Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taitaa olla aika lyödä käsineet tiskiin. Olen 38 vuotias pitkäaikaistyötön mies enkä löydä naista.

Vierailija
18.05.2024 |

Minusta on koko elämäni juoruttu, että olen kaappihomo, kun minulla ei ole ketään. 

Käyn salilla ja lenkillä useasti viikossa, tapaan ihmisiä, mutta kukaan ei lämpene, yleensä kaikki ovat varattuja tai en vain muuten kelpaa.

Lisäksi minulla ei ole varaa elättää lasta koska olen työtön, eikä työllistyminen kovin todennäköiseltä.

Kommentit (124)

Vierailija
61/124 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä olet heittäytynyt pitkäaikaistyöttömäksi, etkä ole opiskellut uutta ammattia tai muuttanut työn perässä sinne, missä sitä on?

Uusi ammatti tai muuttaminen eivät tietenkään takaa työpaikkaa. Senhän sä tiesitkin, mutta halusit vain saivarrella ja kuittailla.

Vierailija
62/124 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen pikku vinkki. Madallat omaa vaatimustasoasi. Varmasti joku sinut huolii. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/124 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä olet heittäytynyt pitkäaikaistyöttömäksi, etkä ole opiskellut uutta ammattia tai muuttanut työn perässä sinne, missä sitä on?

Tämä. Mikset opiskele uutta ammattia? Olet nuori. Hoitoala työllistää varmasti ja sairaanhoitajakoulussa tapaavat naisia.

Vierailija
64/124 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on onnenpäivä, kun nämä jatkuvat ketjut lopulta päättyvät. 

Hallitukselle siitä kiitos. Luusereilta viedään rahat ja joutuvat kadulle. Kadulta ei paljon palstalle kirjoitella.

Vierailija
65/124 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis poikarakkaus on sinun tulevaisuutesi. Tunnet eläväsi kun rakkauden julma smeisseli soutaa peppulissasi ja huudat hiii.

Vierailija
66/124 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes kukaan nainen halua sinua edes aisuriksi. Surullista.

Vierailija
67/124 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vammaispalvelujen piiriin nää hitaalla käyvät oikeasti kuuluu. Niistä pitäisi ottaa jo nuorena koppi ja järjestää niille suojatyöpaikka ja kehityksen seuranta. Ei niistä mitään tule, kun ne jätetään oman onnensa nojaan 🤷

Samaa mieltä. Suomessa ei pitkäaikaistyöttömyydelle ole kuin kaksi syytä: vammaisuus tai pohjaton laiskuus. 

Vierailija
68/124 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi olla pitkäaikaistyötön.

38-vuotias.

Olen ollut melkein 20 vuotta työtön paria keikkatyötä lukuun ottamatta.

Ap

Eli taas tämä sama jankuttaja. Joka on ollut koko elämänsä työtön. Et edes ole halunnut tehdä töitä. Ja nyt olet työkyvyttömyyseläkkeellä mt-syistä. Ja ihmettelet, miksi et löydä naista. Ja joka toinen viikko jankutat täällä, että mihinkä ammattin lähtisit opiskelemaan,josta saisit työpaikan,jossa tienaisi 5000 euroa/ kk. Sinun taustallasi et mitään. Lähde puhelinmyyjäksi, perusta OF tili ja tee HC pokea tai Wolt kuskiksi. Noissa voit itse päättää tulotasostasi.

Vierailija
69/124 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä otetaan usein töihin esim.tietyömaille väkeä. Voisi myös muuttaa jonnekin muualle vaikka  maalle.

Vierailija
70/124 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

38-vuotias.

Ap

Eli taas tämä sama jankuttaja. Joka on ollut koko elämänsä työtön. Et edes ole halunnut tehdä töitä. Ja nyt olet työkyvyttömyyseläkkeellä mt-syistä. Ja ihmettelet, miksi et löydä naista. Ja joka toinen viikko jankutat täällä, että mihinkä ammattin lähtisit opiskelemaan,josta saisit työpaikan,jossa tienaisi 5000 euroa/ kk. Sinun taustallasi et mitään. Lähde puhelinmyyjäksi, perusta OF tili ja tee HC pokea tai Wolt kuskiksi. Noissa voit itse päättää tulotasostasi.

En jaksa polkea pyörällä. Ap

Vierailija
71/124 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Mikset opiskele uutta ammattia? Olet nuori. Hoitoala työllistää varmasti ja sairaanhoitajakoulussa tapaavat naisia.

Olen hakenut 20 vuotta koulutukseen. Ap

Vierailija
72/124 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä muuttuu vaikka lyöt hanskat tiskiin...? 🤔

Se ei jaksa hinkata hanskaankaan enää.

Vierailija
73/124 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmainen pikku vinkki. Madallat omaa vaatimustasoasi. Varmasti joku sinut huolii. 

Ei huoli, kestävät parisuhteet ei perustu säälille.

Vierailija
74/124 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin meno

Vierailija
75/124 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei huoli, kestävät parisuhteet ei perustu säälille.

Vaadin kauniin naisen. Ap

Vierailija
76/124 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko se sama, joka halusi lähestyä lukiotyttöjä?

Vierailija
77/124 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

38-vuotias.

Ap

En jaksa polkea pyörällä. Ap

Etpä tietenkään jaksa.

Vierailija
78/124 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hakenut 20 vuotta koulutukseen. Ap

Anna mä arvaan. Et ole jaksanut hakemuksia postittaa? Suomessa on koulutuksia,joihin otetaan kaikki hakijat. 

Vierailija
79/124 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

APn vika on lusmukatarri.

Vierailija
80/124 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei edes tiskarin hommia löydy niin vaihdan alaa vartijaksi. Turha jäädä hakkaamaan päätä seinään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan