Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko laivan buffassa enää mitään järkeä?

Vierailija
21.05.2024 |

Siljalla maksaa 49,5€ aikuiselle mennä buffaan. Siis sillähän saa laivan muissa ravintolassa pihvi-illallisen eikä tee edes kipeää. Viinit päälle. Missä vaiheessa näistä tuli näin törkykalliita?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eckeröllä oli tosi hyvä buffa 

etenkin kalat ja paljon lämpimiä vaihtoehtoja 

oli siellä pihviäkin 

22/30 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisivat lisätä laadukkaita kalarokia, vaikka kuhaa Walevskaja. Ennen Siljalla oli syksyisin ihania sieniruokia. Ei ole aikoihin näkynyt, vaikka ne kuuluvat erityisesti italialaiseenkin keittiöön.

Vege-murkinoista ollaan tosi kiitollisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 18 v on vielä edullinen. Buffa on hyvä, kun saa syödä itsensä kaupunkipöivän  jälkeen täyteen, notkuvat ruokapöydän odottavat nälkäistä matkaajaa. 

Juhuu laiva, kohta tullaan! 

24/30 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ovat teidän lempiruokia buffassa ?

Vierailija
25/30 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi aivastin vahingossa buffetin annospöytään. Anteeksi!

Vierailija
26/30 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin nyt keväällä Silja Serenadella ja juuri tuossa 50e buffassa, ja voin kertoa, että oli viimeinen kerta. En meinannut parin kala- ja liharuuan lisäksi löytää mitään syötävää. Ei todellakaan tuon hinnan arvoinen. Pari vuotta sitten olin Gloryn buffassa ja se oli hyvä, en tiedä onko enää sekään.

Vierailija
27/30 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woke iski muutama vuosi sitten myös laivojen puhvetteihin, kun piti ruveta pipertämään ja hörheltämään niiden kippojen kanssa...

Vierailija
28/30 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta siellä buffassa voi vetää hanaviinillä pään täyteen!

Kurjaa kun joutuu maksamaan muiden ryyppäämistä. Alkoholi pitäisi ehdottomasti olla maksullista puffassa.

Vierailija
29/30 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse varaan juna- ja laivamatkoille omat eväät. Maitopullon ja eväsvoileivät,joiden päälle kananmunaa tai teemakkaraa.

Vierailija
30/30 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse buffetissa pyrin syömään kalliimpia ruokia esim.kalat/juustot. Juon myös sitä viiniä useamman lasin ja ravintolassa en osta sitten koskaan mitään juomia, koska niissä jos jossain on kohtuuton hinta juomissa. Tuo on totta, että Vikingin buffet on edullisempi ja lisäksi siellä on myös Turun laivoilla lonkero/siideri buffetissa ja xprs laivalla oli roseviini eli monipuolisempi juomatarjoilu. Tykkään kasvisruuasta, mutta liikaa on nykyään tehty juuri ihmeellisiä vegaaniruokia mitkä ei suurimmalle osalle maistu. Ihan ilmastosyistäkin ja imagon takia näin on jouduttu tekemään. 

Samalla taktiikalla lähtisin itse. Aikaa sitten oon huomannut, että alkuruokatarjoilut ovat paljon maistuvampia kuin lämpimät. Napostelisin sydämen kyllyydestä kaikkea mitä mieli tekisi, rauhassa ajan kanssa, samalla juomia hörppien.

Buffetin houkuttelevuus laivalla on itselle ehkä juuri siinä, että siellä on ihan kiva kuluttaa aikaa katsellen merta herkkujen äärellä.

Toisaalta ei paljoa kiinnosta edes lähteä risteilylle ja minkä verran olisin valmis maksamaan buffetista, en kyllä noin paljon.