Amazing race suomi 2024
Uuden kauden kisaajat julki:
juontaja Mikko Kekäläinen ja kummitätinsä Mervi Levänen, juontaja Tinni Wikström ja ystävänsä Antti Savinainen, näyttelijäystävykset Leea Klemola ja Kaarina Hazard, jalkapalloilija Paulus Arajuuri ja näyttelijäsiskonsa Adeliina Arajuuri, ex-uimari Jani Sievinen ja vaimonsa Maria Nyqvist, somepersoona Metti Forssell ja ystävänsä Hanna Launonen, näyttelijä Mimosa Willamo ja isänsä Patrick Willamo, räppäri ja näyttelijä Deogracias "Gracias" Masomi ja ystävänsä ex-jalkapalloilija Jeremie Malolo, näyttelijä Aku Sipola ja ystävänsä Wille Komulainen, Leijonan luolasta tuttu sijoittaja Elias Aaltoja veljensä Matias Pietilä sekä artisti Tuure Boelius ja siskonsa Saana Boelius.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/f6d9b4d1-c327-4b9f-8332-a5593da…
Katso lähetysajat : Amazing Race Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3553)
Eivät ryöstäneet. Leidien auto olisi ollut syrjemmässä. Tämä ankka on ammuttu alas jo monta kertaa, mutta aina jostain putkahtaa seuraava palturin puhuja.
The Amazing race Australia.
Hämmennyi toista jaksoa katsoessani luuli katsovani jotain muuta kautta kuin mistä sarja alkoi.
No, nämä kaksi ryhmää joutuvat vielä kaiketi kilpailemaan vielä yhdessä. Aika epätyypillinen aloitus.
Kaarina tekee hienon sivuroolityön Ylen Queen of Fucking Everything -sarjassa sossun tätinä 😄👍 Tosin taisi näkyä vain yhdessä jaksossa.
Vierailija kirjoitti:
Joko sitä on arvuuteltu että kenen parina Eliaksen piti olla alun perin?
Luulisi, ettei hänkään olisi ollut julkisuudenhenkilö, vaan joku sukulainen, puoliso, kaveri, tms.
Hämmentävää oli aikatasoitus Helsinki-Vantaalta startatessa - siis kesken finaalietapin. Willamot lähtivät minuutin Wolt-veljesten perään vaikka olivat ainakin näköalapaikalla selvästi perässä. Mihin se ajanotto Costa Ricassa oikein katkaistiin? Metti ja Hanna taas lähtivät Suomessa vartin keulasta eli olivat varmaan Costa Ricassa perässä ns. aivan helvatusti. Kahden tunnin aikasakkokaan tuskin olisi merkannut juuri mitään. Nää on saaneet tyyliin valita paikat koneesta saapumisjärjestyksessä ja siinä se.
Toinen kummallisuus oli haastattelut (siis ainakin Willamoilla) muistelutehtävän jälkeen kun olisi jo suunnattava velodromille. Noinkohan tuossa on onnistuttu pitämään peli tasapuolisena etenkin jos yhdellä on rapido aika herkässä.
Ei ollut kovin onnistunut finaali tuotannolta. Onneksi kaudella sentään oli joitakin todella symppiksiä pareja, joiden kisaa oli suorastaan sykähdyttävää seurata.
Maailma on täynnään ' koska Minä Haluan' Metti-ihmisiä.
Ja se on syy kaikkeen p*skaan. Toisten huomioiminen ja yhteinen hyvä, mennyttä.
Pääsiköhän Metti jo ansaitsemalleen luksusmatkalle? Ihanaa kun joku voi luksustella oikein kunnolla.
Itse olen vain tavallinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Pääsiköhän Metti jo ansaitsemalleen luksusmatkalle? Ihanaa kun joku voi luksustella oikein kunnolla.
Itse olen vain tavallinen nainen.
Potti jaettuna kahdelle miinus verot. Ei sillä luksustella !
Kaikki uutta kautta odotellessa katsomaan Australian versiota! Tulee Jimiltä ja ainakin alku oli tosi vauhdikas! Sille on oma ketjukin olemassa.
Yksi henkilö kyllä pilas tän kauden täysin.🤢🤢
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti kauden ylivoimainen inhokkipari voitti. Metin olemassaoloa en edes tiennyt ennen kisaa ja tämän jälkeen tuo nuori hienohelma saa jäädä minun puolestani unholaan. Kuluu samaan osastoon kuin Henny Harjusola. Ei koskaan enää telkkariohjelmaan pilaamaan katselunautintoa.
👍
Oikea pari voitti, luuserit nokka tukkoon.