Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taitaa olla aika lyödä käsineet tiskiin. Olen 38 vuotias pitkäaikaistyötön mies enkä löydä naista.

Vierailija
18.05.2024 |

Minusta on koko elämäni juoruttu, että olen kaappihomo, kun minulla ei ole ketään. 

Käyn salilla ja lenkillä useasti viikossa, tapaan ihmisiä, mutta kukaan ei lämpene, yleensä kaikki ovat varattuja tai en vain muuten kelpaa.

Lisäksi minulla ei ole varaa elättää lasta koska olen työtön, eikä työllistyminen kovin todennäköiseltä.

Kommentit (124)

Vierailija
101/124 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa lukea ketjua, mutta hyvä ap. Opiskele lähihoitajaksi. Sulla menee siihen pari vuotta, kun vähän panostat. 100% varma työpaikka, suurin osa työkavereista naisia.

Ratkaisinko just sun ongelman, mutta ratkaisu ei kelpaa syystä xxx?

Olen hakenut lähihoitaja koulutukseen mutta en ole päässyt sinne, on kaikkia testejä ja soveltuvuus kokeita yms.

Ap

Vierailija
102/124 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siis aika vetää hanskat käteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/124 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla.

Vierailija
104/124 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa lukea ketjua, mutta hyvä ap. Opiskele lähihoitajaksi. Sulla menee siihen pari vuotta, kun vähän panostat. 100% varma työpaikka, suurin osa työkavereista naisia.

Olen hakenut lähihoitaja koulutukseen mutta en ole päässyt sinne, on kaikkia testejä ja soveltuvuus kokeita yms.

Ap

Mielenterveysongelmasi luojan kiitos tulevat jatkossakin ilmi ja estävät läpipääsysi soveltuvuuskokeista. Alalle ei todellakaan kaivata kaltaisiasi saamattomia ja ruikuttavia vätyksiä.

Vierailija
105/124 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä en jaksa kirjoittaa montaa a4:sta jokaiselle kysyjälle.

Tiivistän. Olet liian tavis muttet ole sosioekonomisesti tavis. Jos olisit jotain genre-marginaalia, tuo lifestyle olisi heille mainstreamia ja voisit olla edes jossain määrin hyväksytty.

Naisten vinkit ovatkin "opiskele iltakoulussa juristiksi, sitten voit ostella mitä me vaaditaan deiteiltä muiltakin" tai ala nappikamapäälliköksi jolla on tusina diilereitä niin niina-nistinen voi alkaa seurustelemaan. Sad but true.

Oikeastaan sinun pitää löytää itsesi jotta voit olla hyväksytty uudella arealla. En minä tiedä mitä se voisi olla, paku-hippi, surffi-pummi vai Suomen ympäri kävelijä, vaiko uuden kansantajuisen puolueen perustaja? 

Pointti on siis se että pelkällä surkeudella ei saa pisteitä joita tarvitaan naisen saamiseen. Jos nyt sattuisi olemaan paku-hippi niin kieltäytyminen rahan keräämisestä perustuisi omaan valintaan, ei siihen ettei kykene muuhun.

Koska "itsestään huolehtiminen" on siis jonkun tulevan naisen elintason nostamista jos muodostuisi mahdollinen parisuhde on selvää ettei työttömyyden taloudellinen potentiaali riitä suurimmalle osalle sinkkunaisista joilla on palkkatuloja. Se ei ole loukkaus miestä kohtaan vaan biologinen seikka. Toki voit yrittää menestyä rock-muusikkona jolloin pa-kausi on vain hyvä asia.

Vierailija
106/124 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä olet heittäytynyt pitkäaikaistyöttömäksi, etkä ole opiskellut uutta ammattia tai muuttanut työn perässä sinne, missä sitä on?

Nykyään ei ole riittävästi työpaikkoja heille joiden kognitiiviset kyvyt ja sosiaaliset taidot ei ole kovin hyvät. Ennen saattoi vaan kävellä tehtaaseen töihin. 

Kun taas vastaavasti naisille on luotu suojatyöpaikkoja.

Vierailija
107/124 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iän kaiken on ollut akattomia miehiä, jotkin miehet vaan jäävät yksin. Ja se tuntuu pahalta.

