Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistäköhän mua sitten haukutaan kun enää ole lihava?

Vierailija
19.05.2024 |

Varmaan tietysti tyhmyydestä.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisessa seurassa oikein liikut? Olen lihava eikä kukaan ole koskaan haukkunut minua lihavuudesta, ei edes huomautellut. Taitaa olla sivistymätöntä ja huonotapaista kaveripiiriä sinulla?

Vaihda parempaan seuraan.

Nuo on olleet sukulaisia jotka ovat haukkuneet.

Sukulaisten kanssa ei ole pakko olla kuin häät, hautajaiset ja merkkipäivät. 

En ole enää lainkaan noissakaan.

Vierailija
22/35 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisessa seurassa oikein liikut? Olen lihava eikä kukaan ole koskaan haukkunut minua lihavuudesta, ei edes huomautellut. Taitaa olla sivistymätöntä ja huonotapaista kaveripiiriä sinulla?

Valiksen ei ole pakko käydä edes niissä. On jo vuosia suunnitellut jättävänsä isänsä hautajaiset väliin, siis sitten kun niiden aika joskus koittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valiksen ei ole pakko käydä edes niissä. On jo vuosia suunnitellut jättävänsä isänsä hautajaiset väliin, siis sitten kun niiden aika joskus koittaa.

Niin, jos siellä taas haukutaan, kuten äidin hautajaisissa.

Vierailija
24/35 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta onko kohtuullista, että sinä sitten haukut kaiken aikaa miestäsi? Joka raataa pyllynsä verille sinun elättämiseksesi?

Enhän mä ole sanonut hänestä enää yhtään mitään. 

Vierailija
25/35 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten olet laihtunut 'liikaa'. Ota nyt pullaa niin saat vähän kiloja takas. 

Vierailija
26/35 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta onko kohtuullista, että sinä sitten haukut kaiken aikaa miestäsi? Joka raataa pyllynsä verille sinun elättämiseksesi?

Enhän mä ole sanonut hänestä enää yhtään mitään.

Olet ainakin kymmenen vuotta "sanonut", värikkäin sanakääntein ja parhaimmillaan monta kertaa päivässä. Ne kirjoitukset on netin uumenissa kyllä luettavissa.

Vierailija
27/35 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli vaihda huonotapaiset sukulaisesi parempaan seuraan, ihan kuten viestissä kehotettiin.

Vierailija
28/35 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva lihava onnistuu laihtumaan pysyvästi joten huoli pois.

Vierailija
29/35 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Tämä taitaa olla sama juttu, kun naiset jäävät huonoon suhteeseen haukuttaviksi ja mitätöitäviksi. Älkää viettäkö aikaa lainkaan ihmisten kanssa, jotka aiheuttavat vain huonoa oloa. Siinä sinnitellessä kuin huomaamatta itsetunto laskee nollille. Tiedän tämän omasta huonosta suhteesta, josta kesti vuoden lähteä, koska oli yhteistä omaisuutta. Se omaisuus oli pakko saada myytyä ennenkuin muutin pois, koska muuten en olisi saanut siitä latin latia. Toki se mies ei siinä vaiheessa enää kyennyt vaikuttamaan itsetuntooni, mutta elämä oli muuten raskasta.

Vierailija
30/35 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Tämä taitaa olla sama juttu, kun naiset jäävät huonoon suhteeseen haukuttaviksi ja mitätöitäviksi. Älkää viettäkö aikaa lainkaan ihmisten kanssa, jotka aiheuttavat vain huonoa oloa. Siinä sinnitellessä kuin huomaamatta itsetunto laskee nollille. Tiedän tämän omasta huonosta suhteesta, josta kesti vuoden lähteä, koska oli yhteistä omaisuutta. Se omaisuus oli pakko saada myytyä ennenkuin muutin pois, koska muuten en olisi saanut siitä latin latia. Toki se mies ei siinä vaiheessa enää kyennyt vaikuttamaan itsetuntooni, mutta elämä oli muuten raskasta.

En mä tästä miestäni syytä, vaan omia ja hänen sukulaisiaan.

Vierailija
31/35 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä tollasia mietit? Sano takas haukkujalle.

Vierailija
32/35 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, jos siellä taas haukutaan, kuten äidin hautajaisissa.

Älä jätä kokonaan menemättä, asia voi vaivata pahastikin sitten vanhempana. Mene vain siunaustilaisuuteen ja lähde sen jälkeen pois menemättä muistotilaisuuteen. Lapsena tuota vaihtoehtoa ei ole, mutta aikuisena se on aivan järkevä teko.

Vierailija
33/35 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat haukkuu, Ammattivalittaja kulkee.

Vierailija
34/35 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten pääset kokemaan miten avarakatseisia ne lihavat ovat kun saat kuunnella näiltä uhriutuvilta pontsoilta kaikenlaista "syö pullaa että saat vähä lihaa luiden päälle sinäkin pulkannaru" kettuilua. Ja tää väki on aina suureen ääneen mölisemässä kun heitä niin sorretaan kilojensa takia.

Vierailija
35/35 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se jännä, että aikuiset ihmiset jaksavat miettiä ja mielensä pahoittaa siitä, mitä muut ihmiset ovat heistä mieltä. Elä omaa elämääsi ihan sen näköisenä ja kokoisena kuin olet. Elät itseäsi, et muita varten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä