Kokoomushallituksen vuoksi leikkaan koko perheen hiukset itse
Kommentit (11)
Minäkin leikkaan hiukseni itse. Olen tehnyt niin myös demari-hallituksen aikana. Kysymyksessä ei ole poliittinen kannanotto.
Ei kannata leikata hiuksia. Antaa vain kasvaa.
Meillä sheivataan Satosen kunniaksi👍
Minä taas käyn useammin parturissa kun PS perui punavihreiden aikomat 55c korotukset polttoaineisiin jakeluvelvoitteen muodossa ja sen sijaan bensaveroa alennettiin 10c.
Esim sinipunahallitukselle olisi ostanut pääsheiveri-koneen ja pitänyt kaljun
Meillä on leikattu kotona jo vuosikaudet. Niin?
Minä myös jätän ko. palvelut ulkomaan matkoille. Se onkin viimeinen palvelu, mitä olen enää käyttänyt. Ulkonasyömiset jäivät jo viime kesänä hyvin vähiin ja huoltoasemien kahvit ovat jääneet ostamatta kun hinta kipusi yli kahden euron.
Jos hiuksia olisi tarkoitus leikata, niin ne putoaisi itsestään pois. Jeesus halusi että ihmiset ovat pitkähiuksisia.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas käyn useammin parturissa kun PS perui punavihreiden aikomat 55c korotukset polttoaineisiin jakeluvelvoitteen muodossa ja sen sijaan bensaveroa alennettiin 10c.
Onko pensa nyt halpaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pensa nyt halpaa?
Tankillinen 40e halvempaa kuin jos punavihreitä olisi hallituksessa. Siinä säästää parturiraha jo yhdellä tankillisella. Pienyrittäjät ja talous kiittää.
Autoala ry mukaan punavihreät olisi nostanut sen 55c
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/7d9914fe-22e7-4ec7-ae60-eef0f030…
Sheivaatko myös perheesi genitaalialueet ?
Hahhahhahhahhahaaa..........