Vierailija
108/124 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mielenterveysongelmasi luojan kiitos tulevat jatkossakin ilmi ja estävät läpipääsysi soveltuvuuskokeista. Alalle ei todellakaan kaivata kaltaisiasi saamattomia ja ruikuttavia vätyksiä.

Sama syy siis sinullakin.

Vierailija
109/124 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LASKE, AP, SITÄ TASOASI!!!!

JOS SINULLE EI KELPAA OMAN TASOISESI NAINEN ( 38-VUOTIAS, TYÖTÖN, SYRJÄYTYNYT, TAVALLISEN NÄKÖINEN NAINEN), , NIIN SITTEN OLET ILMAN , JA TYYDYT SIIHEN.

Vierailija
110/124 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iän kaiken on ollut akattomia miehiä, jotkin miehet vaan jäävät yksin. Ja se tuntuu pahalta.

Miksi se tuntuu pahalta? Naisen saaminen ei ole kansalaisoikeus.

Vierailija
111/124 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei edes tiskarin hommia löydy niin vaihdan alaa vartijaksi. Turha jäädä hakkaamaan päätä seinään.

Koti, työ ja perhe - that s my jackpot.

No, et ole ponnekkaasti tehnyt minkään eteen mitään. Että etköhän mieti muita unelmia.

Vierailija
112/124 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sama syy siis sinullakin.

Ei suinkaan, alalla töissä lähes suoraan valmistumisesta lähtien, hyvinkin yli 20 vuotta.

Vierailija
113/124 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Thank God🙏

Vierailija
114/124 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoamaan pääsee kun on tuon ikäinen vasta, täällä päin on paljon miehiä siivousalalla. Ja siellä on yleensä mukavia nuoria ja vähän vanhempiakin naisia työkavereina. Palkka nyt ei ole paskan häävi, ja harvassa paikassa saa tehdä yli kuuden tunnin päiviä..autokin pitäis olla mutta autotonkin voi päästä kun firmoilla omiakin autoja

Vierailija
115/124 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuseri olet hyväksy se

Vierailija
116/124 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasiasta puoliso, eivät ole niin nirsoja ja valtaosa hyvia kokkeja. Punkkahommissa jää myös persjalkainen toiseksi.

Vierailija
117/124 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämä ap Allu?

Hänethän on diagnosoitukin heikkolahjaiseksi, mutta vaatii naisilta ihan älyttömyyksiä. Itsensä kaltainen ei käy. Sama vikahan on kehitysvammaisilla.

Ja hei muuten, niinhän se on näillä inceleilläkin. Kertoo sekin aika paljon...

Vierailija
118/124 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aasiasta puoliso, eivät ole niin nirsoja ja valtaosa hyvia kokkeja. Punkkahommissa jää myös persjalkainen toiseksi.

Luuletko, että heille kelpaa työtön mies? Lompakkohan suomalainen mies heille on. Lisäksi pitäisi olla raha edes lentolippuihin, jos meinaa Aasiasta asti hakea.

Kyllähän ne sängyssä esittää, kun sehän on heille niinku työtä ;)

Vierailija
119/124 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori nyt, mutta mikä oli syynä, ettet pääse edes lähihoitajakouluun? Saako niistä testeistä palautetta?

Pitää sitten katsella samantasoista naista.

Jotenkin olet erikoinen, jos et pääse edes lähihoitajaksi. Ja sehän ei tosin sun vika ole, en usko. Olipa syy mikä tahansa, mihin ne testit tökkäsivät.

Vierailija
120/124 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä olet heittäytynyt pitkäaikaistyöttömäksi, etkä ole opiskellut uutta ammattia tai muuttanut työn perässä sinne, missä sitä on?

Nykyään ei ole riittävästi työpaikkoja heille joiden kognitiiviset kyvyt ja sosiaaliset taidot ei ole kovin hyvät. Ennen saattoi vaan kävellä tehtaaseen töihin. 

Miksi tollainen reppana haluaa parisuhteen, kun et pysty edes itsestäsi huolehtimaan?

Se on ihmisen perustarve. 

Siinä tapauksessa minä olen luonnonoikku. En kaipaa kumppania, seksiä enkä halua hankkia lapsiakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi