Mikä on kauneinta mitä sinulle on sanottu?
Kommentit (24)
Hammaslääkäri ja entinen työkaveri ovat sanoneet että minulla on kauniit silmät. Siinä onkin ainoat kehut mitä olen ikinä saanut.
Menin appiukon luokse käymään. Hän oli jo ovella vastassa ja hihkaisi: Sieltä se minun rakas tyttäreni tulee.
Mieheni sanoi hetkeäkään miettimättä sinut,
kysymykseeni mitä ottaisit mukaasi autiolle saarelle.
Painu hlvettiin eestä pyörimästä/kyllä tota panis jos sillä olis pussi päässä
Dementoitunut vanhus sanoi minulle, kun lohdutin häntä hänen huolissaan, että ”muista kuolemaasi asti että olet SSUUULOOOOIINEN”.
Poikani sanoi minulle ollessaan 6 v: " Mutsi, olet kyllä hyvä jätkä" 😍
Ei ole sanottu koskaan mitään kaunista.
Äi-ti! 1-vuotias poikani, joka ei vielä osannut kävellä (eikä puhua), sanoi tuon, ja otti sängyllä pari askelta minuun päin kasvot isossa ja rakastavassa hymyssä, kun otin hänet käsilläni vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sanottu koskaan mitään kaunista.
Ei mullekaan. 👀. Kun kuolen, ei kukaan huomaa. Siinä tiivistettynä.
Vierailija kirjoitti:
Painu hlvettiin eestä pyörimästä/kyllä tota panis jos sillä olis pussi päässä
sydän
Poikani sanoi 25 vuotta sitten, äiti olen ylpeä sinusta.
Sinulla on todella ihana hymy.
Näin sanoi netissä tutustumani nainen kun tavattiin ensimmäisen kerran irl. Tapahtui v. 2000 tai 2001.
Tulee mieleen useita
sydämeeni ikuisesti
tatuoituja, poeettisia,
vilpittömiä kohteliaisuuksia.
Ei nyt kuitenkaan tee mieli
julkisesti jakaa yhtäkään.
Olen
artistin lyriikoissa ikuistettuna.
Sen mainitsen.. ilman biisilinkkiä.
Ihanaa sunnuntaita.
E
"sä saat päättää mihin mennään, tämä on sun valtakunta ny" 😍
Yksissä häissä puolituttu mies sanoi minulle, että olen illan kaunein nainen, enkä ollut morsian.
Mikä on ruminta, olisin voinut vastata.
"Enkeleitä on olemassa" sanoi vanha rouva, joka oli hädissään eksyksissä vieraassa kaupungissa ja kysyi tietä. Otin hänet kyytiin ja vein määränpäähän tuttavansa luokse.
Oltiin kirpparilla kaverin kanssa teini-ikäisinä. Ja huomasin hyllyssä myynnissä oikean vauvan näköisen nuken ja otin sen sitten syliin ja kaverini sanoi että osaan kuvitella sut ihan oikeaksi äidiksi ku nään sun pitelevän tuota nukkea. Tuntui kivalta varsinkin ku tuo kyseinen kaveri ei muuten kehunut koskaan ja kun mulla sillon teini-ikäisenä oli ihan hirvee vauva kuume.
Äiti mä rakastan sua