Minkä työn näistä valitsisit?
Viisi vaihtoehtoa, ei siis kaikki mahdolliset työt mitä työmarkkinoilta löytyy. Mietin mihin näistä ryhtyisin, perusteluja voi laittaa keskustelukenttään tukemaan valintaa
Kiitos kaikille äänestäneille ja vastanneille!
Kommentit (113)
Vammaisalaata ei kokemusta. Valmentaja kuulostaa tosin siltä että että hoitotyö ei olennaisin
Valmentajahan käsittää myös toisen syöttämisen ja rutiineihin ohjauksen
Kirjastot yleensä ok kulkuyhteyksien varrella ja vieressä.pysäköintipaikkoja
Kirjastotyöntekijä. Mulle Isovi muut koska niissä pitää valmentaa,koordinoida niin mulle ei sovi sellainen työ missä pitää suunnitella ,opastaa ym.
Vierailija kirjoitti:
Kirjastotyöntekijä. Mulle Isovi muut koska niissä pitää valmentaa,koordinoida niin mulle ei sovi sellainen työ missä pitää suunnitella ,opastaa ym.
Eli yksinkertainen työ missä ei tarvi paljoa miettiä kuten mun nykyinen osa-aikatyö henkilökohtaisena avustajana.
Valmentajana menetät tauon rauhan useissa paikoissa
Olen kehittämisestä innostuva joten melkein mikä vaan noista
Koordinaattorina paljon vastuuta
Siis ovatko nuo töitä, joihin vain "ryhdytään"?
Oletko edes hakenut vielä noihin? Katso nyt edes mistä ylipäätään pääset haastatteluun asti ennen kuin alat tehdä karsintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli yksinkertainen työ missä ei tarvi paljoa miettiä kuten mun nykyinen osa-aikatyö henkilökohtaisena avustajana.
Siis sinulla on kirjastoalan pätevyys, mutta olet tällä hetkellä henkilökohtaisena avustajana?
Palstalaisista näköjään moni mukavuudenhaluinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä usein fyysisesti raskasta hommaa
Ei kukaan järkevä ja mieleltä terve ihminen mene välittämään vuokratyötä. Kyllä noilla valehtelevilta ihmisiltä vaaditaan jotain psykopaatin/sosiopaatin piirteitä. Työntekijän ja työnantajan suunnalta paskaa puhuvat molempiin suuntiin.