Minkä työn näistä valitsisit?
Viisi vaihtoehtoa, ei siis kaikki mahdolliset työt mitä työmarkkinoilta löytyy. Mietin mihin näistä ryhtyisin, perusteluja voi laittaa keskustelukenttään tukemaan valintaa
Kiitos kaikille äänestäneille ja vastanneille!
Kommentit (113)
Koordinaattori tai kirjastotyöntekijä. Mutta mikä sua kiinnostaa?
Vastasin koordinaattori, koska kuulostaa siltä, ettei siinä ole suoraa asiastyötä.
Kirjastotyöntekijäksi voisin myös lähteä, mutta käsittääkseni on vaikea työllistyä
Valmentajana ko.adiakaskunnalle liittyy varmaan vaipanvaihtoa
Keikkaformat kivoja, varmat tulot tosin ei välttämättä luvassa mutta työssä vaihtelevuutta ja lisät kumminkin useimmissa paikoissa saa
Kirjastotyöntekijänä olisi ihan kiva olla, olen joskus ollutkin jonkin aikaa kirjastossa töissä. Siisti ja rauhallinen sisätyö, mutta työajat ei välttämättä ideaalit mulle, kun haluaisin säännöllisen työajan ja alottaa aikasin aamulla.
Paras palkkaisessa varmaan väkivallan uhkaa?
Koordinaattorina aika hektistä mutta monipuolista
Teen jo töitä kehitysvammaisten ohjaajana joten tähän työhön jäisin.
Kehitysvammaisten parissa työssä ollut, Ihanan aitoja :)
Vierailija kirjoitti:
Koordinaattori tai kirjastotyöntekijä. Mutta mikä sua kiinnostaa?
Kaikissa vaihtoehdoissa on jotain mikä sinänsä kiinnostaa. Mietin osin urakehityksen kannalta mihin kannattavinta sitoutua kun tarkoitus ei ole työskellä vain lyhyen aikaa valitulla työnantajalla
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vastasin koordinaattori, koska kuulostaa siltä, ettei siinä ole suoraa asiastyötä.
Kirjastotyöntekijäksi voisin myös lähteä, mutta käsittääkseni on vaikea työllistyä
Molemmissa nykyisin arvostetaan korkeakoulutusta
Vierailija kirjoitti:
Kirjastotyöntekijänä olisi ihan kiva olla, olen joskus ollutkin jonkin aikaa kirjastossa töissä. Siisti ja rauhallinen sisätyö, mutta työajat ei välttämättä ideaalit mulle, kun haluaisin säännöllisen työajan ja alottaa aikasin aamulla.
Osassa kirjastoja mahdollisuus virastoaikaan työskentelyyn
Näköjään keikkatyön joustavuus tao paras palkka ei merkitsevintä
-ohis
Valitsin etätyön koska olen introvertti
Tutkimushaastattelija jos kiinteä palkka
Koordinaattorina pitää myös somettaa
Lisäyksenä vaihtoehtoihin:
Lähityöpaikkakohteidwn työmatkat 35min - 1h 15min / suunta