Taitaa olla aika lyödä käsineet tiskiin. Olen 38 vuotias pitkäaikaistyötön mies enkä löydä naista.
Minusta on koko elämäni juoruttu, että olen kaappihomo, kun minulla ei ole ketään.
Käyn salilla ja lenkillä useasti viikossa, tapaan ihmisiä, mutta kukaan ei lämpene, yleensä kaikki ovat varattuja tai en vain muuten kelpaa.
Lisäksi minulla ei ole varaa elättää lasta koska olen työtön, eikä työllistyminen kovin todennäköiseltä.
Kommentit (124)
Nainen on parasta hankkia opiskellessa tai töissä ollessa. Hanki opiskelu- tai työpaikka.
Kouluttautumaan uudelleen. Siitä lähtee rullaamaan sitten muutkin asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi olla pitkäaikaistyötön.
38-vuotias.
Olen ollut melkein 20 vuotta työtön paria keikkatyötä lukuun ottamatta.
Ap
Aha. Just just. Eli olet jäänyt työttömäksi siinä noin 18-vuotiaana? Joo-o. Tämä kertoo jo kaiken olennaisen...
Kouluttautumaan ja sitten työpaikkaa etsimään. Sinulla on vuosikymmeniä aikaa tehdä vaikka mitä kivaa!
Ala palomieheksi, poliisiksi, sotilaaksi, lääkäriksi tai lentäjäksi. Niistä naiset tykkää, usko pois vain. Joku juntti siivooja tai talkkari niin ei naitset katsokkaan.
Toinen helpompi vaihtoehto on hankkia itsensä vankilaan, ilmainen ylläpito ja naiset tykkää linnakundeista, tulee kuulemma rakkauspostiakin ympäri vuoden ja voi saada selliinkin oman "nallen"
Samat trollipostaukset jotka pyörii tällä palstalla jo kolmatta vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä olet heittäytynyt pitkäaikaistyöttömäksi, etkä ole opiskellut uutta ammattia tai muuttanut työn perässä sinne, missä sitä on?
En ole heittäynyt mihinkään, en ole yksinkertaisesti saanut töitä tai opiskelupaikkaa aktiivisesta hakemisesta huolimatta.
Ap
Aloittaja jurnuttaa tätä samaa monta kertaa päivässä.
Se on ollut hyllyttäjänä viikon ja jossain toisessa myös viikon.
Kyse ei ole normaalilla älyllä varustettu henkilö.
Mulla on sentään pitkäaikainen kumppani, mutta ei siitä paljon iloa ole kun on pitkäaikaistyötön ja joka päivä vain pelkoa ja ahdistusta omasta tulevaisuudesta, että muuttuuko elämä vuosi vuodelta vain huonompaan suuntaan, vaikka mitä tekisi. Nytkin rahat jo tosi tiukilla ja velkaakin on. Opiskella pitäisi ja ottaa lisää velkaa, mutta työllistyminen senkin jälkeen epätodennäköistä.
Todennäköisesti sinulla on myös iso penis. Siksi ajattelit teininä, että voit saada kenet tahansa. Jätit kaikki tavallisen näköiset keskivertotytöt huomioimatta. Eiväthän he olleet "sinun arvoisiasi".
Eihän tuo vellimuna osaa edes naida.
Konalan jauhelihamies: Kukaan ei lämpene sinulle, koska olet sietämätön paskajankkaajaja.
Ei vaan veä rukkaseen niin mekin prukathaan tehdä melkei joka ehtoo,se on soma vetää hanskaan veä siekin tekee gutaa.
Se on onnenpäivä, kun nämä jatkuvat ketjut lopulta päättyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi olla pitkäaikaistyötön.
38-vuotias.
Olen ollut melkein 20 vuotta työtön paria keikkatyötä lukuun ottamatta.
Ap
Aha. Just just. Eli olet jäänyt työttömäksi siinä noin 18-vuotiaana? Joo-o. Tämä kertoo jo kaiken olennaisen...
Kun ei häneltä ole koskaan vaadittu yhtään mitään. Tyypillinen curling-kasvatuksen tuotos.
Vierailija kirjoitti:
Samat trollipostaukset jotka pyörii tällä palstalla jo kolmatta vuotta.
Eikä ikäkään muutu. Taitaa olla aika paljon vanhempi kuin 38.
Vierailija kirjoitti:
Ala palomieheksi, poliisiksi, sotilaaksi, lääkäriksi tai lentäjäksi. Niistä naiset tykkää, usko pois vain. Joku juntti siivooja tai talkkari niin ei naitset katsokkaan.
Toinen helpompi vaihtoehto on hankkia itsensä vankilaan, ilmainen ylläpito ja naiset tykkää linnakundeista, tulee kuulemma rakkauspostiakin ympäri vuoden ja voi saada selliinkin oman "nallen"
Tuo ammatti on pelkkää bullshittiä. Yhdessäkin dokkarissa joka kertoi pelimiehistä yksi lääkäri oli mukana kurssilla ja valitti että hänelle oltiin valehdeltu että muka saisi naisia sitten kun valmistuisi.
Jos olet tavismies, niin hiljaista on, vaikka olisit miljonääri. Korkeintaan saat jonkun gold diggerin tyyliin kiira korpi, tai maisa torppa. Ja silloinkin nekin vaan jännä miesten jäminä ja makuuhuoneessa aika hiljaista.
Vammaispalvelujen piiriin nää hitaalla käyvät oikeasti kuuluu. Niistä pitäisi ottaa jo nuorena koppi ja järjestää niille suojatyöpaikka ja kehityksen seuranta. Ei niistä mitään tule, kun ne jätetään oman onnensa nojaan 🤷
Mene intiaan siellä on kuulema 700 miljoonaa naispuolista tyyppiä,koita onnea siellä,sukukypsiä varmaan 500 miljoonaa,valkkaa vaan joku,anna lehmä saat vaimon.