt, asiallista ja fiksua osallistujia tässä  Suomen kaudessa.

Vierailija
1605/3553 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää nuo jotka sanoo, että tv:ssä illuusio huonosti käyttäytyvästä ihmisestä saadaan aikaan leikkauksella. Jotta saadaan filmille materiaalia mitä leikata niin onhan ko. henkilön joka tapauksessa täytynyt tiuskia ja käyttäytyä huonosti kameran edessä. Ei muuten olisi materiaalia mistä leikata. 

Pistäpä kamera päälle seuraavaksi pariksi viikoksi, 8 tuntia päivässä. Voit yllättyä ettet ollutkaan ihana koko aikaa, ja varsinkin kun se hyvin editoidaan. 

Saati, että olisi kilpatilanne. 

Mutta on sanottu, että tosimoskaan osallistuminen on riski. Voi päätyä tosimoskan katsojien inhokiksi. 

Vierailija
1606/3553 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisiko joku, mitä iloa tai hyötyä  saa, että haukutaan kilpailijoita, olemusta, ulkonäköä ja jopa vaatetusta anonyymisti.  Täällä on muutama kirjoittaja, joka voisi omakohtaisesti selventää asiaa.  Saako siitä jotain tyydytystä tai helpotusta?  Auttaako se jollain tavalla vai mistä on kysymys?

Vierailija
1607/3553 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoisiko joku, mitä iloa tai hyötyä  saa, että haukutaan kilpailijoita, olemusta, ulkonäköä ja jopa vaatetusta anonyymisti.  Täällä on muutama kirjoittaja, joka voisi omakohtaisesti selventää asiaa.  Saako siitä jotain tyydytystä tai helpotusta?  Auttaako se jollain tavalla vai mistä on kysymys?

Tosi-tv:stä on tehty monia tutkimuksia, mutta ensi alkuun kannattaa lukea vaikka tämä Wikipedia juttu, siinä on hyvin mainittu syitä miksi ihmiset tykkäävät katsoa näitä ohjelmia ja miksi heille tulee sellaisia tunteita kun tulee. Myötähäpeä on tärkein koukuttavin tunne joka tulee kun katsoo tosi-tv tähtien toilailuja, myötähäpeä niin käytöksestä kuin pukeutumisestakin.

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Tositelevisio

Vierailija
1608/3553 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä luulin , että Metti on joku vajaa 40 v. Ei taida kestää häviötä yhtään. Välillä näytti , että hänellä menee hermot siinä rumpu tehtävässä. Ystävänsä yritti kaikkensa tehtävässä.

Kulttuurisiskot ovat olleet aivan kettuuntuneita jo viimeiset 3 jaksoa. Tiuskivat toisilleen ja kaikille muillekin. Myös epäurheilijamaista käytöstä. Mutta se ei taida haitata, koska kumpikaan heistä ei ole kedon kaunein kukka. Sellainen saa rähjätä suu vaahdossa ja se on vaan voimaannuttavaa ja vahvan naisen merkki? Just.

Kyllä minä ainakin tuomitsin kulttuuritätien viimeisimmän jakson huonoa käytöstä yhdessä kommentissani. Olen tuominnut myös Metin huonoa käytöstä. Ei kiinnosta henkilön ulkonäkö - törkeä käytös ei ole koskaan jees.

Vierailija
1609/3553 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"ihmettelen näitä Metin mollausviestejä. Itse olen katsonut joka jakson eikä Metti ole ärsyttänyt tai käyttäytynyt huonosti missään."

Vaikka jättäisi räikeimmät keskisormen heiluttelut mainitsematta, niin etkö huomaa tuota jatkuvaa lyttäävää käytöstä esim. omaa paria kohtaan? Kun Metti itki taksissa köyhiä lapsia, Hanna yritti kietoa käden hänen ympärilleen. Metti läiskäisi sen oitis pois, osoitti siinäkin heti oikean luonteensa ja sähisi vain hampaidensa välistä it's fine it's fine. Kun Hanna vähän vaikeili (kerrankin!) jotain tehtävää etukäteen, Metti tiuskaisi tylysti, ettei nyt kaipaa yhtään mitään nihkeilyä (vaikka itse on kamppaillut ja kiukutellut kaiken kanssa). Mikro- ja vähän isommissakin eleissä tuo huono käytös on aivan päivänselvää.

Täysin samaa mieltä. Ihmetyttää miten joku yrittää valkopestä tuota joka jaksossa toistuvaa törkeyttä. Toisaalta, hyväksyiväthän monet myös Shirlyn koulukiusaamisen Selviytyjät-kaudella. Aina löytyy huonon käytöksen ja kiusaamisen puolustelijoita, valitettavasti. 

Vierailija
1610/3553 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niin, että tuotantoon pelastanut Leean ja Kaarinan kahdesti?  Muistelen, että Leea ja Kaarina on ollu kahdella etapilla viimeinen maaliin tullut pari, mutta kummallakin kerralla on sattunut, ettei viimeinen pari tipu.

