Minkä työn näistä valitsisit?
Viisi vaihtoehtoa, ei siis kaikki mahdolliset työt mitä työmarkkinoilta löytyy. Mietin mihin näistä ryhtyisin, perusteluja voi laittaa keskustelukenttään tukemaan valintaa
Kiitos kaikille äänestäneille ja vastanneille!
Kommentit (113)
Koordinaattorit asiantuntijoita
Ohjaaja voi olla hyvinkin monipuolisissa paikoissa
Kannattaa ottaa sellainen joka ei määräaikainen tai osa-aikainen
Kirjastoista voi edetä myös hyviin palkkoihin
Nuo työmatkat ovat hyväksyttäviä ainoastaan jos matka-aika on laskettu julkisten mukaan, jolloin jopa polkupyörällä kulkisi ainakin 50% nopeammin.
Tämä on aika outo keskustelu, kun jonkun kirjoittajan (ap:n?) mielestä työpaikka noin vain "valitaan". Onko sinulla siis oikeasti edellytykset kaikkiin noihin hommiin? Sellaiset, että pääsisit heittämällä kymmenien hakijoiden joukosta haastatteluun?
Kirjastotyöntekijällä esimerkiksi ei enää täydy olla kirjastoalan opintoja suoritettuna, mutta käytännössä kirjastoihin ei palkata (pl. työllistetyt) epäpäteviä kun kerran päteviäkin hakijoita on mielin määrin.
Jos kaikissa riittävästi tienaa niin etä
Selvittäisin yrityksen arvopohjan. Se vaikuttaisi
Minulla ollut suht sama tilanne. Neljästä paikasta tarjottiin työtä yhtä aikaa ja erilaisia pestejä. Sitä ennen olin laittanut lukemattomia hakemuksia yhtä aikaa
Tykkään taiteilusta, valmentaja tai ohjaaja siksi
Kirjastoon menisin heti, mutta ei sinne niin vaan mennä. Korkeakoulututkinto mulla olisi läheltä liippaavalta alalta, mutta ei juuri siltä oikealta. Tunnen useamman nimenomaan kirjastotyöntekijäksi korkeakoulutetun henkilön, joilla on vuosia myös kirjastoalan työkokemusta, ja silti heidän on vaikea saada alansa töitä. Hakijoita vaan on ihan hirveästi.
Valmentaja vaativaa myös henkisesti