Vierailija
1611/3553 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolle joka jauhaa siitä, että ihmiset ovat vaan kateellisia nuorelle, kauniille ja menestyneelle Metille: poika Ritokoskea arvosteltiin viime kaudella julkisesti ehkä jopa rankemmin kuin Mettiä. Mistä sinun mielestäsi ihmiset olivat erityisen kateellisia Tuukalle?

Kyllähän molemmissa tapauksissa kyseessä oli kilpailijan oma käytös se syy miksi päätyivät silmätikuiksi nettikeskusteluihin. 

Vierailija
1612/3553 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa kukaan tavallinen ihminen osaa olla kateellinen viihdeohjelmaan osallistuville.  Kyllä se kateus on sen kirjoittajan korvien välissä, joka tällaista väittää.  

Se on myös kertoo korvien välistä, että jaksaa päivästä toiseen jauhaa skeidaa kilpailijoista ja ohjelmasta, joka on tarkoitettu viihteeksi ja antamaan katsojille hyvää mieltä.

Vierailija
1613/3553 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko niin, että tuotantoon pelastanut Leean ja Kaarinan kahdesti?  Muistelen, että Leea ja Kaarina on ollu kahdella etapilla viimeinen maaliin tullut pari, mutta kummallakin kerralla on sattunut, ettei viimeinen pari tipu.

Musta on alkanut myös tuntumaan siltä että tuotanto suosii tätejä.

Vierailija
1614/3553 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei

niinkuin juontajakin sanoi kisassa on tietyt etapit, jolloin kukaan ei putoa. L & K ovat sattuneet olemaan ne onnekkaat, joille on tämä mahdollisuus tullut.

Vierailija
1615/3553 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta on alkanut myös tuntumaan siltä että tuotanto suosii tätejä.

Tuotanto on halunnut pitää heidät syystä tai toisesta riippuen mitä käsikirjoituksessa on ohjeistettu.

Akun ja Willen olisi suonut pysyä pitempään kilpailussa mukana, mutta heille ei tuota Leean ja Kaarinan tuuria ei sattunut.

Vierailija
1616/3553 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin tuotanto nyt sentään on tarkoituksella heitä pelastanut. Totta on, että ovat 2 kertaa jääneet viimeiseksi sellaisella etapilla, joissa ei kukaan ole pudonnut. Nyt tässä viimeisimmässä Heikki kommentoikin heidän tultuaan etapin maaliin, että teillä on näjöjään taito tulla viimeiseksi niillä etapeilla, joilla ei ketään pudoteta. Nämä tälläiset etapit on ihan varmasti valmiiksi päätetty, niistä vaan ei etukäteen kerrota sen enempää meille katsojille, kuin kilpailijoillekaan. Ja Leea ja Kaarina olivat tosiaan nyt viimeisimmässä ihan pettyneen näköisiä ja sanoivat kuullessaan matkansa jatkuvan, että voi ei! Olisivat selvästi olleet jo valmiita lähtemään kotimatkalle.

Vierailija
1617/3553 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä oli viime etapin ekat maalissa?

Vierailija
1618/3553 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua kiinnostaa tuon Hazardin vaatetus, kun mietin onko se oikeasti yhdellä paidalla liikkeellä. Katsos, kun itse voisin olla niin, mutta jälkikäteen harmittelisin miten hikoilin kuin pieni sika ja tyhmänä otin vain yhden paidan. Tai sitten on kilpailupaita, joka pestään päivän jälkeen ja kun kuivuu nopeasti niin on aamulla taas ok päälle. En minä kuskaisi kisassa mitään ylimääräistä kun ne pitää itse kantaa jopa kaiket päivät.

Vierailija
1619/3553 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minua kiinnostaa tuon Hazardin vaatetus, kun mietin onko se oikeasti yhdellä paidalla liikkeellä. Katsos, kun itse voisin olla niin, mutta jälkikäteen harmittelisin miten hikoilin kuin pieni sika ja tyhmänä otin vain yhden paidan. Tai sitten on kilpailupaita, joka pestään päivän jälkeen ja kun kuivuu nopeasti niin on aamulla taas ok päälle. En minä kuskaisi kisassa mitään ylimääräistä kun ne pitää itse kantaa jopa kaiket päivät.

Joskus jossain kerrottiin, että noilla on myös matkalaukut joita tuotanto raahaa hotellista toiseen. Selkärepuissa on vaan osa tavaroista ja ne on lähinnä rekvisiittaa.

Vierailija
1620/3553 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertaus

Viimeinen pudonneen jaksossa ( jossa ei siis pudonnut ketään ) , olivat haastateltavana Arajuuret, Leea ja  Kaarina.

Kertoilivat, että nyt mennään pyykille, syömään ja nukkumaan. 

Ketju on lukittu.